Yli/aliarvostetuimmat hahmot?

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Yli/aliarvostetuimmat hahmot?

Viesti Kirjoittaja frostious »

Toivottavasti tällaista topikkia ei ole vielä ollut.
Joka tapauksessa - ketkä Naruto-hahmot teistä ovat joko yli- tai aliarvostettuja? Kuka hahmo saa liian vähän kunniaa ja huomiota, ja kuka sitä saa taas liiankin kanssa? Miksi?

Keskustelun aloittaakseni, minusta ehdottomasti yliarvostetuin hahmo koko sarjassa on Iruka. Hän on esiintynyt loppujen lopuksi hyvin vähän - ehkä joka viidennessäkymmenennessä chapterissa jos niinkään usein -, hän ei ole ensimmäisen chapterin/episodin jälkeen päässyt kertaakaan tekemään oikeasti mitään, ja silti hän on aina hahmoäänestyksissä jossakin top-5'n joukossa. Aivan käsittämätöntä minusta.
Toinen yliarvostettu hahmo minusta on Hayate - vaikka periaatteessa ymmärrän mitä ihmiset hänessä näkevät eikä minulla ole oikeasti mitään häntä vastaan, hänen faniensa määrä verrattuna siihen, miten paljon (tai vähän) hän itse asiassa sarjassa näkyi ja teki... Um?
Toisaalta, ehkä minä en ole paras henkilö "arvostelemaan" vähän esiintyneiden hahmojen fanitusta. xP
Ja sitten on Sasuke, mutta hän on minun mielessäni yliarvostettu hahmo varmaankin vain koska en pidä hänestä itse ollenkaan. Joten ei mennä siihen.

Aliarvostetuista hahmoista ensimmäisenä minulle tulee mieleen Kankurou - harva loppujen lopuksi taitaa tajutakaan, miten kickass hahmo hän loppujen lopuksi on. Suurimmaksi osaksi hänen faniensa vähyys taitaa johtua siitä, että hän ei ole samanlainen bishie-face kuin muut sarjan pojat. :/ Rakastakaa Kankuroua, ihmiset! /o/

Keskustelkaa. *kumar*
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Hmmh... Ehkä pyöriskelen sitten niin Kankurou-myönteisissä mestoissa tai sitten en ole kiinnittänyt huomiota kun arvostuksen vähyys ei kismitä minua läheskään yhtä paljon kuin yliarvostaminen, mutta minusta vaikuttaisi siltä että Kankuroullahan on ihan ookoo määrä faneja \o/

Oikeasti oikeasti aliarvostettuja hahmoja voisi sitten kenties olla... No, Jiroubou? Kuten sanoin, aliarvostamiselle minulla on ihan erilainen sietokyky kuin yliarvostamiselle, ja Jirouboun kohdalla sietokyky ylittyy -- on monia jotka Orochimarun poppoota luetellessaan ja vertaillessaan ei edes tiedosta koko heebon olemassaoloa! Jiroubou oli minusta Sound Fourista kaikkein persoonallisin ja ansaitsisi enemmän.

Sittenpä olisi vielä Chouji, varsin ilmiselvästi. Ja Sandaime. Miten ihmeessä voi olla että Shodailla ja Nidaimella tuntuu olevan paljon enemmän faneja kuin Sandaimella vaikka heitä on sarjan aikana näkynyt vain ohimennen, ilman mitään henkilökohtaisia taustoja? Sandaime sentään sai sarjan aikana aika paljon aikaiseksi ja oli ihan mukava heppu.

