naruto.fi-forum yhteisönä

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Kyllä tämä yhteisö on todella mukava porukka. Viihdyn täällä olemisesta ja olen sitä mukaakin oppinut jo vähän foorumin tavoille. Oikein mukavaa porukkaa täältä löytyy, kyllä. Olen samaa mieltä siitä, että alussa tunsi kaikki ja nyt on tullut niin paljon uusia, mutta kyllä me siitä selviämme, vai mitä? Olemmehan yhteisö! ^^

Viihdyn täällä joka päivä, sillä käyn yleensä ainakin kolme kertaa tarkistamassa uusia viestejä ja sen sellaista. Täältä löytyy kaikenlaisia hyviä puheenaiheita ja muuta. Kyllä on hyvä paikka. Kiitos Fador. ^^ Olen myös yllättynyt, että tänne pääse aivan mahdottoman hyvin mukaan kaikkiin keskusteluihin. Jossakin muilla foorumeilla todella isketään heti lauseisiin kiinni, mutta täällä ollaan mielestäni oikein mukavia ja avuliaita. Olemme kaikki rakentaneet hyvän ilmapiirin ja kiitos kuuluu siis kaikille!
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
everfree
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 546
Liittynyt: To Touko 05, 2005 18:36

Viesti Kirjoittaja everfree »

siitä taitaa olla jo aika paljonkin yli vuosi kun rekisteröidyin tänne^^ enkä kadu, täällä on kyllä todella mukavaa porukkaa (: en kyllä kunnolla tunne ketään muita kuin Emmyn, mutta 'tunnen' kuitenkin aika monta tyyppiä täältä (kukaan ei muista minua >8DD) :D
Ja ulkonäöltäkin tunnen jo monia, Traconin miitissä tapasin paljon väkeä^^ oltiin kyllä Emmyn kanssa siellä kamalan ujoja, ei oikeen keillekkään uskallettu jutella :3 Oli muuten ensimmäinen miitti missä olen koskaan ollut \^----^/
Fadorille kiitoksia tästä ihanasta paikasta ;D kalleria irkkaisin varmaan koko päivän jos tätä ei olisi x____x enkä edes katsoisi melkein mitään animeja, täältä on saanut hyviä sarjavinkkejä (: Ja saan aina piristystä päivääni täällä, kun luen muiden viestejä^^ joillekkin on pakko nauraa ääneen (;
Kuva
Kiitus, Valvoja89 <:

~I won't let you be alone<3~
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

olen kyllä todellakin samaa mieltä, että tämä on rento ja kiva yhteisö ja tämä yhteisö tuntuu kuin olisin isossa kaveriporukassa aina kun kirjautuu sisään
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Dragonmaster kirjoitti: Tilt.tv taas oli yksinkertaisesti ihan kamala paikka ennen uudistuksia: ihmiset tulivat sinne ihan pelkästään vain tappelemaan ja vittuilemaan toisilleen. Noin 40% aktiivisista käyttäjistä oli fleimaajia ja 40% sitten niitä heiveröitä, jotka lankesivat pienimpäänkin fleimaukseen.
Tuli ihan dejá vu vanhasta MTV3:n South park forumista, jota käytin joskus vuosituhannen alussa, pahimman fanitukseni aikaan. Porukka siellä oli pääosin haistattelijoita, jotka eivät edes puhuneet itse south parkista vaan siitä kuinka mulkkuja muut (ventovieraat käyttäjät) ovat.
n_n;
Kuva
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Hyyteli kirjoitti:Taidan erottua joukosta.

Asiallinen foorumi ja selkeä. Moderaatio tuntuu olevan hereillä ja mitään riehumista ei näy. Aktiivisia käyttäjiä löytyy monia ja ilmapiiri on rento. Ikävä kyllä kaikkia ei kiinnosta aiheet "Mikä on lempivärisi mä tykkään punasesta" "Mitä söit eilen" ja "Hakkaisiko Naruto joulupukin". En usko, että ketään oikeasti kiinnostaa tietää mikä on jonkun lempiväri tai miten hän ruokkii kissansa. Asiapitoista juttua olen harvoin kohdannut ja sen takia selaileminen on puuduttavaa. Tietysti löytyy heitäkin, jotka yrittävät luoda hyvälaatuista keskustelua, mutta hyvin usein käyttäjät esittävät mutua faktana ja perusteluja "varmoille" väitteille ei ole tippaakaan. Yhden rivin viestit ovat informaatiosisällöltään nolla.

Osalle käyttäjistä yleinen nettietikettikin tuntuu olevan täysin tuntematonta. Liian usein huomaa ittensä ihmettelemästä mitä joku on kirjoituksillaan yrittänyt sanoa. Järkevän suomenkielen muodostaminen tuntuu olevan hankalaa. Eikä hymiöitäkään tarvitse pistää jokaiseen koloon.

