309

Ja Naruto manga keskustelut käydään täällä spoilereiden välttämiseksi.
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

309

Viesti Kirjoittaja Chouko »

RAW

Sasuke, Sasuke, Sasuke...


Cover
Title: Conversation with Kyuubi
Text: Tell that young man. He will wait at the limits of inhumanity.

Page 2
Text: And... the coversation begins!!

Kyuubi- From what I've seen inside Naruto...
Kyuubi- How abominable that Sharingan is...Having that cursed lineage's power...
Naruto- !?
Sasuke- It seems with this isn't the first time you've seen these "eyes".
Sasuke- ...Then...

Page 3
Sasuke- You must be the Kyuubi demon...
Naruto- ...?!
Kyuubi- That sinister chakra and power is even greater than my own
Kyuubi- The same as the former Uchiha Madara...

Page 4
Sasuke- No one cares.
Kyuubi- Unbelievable that he was able to suppress my power...
Naruto- ...
Kyuubi-....This will probably be the end
Kyuubi- I will say...one more thing

Page 5
Kyuubi- Don't...kill...Naruto
Naruto- ...!
Kyuubi- ...you'll... regret..

Page 6
Naruto- Ugh..
Sasuke-...!

Page 7
None

Page 8
Sai- Ugh..
Sakura-...
Naruto- Sasuke...

Page 9
Naruto- Why don't you understand?!
Naruto- You'll have your body taken over by Orochimaru!
Sasuke-...
Sakura-...
Sai-...
Sasuke- If that happens...that happens.
Naruto- !?

Page 10
Sasuke- You're still being a child, Naruto.
Sasuke- Vengeance is everything to me.
Sasuke- Whatever happens to me, or to this world is not my problem as long as my vengeance is completed.
Sasuke- I'll say it simply.
Sasuke- As I stand now, I cannot defeat Itachi, nor can Orochimaru.
Sasuke- But with my body, if I could get the power to accomplish that-

Page 11
Sasuke- I'll give my life, no matter the cost.

Page 12
Yamato- The time for talk is over.
Yamato- Naruto and Sakura...I didn't want to manage this violently in front of you guys...
Yamato- Sorry, but it's time to get serious here.
Sakura- Yamato-taichou...!
Sasuke- Konoha, huh
Sasuke- I'm already done with you guys
Sasuke- This is the end!

Page 13
Orochimaru- Sasuke-kun...You must not use that jutsu
Naruto+Sakura- !
Sasuke- Let me go.

Page 14
Kabuto- Once again you're showing disrespect towards Orochimaru-sama here!
Sasuke- Stopping isn't my nature.
Kabuto- You now know of Akatsuki's movements.
Kabuto- We'd like for these Konoha people to take care of the Akatsuki for us.
Kabuto- Taking out even one would be more than enough
Kabuto- If other Akatsuki were to interfere with us-
Kabuto- Well, your vengeance will be less than perfect, wouldn't it?
Sasuke- ...That's a pathetic way of doing things.

Page 15
Kabuto- That would be for increasing your chances of vengeance, even by 1%
Kabuto- Don't you agree?
Sasuke-....
Orochimaru- Let's go.

Page 16
Text: The feeling of that longed for reunion goes unfulfilled. It's just a time to quietly reflect on his powerlessness...

Bottom text: Sasuke departs...and what about Naruto?! Next chapter in color for the opening page(s): "Title"
Viimeksi muokannut Chouko, To Kesä 01, 2006 15:50. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
Avatar
Uzumaki naruto
BANNED
BANNED
Viestit: 821
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 00:06
Paikkakunta: Leaf village
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzumaki naruto »

SASUKE ownaa naruton
KATSO ALAS
Avatar
SePetus
Jounin
Jounin
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja SePetus »

Just ei helvetti toi Sasukest on kyl tullut aivan liian uupper ukkeli...
Kuva
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Voi luooooooooojjaaaaaaaaaa!!!! Tässä tuli ihan liikaa informaatiota mun aivoille kerralla, vuosisadan sekaisin kommentti...
Spoileri, maalaa nähdäksesiORO!!!!!!!!!!! I knew it!

