326 // MQ raw

Ja Naruto manga keskustelut käydään täällä spoilereiden välttämiseksi.
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

khyllä on skanlaatio tässä


EDIT: eikös toi chapu oo 326?
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Bitenshi kirjoitti:Kakuzu tha lonkero-setä. 8,D Priceless. Fanikunta senkun kasvaa... *heiluttelee KakuHidan lippuja*
Lonkero-setä! xD Se ei anna meille ikinä anteeksi tätä. x3 Mutta kun se on totta~!

*myöskin heiluttelee KakuHidan lippuja* :D Taidetaan kohta tarvita faniklubi tälle paritukselle, luulen ma, ennen kuin ihmiset alkavat vihata meitä. x3

...Mutta kun ne ovat niin canon~~ :O *kouristelee*
Hideyori kirjoitti:EDIT: eikös toi chapu oo 326?
Äh pöh, niinhän se on, tää vähän sekoilis nyt. *reikäpää*
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

frostious kirjoitti:*myöskin heiluttelee KakuHidan lippuja* :D Taidetaan kohta tarvita faniklubi tälle paritukselle, luulen ma, ennen kuin ihmiset alkavat vihata meitä. x3

...Mutta kun ne ovat niin canon~~ :O *kouristelee*
Frosti, ne vihaa meitä jo, luulen ma. 8D

...mutku ne oooooon~~~! :O

Nyt kutsun lopun elämääni Kakuzua Lonkero-sedäksi. xD Ei voinu Kishimoto parempaa kykyä keksiä, ei.

...alan muuten vakavasti epäillä IzuKoten älykkyysosamäärää. o__O Ne on käyttäytynyt niin... terävästi nää chaput että herranjumala. :,D
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Bitenshi kirjoitti:...alan muuten vakavasti epäillä IzuKoten älykkyysosamäärää. o__O Ne on käyttäytynyt niin... terävästi nää chaput että herranjumala. :,D
Aivot tunnetusti painavat liikaa, parempi jättää kotiin. :9
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

frostious kirjoitti:
Bitenshi kirjoitti:...alan muuten vakavasti epäillä IzuKoten älykkyysosamäärää. o__O Ne on käyttäytynyt niin... terävästi nää chaput että herranjumala. :,D
Aivot tunnetusti painavat liikaa, parempi jättää kotiin. :9
That's so true. o__O
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Bitenshi kirjoitti:
frostious kirjoitti:Aivot tunnetusti painavat liikaa, parempi jättää kotiin. :9
That's so true. o__O
Puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä. :D
Nekotsume kirjoitti:]Ja hieman mä ODOTIN tuota! Kakuzu läimäisi käsilauk...köh, LAUKULLAAN vastustajaa... Se sitä kanniskeli niin hartaasti aiemmin. Sen oli pakko tulla. XD
...EI VOI OLLA TOTTA, se löi Asumaa sillä laukulla! xDDD Miten minä onnistuin sen missaamaan, kun aikaisemmin vielä naureskelin että olisi lyönyt sillä sitä Shikamarua! *erittää kovasti sydämiä* Kiitos, Kishimoto-sensei! *palvoo*
Voi Kakuzu-kultapieni sinua~ *erittää sydämiä*
Harmi vain että sen naamaa ei koskaan näytetä, rajoittaa ainakin mun osalta aika pahasti hauskan fanartin piirtämistä... Mutta joo.
Indeed, plus kun ei yhtään tiedä miltä herra hyvä näyttää sen takin alla, onko hän muualtakin "osissa" kuin vain käsistä jne. jne. Yritä siinä nyt sitten piirtää KakuHidania kun toista ei voi (tai siis voihan toki, minä vain en uskalla xD) piirtää yhtään vähemmissä pukimeissa. >3<

...*kurkkii Kakuzun kaavun alle*
*tulee Hidanin bitchslappaamaksi*
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

frostious kirjoitti:
Nekotsume kirjoitti:]Ja hieman mä ODOTIN tuota! Kakuzu läimäisi käsilauk...köh, LAUKULLAAN vastustajaa... Se sitä kanniskeli niin hartaasti aiemmin. Sen oli pakko tulla. XD
...EI VOI OLLA TOTTA, se löi Asumaa sillä laukulla! xDDD Miten minä onnistuin sen missaamaan, kun aikaisemmin vielä naureskelin että olisi lyönyt sillä sitä Shikamarua! *erittää kovasti sydämiä* Kiitos, Kishimoto-sensei! *palvoo*
Voi Kakuzu-kultapieni sinua~ *erittää sydämiä*
APUA, MINÄKIN MISSASIN SEN! :O Miten Kishimoto helliikään meitä Kakuzu ja Hidan fanityttöjä~. <3 *erittää sydämiä frostin kanssa* Kakuzu-pien... *nipistelee Kakuzun poskia*
*tulee Hidanin bitchslappaamaksi*

Rakkaus sattuu. ;__;
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

frostious kirjoitti:Indeed, plus kun ei yhtään tiedä miltä herra hyvä näyttää sen takin alla, onko hän muualtakin "osissa" kuin vain käsistä jne. jne.