Ihan puhtaasti yliarvostettuja hahmoja taasen olisivat minusta Itachi, josta kaikki fanit puhuvat hyvin tietäväisesti vaikka äijän ajatusmaailmasta ja persoonallisuudesta on loppujen lopuksi annettu hyvin vähän tietoa ("I wanna marry Itachi! I understand him so well!" ... veeteeäf?), Yondaime (miten hitossa jotkut pystyvät ihan pokkana sanomaan että Yondaime on heidän ehdoton lempihahmonsa?) ja... No, tämä on enemmän animen ja mangan yleisellä tasolla eikä Naruton, mutta; Kakashi. Tälleen yleisesti animen ja mangan kesken Kakashi nostetaan hahmona minusta usein turhan kepeästi jonnekin kaikkien aikojen parhaimpien joukkoon sen perusteella että hän on yhdellä sanalla ilmaisten "mysteerisin", "seksyin", "hauskin" tms. Siis joo, Kakashi on ihan ookoo hahmo, mutta öö, örr, hmmm... Ei? Aika lyhyesti; ei? Ei ainakaan niillä perusteilla mitä minä olen fanien suusta kuullut. Maailmassa on paljon animea ja mangaa ja niiden ohella myös hahmoja, joten minusta moinen on vähättelevää.
Kuva
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Dragonmaster kirjoitti:Ja Sandaime. Miten ihmeessä voi olla että Shodailla ja Nidaimella tuntuu olevan paljon enemmän faneja kuin Sandaimella vaikka heitä on sarjan aikana näkynyt vain ohimennen, ilman mitään henkilökohtaisia taustoja? Sandaime sentään sai sarjan aikana aika paljon aikaiseksi ja oli ihan mukava heppu.
Tuo on muuten ihan totta, se on kumma miten vähän faneja Sandaimella oikeasti on. Täytyy myöntää, että olin pitkän aikaa itsekin aika välinpitämätön Sandaimesta, kunnes tietysti näin hänet taistelemassa animessa. Nykyään olen suhteellisen iso Sandaime-fani, vaikken sitä paljoa mainostakaan.
Luulen että syy hänen faniensa vähyyteen on sama kuin mitä sanoin Kankurousta - hän ei ole hyvän näköinen. :/ Niin valitettavaa kuin se onkin, hahmon suosio näyttää olevan suoraan verrannollinen tämän komeuteen. Harmittavaa sinänsä, koska esmes juuri Sandaime on niin upea että ansaitsisi monta kertaa enemmän faneja kuin mitä hänellä on. Kickass old guys kick ass! /o/
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Dragonmaster kirjoitti:Sittenpä olisi vielä Chouji, varsin ilmiselvästi.
Tästä olen samaa mieltä. Choujin taistelu ekalla Sasukenhakureissulla oli ainakin minusta henkilökohtaisesti todella koskettava, ja lisäksi tykkään sen ja Shikiksen ihanan normaalista suhteesta. Joku 13-14 -vuotias tyttö kommentoi jossain että Chouji was so cute when he was thin after his fight, I wish he could've stayed that way. Ergh.

Suurensuurena Tayuya-fanina toivoisin neitille enemmän arvostusta mutta toisaalta se meni kyllä häviämään aika keisti Temarille.

Iruka on yliarvostettu, samaa mieltä, ja lisäksi KakaIru fandom on ujuttanut molemmille herroille jotain kummallisia persoonallisuudenpiirteitä joita pidetään käytännössä canonina, ja kumpaakin arvostetaan mielestäni aivan vääristä syistä. Diggasin joskus tosi paljon molemmista hahmoista ja parituksesta mutta pikkuhiljaa jotenkin yliannostunut ja myrkyttynyt ja enää ei oikein jaksa kiinnostaa.

Ei liity arvostukseen mutta minua ketuttaa että kaikki tuntuu vihaavan Saita. Itsellä kun on jossei lempihahmo niin ainakin top3ssa. Ja sillä on hiton hienot jutsut.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Rinde kirjoitti:Ei liity arvostukseen mutta minua ketuttaa että kaikki tuntuu vihaavan Saita. Itsellä kun on jossei lempihahmo niin ainakin top3ssa. Ja sillä on hiton hienot jutsut.
Sama ärsyttää minua, koska minäkin pidän kuitenkin Saista hahmona aika melkoisesti.

Luonnollisesti yksi yliarvostetuimmista hahmoista on tuo Sasuke. Hän ei ole kuitenkaan minun mielestäni osottanut edes luonteensa puolesta paljoakaan, millä hän ansaitsisi niin suuren arvostuksen kuin hän on saanut. Toinen samanlainen olisi tosiaan tuo Itachi, joka ei minun puolestani ansaitsisi arvostusta ollenkaan. :roll: Ja joka tapauksessa tiedämme hänestä suhteellisen vähän verrattuna siihen miten paljon hänelläkin on faneja. Kaiken lisäksi Itachi on kylmäverinen tappajapsykopaatti.