MITÄ HELVETEÄ JÄTKÄ TÖKKÄÄ KYUUBIA NIIN PUFF... Minä putosin. Uchihoita Kyuubin menneisyydessä? Madara? And the plot thickens..... Pakko kyllä sanoa että pirun kuul Saske tässä on, ei voi mitään ueber mika ueber, vaikkain niin angstiteini kun olla ja voi " You're still being a child, Naruto" And what does that make YOU?!

Mutta mihin se kyuubi meni. ei se nyt kuolla voinu. Olen ihan ulkona nyt. Mut gou Yamato!!

Mutta ainaki tuli selitys just siihen mitä kaipasin. Nää on "samalla puolella" melkeen nyt Akatsukia vastaan. Saas nähä miten meijän hyvikset reagoi. Ja mä katoin eka et Saske on pitempi ku OroXD
308n inspiroimaa typeryyttä... fullview on jätti-iso, tyhmä DevA
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Yondaime
Genin
Genin
Viestit: 118
Liittynyt: Ke Huhti 26, 2006 15:16

Viesti Kirjoittaja Yondaime »

huoh alkaa menemään jo vähän yli nuo sasuken voimat... narutokin sais tehä jottain, tai sitten se ei vaan osaa... tais mennä harjotukset jirayan kanssa naisten kurkkimiseen...
Kuva
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Sasuke on taas sellanen muthafukka mitä sietäs ampuu munille, ku se aina vaan leijuu ja luulee olevansa kovakin äijä. Sanon vaan että Sasuke toivottavasti häviää ja pahasti!!!!!
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

*itkee hiljaa nurkassa*

saanko mä nyt ulvoa?


-.- voi HYVÄ JUMALA HERRA TAIVAASSA VAIKKEN SIIHEN USKOKAAN.


antakaa anteeksi pienelle tyhmyrille jonka verbaalinen kommunikaatiotaso tipahti juuri alle nollan. minä kirjoitan järkevämmän kommentin sitten kun aivoni selviävät tästä tietovyörystä. Eli siis jossakin tämän kuun puolivälissä.

Ja mihin Kyuubi hävisi? PUF? Voi hyväjumala. Niinpä.
Spoileri, maalaa nähdäksesieihän edes 1000-vuotiaat demonitkaan näköjään pärjää tolle ns. kostajalle. >__>
*itkee* Mä en jaksa. Tehkää jotain. Hakatkaa Sasuke. Jotain. ;___; Miksimiksimiksiseontollanen. (okei, tiedän mut silti.) *itkee vieläkin*
Viimeksi muokannut karasuka, To Kesä 01, 2006 17:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Sasuke senkun nostaa osakkeitaan mun arvoasteikolla 8)
Nyt tähän mangaan jäi viimeistään taas ihan kunnolla koukkuun ^^'
Ja täst chapust jäi kyl hirvee läjä kysymyksii ilmaan.. Mut joo.. Loistava chapteri taas kerran.

Ja nyt kun Saske viel sano, ettei voi päihittää Itachii, (mikä nyt oli varmaa tietoo :P)
niin en malta oottaa sitä, kun Itachi tulee taas kuvioihin mähisemään. *pomppii ympäriinsä innoissaan*

Kansi = pakko värittää
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Pitää myöntää....
Vaikka Sasuke on päsikuisempi kuin koskaan, mä pidän hänestä yhä enemmän ja enemmän :D
Kuva
Avatar
Tonza
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 323
Liittynyt: To Syys 02, 2004 17:27

Viesti Kirjoittaja Tonza »

meh...

Sasuke pystyy kontrolloimaan kyuubin voimia? Eli Sasuke alkaa olemaan yhtä kova sälli kuin Yondaime..? Hieman liian suuri power-up.

Ja Naruto taas ei osaa mitään ilman Kyuubia. :roll:
KuvaKuva
Cross
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 571
Liittynyt: Pe Touko 27, 2005 20:10

Viesti Kirjoittaja Cross »

ei näin ei näin tuo on jo vähä liikaa kyuubi häviää muka nuin vaan
vähän kyllä epäilen tuota sasuken väitettä siitä ettei itachia voittas
Kuva
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Noniin. NONIIN.

Orochimaru: ET KOSKE SIIHEN! Et-perkele-koske-Sasukeen.

