Uusi piirustuskisa?

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Yksi kuva per osallistuja kuulostaa hyvältä, tuskin kenelläkään on mitään sitä vastaan.

Itse asiassa taidankin jättää tuon pollin tekemisen väliin, noita muita aiheita ehtii myöhemminkin, syksy on liian kiva aihe skipattavaksi. x)

Sitten rajoituksista: suurin osa lienee samaa mieltä siinä, että vain viralliset Naruto-hahmot saavat olla edustettuina - toisin sanottuna, ei omia hahmoja, vaikka he olisivatkin Naruto-universumiin sopivia. Joskus toiste voidaan pitää sitten vaikka erikseen omien Naruto-hahmojen kisa.
Ja sitten vielä sellainen rajoitus, että pidetään työt PG-13 ikärajan sisällä - jos haluaa kuvaan sisällyttää paljasta pintaa, parituksia ja/tai väkivaltaa, niin siitä vaan kunhan asiat pysyvät kuitenkin sen verran siistinä, ettei kukaan saa traumoja. :3
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Pistin aikaisemmin tänään postia fadorille asiasta, vielä en vastausta ole saanut, mutta sitten kun saan, niin eiköhän kisa saada alkuun. Jos kukaan, joka pääsee kisanurkkauksen tiedostoihin käsiksi ei voi/halua ottaa niiden päivittämistä tehtäväkseen, niin sitten hostaan kisan omilla sivuillani. xP
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Argh, viitisen päivää poissa ja huomaan deadline ilmoituksen sitten naruto.fin puolella. 8D Voi jestapa kun tulee kiire jos aion ehtiä piirtämään.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Nyt kun tuossa nykyisessä kisassa on vain äänestys enää jäljellä, niin ruvettaisiinko puhumaan seuraavasta kisasta? ;D
Ensinnäkin se, että kuinka nopeasti edellisen kisan jälkeen ihmiset haluavat seuraavan? Tarvitaanko kauankin "palautumisaikaa"?
Toiseksi...no, aihe tietenkin. xP Ajattelin että seuraavaksi voisi tulla tuo omat Naruto-hahmot -kisa, paitsi jos ihmiset välttämättä haluavat jonkin muun aiheen. Ja koska tuossa kisassa minusta on kyse enemmänkin luovuudesta ja mielikuvituksesta kuin piirrustustaidoista, ajattelin että kisaan sallittaisiin kuvien lisäksi myös tekstit sekä yhteistyöt. Toisin sanoen, kisaan voisi osallistua kuvalla, tekstillä, kuvalla ja tekstillä, sekä tosiaan collaborationeilla (esmes niin että toinen tekee kuvan ja toinen tekstin).
Mutta noihin yhteistöihin liittyen, pitäisikö ihmisillä olla vain se perinteinen yksi työ millä osallistua, vai pitäisikö olla niin, että vaikka tekisikin jonkun kanssa yhteistyötä jollain kuvalla, niin voisi sen lisäksi osallistua vielä ihan itse toisella?
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Kannatan omia hahmoja aiheeksi! 8D Hmm... mutta uuden kisan voisi ehkä sijoittaa... no ainakin parisen kuukauden päähän. o_O Ehkä jopa voitaisiin odotuttaa ihan joululle asti, kovin lyhyellä varoitusajalla nimittäin ei tulisi yhtä paljon osallistumistöitä kuin tähän kisaan tuli. ^^ Sanoisin että siinä 2-4 kuukautta voisi odotuttaa uutta kisaa.

Hmm... jos tuo "oma hahmo" aihe nyt tulisi, niin minusta olisi ainakin kivaa että voisi ansaita ehkä tiettyjä "lisäpisteitä" pienellä ficillä joka saisi olla korkeintaan vaikkapa 2-4 sivua pitkä. Se kuitenkin että jos jotkut toiset hahmot liittyvät tämän hahmon menneisyyteen erittäin suurellakin tapaa, voisiko näitä esitellä tarinassa, vai voisiko yhdessä kuvassa olla enemmänkin kuin yksi hahmo?

Muiksi aiheiksi kai... HAH, tuli mieleen, mitä jos pakotetaan ihmiset piirtämään FILLERIHAHMOJA? xD Joo ei, tämä ei toivottavasti saa tuulta siipiensä alle... Tietysti olisi aika luonnollista ottaa seuraava luonnonaika, eli talvi, mutta jos haluttaisiin jotain omaperäisempääkin keksiä niin esim. "paras tekniikka"-olisi melko mielenkiintoinen aihe. Tässäkin toki saisi ehkä käyttää hieman taiteellisempaakin silmää. :)

Noista ehdotuksestani eniten kannattaisin parasta tekniikkaa, mutta haluaisin kyllä ennemmin päästä esittelemään omia hahmojani, sillä tiedän että taatusti monella muullakin näitä on varastossa. ;D
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

Omat hahmot, jee~ /o/

Kannatan tätä, varsinkin jos otetaan tuo, että voi osallistua sekä kuvalla että tekstillä jos haluaa. Se olisi myös mukavaa, että voisi tehdä noita collab'eja, eli niin että esimerkiksi kuva omasta ninjasta voisi olla jonkun toisen piirtämä. Silloin voisi osallistua kisaan, vaikka ei osaisikaan piirtää. (Paitsi jos halutaan että tämä on puhtaasti piirrustuskisa eikä niinkään oma ninja -kisa.)

Mutta tosiaan jos otettaisiin tuo, että kuva voi olla jonkun muunkin piirtämä, niin silloin pitäisi arvostella lopputuloksessa muutakin kuin kuvaa - luonnollisestikin, jos kyseessä on puhtaasti oma ninja -kisa. Silloin pitäisi arvostella koko pakettia.

Itse olen sen kannalla, että jos joku piirtää esimerkiksi jollekin toiselle kuvan hahmosta (jos toinen sattuu itse vaikka olemaan tumpelo kynän kanssa, mutta haluaa silti osallistua), niin voi silti vielä osallistua kokonaan omalla hahmolla. Periaatteessahan piirtäjä ei tee sen toisen henkilön ninjan eteen sinällään mitään muuta kuin piirtää kuvan, eli ninja ei silloin ole hänen luomuksensa.

Minulle on periaatteessa ihan sama koska seuraava kisa pidetään, mutta ehkä ihmiset haluavat kuitenkin jonkun verran aikaa toipua edellisestä kisasta. Vai?
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

eeeeeeeeeeeieieieieieieiei omia hahmoja.... vihaan piirtää omia hahmojaXDD

mutta tuosta aikakysymyksestä olen samaa mieltä, vähintään kuukauden tauko kiitos
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Vastaa Viestiin