Maailmanloppu

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Avatar
Rolle
Genin
Genin
Viestit: 174
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 20:44

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Siis onko täällä about puolet oikeesti jtn piilopsykopaatteja, jotka tappaisivat porukkaa, mikäli sillä ei olisi seurauksia, vaiko vitsailevatko kaikki? :P Itse en ainakaan saisi mitään tyydytystä ihmisten lahtaamisesta, elivätpä nämä tai minä kuinka vähän aikaa tahansa.
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Pitääkö sitä olla psykopaatti tappaakseen jonkun?
Kuva
Avatar
Uzumaki naruto
BANNED
BANNED
Viestit: 821
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 00:06
Paikkakunta: Leaf village
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzumaki naruto »

:roll: 7päivää 168 tuntia
varmaan pisimät tunnit elämässäni en tiedä mitä tekisin.

menisin ympäri kaupunkia ja ammun pysyllä ihmisiä koska vankila ei enää estäisi
KATSO ALAS
Avatar
-Snake-
Genin
Genin
Viestit: 102
Liittynyt: Su Heinä 31, 2005 20:38
Paikkakunta: Kemijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Snake- »

No varmaan varastaisin jonku enduromopon ja siihen viriosia. Sit vois mennä poliisiaseman eteen revittelemään. Tekisin kaikkeae hullua ja tyhmää. Viimesen päivän viime hetkillä ampusin itteni.
Kuva
Älä tee kaverille pilaa teroittimella jossa on löysä kansi...
Avatar
Gogoletsgoyamadakun
Chuunin
Chuunin
Viestit: 229
Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 22:56
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Gogoletsgoyamadakun »

Dystopia kirjoitti:
ZUnDE kirjoitti:OFF

Täällä joka toisella on jotai "Raiskaisin tyttöjä", "lahtaisin väkeä" tms.. :D

/OFF
Voisitteko lopettaa ton "LOL TÄÄ ON OFFII NIQ SRYSRYSRY!1111111" perseilyn kun toikaan ei ees oo off topicia.
olen samaa mieltä kanssanne.

niin no olishan se ihan kiva tappaa ihmisiä ja rakastella ihmisiä ja juoda alkoholia tappavan annoksen.
~People can't defeat Loudness~
**kuva poistettu**

öääh.
Avatar
Rolle
Genin
Genin
Viestit: 174
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 20:44

Viesti Kirjoittaja Rolle »

circol kirjoitti:Pitääkö sitä olla psykopaatti tappaakseen jonkun?
Jos mun kommenttiin viittasit, niin en meinannut mitenkään kirjaimellisesti. Ei ollut mun kommentin pointti nimittäin ihan tossa sanassa kumminkaan :E.

Ja muutenkin, joo. Mun mielestä pitää jossain määrin olla sairas, että voi tosta vaan mennä lahtaamaan jonkun, tai ainakin todella ajattelematon.
Avatar
Hi Enzeru
Chuunin
Chuunin
Viestit: 282
Liittynyt: Ti Kesä 27, 2006 18:47
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Hi Enzeru »

Hmm.. Viettäisin aikaa ystävieni ja sukulaisteni kanssa, murehtisin varmaan, että miksi juuri, minun elin aikanani. MIKSI???
Kiinnostaako lähestulkoon sanavapaa foorumi, jossa voit keskustella kaikesta mahdollisesta taivaan ja maan välillä, ja jopa niiden takaa ? Kahvitahra
Avatar
qecco
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: To Kesä 29, 2006 13:22

Viesti Kirjoittaja qecco »

tappaisin itseni nopeasti ja kivuttomasti
:twisted:
Avatar
MustaTiikeri
Rookie
Rookie
Viestit: 56
Liittynyt: Ti Heinä 19, 2005 11:56
Paikkakunta: .....TORNIO

Viesti Kirjoittaja MustaTiikeri »

no mie kyllä nukkuisisin, enkä välittäs muusta maailman menosta paskaakaan...-_-'
Mitä järkeä kiertää pelto jos voi juossa sen yli xD TP-47 on paras.....Y.S.A.K
Avatar
OroLove
Rookie
Rookie
Viestit: 79
Liittynyt: Ma Heinä 10, 2006 20:59
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja OroLove »