Aliarvostettu hahmo on tietenkin tuo Chouji. Hän kuitenkin osaa selkeästi taistella, eikä hänellä ole sellaisia ihmeellisia luonnevikoja tai vääristymiä tai muuta ihmeellistä niin kuin toisilla hahmoilla. Eli hän on normaali. Voin vain kuvitella miten suosittu Choujikin olisi, jos hänelle olisi annettu kunnon bishie-ulkonäkö.
Omasta mielestäni toinen aliarvostettu hahmo on myös Tenten. Tai siis, totta kai hänelläkin on reippaasti faneja, mutta monet sanovat jopa vihaavansa häntä. Aika voimakkaasti sanottu ainakin minusta, siellä tiedämme hänestä kuitenkin hahmona aika vähän. Ja hänen taistelutekniikkansa ovat myös kivoja, joten.. Hahmona minusta Tentenissäkään ei ole mitään vikaa. Ehkä Tenten ja Chouji ovat sitten vain liian normaaleja.
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Mariana

Viesti Kirjoittaja Mariana »

Jo mainituista hahmoista:

Iruka Pidän itse kovin Irukasta joten ehkä siksi hän ei ole minusta mitenkään yliarvostettu. Pidän hänestä siksi, että hän on ensimmäinen joka tunnustaa Naruton ihmiseksi ja uskaltaa sen ääneenkin sanoa. Hän on myös hyvin sympaattinen, inhimillinen ja ”normaali”.

Hayate En ole koskaan huomannut että tätä hahmoa olisi yli/aliarvostettu. Muutamaan kauniiseen fanartiin olen törmännyt ja hieman erikoiseen paritukseen.

Sasuke On ihan mainio hahmo sinällään. Vähän turhan yksioikoinen minun makuuni. Mutta hänen palvontansa on kyllä saanut todella outoja piirteitä. Pidän häntä yliarvostettuna juuri tuosta syystä.

Kankurou En ole huomannut aliarvostusta. Välillä pikemminkin yliarvostusta huomioiden siihen miten vähän hän on esiintynyt sarjassa. Mutta näkemyksensä kullakin.

Jiroubou Olen samaa mieltä tämän hahmon aliarvostuksesta, tätä hahmoa harvemmin näkee fandomissa missään muodossa. Ei ole kaunis poika niin ei ole myöskään minkäänlaista arvostusta?

Sandaime On vallan hurmaava vanha herra. Eikä hokageksi pääse jos ei ole väkensä paras ja hän oli sentään ollut kahteen otteeseen hokage. Joten hän on kyllä todella aliarvostettu. Joten lieneekö tässäkin ei kaunis poika, ei arvostusta?

Chouji Pidän hänestä samasta syystä kuin Irukastakin. Hän on normaali ja inhimillinen. Pidän itseasiasta koko sarjastakin sen vuoksi, että hahmot ovat siinä ihmisen muotoisia eikä mitään riukuja. Ja on ihanaa, että sarjassa on vähän pyöreämpikin hahmo ^^

Itachi On mielestäni yliarvostettu hahmo. Onhan hän korea poika. Mutta hahmosta ei oikeastaan tiedetä mitään. Ja sekin mitä tiedetään on aikamoista hurmesoppaa. Siitä huolimatta osa fanittavista neitokaisista on valmis menemään vaikka naimisiin moisen kanssa. Öh?

Yondaime Minä kuulun niihin jotka voivat ihan pokkana sanoa, että Yondaime on yksi sarjan lempihahmoista. Ei pelkästään ulkonäöllisistä syistä. Vaan myös sen vähän perusteella mitä hänen persoonastaan ja taidoistaan on näytetty. Sekä se millainen merkitys hänellä on Naruton henkilöhistoriassa. Hänen fanituksensa on kyllä saanut todella outoja piirteitä, olen nimittäin törmännyt paritukseen Yondaime x Haruno Sakura ^^;

Kakashi Arvostus on mielestäni välillä hyvinkin yliampuvaa. Ei hänenkään taustastaan, elämästään yms. ole tarjolla paljoakaan tietoa. Kuitenkin vallan mainio hahmo.

