Ennusta mitä seuraavassa chapussa tapahtuu

Ja Naruto manga keskustelut käydään täällä spoilereiden välttämiseksi.
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Gebric kirjoitti: Itachihan jätti Sasuken henkiin vain siksi että Sasuke voisi joskus nimenomaan _testata_ hänen voimansa, mitäs sitten jos Sasuke parhaat mahdolliset voimansa saavutettuaan ei pärjää Itachille.
Niin, tottahan tuo, mutta minä olen käsittänyt asian niin että Itachi tavallaan tahtoisi myös että joku joskus vielä voittaisi ja surmaisi hänet. Olen mielessäni ainakin ajatellut asian niin että Itachi halua "kuolla kunniakkaasti" taistelussa, eikä hän usko että kukaan muu on arvollinen tappamaan hänet, paitsi Sasuke.

Joo, aika kaukaahaettua, mutta minulle jäävät tällaiset samurai-tyyppiset kunnia kuolemat aina päähän soimaan toistolla... >.<
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
grusifix

Viesti Kirjoittaja grusifix »

Mulle tuli mieleen sellainen loppu näiden uusien jaksojen perusteella, että Oro onnistuu suunnitelmassaan, mutta Kyubin ja Sasuken välille muodostuneen yhteyden avulla Oro potkaistaan pihalle Sasuken ruumiista.
Wikipedia
Gen'yūmaru is Orochimaru's current body. He was told to have a fight to the death with the others that Orochimaru had kept captive, and the winner would be able to go free. Gen'yūmaru defeated and massacred them all, only to find out that he was the next vessel for Orochimaru. As his last wish, he asked for his clan to be released, which were being held captive for Orochimaru's experiments. It is unknown if this request was ever granted. Orochimaru comments that part of Gen'yūmaru would remain within Orochimaru after the transfer, so he is still alive, in a sense.
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Hmm, vai että tahtojen taisto Sasuken ruumiin herruudesta? Kuulostaa ihan jännältä, mutta en kyllä tiedä onko se Kishimoton tyylistä... mutta ihanhan mahdollista tuokin.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
grusifix

Viesti Kirjoittaja grusifix »

Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

OMG WTF BBQ. OoO

TODELLA kiinnostava tuo Suzaku-teoria, sai minut ihan mietteliääksi... o.O Erittäin kiinnostava omalla tavallaan, ja todisteltiin jopa hyvinkin vielä... Vähän jäi mietityttämään kun siinä kuitenkin jäi sellainen "no ehkei kuitenkaan" -fiilis... Siellä kun oli joitakin pikkujuttuja jotka olivat epävarmoja, tai sitten ne eivät olleet synkassa itse mangan kanssa...

Mutta pakko sanoa että tuo sai todella miettimään. Voisin sanoa että nyt kaikista teorioista Uchiha-klaanin takana, joita olen kuullut, tuo kuulostaa parhaalta. :D Se kuulostaa sellaiselta jota uskoisin Kishimotonkin tekevän... Mutta tietysti kun Suzaku putoaa ihan eri sarjaan näiden bijuuiden kanssa, niin se on vähän niin ja näin...
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Onnistuinpa löytämään mielenkiintoista tietoa wikipediasta koskien tämän viikon chapteria.
Spoileri, maalaa nähdäksesiKishimoto on haastattelussa paljastanut että Naruton harjoitus loppuu tulevassa chapterissa.
Löytyy loppupuolen kohdasta trivia.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Gama-Kaeru
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: Ma Heinä 24, 2006 16:10
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Gama-Kaeru »

Toivon kyllä todella että se lehtien livuttaminen loppuu pian.....

Juu, ja en kyllä aio sanoa että "näin tulee käymään" vaan sanon vain että toivon tätä....
Nimittäin toivon että JOKU MUU kuin Sasuke tappaa sen darn Itachin! Sasukelle se kunnia ei kuulu.....
"Hyvin suuniteltu matka on jo puoliksi pilalla."

