Naruto-oheistuotteet

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

Oishan tuollanen Yuna juliste kiva ostaa.
sit myös kävis toi Yuna figurine , Naruto penaali , Naruto ja Gaara juliste , parit kunait ja shurikenit , konoha forehead protector , Bleach juliste , unohin sanoo et kaikki muutki Final Fantasy kamat (oon suuuuuuuri FF fani ;) )




Editto : sit nuo Utada Hikarun levyt vois ottaa (vois kuunnella millasta musiikki on kun Utada Hikarulla on ainakin yks hyvä biisi ja se on
Utada Hikaru - Simple and clean )
Kuva
Avatar
arto90
Genin
Genin
Viestit: 113
Liittynyt: Ti Elo 17, 2004 14:52
Paikkakunta: Lieksa (Pohjois-Karjala)

Viesti Kirjoittaja arto90 »

No ei tuota krääsää ole tullut paljon ostettua vaan ylpeänä voin sanoa että omistan kunnollisen ja virallisen naruto otsasuojuksen ja seinä kankaan joka kyllä ei ole virallinen vaan 3rd Party tuote.... Ai niin onhan tuo Kakashi avaimenperäkin moponavaimessa kiinni.
Kuva
Kiitokset avasta ja sigistä chauronille !
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

arto90 kirjoitti:No ei tuota krääsää ole tullut paljon ostettua vaan ylpeänä voin sanoa että omistan kunnollisen ja virallisen naruto otsasuojuksen ja seinä kankaan joka kyllä ei ole virallinen vaan 3rd Party tuote.... Ai niin onhan tuo Kakashi avaimenperäkin moponavaimessa kiinni.
Ja millä perusteella nuo sinun omistamat ei ole krääsää? :D Ihan samaa kamaahan ne...
Avatar
Silja
Genin
Genin
Viestit: 181
Liittynyt: Ke Syys 28, 2005 16:20
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Silja »

Omistan yhden "Naruto-krääsän" eli Naruton sammakkokukkaron. Tää on paras!
Hopsu kirjoitti:Oisko mistään tollasta samanlaista rahapussia niinkun Narutolla on?
Onhan noita. Tarkennuksena vielä tuohon edelliseen: Bemmulta on tällä hetkellä loppu, mutta Blipposta löytyy. Hintaa 14,90 € + 1 € postikuluihin (jollet sitten pääse paikan päälle ostamaan). Varsin suolainen hinta, mutta paras ostos ikinä!
Kanjikaveri - opi japania!
suomi-japani-suomi -sanakirja
Keskustele japanin kielestä ja kulttuurista foorumilla
Avatar
höpspöps
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 614
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja höpspöps »

Haa, Tommo kuule, miekin sain juuri naruto lompakon itselleni. ^^ Olen halunnut sitä aivan sairaan kauan, se on niin söpö, ja Ossi osti sen nyt mulle synttärilahjaksi. Harmi vaan ettei sinne mahdu kortit tai setelit. :/ (ellei niitä ruttaa joksikin palloksi)

edit: ai niin, onhan mulla avaimenperä :/ Sellanen kortti oikeastaan, jossa on vaan renkula aivaimelle.
Viimeksi muokannut höpspöps, To Heinä 20, 2006 12:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
Avatar
arto90
Genin
Genin
Viestit: 113
Liittynyt: Ti Elo 17, 2004 14:52
Paikkakunta: Lieksa (Pohjois-Karjala)

Viesti Kirjoittaja arto90 »

minori kirjoitti:
arto90 kirjoitti:No ei tuota krääsää ole tullut paljon ostettua vaan ylpeänä voin sanoa että omistan kunnollisen ja virallisen naruto otsasuojuksen ja seinä kankaan joka kyllä ei ole virallinen vaan 3rd Party tuote.... Ai niin onhan tuo Kakashi avaimenperäkin moponavaimessa kiinni.
Ja millä perusteella nuo sinun omistamat ei ole krääsää? :D Ihan samaa kamaahan ne...
Minä sanoinkin että ei ole paljoa tullut osteltua sitä krääsää.
Kuva
Kiitokset avasta ja sigistä chauronille !
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Nyt tässä istuskellaan Narutardeilemassa tuollainen otsapanta piäässä. :D Sain sen vasta tänään, ja rakastan sitä. ^^ Se on blipposta tilattu ja tosi mukava. :D

Sen lisäksi Nekoconista ostin Kakashi herätyskellon (jota on muuten tullu käytettyäkin hyvään tarkoitukseen joka aamu! :O), Naruto-julisteen, Tsunade-avaimenperän ja team 7 + Iruka - pinssin. :) Tarkoitus on hankkia ainakin lisää avaimenperiä ja ehkä pehmoja... myös Neji kännykkäkoru pitäisi tuolta Blipposta joskus tilata kun ei siellä mitään muuta Nejiä ole. ;____; Se on niin väärin! Ajattelin ehkä joskus kyllä alkaa tekemään itse noita Naruto-pehmoja. :D I mean, it can't be THAT hard. Kunhan vain jaksaajaksaajajaksaa! (niitä voiskin tehä sitten tilaustyönä ja kiskoa isot rahat jos ne luonnistuvat!! >D)

