Improa?

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Improa?

Viesti Kirjoittaja Francis »

Olen huomannut että naruto.fi on pullollaan taitavaa piirustajaa, joten eiköhän tehdä impro, eiköh?

Ideoita, genre, aika sun muu saa tänne ilmoitella. Kaikki halukkaat mukaan!
Aika piirtää omaa vuoroa voi olla sellainen ihan hyvä, että hitaat piirtäjätkin pääsee mukaan. Jälki ei ole niin tärkeä kuin idea, sanon mie. Ei ole olemassa huonoa piirtäjää. Jos osaa tehdä tikku-ukkoja ja laatikoita niin osaa tehdä myös sarjakuvan. Kuhan ei vedä ihan överiksi ^.^

Tulkaa mukaan, pliiss~
Kuva
Avatar
_suski_
Chuunin
Chuunin
Viestit: 293
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 16:08
Paikkakunta: siellä hirsitalossa

Viesti Kirjoittaja _suski_ »

saanen kysyä mikä (helkkari) on impro?

no minä voisin tulla mukaan mutta joku muu saa keksiä idean :3
Viimeksi muokannut _suski_, Su Huhti 02, 2006 17:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
ziradia
Genin
Genin
Viestit: 157
Liittynyt: Ke Maalis 02, 2005 20:31
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja ziradia »

Impro(manga) on improvisaatioon perustuva (netti)sarjakuva. Piirtäjiä on useita, useimmiten lähemmäs kymmenen, joiden kesken sitten sovitaan piirtojärkkä ja vuorot. Jonkinlainen alkusijoittelu täytyy tarinalle tehdä(eivät ne ihan tyhjästä käyntiin lähde) ja tämän hoitaa piirtojärkän ensimmäinen/impron vetäjä tai leader.

Jokainen piirtäjä piirtää oman osuutensa yhteiseen projektiin vuorollaan(yleensä monta sivua) ja juoni muotoutuu sitten sen mukaan, mitä kukin piirtäjä saa päähänsä; eli sovittua juonta ei ole ollenkaan. Myöskään loppua ei tarinalle sovita, vaan yleensä improt loppuvat(jos loppuvat :-D) omalla ajallaan, kun esim. piirtäjillä ei enää into riitä. Lisää juttua/esimerkin löydät ensimmäinen suomenkielsen impron sivuilta :3 -> http://impromanga.nipponfever.net/
Kuva
Jos sulla lysti on, niin kätes yhteen naulaa!
Y.S.A.K
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

_suski_ kirjoitti:no minä voisin tulla mukaan mutta joku muu saa keksiä idean :3
Hyvä että nyt on edes kaksi :D

Fantasia genre ois sellainen aika hupaisa, mutta siinä on vaara mennä ihan överiksi sitten. Perinteinen koulu-ihQ-impro on aika pirun tavallinen ja (minä ainakin) saatan mielikuvituksen, unen, kahvin ja vieläpä alitajuntaisesti kaapata pätkiä, plakioida ja nyysiä. huhuh.

Miten ois fantsu? Söpö bishy harhailee mörköjen täyttämässä ryteikössä..XD
Kuva
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Francis kirjoitti:Fantasia genre ois sellainen aika hupaisa
Ou! Ou! Ou! Tulen mukaan! Tulen mukaan! Ottakaa minut mukaan, olkaa niin kilttejäää... *puppy eyes*
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

kaze-chan kirjoitti:
Francis kirjoitti:Fantasia genre ois sellainen aika hupaisa
Ou! Ou! Ou! Tulen mukaan! Tulen mukaan! Ottakaa minut mukaan, olkaa niin kilttejäää... *puppy eyes*
Voi Kaze, Kaze :D Ethän tule kiireiseksi minun takia? lol. Totta kai siut otetaan messiin kun haluat ^.~

Lisää vaan porukkaa!

Eli:
Aihe on: fantasia
Alku: metikkö?
Hahmo(t): Arito
--------------------
Piirtäjät:
-mie (fran)
-kaze-chan
-LittleSamurai
-^-^Moogle
-Sham
-_suski_
- Arvoman (epävarma)
-Bunny
Viimeksi muokannut Francis, Ti Touko 02, 2006 17:06. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
Kuva
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Francis kirjoitti:Voi Kaze, Kaze :D Ethän tule kiireiseksi minun takia?
En tietenkään! Muuten päivät on ihan täynnä ^-^. No ei nyt sentään... Hyvä, että on jotain tekemistä. Muuten olisin ihan armoton noliffaaja, no olen minä muutenkin...

Sitten ontopiciin... Minä voin auttaa juonen ja hahmojen keksimisessä. Minulla on oikeasti yli 20 sarjaa hallussa, että eiköhän sieltä pääkopasta liikene jotakin ideoita lisää. Huom. kaikki sarjani ovat fantasiaa. :D Minulla on ihan mahdottoman hyvä mielikuvitus, uskokaa pois!
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

kaze-chan kirjoitti:
Francis kirjoitti:Voi Kaze, Kaze :D Ethän tule kiireiseksi minun takia?
En tietenkään! Muuten päivät on ihan täynnä ^-^. No ei nyt sentään... Hyvä, että on jotain tekemistä. Muuten olisin ihan armoton noliffaaja, no olen minä muutenkin...

