Sig Battle...

Tietokoneella tehdyt signaturet, taustakuvat ja muu digitaalinen taide tulee tänne.
Avatar
SePetus
Jounin
Jounin
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja SePetus »

Miulla kestää vielä vähän aikaa muutama päivä ehkä ku pitäää ladata kaikki brushit uudestaan ku formatoin koneen ja jos jaksan nyt lähipäivinä tehdä sen.
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Mtn zäänssiä ^^

Kuva

Mut kokeilempa silti.
Avatar
SePetus
Jounin
Jounin
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja SePetus »

saatte kyl luvan ottaa kahestaan ton battlen mie en osalistu harvinaisen huono kuva ja muutenkin mul ei suju nyt paskanverran yhtään mikään ja mul ei oo niit mun brushei vaikka etinkin niit devast.
Kuva
Avatar
deftonys
Chuunin
Chuunin
Viestit: 262
Liittynyt: To Joulu 22, 2005 13:06
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja deftonys »

Maya kirjoitti:saatte kyl luvan ottaa kahestaan ton battlen mie en osalistu harvinaisen huono kuva ja muutenkin mul ei suju nyt paskanverran yhtään mikään ja mul ei oo niit mun brushei vaikka etinkin niit devast.
kyl niitä tekosyitä saa mistä vaa... =) sanotaa et saat keskiviikkoo aikaa... kerää ittes... ;) ja ei kuva niin vaikea oo jos mäkii pystyn... wink wink
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Sillä maya ilmoitti vetäytyvänsä ja keskiviikkokin on mennyt, niin eikös pistetä äänestys pystyyn? :) Systeemillä, Kuka vain saa äänestää.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
deftonys
Chuunin
Chuunin
Viestit: 262
Liittynyt: To Joulu 22, 2005 13:06
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja deftonys »

no mä kyl lähinnä meinasin ens viikon keskiviikkoa...=) mut kyl se mulle on ihan sama jos porukka luovuttaa tost noin vaa... viitti edes yrittää... säälittävää sanon mä.. mut joo... runtelle bojot ku viittit tehä sigin tähän kyseiseen kisaan

mun puolesta äänestys voi alkaa...
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Jos osallistuvat sigit on selvillä, niin mun ääni menee Tonylle.. Vaikka en vielkää tykkää ton hahmon sinisest naamast :wink:

Runten työkin on ihan kova, mut vastus oli pahempi täl kertaa..
Avatar
ReddiS
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 681
Liittynyt: To Joulu 09, 2004 20:34
Paikkakunta: East Side of Palokka

Viesti Kirjoittaja ReddiS »

määki oon kyl sitä mieltä että deffin työ on parempi. jotenkin tuo deffin idea kuvassa on osuvampi kui runten kun kuva on aika teknologiaan perustuva...kun tuolla taustalla nyt näkyy kaks ihme roboottia...
Kuva
Avatar
deftonys
Chuunin
Chuunin
Viestit: 262
Liittynyt: To Joulu 22, 2005 13:06
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja deftonys »

NONII MAYA

sä saat päättää kaikki säännöt.. annan tasotuksen... bo ha ha ha ha haaa

yks vaatimus vain... sun täytyy tehä uus... ei vanhaa...
Avatar
SePetus
Jounin
Jounin
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja SePetus »

njööh pitää olla valmis maanantaihin mennessä tämä loma aikaa tehdä sitä, jaaaaa,,,, hmmm emmie oikein tiedä pitääks muita sääntöi laatia. sä saat päättää kuvan kuha se on selvä hahmo eikä mikään paska laatunen ja se pitää olla anime hahmo ja hyvä laatuinen kuva, ja jos sä et postaa sitä tähän 19.30 mennessä mä pistän sen siinä saa olla vain sun nimes siin sigis ei muuta tekstiä ei eees taustalla koristeena. ja tuomareiksi ei käy NXB, minori, muuten ok. ja teidän täytyy arvostella muutakin kuin pelkkä mielipide ei siin oo muuten mitään järkeä.

eikä se kuva saa olla screenshotti.

maanantain kello 6 loppuu aika illalla, äänestyksen aika on sitten kuudesta keskiyöhön.

sigin minimi koko on 300 x 80 maksimi on 500 x 125 leveys ekana sit korkeus.

ja sitä ei saa enään vaihtaa kun on kerran sen pistänyt.

ainiin kuva ei saa olla näistä sarjoista: TT, LE, Bleach, naruto, muuten vapaa joten alappa etsiä.
Kuva
Avatar
deftonys
Chuunin
Chuunin
Viestit: 262
Liittynyt: To Joulu 22, 2005 13:06
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja deftonys »

ookoo mut joo täs on kuva...

Kuva

jaah... äänestäjiks mä nimeän viisi jotka osaa asiansa... chauron ... tonza.... batanga... ja kaks jotaa ihan randomii.. arpomalla...

juh no siin...
Avatar
SePetus
Jounin
Jounin
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja SePetus »

deftonys kirjoitti:ookoo mut joo t�s on kuva...

Kuva

jaah... ��nest�jiks m� nime�n viisi jotka osaa asiansa... chauron ... tonza.... batanga... ja kaks jotaa ihan randomii.. arpomalla...

juh no siin...
antaa olla mie pist�n sen kuvan mist teh��n ku ei muuten tuu yht��n mit��n. luulis osaavan siunkin sit tekev�n siit kuvast ku osasit (omas mielipitees mukaan) tehd� siit emist�kin. tulee t�h� ku l�yd�n sen.

http://img.photobucket.com/albums/v501/ ... alintz.jpg

ole hyvä tykkäät tai et siit tehään mie en, mutta voita ja tee hyvää sigi onnee vaa battleen.

ja en tajua miks tää tekee tämmöst noille teksteille.
Kuva
Avatar
deftonys
Chuunin
Chuunin
Viestit: 262
Liittynyt: To Joulu 22, 2005 13:06
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja deftonys »

juuh tos toi nyt sit on olkaahan porukka valmis äänestää... kunhan maya saa siginsä tähän...


Kuva
Avatar
SePetus
Jounin
Jounin
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja SePetus »

Oma mielipide on että tämä on aivan perseestä deftylki o musta parempi.

Kuva

hohohoho tais tulla tasa peli huono mäihä molemmille. noh otetaan joskus sit uudestaan mut ei lähiaikoina muita hommia nääts.
Kuva
Vastaa Viestiin