...pitäis kyllä hankkia semmoinen Saske-minifiguuri ihan vain stressikohteeksi. xD
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Ainoat oheistuotteet, jotka omistan ovat Sasuke-avaimenperä (joka roikkuu avaimissani, jossa on koti- ja pyöränavain) ja postikortti, jossa on Naruto, Sakura ja Shikamaru (sanoin Anni-serkulle, että Shikamaru pilaa kortin, Sasuke pitäisi olla Shikamarun tilalla. XD). Molemmat ollaan ostettu Blipposta (siis ihan liikkeestä) juuri sinä päivänä, kun oli se Animecon IV.

Olisi tosi kiva hankkia tuo Konohan otsapanta. : DD
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Kira
Genin
Genin
Viestit: 125
Liittynyt: Pe Tammi 27, 2006 13:16

Viesti Kirjoittaja Kira »

Olen tainnut tähän joskus jo vastatakin, mutta nyt on tullut tavraa lisää, joten kirjoitampa uudelleen. Noin 10 cm:n figuja löytyy tälläsiä: 2 x Gaara, 2 x Shikamaru, 2 x Sakura, Kakashi, Sasuke, Iruka. Ja nuo joita on kahdet ovat sitten erilaisia. Kaksi Gaara-avaimenperää, toinen figuurimallinen ja toinen shurikenin muotoinen. Jälkimmäinen oli ennen avainnipussani, mutta alkoi kärsiä niin kovasti, että piti päästää eläkkeelle. Ja sitten Sand headband löytyy myöskin.
Seinää koristaa juliste, jossa on Gaara, Naruto, Shikamaru ja Sakura.
Aika paljon Gaara painoitteista, eikö ^^'
Avatar
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 336
Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö

Viesti Kirjoittaja Maakeri »

Kuva

Kava minun pienestä Naruto kolleksönistä :)
Kuvasta puuttuu yksi Gaara vihko, koska en löytänyt sitä =/ ...hö
Saki-san
Genin
Genin
Viestit: 130
Liittynyt: La Maalis 17, 2007 13:47

Viesti Kirjoittaja Saki-san »

Mulla on Foreheadprotectori ja ite tehtyi kunaita/shurikenei xD
Kuva
basqardi kirjoitti:Onko teillä tietoa, että sopiiko bliposta saatavat " Naruto-kengät " minkäkokoiseen jalkaan, mahtuuko jos jalankoko on 44?
Kai niitä on erikokoja :)
Avatar
Rota
Genin
Genin
Viestit: 180
Liittynyt: Ma Helmi 19, 2007 19:31
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rota »

basqardi kirjoitti:Onko teillä tietoa, että sopiiko bliposta saatavat " Naruto-kengät " minkäkokoiseen jalkaan, mahtuuko jos jalankoko on 44?
Vastauksessa sanottiin että mahtuu tuo L 45-jalkaankin, joten kyllä ne venyviä on.
Avatar
Metal
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 319
Liittynyt: Su Kesä 03, 2007 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naruto-oheistuotteet

Viesti Kirjoittaja Metal »

Minulla ei nyt niin kamalasti ole noita oheistuotteita kerääntynyt (ainakaan vielä, ehehehe)~

Minulla on Sasuke ja Gaara (joka on aika ruma, koska sillä on huonot meikit, yyh) avaimenperät. Ostin ne blipposta.
Sitten on kukunorista ostetut Neji ja Kisame figut, sellaiset perus... pienet. Olisin halunnut Itachin, mutta siellä ei ollut TxT
Kuva
Avatar
Dynamo
Genin
Genin
Viestit: 126
Liittynyt: Ma Kesä 04, 2007 12:13
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Naruto-oheistuotteet

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Aah, rakastan oheistuotteita! Minulla on kyllä toistaiseksi ihan liian vähän Naruto-sälää T_T
Omistan Itachi-avaimenperän, Shikamaru-figuurin, Zabuza-avaimenperän, Sasuke-seinäkankaan, Sasuke-pehmolelun ja Kiba-pehmolelun. Ja pienen Sakura-figuurin, jolta puuttuu jalat ja kädet.. >_> Niin, ja sellaisen Bliposta ostetun nenäliinapaketin. ehh.
Siinä oli kai kaikki..
Haluaisin Itachi-pehmolelun. Pitänee tilata sellainen jostain jossain vaiheessa. ._.
Deidara FC //// Itachi FC // Akatsuki FC // Dosu, Zaku & Kin FC
Vastaa Viestiin