the Lord of the Rings-musiikit

Musiikkikeskustelut täällä!
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

Meilllä on joku CD. En muista sen nimeä. Parempi on cd:ssä kuin leffassa, pakko myöntää. Kuuntelen sitä välillä, mutta nyt se on jäänyt jo hyllyille. Ne ovat miun mielestä joksikin "pelottavan" kuulostavia... ^^' En muista mistä me ostimme sen. Olikohan Citymarketista?
Kuva
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Silloin kun oli menossa se pahin villitys niin pakkohan ne eteen sattuvat oli ostettava, 7 LOTR cd:tä nuokkuu hyllyssä hitusen pölyisenä. ^__^

Kaunista ja inspavaa musiikkia. Fantasiakirjoja lukiessa on mukava laittaa cd:t soimaan kun ne tuntuvat hyvin taustalle sopivan. Mutta muuten ovatkin nyt tuolla hyllyssä pölyttymässä ilman sen suurempaa tarkoitusta. Vain ne kaikista parhaimmat biisit on otettu niistä koneelle talteen jos tekee mieli välillä enempi kuunnella.
Kuva
Avatar
miyoko
ANBU
ANBU
Viestit: 402
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 15:02
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja miyoko »

Omistan kaikkien kolmen leffan soundtrackit. Musiikki on tosi nättiä, ja kyllä on säveltäjä Shore saanut hyvin musiikillaan kuvailtua Keski-Maan eri kansoja ja leffan tapahtumia. En olekaan kuunnellut noita cd:itä pitkään aikaan.. Pitäisi varmaan ottaa ja tehdä se.
Pidän noista kaikista kolmesta, mutta suosikkini on ehkä FotRin cd. Nuo leffojen 'tunnusbiisitkin' ovat älyttömän nättejä, erityisesti ensimmäisen leffan May it be ja vikan Into the West. *_____* kaunista, kaunista.
Sarazki kirjoitti:Silti kakkos levvan musiikit eivät iske.... en pitänyt edes siitä Kaksi tornia leffasta :?
Minullakin tuo levy tuppaa jäämään noiden kahden muun varjoon. Mutta on siinä hyvääkin musiikkia, itse pidän ihan hulluna siitä 'Rohan-musiikista'. Ne viulut <3 ihanaa.
Avatar
everfree
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 546
Liittynyt: To Touko 05, 2005 18:36

Viesti Kirjoittaja everfree »

minulla ei yhään levyä ole, mutta koneelle olen julmasti ladannut pari kappaletta >8DD Tykkään eniten In Dreams;sta ja Bridge of Khazad Dum;sta^---^ In Dreams on ihana rauhallinen kappale, ja BoKD on jotenkin ihana <: elokuvasta tuo jälkimmäinen tarttui mieleen ja etsin sitä sitten DC++;lla kauan^---^ In Dreams;ia soitimme musiikin tunnilla joskus, ja sain nuotit ja sanat sitä kautta ja halusin kuulla sen kappaleen <;
Kuva
Kiitus, Valvoja89 <:

~I won't let you be alone<3~
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

jos ette olis kuullu niitä lotrissa ni ette pitäis siitä. ainakaa suurin osa teist
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Eka levy löytyy poltettuna ja cover-versiona ja toinen ihan aitona (joululahja). Lotr-nörttiaikoinani olin sen verran köyhä, ettei niitä tullut ostettua. :/

Ja toisin kuin dysto tuossa sanoo, niin olen aina tykännyt irkku-musiikista ja siksi Lotrin biiseistäkin varsinkin ne iloisemmat (eli aika pitkälle hobitti-teemat ^^ ) iskee parhaiten. Myöskin kun on itse soittanut puhallinorkesterissa, niin noita kuuntelee myös siltä pohjalta, että ei hitto kun pääsisi itekin mukaan. ^^

Ekasta levystä tykkään varmaan eniten. Kakkosessa on myös tosi hyviä biisejä, mutta aika paljon sellaista enemmän synkkää täytemusiikkia, josta en niin kamalasti innostu. Kolmatta levyä en ole kamalasti kuunnellut, mitä nyt leffassa sitten. :/ (Voisikin juosta lataamaan sen :P )
Avatar
AnkkA
Genin
Genin
Viestit: 192
Liittynyt: La Kesä 10, 2006 17:07
Paikkakunta: The Village

