Tutustuminen naruto.fi:n boardilla

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Viesti Kirjoittaja Deta- »

Ei ole täältä ketää msn:ssä.Irc:ssä joidenkin kanssa joskus puhun.Joku random sälli mut on lisännyt listalle mutta sillekkään mitään jaksanu puhua.
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Irkissä jutustelen paljon, sekä n.fi zätissä.

Mesessä mulla on muutama, mut harvan kanssa jutustelen..
  • GolliM
  • Nixuboy
  • Kaze (jonka jo näin IRL ^^
  • Mickey
  • J@nzki
  • Hideyori
  • Redfall92
  • Casmo
  • Circol
Sit on 3, joihin tutustuin jo ennen foorumille tuloa:
  • OneWingedAngel
  • Sharun
  • Sampsajussi
Minulta kysytään usein:''Saanks lisätä sut meseen?''
Vastaus: Antaa mennä, jos huvittaa, tai jos siltä tuntuu ^^ Eli mut saa lisätä, kuka tahtoo
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
everfree
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 546
Liittynyt: To Touko 05, 2005 18:36

Viesti Kirjoittaja everfree »

nyt minulla on jo muutama foorumilainen meseyhteystiedot listassa^^ kiitos kun lisäsitte, juttelin tänään samaan aikaan jopa kuuden henkilön kanssa pitkästä aikaa^------^

MsUchiha, Hisoka, Sham, J@nzki, Hideyori ja Kaze-chan ovat meselistallani nyt, ja kaikkien kanssa olen jo ehtinyt tutustua vähän^--^

vielä saa lisätä jos haluaa, koskaan ei voi olla liian paljon juttuseuraa mesessä^--^

Edit: köhköh, pakko matkia muita ja editoida tänne lista niistä joita tunnen/on mesessä x3


-Hisoka (Eniten varmaan jutellut ;D)
-Runte
-MsUchiha
-Zunde
-Hideyori
-Sham
-J@nzki
-Kaze-chan
-Tupla W
-Komori

Pari semmoistakin on, joiden nimimerkkiä en muista, enkä ole jutellut kuin korkeintaan kolme kertaa... :roll: :oops:
Viimeksi muokannut everfree, Pe Kesä 16, 2006 09:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Kiitus, Valvoja89 <:

~I won't let you be alone<3~
Avatar
höpspöps
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 614
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja höpspöps »

En mie tunne kettään oikiastaan ^^' Jonkun ihmisen kanssa olen voinu pari sanaa vaihtaa PM:llä, mutta ei muuta.
Mie olen luonteeltani niin ujo ja hiljainen, että vaikka tutustuminen netissä olisikin helppoa ei sitä vaan saa tehtyä. O.o I'm a looser. Mutta tuskin kukaan menettää mitään :)
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
Avatar
Kinuski
Genin
Genin
Viestit: 194
Liittynyt: Ke Maalis 09, 2005 16:32
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Kinuski »

En tunne oikeastaan ketään. En ole hyvä tutustumaan ihmisiin netin kautta. Tutustun ihmisiin helpommin IRL. Mielelläni tutustuisin uusiin ihmisiin netissäkin, mutta en vaan ole tehnyt mitään sen eteen että tutustuisin johonkuhun yhtään sen paremmin. Olen sen verran ujo etten kenellekkään voi alkaa juttelemaan tai lisäämään meseen ilman mitään todella hyvää syytä. Ircissä olen jonkin verran höpissyt, mutta siellä puhuminen on jostain syystä jäänyt nyt vähemmälle.
Minut saa kyllä lisätä meseensä jos sen haluaa tehdä. Mielelläni kyllä puhun erilaisille ihmisille.
On my way~
Kuva
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Okei. Nyt nixukin uskaltaa laatia tylsän pikku listan ^^
Tulkaa vineemään , jos joku unohtuu :P

Eli mesestä löytyy tälläset ihmiset:

- Ave-chan ((puhutaan aika paljon ^^) Pitää nähä livenä :crazy)
- batanga
- deftonys
- hideyori
- J@nzki
- Kaze-chan
- minori (puhuttiin ennen paljon enemmän..)
- MsUchiha
- Runte
- sampsajussi
- SePetus

Livenä tavattuja:

- deftonys.. tunsin jo ennen foorumi aikoja
- LittleSamurai a.k.a. Littis.. ^^ Ennen tapaamista ollaan privailtu ja puhelimella leikitty :roll:
- minori.. Paaaljooon mesetystä ja sen sellasta aluksi, oli sillon must tavata
- Mirha.. Kävin nopeesti kylässä Jyväskylä reissun aikana
- sampsajussi.. Piipahti Kouvolassa tänää.. On muuten pitkä jätkä ikäsekseen *nodnod*
- Yomii.. Sama juttu kun Mirhan tapauksessa

Sitten on tietysti joitain sattumanvaraisia PM:ä vaiheltu joidenkin kanssa.


*Meseen saa lisätä, jos kiinnostaa. Suht aktiivisesti siellä pyörin.. Uudet naamat on ihan tervetulleita ^^
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

Jee 8) Vastataan nyt tähänkin. Jätän mainitsematta ne, joiden kanssa ei ole liian pitkään aikaan tullut keskusteltua jne, koska varsinkin miiteissä on tavannut liikaa ihmisiä ^__^

Mese/miitit/Y.S.A.K
- Ave-chan
- Kyuuka
- minori
- Aya-san
(okei, en ole tyyppien kanssa vähään aikaan jutellut muttaah.. Ja eivätkös neljä edellämainittua ole Y.S.A.K:n uhreja?)

