Look-a-likejä?

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Ei liity oikein animeen mutta kaikissa juhlissa missä olen löytyy ainakin yksi Revolver Ocelotin näköinen ukko :D
Metal Gear Solidista siis. Kuva jäppiksestä
Avatar
TAMPEE
Genin
Genin
Viestit: 184
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:52

Viesti Kirjoittaja TAMPEE »

Mulla on vähän sekalainen tämä homma ^^' Luonteellisesti muistutan Narutoa mutta ulkonäöllisesti olen lähinnä Sakuraa -_- tai Temaria.

En ole itse nähnyt paljoa noita jotka muistuttaisivat sarjan hahmoja paljonkaan mutta yhden olen nähnyt joka näyttäisi ihan ilmetyltä Sasukelta jos sillä vaan olis mustat hiukset :D Olinkin aika ihastunut siihen yhessä vaiheessa sen takia XD Haaveena olis nähdä Naruton tai Kakashin näköinen immeinen mutta pitää kai tutkailla ihmisiä ^^
Avatar
Gama-Kaeru
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: Ma Heinä 24, 2006 16:10
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Gama-Kaeru »

Värjäsin tässä tukkani mustaksi ja kun olin juuri tuossa noin parikuukautta sitten leikannut etutukkanikin leukaan asti pitkäksi, joten aloinkin näyttää ihan Itachilta! (Päätin samalla että cossaan vielä joskus Itachia.)

Toinen pikkuveljeni näyttää muuten ihan Sailta! Niin kamalaa kuin se onkin, se on totta...

Non-Narutoa, Bestikseni näyttää ihan Soubilta Lovelessista, cossasin sen siksi viime viikonloppuna ja pikkuveljestäni tein Ritsukan, hieman oli niin SOMAA!

Äidilläni on ihan totaalinen Hinatan tukka! Ja muutenkin sopisi hyvin...

Eräs animevihaaja kaverini näytää muuten ihan Ebisulta... Harmi että vihaa animea, muuten cossaisin hänestä heti Ebisun...
"Hyvin suuniteltu matka on jo puoliksi pilalla."

MATKALLA KAUHAJOELLE COSPLAY-VIIKOLLE!!!
Jonkku

Viesti Kirjoittaja Jonkku »

Geeliä vähän vaan niin johan voisin cossata narutoa. vähän on ehkä hiukset haaleammat mutta saman pituset ainakin on. :mrgreen: :mrgreen: (heh. toi on mun lemppari smaili foorumeilla :mrgreen:) ja mun entinen luokkalainen on ihan ilmetty Gai-sensei. ei ehkä ulkomäöltä mutta luonteelta ja siltä tyhmän näköseltä irveeltä.

Siis tältä
Avatar
Siiwi
Chuunin
Chuunin
Viestit: 215
Liittynyt: La Elo 26, 2006 10:12

Viesti Kirjoittaja Siiwi »

Kateeks käy, mäki haluisin nähä Itachin tai Sasuken kävelemässä kadulla =D

Ittelläni oli Sasuke-hiukset (taitaa olla vieläkin vähän). Saa nähä mitä tapahtuu ku vähän ajan päästä värjään hiukset mustaks. En kyllä muuten näytä siltä yhtään. Tai kaveri kyl huomauttu silmistä joskus. Oon kyl muija, joten ei musta ihan heti Sasukea tule. ;)

Jos ite näkisin jonku Sasuken kävelemässä kadulla tuijottaisin ihan varmasti silmät pyöreinä. Voi sitä ihmistä ketä joskus joutuu kokemaan tuon! :D
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Harvemmin noita kadulla tulee vastaan (NYYH), mutta vannon että yksi kaverini on niin Itachi. >__< (cossaili Itachia tässä vasta) Ihan nuoren Itachin näkönen. Huih.
Avatar
Sutsuran
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 377
Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 17:08

Viesti Kirjoittaja Sutsuran »

En oo nähny Naruton hahmoja kävelemässä vastaan :cry:
Verethquantelin rinnakkais luokkalainen alkoi kiinostaa mua, saisitko kenties hänestä kuvaa napattua? Hmm...*ajatuksissaan*
Hehee, jos mulla olis rinnakkaisluokalla Gaaran näkönen tyyppi...*kuolaa*
Olis ihanaa jos saisitte kuvia look-a-likeistä!
Kuva
Ilmasto on hot -ole sinä viileä
----
Kaikkea ei kannata ottaa niin vakavasti.
Avatar
Lilie
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 383
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 18:23
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Lilie »