MATKALLA KAUHAJOELLE COSPLAY-VIIKOLLE!!!
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Gama-Kaeru kirjoitti:Juu, ja en kyllä aio sanoa että "näin tulee käymään" vaan sanon vain että toivon tätä....
Nimittäin toivon että JOKU MUU kuin Sasuke tappaa sen darn Itachin! Sasukelle se kunnia ei kuulu.....
Minäkin olen joskus tuota miettinyt. Mutta jos se menee siihen että Naruto listii Itachin, parkaisen oikean itkukohtaukseen ja nirhin Kishimoton. Kuitenkin olen enemmän sen kannalla että Sasuke sen veljensä päästää hengiltä... >.> Se olisi parempi kuin vaihtoehto b) jossa Itachi tappaa Sasuken ja Naruto heittää kunnon Kyuubi raivarit ja muuttaa Itachin veriseksi läntiksi jollakin superhypermegalomaanisella ÜBER Rasenganilla. >P Ei kiitos.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Bitenshi kirjoitti:
Gama-Kaeru kirjoitti:Juu, ja en kyllä aio sanoa että "näin tulee käymään" vaan sanon vain että toivon tätä....
Nimittäin toivon että JOKU MUU kuin Sasuke tappaa sen darn Itachin! Sasukelle se kunnia ei kuulu.....
Minäkin olen joskus tuota miettinyt. Mutta jos se menee siihen että Naruto listii Itachin, parkaisen oikean itkukohtaukseen ja nirhin Kishimoton. Kuitenkin olen enemmän sen kannalla että Sasuke sen veljensä päästää hengiltä... >.> Se olisi parempi kuin vaihtoehto b) jossa Itachi tappaa Sasuken ja Naruto heittää kunnon Kyuubi raivarit ja muuttaa Itachin veriseksi läntiksi jollakin superhypermegalomaanisella ÜBER Rasenganilla. >P Ei kiitos.
Minä taas toivon että Sasuke tappaa Itachin tai että Itachi kuolee ihan itsekseen ilman että kukaan häntä tappaa. Sasukella ja Itachilla kuitenkin on niin vahva side (vaikka se nyt onkin mitä on) toisiinsa ja se niiden oma.. erhm, juttu, maailma, miksi sitä sanoisi. Enkä halua että siihen sotketaan muita.

Sitä ei ainakaan saa tapahtua että Itachi tappaa Sasuken. Tuskin tapahtuukaan, koska a) Naruto on sen tyylienn sarja, että kukaan päähenkilöistä ei ihan helpolla pääse hengestään (kuten huomattu on), b) Itachi ei muistaakseni ole missään vaiheessa sanonut tai edes vihjannut mitään siihen suuntaan että aikoisi ottaa Sasuken hengiltä.
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
Gama-Kaeru
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: Ma Heinä 24, 2006 16:10
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Gama-Kaeru »

Sham kirjoitti:
Bitenshi kirjoitti:
Gama-Kaeru kirjoitti:Juu, ja en kyllä aio sanoa että "näin tulee käymään" vaan sanon vain että toivon tätä....
Nimittäin toivon että JOKU MUU kuin Sasuke tappaa sen darn Itachin! Sasukelle se kunnia ei kuulu.....
Minäkin olen joskus tuota miettinyt. Mutta jos se menee siihen että Naruto listii Itachin, parkaisen oikean itkukohtaukseen ja nirhin Kishimoton. Kuitenkin olen enemmän sen kannalla että Sasuke sen veljensä päästää hengiltä... >.> Se olisi parempi kuin vaihtoehto b) jossa Itachi tappaa Sasuken ja Naruto heittää kunnon Kyuubi raivarit ja muuttaa Itachin veriseksi läntiksi jollakin superhypermegalomaanisella ÜBER Rasenganilla. >P Ei kiitos.
Minä taas toivon että Sasuke tappaa Itachin tai että Itachi kuolee ihan itsekseen ilman että kukaan häntä tappaa. Sasukella ja Itachilla kuitenkin on niin vahva side (vaikka se nyt onkin mitä on) toisiinsa ja se niiden oma.. erhm, juttu, maailma, miksi sitä sanoisi. Enkä halua että siihen sotketaan muita.

Sitä ei ainakaan saa tapahtua että Itachi tappaa Sasuken. Tuskin tapahtuukaan, koska a) Naruto on sen tyylienn sarja, että kukaan päähenkilöistä ei ihan helpolla pääse hengestään (kuten huomattu on), b) Itachi ei muistaakseni ole missään vaiheessa sanonut tai edes vihjannut mitään siihen suuntaan että aikoisi ottaa Sasuken hengiltä.
Huh huh, tuleepa kamala lainailu-ketju...

Juu... Mutta ajatelkaapa miten hienoa draamaa siitä saisi kun joku muu kuin sasuke saisi sen Itachin hegiltä... Vaikka nyt se Naruto. Hienoa draamaa tulisi jos Naruto pelastaisi Sasuken Itachilta, vaikka en kyllä usko että se itachi meinaisi edes tappaa koko Sasukea, mutta toki naruto voisi niin luulla, ja siitähän se Sasuke suuttuisi kun sen elämän tarkoitus vietiin sen nenän edestä....

Oikeastaan olisi ihan oikein jos vaikka joku päähenkilöistä kuolisi, mutta se ei olisi se Sasuke, mutta valitettavasti jos jonkun täytyy kuolla, se on Sasuke, sillä Sasukea ei oikeastaan voisi enää päästää Konohaan, onhan hän jo nukenin.... Mietinpä vain että mitä se Narutokin meinaa kun kuvittelee että hakee Sasuken takaisin, mikään ei enää koskaan tulisi normaaliksi, se on varmaa.

No joo, ja onhan tämä taas aika kaukaa haettua, joten älkää ottako tosissanne... Pakkohan minun on jollekin näitä selittää, ku en voi spoilata pikkuveljeäni, joka menee chapterissa 290...
"Hyvin suuniteltu matka on jo puoliksi pilalla."