Sai On outoa miten niin vähän näkyvyyttä saanut hahmo on saanut niin monta vihaajaa. Myönnettäköön hänen muuttumisensa sieluttomasta ninjasta Naruton ystäväksi tapahtui vähän turhankin nopeasti, mutta toisaalta ei siihen olisi voinut sivutolkullakaan tilaa käyttää. Itse pidän hänestä kovin ja odotan hänen tuovan mukavasti komediaa mukaan sarjaan.

Lisäksi:

Gaara Sanoisin hahmon saavan hienoista yliarvostusta. Ei hahmossa sinällään mitään vikaa ole. Mutta varsinkin alkuaikoina kun hahmo oli samanlainen kylmäverinen tappaja kuin Itachikin niin palvonta tuntui todella oudolta.
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Aliarvostetuin - Yakushi Kabuto.

Kun kerran sanotaan että OMGWTF kuinka ihmeen nerokas ja ällistyttävä esim Neji on, kun keksii itse Kaitenin ynnä muut salaiset jutsut joista hänellä ei pitäisi olla hajuakaan, niin tämäpä Kabuto-poikapa oikeastaan yksikseen oppii tekniikoita, joiden avulla hän on 19-vuotiaana legendaarisen " Copynin Hatake Kakashin", yhden konohan eliittijouninin tasolla. Eikä siinä edes kaikki... vaan sama poika Kabuto on käytännössä lääkärininja ilman minkäänlaisia supertasoisia suoria hyökkääviä tekniikoita, niin suoritus on kerrassaan hämmästyttävä.
Muita ominaisuuksia a) kyky ohjata kuolleita b) kyky parantaa itsensä tilasta jossa sisäelimet ovat pahasti vaurioituneet, c) tehdä kopioita ruumiista parin sekunnin aikana, ja ylipäätänsä d) olla Orochimarun' oikea käsi.

Reflekseiltään ja tekniikoiden soveltamisessa hän on jopa Tsunaden, yhden legendaarisista "kolmesta ninjasta" (sannin) parempi. Ja hän nyt sentään on "vain" naruton universumin paras lääkärininja ja 5's hokage. Ei paha vai?

Hänen kehityksensä ninjana ja lahjakkuus on siis jotain aivan käsittämätöntä. Vaikea panna sanoiksi. Varsinkaan kun hän ei ole koskaan näyttänyt parastaan.
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Erinomainen keskusteluaihe. ^^
Nike kirjoitti:Omasta mielestäni toinen aliarvostettu hahmo on myös Tenten. Tai siis, totta kai hänelläkin on reippaasti faneja, mutta monet sanovat jopa vihaavansa häntä. Aika voimakkaasti sanottu ainakin minusta, siellä tiedämme hänestä kuitenkin hahmona aika vähän. Ja hänen taistelutekniikkansa ovat myös kivoja, joten.. Hahmona minusta Tentenissäkään ei ole mitään vikaa.
Olen samaa mieltä Niken kanssa. Tenten on myös mielestäni aika aliarvostettu hahmo vaikka onkin minusta tuhat kertaa parempi taistelemaan kuin Ino ja Sakura (No se ehkä johtuu siitä, että Tenten on Inoa ja Sakuraa vuoden vanhempi). Minäkin tykkään hänen taistelutyylistä ja se oikeasti osaa taistellla ettei jää Inon ja Sakuran tyyliin höpöttämään puolet taisteluajasta että; "Sinä et voi voittaa minua" tjms. Ja minä myös kuulun näihin Tenten -faneihin, täytyy myöntää. :''D

Minusta yliarvostettuimat hahmot ovat mm. Naruto, Sasuke, Kakashi, Itachi, Gaara, Iruka. Varsinkin Naruto ja Kakashi (sekä Sasuke) ovat liiankin yliarvostettuja hahmoja, joka saattaa johtua heidän komeasta ulkonäöstä. ;D

Aliarvostettuja hahmoja ovat mielestäni mm. Haku, Sakura, Konohamaru (ei kuulu minun lempihahmoihini, mutta silti on hyvä hahmo. XD) ja yleensäkkin sellaiset hahmot, joita nähdään harvoin sarjassa.