Siihen aikaan kun omistin vielä alaselkään ulottuvat hiukset, siskoni väitti että muistutan Nejiä. No jaa, ehkä kasvojen muoto on vähän samanlainen. Tai jotain semmoista... En kyllä tiedä. ^^;

Olen kyllä nähnyt monta tyyppiä. Yksi Gaaran näköinen jaja...
Ja paljon semmoisia ei-Narutosta olevia on bongailtu. xP
Jos katsoo kattoa, mutta ei näe sitä, koska on liian pimeää, katsooko silloin kattoa?
Gaara-sama

Viesti Kirjoittaja Gaara-sama »

Mää se taisin olla eikö niin Kiba. :D
Avatar
Sarada
Genin
Genin
Viestit: 119
Liittynyt: Ma Marras 14, 2005 14:42
Paikkakunta: Siilinjärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sarada »

Mun pikkuveli muistuttaa Choujia ainakin ruokahalultaan. Napsii muroja joskus montakin kupillista!
Toinen bestikseni on luonteeltaan Shikamaru. Iso ÄO vain puuttuu, mutta muuten kuin ilmetty Shikamaru! No ei nyt ulkonäöltään x3.
Ite en tiedä ketä muistuttaisin... hmm... ulkonäöltä en ainakaan ketään, heh! Lähinnä olisi varmaan siinä tapauksessa Chouji, vaikka lyhyempi tukka onkin.

Sitten, ei-Naruto x3. Isäni näyttää Salapoliisi Conanin Kogoro Morilta! On kyllä niin hämmästyttävä yhdennäköisyys! Kogorolle vain kulunut paitapusero ja likaiset farkut ja ylipainoa niin voisivat olla kaksoset!

Ei ole oikein kävellyt kadulla vastaan ketään... Ei kun joo, meidän koulussa on yks poika joka näyttää Bleachin Ishidalta! Hiukset on kyl mustat, mutta kampaus on suunnilleen samanlainen ja lasitkin löytyy!
Kuva
Avatar
Rota
Genin
Genin
Viestit: 180
Liittynyt: Ma Helmi 19, 2007 19:31
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rota »

Itse näytän Rock Leeltä, ainakin sitä olen yrittänyt ^__^ Samanlaiset hiukset olen leikannut ja säärystimetkin on ja kaikki ;p
Tuossa ihan kuvankin.
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

ite olin pienenä rock leen blondi versio pottahiuksillani :D

muuten ei oo ketään naruto ukkoa vastaan kävelly.. =)
Happy panda
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Jootta kirjoitti:Itse näytän Rock Leeltä, ainakin sitä olen yrittänyt ^__^ Samanlaiset hiukset olen leikannut ja säärystimetkin on ja kaikki ;p
Tuossa ihan kuvankin.
Ikinä en ole ähnyt noin samannäköistä ihmistä Roksun kanssa.

Itse näytän choujilta jos laitan geelillä hiukset pystyyn vaan. Pikkuveljelläni on kanssa Roksu-hiukset. Mutta pienimällä on jotkut ihmee-kimimaro-hiukset. Naamalta meidän luoka Hemmo näyttää joskus Hinatalta.
Kuva
Bantstike-chan
Student
Student
Viestit: 12
Liittynyt: Pe Helmi 26, 2010 19:06

Re: Look-a-likejä?

Viesti Kirjoittaja Bantstike-chan »

Huomasin tänään että eräs kaverini on ihan ilmetty Neji sitoessaan hiuksensa kiinni. Kasvoissakin on jonkun verran samoja piirteitä. Plus, tällä on luonnostaan vieläpä aika vaaleat silmät, jotka tietystä kuvakulmasta katsottuna näyttävät lähes valkoisilta. Pelottava ihminen. Suunnitelmissa olisi laittaa hänet cossaamaan Nejiä.

Lisäksi toinen kaverini tuo blondeine hiuksineen ja suurine sinisine silmineen mieleen Naruton. Pituutta vain on hieman liikaa, eikä luonne ihan täsmää.

Silloin kun itselläni oli vielä tummat hiukset, muistutin ehkä jonkun verran Hinataa, punastelinkin melko usein. Tällä hetkellä olen ehkä enemmän joku Temari/blondi Sakura... :-D
Vastaa Viestiin