Yamato: Go go! Niin sitä pitää! Ei Yamato noin vaan häviä Sasuken ubermiekoille.

Sasuke haistatti Orochimarulle vitut. HYVÄ POIKA! (Ainakin jossain käännöksessä se haistatti ihan KIJRAIMELLISESTI vitut, tuossa nyt oli vain jokin laimee "Lemme go" (jonka se kylläkin luultavasti oikeasti sanoi), mutta sekin kelpaa ^^) Ja hoho, oliko Sasuke Kabutoa pidempi?

Sasuke on ilmeisesti alkanut antaa vähän periksi tuon kostohommansa kanssa (toisaalta taas ei).
Ensin oli "MINÄ en kuole ennen kuin olen ITSE tappanut Itachin"-asenne, nyt se on "En välitä enää kuolenko tai mistään muustakaan, kunhan Itachi saadaan tapettua tai se ylipäänsä kuolee"-asenne. Ennen Sasuke ei ANTANUT (tai ainakaan halunnut) muiden yrittääkkään tappaa Itachia, ja nyt se ei välitä edes elääkö niin kauan että näkee Itachin kuolevan? Onko tuossa nyt enää mitään järkeä? Mistä se voi tietää, että koko Itachi edes kuolee, jos kuolee itse ennen sitä? Ja minne oi minne se "I will not be your puppet" hävisi? Minä niin rakastin sitä.
SÄÄLITTÄVÄÄ. Sasukessa ei ole enää asennetta ;__; Tähän päivään asti jaksoin ymmärtää (vaikka ymmärrän tavallaan vieläkin) Sasukea, mutta se rajakin kulkee jossain, ja nyt ollaan ihan vähällä astua sen yli.

Ja minä päätin jo kauan sitten, että siinä vaiheessa kun joku voittaa yksin Kyuubin saamatta naarmuakaan, minä lopetan sarjan lukemisen kokonaan. Eh, voin ehkä antaa vähän periksi... Ja jihuu, Kyuubi on viisas. Ja luvrettaa Narutoa!

Uchiha Madara? Miten minusta tuntuu, että Kishimoto tunkee sarjaan kokoajan lisää jotain tuollaisia uusia salaperäisiä sivujuonia, joita ei yhtäkään ole vielä viety loppuun -__- (Paitsi Kakashin Sharingan) Mahtaakohan se edes jaksaa vetää tuota koko juonivyyhteä loppuun asti ainakaan samantasoisena kuin tähän asti...?
Noh, toivottavasti tuolla herra/rouva Madaralla tai jollain häneen liittyvällä on jotain tekemistä Itachin psykoosin kanssa.

Naruto ja Sakura... Lyödäänkö vetoa, kumpi alkaa ensin itkemään? .__. Säälittää ihan mahdottomasti, koska tiedän miten epätoivoinen tuollainen tilanne on. Kun jonkun itselleen tärkeän ihmisen päätä ei saa enää käännettyä ja pelastettua häntä, vaikka vetoaisi mihin, vaikka hänen omaan henkeensä. Iskee pieni epätoivo... Sasuke ei oikeasti näköjään välitä enää mistään. Mutta kyllä se saadaan vielä välittämään, vaikka tuo aika epätoivoiselta vaikuttaakin kun ei enää välitä edes elääkö vai kuolee.

Jahas. Ja eikö Naruto osaa vieläkään muuta kuin Kyuubin käytön, kage bunshinin, summonoinnin ja rasenganin? KÄYTÄ SEXY NO JUTSUA! Eikö Jiraiya opettanut sille mitään muuta kuin Kyuubi-juttuja? "Noniin, nyt lähdemme kolmeksi vuodeksi treenaamaan. Noniin, nyt opettelet käyttämään Kyuubiä. Noniin, nyt et saa käyttää sitä". Eh...
Viimeksi muokannut Sham, To Kesä 01, 2006 23:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Miksi kaikki väittää että Sasuke pieksi Kyuubin? (Tulen taas valittamaan.. ^^) Mutta oikeesti: Kyuubi on edelleen sen sealin vankina ja tuo hahmo jonka Sasuke hätisti pois, oli vain pieru Kyuubista. Ei ole mitenkään mahdollista että Kyuubi saisi itsensä niitten kaltereitten ulkopuolelle - eli ei: Sasuke ei piessyt Kyuubia, vaan jonkun Kyuubin rakentaman chakra-hahmon.