Y.S.A.K/mese
- Novadille
- Komori (liikkuuko täällä vielä samalla nickillä?)

Puhelin
- Littlis
- Äänenvaimennettu Riipperi

Ja sitten kaikki muut Y.S.A.K:laiset varsinkin irc-galleriasta.

EDIT: Ja niin tietysti, Machin kanssa on mesen välityksellä tullut puheltua :D
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Avatar
MustaTiikeri
Rookie
Rookie
Viestit: 56
Liittynyt: Ti Heinä 19, 2005 11:56
Paikkakunta: .....TORNIO

Viesti Kirjoittaja MustaTiikeri »

olen liian ujo en pystyisi tutustua kenenkään kanssa netissä, mutta jos jonkun kadulla näen vastaan tulevan niin silloin minnuu voi luulla jo joksiki mielisairaaksi tai hulluksi.. ku mie alan käytäytyyn aivanko se olis mun vanha kaveri :oops:
Mitä järkeä kiertää pelto jos voi juossa sen yli xD TP-47 on paras.....Y.S.A.K
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

ei mua tarvii pelätä joten voitte ihan vapaasti lisätä kuhan kerrotte ensin mikä on boardniccinne ni en säikähä, että siellä ois joku Jammu lisäilly mua sen pedomeseen mmkay?
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Minä en tunne foorumilta ketään livenä. Mangapäivillä näin porukkaa, toki, mutten oikeastaan jutellut siellä kellekään. Olen toki ihan hemmetinmoinen suurisuu kun joudun vieraiden ihmisten pariin, mutta vasta kun joku muu antaa aloituslaukauksen. Muutoin puhun vain kun on tarvis.

Netissä foorumilaisia tunnen, ööh, pääasiassa Naruto.fi:n tsätissä. Minulla on mesessä mm. Arska ja Drago^, mutta olen huono aloittamaan keskusteluja enkä käy mesessä kovinkaan usein (ehkä juuri siksi, että se on aika tyhjä). Dragolla on toki tapana tulla huikkaamaan aina välillä jotain, mutta se yleensä johtaa siihen että Drago lätkii tekstiä ja minä vastailen "Juu" tai "Ei" joka asiaan. Sori Drago^, meidän kemiat taitaa välillä mennä vähän ristiin :'D Olen ehkä parempi heittämään härskiä läppää kuin keskustelemaan henkevästi harrastuksista ja vapaa-ajanvietteistä.

DeviantArtissa on taas ollut parempi tuuri, se sivusto kun selvästi panostaa enemmän sosiaaliseen kanssakäymiseen kuin taiteeseen. Siellä tulee nähtyä mm. Francista, Henskua (enpäs muuten muista mikä hänen Naruto.fi -nikkinsä on!), NoNamea, Nekotsumea sun muita.
Kuva
Avatar
AnkkA
Genin
Genin
Viestit: 192
Liittynyt: La Kesä 10, 2006 17:07
Paikkakunta: The Village

Viesti Kirjoittaja AnkkA »

Mjaa... Enpä oo tutustunu keneenkään...
mut enpä oo ollukkaan täällä kovinkaan kauan aikaah. :?
Viimeksi muokannut AnkkA, Pe Kesä 16, 2006 16:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mechi
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 324
Liittynyt: Pe Loka 21, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Mechi »

AnkkA kirjoitti:Mjaa... Enpä oo tutustunu keneenkään...
Toistaiseksi AnkkA, toistaiseksi.

En ole täältä foorumilta muita ihmisiä meseen bongannu ku MsUchihan. Jos joku saa minun sähköposti osoitteen jostaki ongittua nii vapaasti lisätkää meseen. Ircissä joskus hypin, mutta irkkailu on nyt kesän ajaksi poissa kuvioista. Mesessä käyn joskus, mutta en joka päivä.
Avatar
Neari
Genin
Genin
Viestit: 189
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2005 19:45
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Neari »

Noo enpä ole hankkinut kontakteja...
Mutta...
Vielä ei ole liian myöhäistä :)

Niinkuin Mechi jo totesikin AnkkA:lle , että toistaiseksi ei ole tullut tutustuttua.
Kuva
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Meeh... eipä ole kenenkään foorumilaisen kanssa erityisesti tullut ystävystyttyä... VIELÄ. :) Ei sillä että olisi minulla ollut sopeutumisnongelmiakaan, melko hyvin olen tänne joukkoon sujahtanut, mutta ei ole ketään oikein kaveriakaveria ylitse muiden föörymiläisten. ^^ Toki olen ihan livenä silloin Nekoconissa muutaman tavannut pannukakkumiitissä (xD), mutta ei siinä paljon ehditty tutustua. ^^'

Meseä minulla ei ole, njääh. >P En ole koskaan niihin suurta intohimoa tuntenut, mutta toki meikälle voi privaattia lähettää jos haluaa tuntea hiukan paremmin. 8)
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Vastaa Viestiin