Hn, Sakurassa ei ole mitään vikaa minun mielestäni vaikka sarjan alussa onkin aika ärsyttävä (roikkuu kokoajan Sasukessa jne.). Sarjan edetessä Sakura on järkevämpi ja eikä enää roiku Sasukessa niin kauheasti kuin ennen, mutta silti joskus kilpailee/riitelee Inon kanssa Sasukesta. Sakura kuuluu lempihahmoihini. (:
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

MsUchiha kirjoitti:Kuten Itachikin, Gaara on vain julma murhaaja.
Um, nyt on pakko tarttua tähän. Kuinka pitkälle (lyhyelle) olet sarjaa oikein seurannut? Gaaran menneisyys selittää tässä kohtaa paljon. Ensi näkemältä Gaara vaikuttaa "julmalta murhaajalta", mutta ottaen Gaaran menneisyyden huomioon, onko se sitten mikään ihme. Toisin kuin Itachin (ainakin tähön mennessä), Gaaran motiivit on selitetty, joten Gaara ja Itachi ovat mielestäni tässä tapauksessa kaksi aivan eri asiaa.

Sitä paitsi, kuinka moni hahmo sarjassa oikeasti suree ruumiiden perään? Hahmot ovat kuitenkin ninjoja, tappaminen kuuluu arkeen.

Ja muutenkin, miksei hahmoa muka voisi arvostaa, vaikka hän olisikin "julma murhaaja"? Jos hahmo on taitava, voi häntä arvostaa siinä missä "kiltimpääkin" hahmoa. Itse olen ainakin taipuvaisempi arvostamaan hahmoa, jolla on munaa.
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Mariana kirjoitti:Hayate En ole koskaan huomannut että tätä hahmoa olisi yli/aliarvostettu. Muutamaan kauniiseen fanartiin olen törmännyt ja hieman erikoiseen paritukseen.
Enpä olisi uskonut, että Naruto-fandomissa voi kuljeskella törmäämättä Hayaten valtavan suureen fanikantaan - Chuunin-kokeen aikoihin hän sijoittui hahmoäänestyksessä sijalle 8, heti Gaaran jälkeen, mikä on mielestäni aivan järjetöntä, varsinkin kun ottaa huomioon että koko aikansa Hayate seisoskeli paikoillaan, yski, ja pääsi tekemään peräti yhden tekniikan, joka sekin epäonnistui. Minulla ei tosiaan ole mitään Hayatea vastaan, ihmettelen vaan että mihin ihmiset oikein pohjaavat sen tykkäämisensä. >_>
En sano, että hahmosta pitää tietää kaikki että voisi fanittaa, mutta on kummallista, kun hahmot joiden luonteenpiirteistä ei edes saa minkäänlaista kuvaa keräävät mielettömiä fanikantoja.
Kankurou En ole huomannut aliarvostusta. Välillä pikemminkin yliarvostusta huomioiden siihen miten vähän hän on esiintynyt sarjassa.
Sanoo hän, jonka yksi lempihahmoista on Yondaime. :D (Sori, oli ihan pakko, tarkoitus ei ole loukata)
Kakashi Arvostus on mielestäni välillä hyvinkin yliampuvaa. Ei hänenkään taustastaan, elämästään yms. ole tarjolla paljoakaan tietoa. Kuitenkin vallan mainio hahmo.
Tiedetäänhän Kakashista kuitenkin aika paljon - persoonallisuus, tekniikat, jonkin verran harrastuksista, menneisyydestäkin aika paljon (jos siis on lukenut mangaa)...

Olen aika yllättynyt, miten moni mainitsee ala-arvostettuihin Konohamarun, ottaen huomioon miten vähän hän loppujen lopuksi on sarjassa näkynyt, saati sitten tehnyt - eihän hän ole tähän mennessä näkynyt kuin pari, kolme kertaa, ja manga menee jo yli 300 chapterin.