Can.You.Please.Stop.Doing.This.To.Me *greymattermilkshake*
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Rinde kirjoitti:Can.You.Please.Stop.Doing.This.To.Me *greymattermilkshake*
XD! En minä oikeasti tarkoittanut mitään sellaista, I swear! XD XD XD

Kaikki on Kishimoton vika, all of it! Se tekee tämän ihan tahallaan vain nähdäkseen fanityttöparkojen kärsivän!
...And we're loving every second of it. :D

La la la~

Meidän täytyy ihan oikeasti tehdä KakuHidan-topic tai jotain, ennen kuin ihmiset rupeavat väkivaltaisiksi tai jotain.
Viimeksi muokannut frostious, Su Loka 08, 2006 19:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Frosti, me KAIKKI tiedetään ettet sinä MISSÄÄN NIMESSÄ tarkoittanutr mitään sellaista. :D
frostious kirjoitti:Meidän täytyy ihan oikeasti tehdä KakuHidan-topic tai jotain, ennen kuin ihmiset rupeavat väkivaltaisiksi tai jotain.
'

Niin, Runtelikin meinas suuttua kun me höpötettiin vaan KakuHidanista. ;___; Kohta joku bannaa meidät törkeästä offtopiccaamisesta.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Gama-Kaeru
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: Ma Heinä 24, 2006 16:10
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Gama-Kaeru »

Tosiaan, Kakuzu lyömässä käsilaukullaan oli mahtava kohta.... Uke*köhinää*

Tavallaan minä kyllä toivoisin nyt että Asuma kuolisi. Olisi jotenkin tosi siistiä jos vihdoin vanhat hyvät hahmot alkaisivat hieman laota. Minua hieman ärsyttää se ettei kukaan enää kuole koko sarjassa. Tavallaan olsi ollut parempi jos Neji tai Chouji olisi heittänyt silloin metsässä veivinsä kun sound fourin perässä juostiin. Ne kohtaukset oli niin hienoja, että aivan jäi harmittamaan ettei kukaan oikeasti kuollutkaan.

Joka tapauksessa, tällä hetkellä asuman vammat ovat kuitenkin yhä siinä tilassa että hän ei luultavammin koule vielä vaan jonkun Tsunaden tms. on mahdollista herättää hänet vielä henkiin.... Ja jos ei Tsunade, voihan Kabuto aina tunkea Orochimarun Asumaan XD Noh, se oli jo typerää...
"Hyvin suuniteltu matka on jo puoliksi pilalla."

MATKALLA KAUHAJOELLE COSPLAY-VIIKOLLE!!!
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Gama-Kaeru kirjoitti:Tavallaan minä kyllä toivoisin nyt että Asuma kuolisi. Olisi jotenkin tosi siistiä jos vihdoin vanhat hyvät hahmot alkaisivat hieman laota. Minua hieman ärsyttää se ettei kukaan enää kuole koko sarjassa. Tavallaan olsi ollut parempi jos Neji tai Chouji olisi heittänyt silloin metsässä veivinsä kun sound fourin perässä juostiin. Ne kohtaukset oli niin hienoja, että aivan jäi harmittamaan ettei kukaan oikeasti kuollutkaan.
Olen niin samaa mieltä. .___. Narutoa olen fanittanut jo liian kauan että osaisin enää lopettaa, mutta... pliisälämuutumiksikäänpirundragonballiksiääääähhh.. tosiaan, voisivat kyllä kuolla pikkuhiljaa. arghrkgahrlgar... *pimahti* toisaalta tässä taas ärsyttää et manga on jo ties missä menossa ja FILLERIT VAIN JATKUUUUUU...
Avatar
Gama-Kaeru
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: Ma Heinä 24, 2006 16:10
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Gama-Kaeru »

karasu- kirjoitti:
Gama-Kaeru kirjoitti:Tavallaan minä kyllä toivoisin nyt että Asuma kuolisi. Olisi jotenkin tosi siistiä jos vihdoin vanhat hyvät hahmot alkaisivat hieman laota. Minua hieman ärsyttää se ettei kukaan enää kuole koko sarjassa. Tavallaan olsi ollut parempi jos Neji tai Chouji olisi heittänyt silloin metsässä veivinsä kun sound fourin perässä juostiin. Ne kohtaukset oli niin hienoja, että aivan jäi harmittamaan ettei kukaan oikeasti kuollutkaan.
Olen niin samaa mieltä. .___. Narutoa olen fanittanut jo liian kauan että osaisin enää lopettaa, mutta... pliisälämuutumiksikäänpirundragonballiksiääääähhh.. tosiaan, voisivat kyllä kuolla pikkuhiljaa. arghrkgahrlgar... *pimahti* toisaalta tässä taas ärsyttää et manga on jo ties missä menossa ja FILLERIT VAIN JATKUUUUUU...
Huokaisenpa vain että olisi se vain hienoa jos saisi taas lukea Narutoa ihan tippa silmässä niin kuin aikoinaan Hakun ja Zabuzan heittäessä veivinsä....
"Hyvin suuniteltu matka on jo puoliksi pilalla."

MATKALLA KAUHAJOELLE COSPLAY-VIIKOLLE!!!
Krissu-keiju

Viesti Kirjoittaja Krissu-keiju »

Mä pelkään että se loppupeleissä menee siihen että lataillaan puoli tuntia jotakin super iskua ja huudetaan kurkku suorana ja pam räjäytetään planeetta. Isoveli sano että kohta ne kai jo viskoo toisiaan jo planeetoilla.

Pliis, jotakin rajaa niihin voimien kasvuun. :(

Ja pliis, kuolkaa joku päähenkilö, josta mä tykkään niin sitten vois angstata. Mua ei oikeasti kiinnosta jos joku Ayame eittää veivinsä, joku PÄÄhenkilö mielummin... Sitten olis kivaa. :=
Vastaa Viestiin