Ellen nyt sitten ole missannut jotain elintärkeää ja ymmärtänyt asiat väärin ^^;;


Minua ärsyttää se että Sasuke hengaili mukana mahtavat seitsemän chapteria (?) ja nyt hän taas häippää miljoonaks vuodeks kuuseen.. Sasuketardien pitää taas vaipua masennukseen.. T^T

Niin ja harmittaa tuo Sasuken hälläväliä-asenne.. Koska minä syön sukkani ja tukehdun niihin ilomielin jos Oro ottaa Sasuken ruumiin.. ><
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Cross
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 571
Liittynyt: Pe Touko 27, 2005 20:10

Viesti Kirjoittaja Cross »

Sham kirjoitti:
Sasuke on ilmeisesti alkanut antaa vähän periksi tuon kostohommansa kanssa (toisaalta taas ei).
Ensin oli "MINÄ en kuole ennen kuin olen ITSE tappanut Itachin"-asenne, nyt se on "En välitä enää kuolenko tai mistään muustakaan, kunhan Itachi saadaan tapettua tai se ylipäänsä kuolee"-asenne. Ennen Sasuke ei ANTANUT (tai ainakaan halunnut) muiden yrittääkkään tappaa Itachia, ja nyt se ei välitä edes elääkö niin kauan että näkee Itachin kuolevan? Onko tuossa nyt enää mitään järkeä? Mistä se voi tietää, että koko Itachi edes kuolee, jos kuolee itse ennen sitä? Ja minne oi minne se "I will not be your puppet" hävisi? Minä niin rakastin sitä.
SÄÄLITTÄVÄÄ. Sasukessa ei ole enää asennetta ;__; Tähän päivään asti jaksoin ymmärtää (vaikka ymmärrän tavallaan vieläkin) Sasukea, mutta se rajakin kulkee jossain, ja nyt ollaan ihan vähällä astua sen yli.

Uchiha Madara? Miten minusta tuntuu, että Kishimoto tunkee sarjaan kokoajan lisää jotain tuollaisia uusia salaperäisiä sivujuonia, joita ei yhtäkään ole vielä viety loppuun -__- (Paitsi Kakashin Sharingan) Mahtaakohan se edes jaksaa vetää tuota koko juonivyyhteä loppuun asti ainakaan samantasoisena kuin tähän asti...?
Noh, toivottavasti tuolla herra/rouva Madaralla tai jollain häneen liittyvällä on jotain tekemistä Itachin psykoosin kanssa.
no cursed sealin käytöllähän on nämä omat sivu vaikutukset kuten hiljalleen oron tahtoon alistuminen ainakin sikäli kun oon oikein käsittänu
mikä selittäs tuon sasuken pienoisen periaatteen muutoksen

ja tuo madara no tuli semmonen mieleen että olisko ollut ensimmäinen henkilö joka aktivoi ms n eikös joku kuitenkin ollut sen aktivoinut jo ennen itachia
ja tästähän sais taas mahdollisen akatsukin johtajan :lol:
mitä juoneen tulee ainakin toivon että tuosta tulis kunnon sivu juoni
Lucy kirjoitti:Miksi kaikki väittää että Sasuke pieksi Kyuubin? (Tulen taas valittamaan.. ^^) Mutta oikeesti: Kyuubi on edelleen sen sealin vankina ja tuo hahmo jonka Sasuke hätisti pois, oli vain pieru Kyuubista. Ei ole mitenkään mahdollista että Kyuubi saisi itsensä niitten kaltereitten ulkopuolelle - eli ei: Sasuke ei piessyt Kyuubia, vaan jonkun Kyuubin rakentaman chakra-hahmon.

