Kingdom Hearts

Yleinen mangakeskustelu
Avatar
Mallu-88
Chuunin
Chuunin
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Loka 07, 2005 22:05
Paikkakunta: kihniö

Viesti Kirjoittaja Mallu-88 »

Aivan ylisöpöä! <3

... Se peli on kiwa #hih hih hii# :lol:
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Luin muutamat chaput ja en kyl tykänny ollenkaa. Jotenki kaikki tekstit vaikutti nii tylsiltä ja pitkästyttäviltä. Ja juoni/ideakaan ei vaikuttanut miltään niin mahtavalta tai maailmaani mullistavalta. Ja Disneyn hahmot eivät sovi yhtään mielestäni sarjaan, jotenki tulee semmone ajatus ku kattoo niitä Square enixin hahmoi ja sit niit Disney et ne Disney olis jotenki vammasii tai jotai peikkoja tai jtn emt :P Ja muutenki akkareita lukiessani Hessu ja sen touhut on ärsyttänyt, ärsyttävä hahmo. :P

Ja itse en ole pelannut Kingdom hearts -peliä.
Kuva
Avatar
Uusis
Chuunin
Chuunin
Viestit: 214
Liittynyt: To Kesä 08, 2006 16:47

Viesti Kirjoittaja Uusis »

Luin kaikki mitä pystyi... Ihan hyvähän se oli, mutta jotenkin tyhjää... Eli hyppeli aika paljon eteenpäin...
Kuva
Uusis syö hiekkaa ja paskoo graniittia.
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Omistan itse vasta kakkosvolumen ja ykköspokkarista luettu vain vaivaiset pari lukua. Tosin Chain of Memories-mangaa on koneella kolmen piiiiiiiitkän luvun verran. <3 Söpöä se on, ihan jännä piirrostyyli kun olen tottunut aika erilaisiin.
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

hyuu kirjoitti:Hihii, kaikki kolme ilmestynyttä pokkaria koristavat kirjahyllyäni :3
Hei, minunkin koulukaverini omistaa kaikki kolme ilmestynyttä pokkaria. (:

Mutta asiasta toiseen; En itse omista yhtään pokkaria mutta koulukaverini omistaa, kuten jo ennemmin jo mainitsinkin. KH on myös hyvä manganakin, minä ja koulukaverini joskus nauramme kolmospokkarin yhdelle kohdalle, jossa Sora sanoo; "Donald, do something!" ja Aku vastaa; "What do you mean by something?".
Piirsinkin yhtenä päivänä kaverini luona suoraan mangasta Soran hänelle (hän on suuri Sora/KH -fani). ^^
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Scepter
Chuunin
Chuunin
Viestit: 258
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 15:29

Viesti Kirjoittaja Scepter »

Olisin joskus halunnut KH pelin, mutta kun pelit aina maksaa niin paljon, niin ei ole tullut hankittua. .__. Itse kuulin, että tätä on mangana juuri viime viikolla, kun eräs uusi koulukaverini lukee kyseistä sarja, joten ei muuta kuin latailemaan.^o^
Kuva
Y.S.A.K. || The BDSM Tentacle Lair || Akatsuki FC
Avatar
TAMPEE
Genin
Genin
Viestit: 184
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:52

Viesti Kirjoittaja TAMPEE »

Luin KH2 -mangaa tässä toissapäivänä ekan volkan kokonaan ja oli sitä kyllä kiva lukea <3 piirrostyyli on kiva ja huumori kolahtaa :} tosin osa hahmoista ei näytä välillä yhtään itseltään mutta eipä tuo vauhtia hidasta
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Re: Kingdom Hearts

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Realizar kirjoitti:Onkos Kingdom Hearts 2 tullu mangaa :?:
Mä epä-KH-fanina sanon että on, ja Chain of Memoriesistakin on manga.
Avatar
Metal
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 319
Liittynyt: Su Kesä 03, 2007 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kingdom Hearts

Viesti Kirjoittaja Metal »

Realizar kirjoitti:Onkos Kingdom Hearts 2 tullu mangaa :?:
Ööh, no siis japaniksi on. Englanniksi se ilmestyy kai joskus ensi kuussa.

Aah, Kh-manga~ On se vaan niin söpö. Pidin Chain of Memoriesista enemmän kuin KH 1. mangoista, koska... no, KH 1 meno meni välillä vähän tylsäksi. Kaikki muut osat paitsi 4 olivat aika... blaah.
CoMissa taas oli kivan paljon organisaatiota, vaikka Lexaeus etenkään ei tehnyt paljoakaan (ei sillä, että se minua niin kamalasti haittaisi, Lexa ei kuulu suosikkihahmoihini), Zexionkin kuoli säälittävän nopeasti. Marluxiaa sentään oli jonkun verran. ^^

En ole lukenut KH 2 mangaa netissä, vaikka sitä varmaan löytäisi helpohkosti fanikäännöksinä. Tässä vaiheessa en enää jaksa alkaa etsimään kun se kuitenkin ilmestyy pian.
Kuva
Avatar
Zetsubou
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ti Marras 18, 2008 11:18
Paikkakunta: Kontu

Re: Kingdom Hearts

Viesti Kirjoittaja Zetsubou »

En nyt niin järettömän paljon pidä mangasta, lähinnä siksi että tiedän mitä tulee tapahtumaan joten jännitys koko lukemista on hävinnyt, manganhan juoni perustuu peliin?
Piirrostyyli on kuitenkin mukava. ^_^
I have always known the storm would come,
listen now, my young ones,this is not a story I tell
of midnight, moon and sun


~ Neji FC ~ Shikamaru FC ~
Vastaa Viestiin