Siviilisäätysi v.2

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

Mikskohä tääl kaikki on sinkkuja(paitsi niXu)?
Itsekki kyl oon singgu mut en sentään lähellekkää koko ikääni. Vähä tälläkin hetkellä yritän etsiä seuraa, mutta kun ei oikein löydy sitä oikeetä(hyvännäköstä).
Kuva
J@nzki
Oinin
Oinin
Viestit: 958
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 22:19

Viesti Kirjoittaja J@nzki »

Sinkku toistaiseksi... Ei kyl haittaakaa :D
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Varattujen kategoriaan luen itseni.
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Epämääräiset eliöt eivät nai ketään puuttuvien osapuolien takia. Eli 18 vuotta takana ja seuraavat 18 edessä samaa putkea. Loppua ei näy. Ei se haittaa. Ensin jyvät ja sitten akanat.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Sinkku olen, jo vuodesta -91 lähtien. xD
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Gama-Kaeru
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: Ma Heinä 24, 2006 16:10
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Gama-Kaeru »

Hahaa!! Enpä olekaan sinkku, niin kuin suurin osa poruksta näyttää olevan... Olen ollut viime keväästä kihloissa poikaystäväni kanssa, jonka kanssa olen seurustellut nelisen vuotta ja tuntenut sitäkin pidempään... Vihdoin sitten viime keväänä ymmärsimme kihlautua...

Nyt olisi sitten häät suunnitteilla, varmaan tuossa parin vuoden päästä kesällä... Mutta kattoo nyt. Pitää olla tarkka hääpäivästä ettei mene conien päälle! XD Yritin muuten ehdottaa hänelle kerran että jos pidettäisiin cosplayhäät (molemmat kun moista harrastamme) ja cossattaisiin Hakua ja Zabusaa... Mutta ei poika ollut asiasta kovin innoissaan... ^_^; Noh, vitsihän se vain oli...
"Hyvin suuniteltu matka on jo puoliksi pilalla."

MATKALLA KAUHAJOELLE COSPLAY-VIIKOLLE!!!
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Gama-Kaeru kirjoitti:Yritin muuten ehdottaa hänelle kerran että jos pidettäisiin cosplayhäät (molemmat kun moista harrastamme) ja cossattaisiin Hakua ja Zabusaa... Mutta ei poika ollut asiasta kovin innoissaan... ^_^;
MITÖÖ?! 8O Miksssseeeei?!

xD Se olis hienoa. Kirkkohäät olis kyl vähän nounou. <D

Kutsuppa sitten kaikki foorumilaisit niihin häihin! >:D *harhahrkakkuaharhar*
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Bitenshi kirjoitti:
Gama-Kaeru kirjoitti:Yritin muuten ehdottaa hänelle kerran että jos pidettäisiin cosplayhäät (molemmat kun moista harrastamme) ja cossattaisiin Hakua ja Zabusaa... Mutta ei poika ollut asiasta kovin innoissaan... ^_^;
MITÖÖ?! 8O Miksssseeeei?!

xD Se olis hienoa. Kirkkohäät olis kyl vähän nounou. <D>:D *harhahrkakkuaharhar*
Joo, ja me cossataan sit joskus chauronin kanssa shinigameja kun mennään naimisiin. *nodnod* Aivan varmasti... xDDDDDD
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

OFFTOPIC:
minori kirjoitti:
Bitenshi kirjoitti:
Gama-Kaeru kirjoitti:Yritin muuten ehdottaa hänelle kerran että jos pidettäisiin cosplayhäät (molemmat kun moista harrastamme) ja cossattaisiin Hakua ja Zabusaa... Mutta ei poika ollut asiasta kovin innoissaan... ^_^;
MITÖÖ?! 8O Miksssseeeei?!

xD Se olis hienoa. Kirkkohäät olis kyl vähän nounou. <D>:D *harhahrkakkuaharhar*
Joo, ja me cossataan sit joskus chauronin kanssa shinigameja kun mennään naimisiin. *nodnod* Aivan varmasti... xDDDDDD

Mie oon sen verran nörtti että aattelin tässä yksi päivä että jos menisin naimisiin varmaan laittaisin kutsun erikseen joillekin boardilaisille ja sitten sellaisen yleiskutsun.. :D Ja neljä tulisi.

Ja olisi kiva mennä vihille niin että kun paikalle kävellään minulla on hihna ja se äijä on kaulapannassa ja kun sitten on sormukset vaihdettu vaihtuu roolikin. Minulle kaulapanta ja äijä semettämään. X) Hähhäh, se on pelkkä vitsi toi koko unelma. Älkää nyt karkuun juosko. :D

Ja haluan tummanpunaisen hääpuvun. Vaikka menisinkin ekaa kertaa naimisiin. Itse asiassa haluaisin samanlaisen kuin on Corpse Bridessa Ruumismorsiamella mutta sellaista on nyt mahdoton saada vaikka se iki-ihana olisikin. Siksi kakkosvaihtoehto on toi tummanpunainen vaikka mummot siihen väriin kuolisivatkin.