Ellen nyt sitten ole missannut jotain elintärkeää ja ymmärtänyt asiat väärin ^^;;
><
no tuo väite kyuubin voitosta perustuu myös osakseen ehkä nuihin kyuubin omiin sanoihin ''Kyuubi- That sinister chakra and power is even greater than my own '' tuon pitäs kertoo toisaalta aika paljon sasuken voimista
Kuva
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Sham kirjoitti:
Sasuke haistatti Orochimarulle vitut. HYVÄ POIKA! (Ainakin jossain käännöksessä se haistatti ihan KIJRAIMELLISESTI vitut, tuossa nyt oli vain jokin laimee "Lemme go" (jonka se kylläkin luultavasti oikeasti sanoi), mutta sekin kelpaa ^^) Ja hoho, oliko Sasuke Kabutoa pidempi?

...Ennen Sasuke ei ANTANUT (tai ainakaan halunnut) muiden yrittääkkään tappaa Itachia, ja nyt se ei välitä edes elääkö niin kauan että näkee Itachin kuolevan? Onko tuossa nyt enää mitään järkeä? Mistä se voi tietää, että koko Itachi edes kuolee, jos kuolee itse ennen sitä? Ja minne oi minne se "I will not be your puppet" hävisi? Minä niin rakastin sitä.
SÄÄLITTÄVÄÄ. Sasukessa ei ole enää asennetta ;__; Tähän päivään asti jaksoin ymmärtää (vaikka ymmärrän tavallaan vieläkin) Sasukea, mutta se rajakin kulkee jossain, ja nyt ollaan ihan vähällä astua sen yli.

Ja minä päätin jo kauan sitten, että siinä vaiheessa kun joku voittaa yksin Kyuubin saamatta naarmuakaan, minä lopetan sarjan lukemisen kokonaan. Eh, voin ehkä antaa vähän periksi... Ja jihuu, Kyuubi on viisas. Ja luvrettaa Narutoa!

....Naruto ja Sakura... Lyödäänkö vetoa, kumpi alkaa ensin itkemään? .__. Säälittää ihan mahdottomasti, koska tiedän miten epätoivoinen tuollainen tilanne on. Kun jonkun itselleen tärkeän ihmisen päätä ei saa enää käännettyä ja pelastettua häntä, vaikka vetoaisi mihin, vaikka hänen omaan henkeensä. Iskee pieni epätoivo... Sasuke ei oikeasti näköjään välitä enää mistään. Mutta kyllä se saadaan vielä välittämään, vaikka tuo aika epätoivoiselta vaikuttaakin kun ei enää välitä edes elääkö vai kuolee.

Jahas. Ja eikö Naruto osaa vieläkään muuta kuin Kyuubin käytön, kage bunshinin, summonoinnin ja rasenganin? KÄYTÄ SEXY NO JUTSUA! Eikö Jiraiya opettanut sille mitään muuta kuin Kyuubi-juttuja? "Noniin, nyt lähdemme kolmeksi vuodeksi treenaamaan. Noniin, nyt opettelet käyttämään Kyuubiä. Noniin, nyt et saa käyttää sitä". Eh...
Sä viet aina multa sanat suusta.

:twisted: kyllä minäkin olen jääräpäinen, mutten nyt sentään noin jääräpäinen. Voi hyvänen aika. Miten noi kaksi jaksavat? miten Naruto jaksaa? Miten se jaksaa uskoa että voi pelastaa sen vielä joku päivä, miten? Minua itseäni lähinnä itkettää. En tiedä oikein... *syvä huokaus* Kyuubi olisi voinut kynsiä sen naaman, mutta ku ei.

.... hmm. jos ajattelisi omalle kohdalle.. tuntuu kaksinverroin hirveämmältä. Minä suorastaan palvon Kishimotoa, vaikka Naruto päättyisikin päin *sensuroitua tekstiä, kiellettyä alle 18-vuotiailta*....minä palvoisin sitä miestä silti. Ei mikään sarja ole vetänyt näin hiljaiseksi kuin Naruto.

:p tiedä häntä onko se sitten hyvä vai huono juttu. Mutta Kyuubi oli kieltämättä aika aw. Sen on aika pakkokin olla fiksu elukka, eikös ikää ole kuitenkin kertynyt jo tuhat vuotta.. :D (jos Kishimoto yhtään menee sen kyuubi no kitsune-tarun mukaan että yhdeksänhäntäinen kettu on tuhatvuotias..) heh.
Vastaa Viestiin