Noh mä varmaan ylistäisin maailman loppua jonkun korkeen vuoren huipulla, ensin kuitenkin itkettyäni itteni kuiviin siitä että kaikki eläimet kuolevat, ja hemmotellut ne tietysti sellaiseen ekstaasiin etteivät ne toivottavasti huomaisi maailman loppua.
Minä siis melkeimpä toivon maailman loppua, siksi että ihmiset katoaisivat maailmasta, mutta samalla katoaisivat eläimetkin, joten oikeastaan pitäisikin toivoa jotain virusta joka tappaa kaikki ihmiset, vaikka ei sekään auttaisi kun ihmiset ovat tämän planeetan jo pilanneet...
Mutta jooh itkisin ja iloitsisin siis, eli rutistaisin ne harvat mulle rakkaat ihmiset ihan ryttyyn ja hyvästelisin nää ja hellisin tosiaan noita elukoita ja sitten vois mennä juoksemaan kadulle ja ylistämään sitä meterioottia toivoen sen tippujan suoraan mun päälle x)
How well can you use your tonque? ;D
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Tekisin kaikki jutut mistä tykkään nyt kamalasti, eli viettäisin aikaa poikakaverin kanssa, kävisin laskettelemassa ja lautailemassa (kuulostaa typerältä pinnalliselta joo, mutta se on sen verran tärkeä juttu ^^ ), kuuntelisin kaikki ihanat biisit läpi, kävisin moikkaamassa kavereita Jyväskylässä ja muutenkin eläisin sillei tavallisen kivasti. ^^ Ja tietty pitäisi tehdä jotain mitä on aina halunnut tehdä ja kokeilla varmaan jotain typerääkin (vaikka varmaan kyllä kuitenkin uskoisin, että kyllä "ne" jotain keksii ^^' )
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Dragonmaster kirjoitti: Ja ihmettelen vähän tuota laittomuuksien taivastelua... Moraali on sitä varten, että yhteiskunta ja sen sisäiset pienemmät sosiaaliset kokonaisuudet pysyvät koossa, joten ihmekö tuo jos sen noudattamisesta luopuu kun saa kuulla että viikon päästä ei ole mitään yhteisöä jota pitää koossa.
Onhan tuokin totta, mutta kuvittele että sinä yrität viettää viimeisiä päiviäsi mahdollisimman täydellisesti tässä maailmassa ja sitten joku tulee ja tappaa tai raiskaa sinut tai jonkun läheisesi. Ei se ihan reilulta tunnu. Tottakai niitä ihmisiä on, jotka elävät vain itselleen, mutta maailma olisi parempi paikka ilman heitä.

Minä yrittäisin ehtiä Italiaan Gradaraan tai Cattolicaan, ne ovat paikat joista olen tähän mennessä eniten pitänyt.
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
Zibe
ANBU
ANBU
Viestit: 471
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2004 17:10
Paikkakunta: Oulu, Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zibe »

Niin kova anarkia varmaan iskisi että ulkona saisi heti puukosta. Muutama ihminen täältäkin ilmotti jo harkitsevansa tappavansa jonku ihmisen.
**Kuva poistettu**
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

juuliaaa kirjoitti:vetäisin ehkä jotain tosi vahvaa huumetta tai tekisin jotain tosi tyhmää kun ei olisi mitään menetettävää :D
Tämä saattaa kuullostaa tekopyhältä, mutta onhan sinulla viattomuutesi menetettävänä ja aika monen uskonnon mukaan on tietynlainen "karma".

Elikkä sinun plussanpuoleinen on aika pitkälti menetetty (riippuu tietysti kuinka vakava teko se on), mutta itse en tappaisi ketään tai mitään, koska itse haluaisin sinne "parempaan paikkaan" mikä sekin nyt lieneekään...
Viimeksi muokannut Hideyori, Ke Helmi 04, 2009 18:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
J@nzki
Oinin
Oinin
Viestit: 958
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 22:19

Viesti Kirjoittaja J@nzki »

Hideyori kirjoitti:sinne "parempaan paikkaan" mikä sekin nyt lieneekään...
Jollaista ei olekkaan >:D on vain helvetti ja sen hallitsija (HAHAHAHAAHAA)! Noohh minusta maailmanloppu tulkoot jos on tulemaan :D
Vastaa Viestiin