Hokuto-manga kilpailu

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.
Vastaa Viestiin
Avatar
_suski_
Chuunin
Chuunin
Viestit: 293
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 16:08
Paikkakunta: siellä hirsitalossa

Hokuto-manga kilpailu

Viesti Kirjoittaja _suski_ »

tosiaan. itse aion (luultavasti) osallistua kun siinä ei ole kerran ikärajaa ja rahalle olis käyttöä ;P . keitään muita tähän kilpailuun osallistujia?

http://www.otava.fi/kirjat/kampanjat/ho ... etusivu_1/ tuossa on kilpailun sivu ja ohjeet ^^
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Olen miettinyt tuohon osallistumista, sillä rahalle olisi tosiaan käyttöä ^^ (Nukkejaa! Ja kamera) En vain tiedä ehdinkö, kun olen niin perskuleen huono keksimään ideoita. Ja vaikka niitä keksisinkin niin en osaa kirjoittaa tarinaa valmiiksi ymmärrettävään ja selkeään muotoon - ja jos osaan, niin siinä on siltikin jotain vikaa. Piirtämisen kanssa ei tosin ole ongelmia... Jos saisin vetäistyä jostain valmiin käsikirjoituksen, osallistuisin varmasti.

Tiivistettynä: jos ehdin keksiä idean ja piirtää sen valmiiksi.
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Kyllä osallistun.
19 sivua jo valmiina.
Mitä muuta keksisin sanoa?
Sarjakuvan nimi on Snow Samurai, jee.
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Heh, minä en ole osallistumassa. >) Olen liian laiska ja piirroslaatuni on sarjakuvissa vielä niin ja näin... ^^' Peukkuja teille jotka osallistutte! :D
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Haahahaa, enpä taida. Mielestäni ainoa pitemmälle hiottu taitoni on värien käyttö ja sitähän tässä tuskin voi käyttää. Sitäpaitsi, minun on hirvittävän vaikea pitää koossa mitään isompaa ideaa joka olisi tarkoitus luoda paperille, varsinkin jos siihen liittyy jonkin asian useampaan kertaan piirtämistä.

Tsemii kaikille teille muille.

Edit: Hei kamoon, alkaa pikkuhiljaa häiritsemään nuo kahden tai useamman sigin tilavaltaukset.
Kuva
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Mieli tekisi, mutta ei mulla taida riittää aikaa saati energiaa puurtaa mitään mangaa. En yleensä muutenkaan perusta kilpailuista.
Kuva
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Kyllä, minulla on sitä kylläkin vasta 4 sivua valmiina, mutta kohta alkaa patistus ja itseni kuritus, jotta saisin tuon oi-niin-pitkän-ja-ihanan-fantasia-seikkailu-tarinani valmiiksi. Olin juuri tuossa rippileirillä, eikä siellä saanut kyllä mitään aikaiseksi...
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

en ajatellut osallistua, mutta olen kyllä innostunut sarjakuvan piirtäjä.. Onnea kaikille osallistuville !
Kuva
Avatar
Sutsuran
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 377
Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 17:08

Viesti Kirjoittaja Sutsuran »

Rahalle olis kyllä käyttöä...huoh. Mutta piirrustustaitoni on sellainen, että tarvisin enemmän aikaa... Jos sais jonkun kaverin värvättyä mukaan auttamaan...:-)
Saakohan tuohon osallistua parina? (hehee, jos en kerro kenellekkään >D)
Täytyy toivoa että Frosti ei osallistu. Muuten ei oo toivoakaan.:( Hyviä piirtäjiä näköjään osallistuu... Nää... :roll: Ei ku oikeesti, tsemppiä vaan kaikille! :D

Edit. Ahaa, näköjään saa osallistua työryhmän. Kiva
Kuva
Ilmasto on hot -ole sinä viileä
----
Kaikkea ei kannata ottaa niin vakavasti.
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Sutsuran kirjoitti:Täytyy toivoa että Frosti ei osallistu. Muuten ei oo toivoakaan.:(
No ei ainakaan tuolla asenteella sanon minä.

Oma sarjakuvani on valmis, 55 sivua tujua kamaa siitä kuinka talvi on perseestä. No itseasiassa en vihaa talvea enään niin hirveästi kun piirsin tuota. Kolme ja puoli kuukautta tuohon meni mutta oli se tottavie palkitsevaa.
Mutta pääasia on että taakka on hoidettu ja se pieni määrä ihmisiä jotka lukivat sen, pitivät sitä hyvänä sarjakuvana.
Ja nyt voin keskittyä muihin sarjakuvaprojekteihin, jee jee (>^__^)>
Avatar
Gama-Kaeru
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: Ma Heinä 24, 2006 16:10
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Gama-Kaeru »

Setzer, wow... 55 sivua, aika paljon...

minäkin aloitin huonon stuffini siihen, mutta en tiedä valmistuuko. Koulukiireet estävät taiteellisen toimintani, mikä on sinänsä äärimmäisen rasittavaa.

Mutta hei, tsemppiä kaikille jotka saa ihan oikeesti osallistuttua.
"Hyvin suuniteltu matka on jo puoliksi pilalla."

MATKALLA KAUHAJOELLE COSPLAY-VIIKOLLE!!!
Avatar
Desert Master X
Genin
Genin
Viestit: 113
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 12:49
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Desert Master X »

Kyllähän tässä juu yritettiin osallistua, mutta 10 idean kokeilun jälkeen päätin sitten unohtaa koko homman ja keskittyä lopputyöhöni XD
Kuva
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Jos saan kesällä aloitetun kolmisivuisen sarjakuvani valmiiksi n. kahdessa päivässä, en luultavasti menetä mitään vaikka sen tuonne lähettäisinkin. Eli juu, enköhän minä vieläkin ole osallistumassa, vaikka sairastelun takia menikin näin viime tinkaan.
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
_suski_
Chuunin
Chuunin
Viestit: 293
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 16:08
Paikkakunta: siellä hirsitalossa

Viesti Kirjoittaja _suski_ »

Juu Setzerihän sen neljännen paikan nappasi, onnea vain! Ja kaikille muillekin voittajille :).
Vastaa Viestiin