Öpö-öpö. *on hiljaa*
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Yozora kirjoitti:
MsUchiha kirjoitti:Kuten Itachikin, Gaara on vain julma murhaaja.
Um, nyt on pakko tarttua tähän. Kuinka pitkälle (lyhyelle) olet sarjaa oikein seurannut? Gaaran menneisyys selittää tässä kohtaa paljon. Ensi näkemältä Gaara vaikuttaa "julmalta murhaajalta", mutta ottaen Gaaran menneisyyden huomioon, onko se sitten mikään ihme. Toisin kuin Itachin (ainakin tähön mennessä), Gaaran motiivit on selitetty, joten Gaara ja Itachi ovat mielestäni tässä tapauksessa kaksi aivan eri asiaa.

Sitä paitsi, kuinka moni hahmo sarjassa oikeasti suree ruumiiden perään? Hahmot ovat kuitenkin ninjoja, tappaminen kuuluu arkeen.

Ja muutenkin, miksei hahmoa muka voisi arvostaa, vaikka hän olisikin "julma murhaaja"? Jos hahmo on taitava, voi häntä arvostaa siinä missä "kiltimpääkin" hahmoa. Itse olen ainakin taipuvaisempi arvostamaan hahmoa, jolla on munaa.
Ja haluaisinpa Yozoran kommenttiin vielä lisätä, että eihän se Gaara ENÄÄ ole hullu murhaaja. :P Ei, tämä ei ole manga spoileri, sillä jos katsoo animensa oikein tarkasti niin kyllä se Gaaran käytöksessä näkyy Kimimaroa vastaan tapellessa.

Err... oma mielipiteeni..? No, yhdyn moneen edelliseen ja sanon että Iruka on aivan liian yliarvostettu. Siis sehän on aivan järjetöntä kuinka Iruka päätyy aina top 5 -sijoille hahmoäänestyksissä, vaikka hän on esiintynyt, mitä - joka sadannessa chapterissa, pari kertaa animessa ja ei ole oikeastaan osoittanut minkäänlaista persoonallisuutta taistelutaidoissaan, ja on saanut joka kerta tapellessaan itseasiassa aika rajustikin selkään? HALOO? >_______>

Iruka on minun mielestäni pelkkä ns. "pakollinen" hahmo, joka piti saada Narutolle isähahmoksi. Omasta mielestäni Iruka on kuitenkin sujahtanut tähän pieneen rooliinsa ihan mukavasti, mutta en voi kertakaikkiaan sietää että tämä häiskä pomppii muiden HUOMATTAVASTI parempien ninjojen ohi kärkisijoille!

Aliarvostetuinta hahmoa en kyllä osaa nimetä, koska aika moni jo sanoikin tärkeimmät asiat siitä miksi Kankuro ja Chouji ovat mielestäni aliarvostettuja.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

Bitenshi kirjoitti:Ja haluaisinpa Yozoran kommenttiin vielä lisätä, että eihän se Gaara ENÄÄ ole hullu murhaaja. :P Ei, tämä ei ole manga spoileri, sillä jos katsoo animensa oikein tarkasti niin kyllä se Gaaran käytöksessä näkyy Kimimaroa vastaan tapellessa.
Tosiaan, aivan totta tuo. Oli tarkoitus pistää tuo jo omaankin kommenttiin, mutta tuli näemmä ajatuskatko. Kiitos paikkauksesta. :)
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Krissu-keiju

Viesti Kirjoittaja Krissu-keiju »

No mä sanon tähän väliin että yliarvostettuja yleensä on ne 'södet'. Esimerkiks kuinka moni fanittais sasukea jos sillä olis kaksoisleuka ja isot silmäpussit? Puolet faneista karisis pois. Toisaalta fanittamisesta en muutenkaan perusta, ja sanoisin että kyllä sasukella 'oikeitakin¨' faneja on, eli niitä jotka tykkää siinä muusta kuin ulkonäöstä.