/offtopic
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
yomii
Genin
Genin
Viestit: 116
Liittynyt: Ti Tammi 04, 2005 16:47
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja yomii »

minori kirjoitti: Joo, ja me cossataan sit joskus chauronin kanssa shinigameja kun mennään naimisiin. *nodnod* Aivan varmasti... xDDDDDD
Ja mää meen vaan puku päällä naimisiin niinku kunnon Yakuza ainakin o/

Varattu olen kans juu. Eläköön elämää rajoittamattomat nörttipoikaystävät. 'Menee varmaan koko yö koneella ku FFXI:ssä on meininkiä porukan kans..' 'Joo ok, herätä sit jos tarttee tulla tuuraamaan o/' xD Oikeesti ehkä loistavinta kun ei tarvii omasta peliharrastuksesta luopua tai ees vähentää kun toinen on ihan samanlainen ^^

Suosittelen tätä kaikille jotka luulevat että tyttö- tai poikaystävä on huono juttu sen takia että oma aika vähenee: heilastelkaa nörttien kanssa o/

EDIT:
minori kirjoitti: Offaan nyt vielä vähän lisää... ^^;;;;; Mutta en nyt sanoisi, että se niin täydellinen yhdistelmä on... <_< Ainakaan, kun on nyt vaan yksi kone täällä mun luona. Pitää tapella nettivuoroista. xP
Niin mut jos kunnon nörteistä puhutaan ni tietty on kaks konetta jos yhessä asutaan ;D Sehän on ihan selvää. Omasta tapauksesta sen verran että J on puhunut kannettavan ostamisesta vaikka toistaiseksi tyyppi käy täällä about kuukauden välein.
Viimeksi muokannut yomii, Ke Loka 11, 2006 23:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Yomii kirjoitti:Suosittelen tätä kaikille jotka luulevat että tyttö- tai poikaystävä on huono juttu sen takia että oma aika vähenee: heilastelkaa nörttien kanssa o/
Offaan nyt vielä vähän lisää... ^^;;;;; Mutta en nyt sanoisi, että se niin täydellinen yhdistelmä on... <_< Ainakaan, kun on nyt vaan yksi kone täällä mun luona. Pitää tapella nettivuoroista. xP
Avatar
Kakashi Hatake
ANBU
ANBU
Viestit: 469
Liittynyt: Ke Heinä 28, 2004 16:45
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Kakashi Hatake »

Varattu ollut kohta puoltoista vuotta. Valitettavasti eletään toistaiseksi kaukosuhteessa. :(
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

minori kirjoitti:Offaan nyt vielä vähän lisää... ^^;;;;; Mutta en nyt sanoisi, että se niin täydellinen yhdistelmä on... <_< Ainakaan, kun on nyt vaan yksi kone täällä mun luona. Pitää tapella nettivuoroista. xP
Äkkiäkös kannatte sen Mikon koneen siihen viereen. Mutta ois aika nörttiä kyllä xD

minoriedit: no siks just ei... -__-
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Hey hey hey, minä olen myös sinkku, ja jonkinaikaa vielä sinkkuna aion pysyä. Muutamat kaverit jo seurustelee ja niiden persoonallisuus on muuttunut huonompaan suuntaan sen myötä, siksi ei itsekkään uskalla alata seurustelemaan kun alkaisi oppimaan uusia ihmeellisiä tapoja, tai noh, onhan sitä aikaa seurustella vanhempanakin, turha sekoittaa ah-niin-aktiivista kouluelämääkään.
Ja ehdotan ihmiset, miettikää kahteen, ellei kolmeenkin kertaan noita cosplay-häitä/kihlajaisia.
Avatar
Gama-Kaeru
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: Ma Heinä 24, 2006 16:10
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Gama-Kaeru »

Setzer kirjoitti:Ja ehdotan ihmiset, miettikää kahteen, ellei kolmeenkin kertaan noita cosplay-häitä/kihlajaisia.
Jeah, en olekaan koskaan oikeasti yrittänyt saada poikaa moiseen suostumaan... Minusta häiden pitää olla mahdollisimman halvat, mutta mukavat. Ei todellakaan paljoa väkeä...

Joo, ja offiksi menee aika pahasti... ;)
"Hyvin suuniteltu matka on jo puoliksi pilalla."

MATKALLA KAUHAJOELLE COSPLAY-VIIKOLLE!!!
Vastaa Viestiin