MATKALLA KAUHAJOELLE COSPLAY-VIIKOLLE!!!
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Gama-Kaeru kirjoitti:Huh huh, tuleepa kamala lainailu-ketju...
Eikö lainailua voi sitten vähentää? Äskeisestäkin viestistä olisi saanut pienellä vaivannäöllä huomattavasti siistimmän.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Cross
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 571
Liittynyt: Pe Touko 27, 2005 20:10

Viesti Kirjoittaja Cross »

Kuumato kirjoitti:Minä olen jostain syystä melko varma että Sasuke tappaa Orochimarun heti kun on saanut riivittyä siitä kaiken hyödyn itselleen. Ellei Årå-setä sitten ehdi pihniä Sasuken ruumista sitä ennen, ja vaikka ehtisikin, Naruto suuttuisi ja tekisi jonkinlaiset ihme-kyuubit joiden tuloksena Orochimaru ottaa ritolat/kuolee/tekee voldemortit ja lähtee liitelemään pelkkänä henkenä Albanian pöpelikköihin.
Uskon (koska haluan uskoa) että Sasuke palaa vielä Konohaan. Menettää vaikka muistinsa ja on sitten aivan tillintallin tai vastaavaa. Paitsi että silloin Sasuke lakkaisi vatvomasta kostoaan eikä se käy laatuun (paitsi jos se hoidettaisiin jotenkin todella vaikuttavasti) hmm... Jotenkin hankala kuvitella että Itachi ylipäätänsä kuolisi. Tiedän tiedän, Itachi on niin pahis että se on pakko tapattaa jossain vaiheessa sarjaa, enkä minä missään nimessä halua että se kääntyy hyvikseksi tai vastaavaa, mutta en vain voi oikein kuvitella että Sasuke onnistuisi kostossaan, koska Sasun pitää päästä yli siitä vihastaan ja opeteltava elämään ilman että syyttää kaikesta kurjuudestaan isoveikkaansa.
Tai sitten... Ehkäpä Sasuke saavuttaakin voimat joilla voittaa Itachi, ja sitten kun pitäisi iskeä henki ulos, niin Sasu vaan käskee Itachin hankkia elämän ja poistuu paikalta... Blah. Olen huono keksimään teorioita.

kabutosta on PAKKO paljastua jotain yllättävää. Pakko!
hmm jos nyt en ihan väärin ole käsittänyt niin eikös sasuke kuole jos oro kuolee...
Kuva
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Kuumato kirjoitti:kabutosta on PAKKO paljastua jotain yllättävää. Pakko!
Itse veikkaan että Kabuto on lopulta se oikea Evil Mastermind kaiken takana! >:3 Se jotenkin vain sopisi kuvaan... Olen siis ihan samaa mieltä että Kabutosta pitää löytyä jotain yllätystekijöitä vielä, mutten hahmo jäisi aika tylsäksi.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Tai ehkä hän on tyystin unohtanut tämän tavoitteen vauhkotessaan Itachin listinnästä...
Todennäköisesti - Sasuke näyttäisi olevan ihan halvatun lyhytnäköinen: hän ei ajattele ollenkaan tulevaisuutta, vain sitä mikä juuri sillä hetkellä tuntuu hyvältä idealta. Mitähän hän oikein on ajatellut tekevänsä sen jälkeen kun on tappanut Itachin? Palata takaisin Orochimarun luokse tämän containeriksi? Tuskin, eihän hänellä ole mitään syytä palata, kun on saavuttanut päämääränsä. Takaisin Konohaan? Sinne tuskin on enää menemistä - hän on aika paljolti tuhonnut kaikki siteensä kaikkiin ihmisiin jotka tuntee, not to mention yrittänyt tappaa parhaan ystävänsä parikin kertaa.
Ja sukua on aika paha ruveta rakentamaan yhden ihmisen (plus sen puoliso) voimin - tulee nääs aika sisäsiittoinen suku. ¬_¬
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Kuumato kirjoitti:Ei välttämättä, jos Sasuke ei hanki yhtä puolisoa, vaan loikkii yhden tytön luota toiselle ja näin saattaa alulle parisenkymmentä lapsosta joissa on Uchihan verta ja sitten kymmenen vuoden päästä keräilee nämä (kuvitelma Sasukesta kolkuttamassa kymmenelle peräkkäiselle ovelle ja sanoen jokaiselle vastaantulleelle muksulle: "olen isäsi") kokoon nimeää porukan Uchihan klaaniksi. Sitten nämä sisarpuolet hankkivat jostain puolisot itselleen ja voilá, Uchihan suku leviää ja leviää...
:,D En toivu tästä mielikuvasta ikinä... mutta hei, voisse toimiikkin. Saske nyt on muutenkin sellanen sika niin mikä jottei, naisissa käymään! 8D
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Vastaa Viestiin