Viesti Kirjoittaja AnkkA »

Mjoo kyllähän mä tykkään...aika paljonkin :)
Kuva
''Difficile est satiram non scribere''
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

minori kirjoitti:Ja toisin kuin dysto tuossa sanoo
juup anteeksi offi, mutta eikös toi oo large? :D


joo kyllä mieki pidän tommosesta musasta en tosin semmoisena ihan pelkkänä kuuntelu musiikkina, vaan semmoisena taustamusana se menee mullakin niinkuin elokuvassakin.
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
J@nzki
Oinin
Oinin
Viestit: 958
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 22:19

Viesti Kirjoittaja J@nzki »

Ei mitenkään mahti musaa kun ei ne leffatkaa mitän huippuluokaa minusta olut...
Avatar
Espy
Moderaattori
Moderaattori
Viestit: 566
Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 20:45
Paikkakunta: Secret Garden
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Espy »

Itselläni hyllyssä nököttää ensimmäisen leffan soundtrack. (luulin että omistan kakkosenkin, mutten ainakaan vielä ole sitä löytänyt, joten.. O_o;)

Kuunneltavaahan tuo on, joskin hieman häiritsee kun ovat päättäneet tehdä kauhean monta eri versiota samasta kappaleesta. :P itse teemassa se sävelkulku nimittäin on paras, muualle se antaa vähän turhan mahtipontisen sävyn.

Kakkoslevyn hukkuminen häiritsee myös siksi, että siinä oli juuri Rohanin musiikit. Pidin niistä kaikista eniten. ;o;

Irkkumusaa kuuntelen muutenkin ihan iloisesti, joten kuuntelen näitäkin ihan mieluusti.. joskin paremmin iskee kunnon riverdance jos tälle linjalle ollaan menossa. :P Leffamusiikkina kuitenkin toimivat mainiosti. <3
Kuva
Avatar
meadow
Chuunin
Chuunin
Viestit: 260
Liittynyt: Ma Marras 07, 2005 21:57
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja meadow »

Sisko omistaa kaikkien kolmen elokuvan soundtrackit, joten on tullu lainailtua ja kuunneltua.

Ite tykkääne erittäin paljon kaikista elokuvamusiikeista. Mm. justiinsa nämä TSH-musiikit on mieleen ^.^
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Zer0 kirjoitti:Oikeastaan huonoimmat elokuvamusat mitä itse oon kuunnellut...
Millä perusteella? Kun mun mielestä niissä on varsinkin tunnelma parhaimmasta päästä ja muutenkin taitavaa työtä jne.
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Zer0 kirjoitti:
minori kirjoitti:
Zer0 kirjoitti:Oikeastaan huonoimmat elokuvamusat mitä itse oon kuunnellut...
Millä perusteella? Kun mun mielestä niissä on varsinkin tunnelma parhaimmasta päästä ja muutenkin taitavaa työtä jne.
Tietysti ovat taitavaa työtä, hyvä tunnelma yms. mutta satun tietämään monta muuta paljon parempaa saoundtrackia. En katso elokuvan menestystä kun kuuntelen elokuvamusiikkia.
Niin, ja makuasioista on turha kiistellä :P
En tarkoittanutkaan, että niistä pitäisi tykätä. Tahdoin vaan perustelut, kun aika harvoin niitä kuulee haukuttavan. ^^
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

minori kirjoitti:
Zer0 kirjoitti:
minori kirjoitti: Millä perusteella? Kun mun mielestä niissä on varsinkin tunnelma parhaimmasta päästä ja muutenkin taitavaa työtä jne.
Tietysti ovat taitavaa työtä, hyvä tunnelma yms. mutta satun tietämään monta muuta paljon parempaa saoundtrackia. En katso elokuvan menestystä kun kuuntelen elokuvamusiikkia.
Niin, ja makuasioista on turha kiistellä :P
En tarkoittanutkaan, että niistä pitäisi tykätä. Tahdoin vaan perustelut, kun aika harvoin niitä kuulee haukuttavan. ^^
jokaisella on oma mielipide. Ja musiikki on makuasia josta ei voi oikein kiistellä
Kuva
Vastaa Viestiin