Sitten ontopiciin... Minä voin auttaa juonen ja hahmojen keksimisessä. Minulla on oikeasti yli 20 sarjaa hallussa, että eiköhän sieltä pääkopasta liikene jotakin ideoita lisää. Huom. kaikki sarjani ovat fantasiaa. :D Minulla on ihan mahdottoman hyvä mielikuvitus, uskokaa pois!
No hyvä ^.^ En tahdo kiirustaa ketään.

Päähahmon pitää olla bishy. Eikö? 8D Ainakin toistaseksi tässä ollaan vaan me piirtämässä. Hehe.

Eikö hyvä alku olisi sellainen vaarallinen? Että se olisi eksyny jonnekin minne ei pitäisi mennä. Ainakin jos lukija pitäisi fantsusta niin se vois jäädä lukeeki sitä. Ainakin mie.
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Francis kirjoitti:
kaze-chan kirjoitti:
Francis kirjoitti:Voi Kaze, Kaze :D Ethän tule kiireiseksi minun takia?
En tietenkään! Muuten päivät on ihan täynnä ^-^. No ei nyt sentään... Hyvä, että on jotain tekemistä. Muuten olisin ihan armoton noliffaaja, no olen minä muutenkin...

Sitten ontopiciin... Minä voin auttaa juonen ja hahmojen keksimisessä. Minulla on oikeasti yli 20 sarjaa hallussa, että eiköhän sieltä pääkopasta liikene jotakin ideoita lisää. Huom. kaikki sarjani ovat fantasiaa. :D Minulla on ihan mahdottoman hyvä mielikuvitus, uskokaa pois!
No hyvä ^.^ En tahdo kiirustaa ketään.

Päähahmon pitää olla bishy. Eikö? 8D Ainakin toistaseksi tässä ollaan vaan me piirtämässä. Hehe.

Eikö hyvä alku olisi sellainen vaarallinen? Että se olisi eksyny jonnekin minne ei pitäisi mennä. Ainakin jos lukija pitäisi fantsusta niin se vois jäädä lukeeki sitä. Ainakin mie.
Jos päähahmo on bishy olen mukana.. Osaan piirtää vain bishyjä ja pitkiä piikkihiuksia, toivottavasti kelpaa.. :roll: Minä sitten piirrän vaikka Titanicin uppoamaan jos en muuta saa aikaiseksi.. XD
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Leikittelin ajatuksella siitä, että ehkä voisin ilmoittautua tähän, mutta kun tästä kerran tulee jokin bishyily, niin antaa sitten olla. :P

Seuraan tätä teidän projektianne kuitenkin mielenkiinnolla, olenhan ex-fantasiafanittaja.

Edit: Scratch that, en taida enää uskaltaa katsoa tätä projektia päinkään... xD
Viimeksi muokannut Viittaperkele, Ma Huhti 10, 2006 15:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 336
Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö

Viesti Kirjoittaja Maakeri »

BISHY PÄÄHAHMO!?!

Tottakai mä voisin myös tulla mukaan pirtämään!

Kait mä täs jossakin välissä ehdin piirtelemään, vaikka mulla on tuo toinenkin Fransun sarjisprojekti meneillään ;)
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Bishy-päähahmo myy aika hyvin :D Alle vuorokaudessa näiin monta piirtäjää ^.^

Muita ennalta suunniteltuja hahmoja? Bishyn perhe, kyaa-elukka yms? Ehdotuksia!
Kuva
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Olen mukana ^^ Jos hahmoletkaan ei kuulu kyaa-elukoita. Tai ehkä siinäkin tapauksessa. Bishy päähahmo on kuitenkin niiden sietämisen arvoista.
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Sham kirjoitti:Olen mukana ^^ Jos hahmoletkaan ei kuulu kyaa-elukoita. Tai ehkä siinäkin tapauksessa. Bishy päähahmo on kuitenkin niiden sietämisen arvoista.
Ei tehdä sellaista yli-kyaa elukkaa, ne on ärsyttäviä ;)

Miten olisi bishyn nimeksi Arito? Väänsin sen eilen Arto-nimestä. Se olisi vähän niinkuin suomalainen, muttei ihan ^.^
Kuva
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Francis kirjoitti:Ei tehdä sellaista yli-kyaa elukkaa, ne on ärsyttäviä ;)

Miten olisi bishyn nimeksi Arito? Väänsin sen eilen Arto-nimestä. Se olisi vähän niinkuin suomalainen, muttei ihan ^.^
Minusta tuntuu vähän siltä kuin tuo kyaa-elukka ilmestyisi monessakin sarjassasi, Francis. :wink: Siksipä ehdotankin, jos sarjaan voisi tulla minun joskus seiskalla keksimäni amppaa-lehmä. Se on pieni, södö ja vaaleanpunainen lehmä, joka ei osaa sanoa ammuu, vaan amppaa. Ja yöllä siitä tulee sellainen kirveen kanssa heiluva sekopäinen murhaaja. :D (keksin sen bilsan tunnilla :lol: )

Nimi kuulostaa kivalta. Eiköhän se sille sovi, kunhan päästään hänen ulkonäöstään yhteisymmärrykseen. :wink:
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Vastaa Viestiin