En tiivä mutta vaikka olen paljon jutellut narutosta kaverien kanssa niin kukaan ei ikinä nosta esille Shinoa. Sanoo vaan että 'niin, sekin on ihan jees'. Eipä siitäkään oo paljoa tietoa mutta mun mielestä aika helmi kaveri, se sen asenne vaan on niin mukava. :) Tykkään myös siinä siitä ideasta että ötökät asuu kehon sisällä, jotakin vähän poikkeavampaa, vaikka kaikki onkin narutossa friikkejä omalla laillaan :). Samaan joukkoon, siihen 'ihan jees mut joo entäs itachi' kuuluu myös Sarutobi minun mielestäni. Ei se Hokageksi pääseminen välttämättä ihan helppoa ollut. Minä tykkään siinä siitä 'peristeisestä hyvistyylistä' eli vanha viisas jne. Tuollainen hahmo on aika kliseinen mutta jotenkin rentouttava. Jos kaikki olis jotakin Oroja ja Itacheja niin ei niille porukak pitkään antais arvoa samalla lailla. Sarutobissa on asennetta :)
Avatar
Ayumi-Chan
Student
Student
Viestit: 24
Liittynyt: Ke Syys 20, 2006 17:12
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ayumi-Chan »

Krissu-keiju kirjoitti:No mä sanon tähän väliin että yliarvostettuja yleensä on ne 'södet'. Esimerkiks kuinka moni fanittais sasukea jos sillä olis kaksoisleuka ja isot silmäpussit? Puolet faneista karisis pois. Toisaalta fanittamisesta en muutenkaan perusta, ja sanoisin että kyllä sasukella 'oikeitakin¨' faneja on, eli niitä jotka tykkää siinä muusta kuin ulkonäöstä.

En tiivä mutta vaikka olen paljon jutellut narutosta kaverien kanssa niin kukaan ei ikinä nosta esille Shinoa. Sanoo vaan että 'niin, sekin on ihan jees'. Eipä siitäkään oo paljoa tietoa mutta mun mielestä aika helmi kaveri, se sen asenne vaan on niin mukava. :) Tykkään myös siinä siitä ideasta että ötökät asuu kehon sisällä, jotakin vähän poikkeavampaa, vaikka kaikki onkin narutossa friikkejä omalla laillaan :). Samaan joukkoon, siihen 'ihan jees mut joo entäs itachi' kuuluu myös Sarutobi minun mielestäni. Ei se Hokageksi pääseminen välttämättä ihan helppoa ollut. Minä tykkään siinä siitä 'peristeisestä hyvistyylistä' eli vanha viisas jne. Tuollainen hahmo on aika kliseinen mutta jotenkin rentouttava. Jos kaikki olis jotakin Oroja ja Itacheja niin ei niille porukak pitkään antais arvoa samalla lailla. Sarutobissa on asennetta :)
Olen samalla kannalla, Shinoon ei kiinniteta paljolti minunkaan kaveripiirissä huomiota. Hän vain on Narutossa mukana, siihen se jää. Itse olen sitä mieltä että Shino on söpö ja että häntä pitäisi välillä huomioida samalla tavalla kuin (esim.) Sasukea. Itachikaan ei ole kaveripiirissäni hyvässä valossa, kaikki puolustavat Sasukea jonka elämän tarkoituksena on teloittaa Itachi ja elvyttää Uchihain suku. Blöö, vaan kaikille jotka sanovat että Itachi on sen ansainnut. Mutta, Itachihan vain halusi kokeilla pystyykö siihen ja pystyikin (Vaikka se olikin aika typerää.. :?) Vielä kolmanneksi, missä piileskelevät Kisamen fanit? Olen tavannut vain yhden Kisame-fanin ja hänkin fanitti vain hiukan tätä kalapuikkoa! Surullista, kun jotkut Naruto-hahmot joutuvat menemään nurkkaan odottamaan pelastavia faneja. Hop hop, esiin kaikki Kisamen fanit!
(Tämä oli sitten mun kantani asiasta. Sekalaista, eikö?) :roll:
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Ayumi-Chan kirjoitti:Hop hop, esiin kaikki Kisamen fanit!
APUS EKAAAAAAAAAA!! \o/

Kisame on parsa - siis kala! HE'S THE SHARK-DUDE! *Kisame-fanityttöilyä* Kuka voi inhota Kisamea, Kisamehan on aivan loistava hahmo! Sharkie vaan tahtoo jäädä Itachin bisheilyn aiheuttaman fanityttölauman alle. :roll:
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Vastaa Viestiin