Nämä samat asiat ovat monilla foorumeilla ongelmana ja moderaation tiukempi/aktiivisempi linja parantaa huomattavasti. Tämä ei silti tarkoita, että jokaisen viestin täytyisi kiertää moderaation kautta, vaan kehottamalla käyttäjiä ottamaan enemmän huomiota tekstinsä ulkoasuun saa ihmeitä aikaiseksi. Viestien määrän näkyminen muille rohkaisee käyttäjiä kilpailemaan viestien määrällä, jolloin helposti itse asia hukkuu.

Tuskin voin muuttaa mitään tällä viestilläni ja omapa on ongelmani, jos tällaiset asiat häiritsevät. Käyttäjäthän foorumin tekevät ja on jokaisen oma valinta kuinka asiapitoista juttua ulostuttaa.
Asiallisen animefoorumin etsintä siis jatkukoon.
Minusta nuo tekstit nyt on pientä kokonaisuuden kanssa.
Muistaen, että täällä on paljon nuoria, mutta myös lukihäiriöisiä.
Ja onhan ne turhat aiheet, kuten "Mistä *lisää sana* pidät eniten?" voisi jättää tekemättä, mutta niin kauan kuin itse ilmapiiri pysyy rentona ja ei tule paha olo vain täällä käydessä, voimme olla iloisia. :3
Kuva
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Itse kun tänne eksyin n. kuukausi sitten, yllätyin siitä minkälainen ilmapiiri täällä on. Tämä on ensimmäinen foorumi jolla todellakin viihdyn. En myöskään ole huomannut että se olisi tuottanut ongelmia että olen uusi (niin kuin joissakin muissa paikoissa . . .) Täällä saa vapaasti ilmaista mielipiteensä, eivätkä moderaattorit näytä olevan internetissä kaiken aikaa päivystäviä pahiksia, ketkä vievät saunan taakse pienestäkin virheestä (niin kuin joissakin muissa paikoissa . . toistanko itseäni?)
Mitä nyt tässä jahkaillessani yritän sanoa teille, että kiitos tästä hyvästä ilmapiiristä ja mukavista käyttäjistä, jotka luovat kaiken aikaa tuota ilmapiiriä tänne. ^^

EDIT: Eh, kun lähes otin silmän käteen ja tajusin vilkuilla tarkemmin noita ylempiä viestejä, löysin heti omaani vastakkaisen mielipiteen moderaattoreista. Olisihan se toki mukavaa, jos keskustelua saataisiin aikaiseksi muustakin kuin noista esimerkeistä (Naruto vs. Joulupukki, lempivärisi etc.). Myös yhden rivin vestit saattavat olla hyvinkin turhauttavia. Kuitenkin yksi tämän foorumin vahvuuksista on mielestäni se, ettei täällä olla liian tiukkoja. Joillakin muilla foorumeilla se nimittäin syö ilmapiiriä, mutta täällä ei ole niin koska modet eivät yritä olla liian tiukkapipoisia. Hatunnosto tälle.
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
Neari
Genin
Genin
Viestit: 189
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2005 19:45
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Neari »

Vaikka olenkin täällä jo jonkin aikaa oleskellut niin en kuitenkaan ole ollut kovinkaan aktiivinen postaaja...
Ehkä se johtuu vain niin monesta "Mistä pidät eniten?" tyylisistä aiheista tai sitten vain omasta epäluottamuksesta omiin tekstintuottotaitoihini :D

En sano, etteikö noita yllämainittuja aiheita saisi olla, mutta niitä on kieltämättä aika paljon.

Ja vaikka en sinänsä tunne täältä porukkaa niin olen silti saanut rennon kuvan täällä olevista ihmisistä ihan vain viestien pohjalta. Olisihan se toki mukavampaa tutustua ihmisiin esim. juuri miiteissä tai muissa tapahtumissa.

Ja jos joku tämän viestin katsoo jollain tavalla offiksi niin ilmoittakoon siitä ystävällisesti :)
Kuva
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Foorumi addikti ilmoittautuu mestoille o/

Eilenkin kolmen aikaa yöllä ruinailin Fadoria pistämään foorumin kuntoon, että siintä voi päätellä viihdynkö täällä tai jotain :)

Oikein jees (PARAS) mesta. Porukka on asiallista/ystävällistä/rentoa ja näin ollen homma toimii hyvin.
Jonkun sortin ystäviäkin täältä on saannut tässä vuoden varrella ^^

Täytyy kyllä sanoa, että nyt on pari kertaa mennyt hermot joihinkin uusiin ihmisiin täällä, mutta ei siihen kuole.. Kai..




OFFTOPICEDITTO\\ Jeij jeij! 1000 viestii rikki. KuvaKuvaKuva
Vastaa Viestiin