TOP-10
- olZu^
- Tokubetsu Jounin
- Viestit: 586
- Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
- Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
- Viesti:
Mieki vedän päivitys no jutsun
1. Fullmetal Alchemist
2. Getbacker
3. Great Teacher Onizuka
4. Hikaru No Go
5. Hunter X Hunter myös G.I ja muut OVA:t.
6. Gundam SEED
7. Last Exile
8. Trigun
9. GunGrave
10. Berserk
Hitto toi listaaminen on vaikeeta. Tuolta jäi vielä niin paljon hyviä animeita pois että huhhuh. Tosta 3-8 oli vaikeeta valita ku oli niin paljon hyvii animeita.
1. Fullmetal Alchemist
2. Getbacker
3. Great Teacher Onizuka
4. Hikaru No Go
5. Hunter X Hunter myös G.I ja muut OVA:t.
6. Gundam SEED
7. Last Exile
8. Trigun
9. GunGrave
10. Berserk
Hitto toi listaaminen on vaikeeta. Tuolta jäi vielä niin paljon hyviä animeita pois että huhhuh. Tosta 3-8 oli vaikeeta valita ku oli niin paljon hyvii animeita.
- höpspöps
- Chuunin Exam Supervisor
- Viestit: 614
- Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
- Paikkakunta: Rovaniemi
Mieki kokkeilen:
1. Hajime no Ippo (nyrkkeilyä, huumoria ^^)
2. Berserk (jätkä huitoo itsensä kokoisella miekalla oikeastaan vain siksi että siltä tuntuu, miten en voisi olla pitämättä)
3. One piece (ei kai tästä tarvi mitään sanoa O.o)
4. Ginga nagareboshi Gin (klassikko)
5. Basilisk (aika tiukka sarja, ninjailua)
6. Inuyasha
7. Naruto (no kyllähän tämä oli hyvä, varsinkin alussa. Kun ajattelee niitten ekaa missionia niin silmät kostuu. Niisk)
8. Tenjou Tenge (Kyllähän mättö oli ainakin huippua. Toisaalta meni vähän uskottavuus kun vaikka kaks muijaa on alkamassa tappelemaan, ja seisovat siinä ja uhoilevat toisilleen. Sitten yhtäkkiä tulee sellaisia kuvakulmia joissa pikkuhousut helottaa -.- woot)
9. Bleach (Oli alussa kyllä hyvä ja mukaansa tempaiseva, sitten vaan hohto meni.)
10. Rurouni Kenshin (Alku ja loppu täyttä paskaa, mutta Legend of Kyoto-jaksot oli hyviä. ^^)
Jaa... Mitähän kaikkia listalle kuuluvia unohdin?
1. Hajime no Ippo (nyrkkeilyä, huumoria ^^)
2. Berserk (jätkä huitoo itsensä kokoisella miekalla oikeastaan vain siksi että siltä tuntuu, miten en voisi olla pitämättä)
3. One piece (ei kai tästä tarvi mitään sanoa O.o)
4. Ginga nagareboshi Gin (klassikko)
5. Basilisk (aika tiukka sarja, ninjailua)
6. Inuyasha
7. Naruto (no kyllähän tämä oli hyvä, varsinkin alussa. Kun ajattelee niitten ekaa missionia niin silmät kostuu. Niisk)
8. Tenjou Tenge (Kyllähän mättö oli ainakin huippua. Toisaalta meni vähän uskottavuus kun vaikka kaks muijaa on alkamassa tappelemaan, ja seisovat siinä ja uhoilevat toisilleen. Sitten yhtäkkiä tulee sellaisia kuvakulmia joissa pikkuhousut helottaa -.- woot)
9. Bleach (Oli alussa kyllä hyvä ja mukaansa tempaiseva, sitten vaan hohto meni.)
10. Rurouni Kenshin (Alku ja loppu täyttä paskaa, mutta Legend of Kyoto-jaksot oli hyviä. ^^)
Jaa... Mitähän kaikkia listalle kuuluvia unohdin?
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
Y.S.A.K.
- AkaShin
- Chuunin
- Viestit: 291
- Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 12:37
- Paikkakunta: Pori
Ei ole mitään erityistä järjestystä
1. Full metal alchemist (viimiset 4 jaksoa on kattomatta, pidän silti mangasta enenmän)
2. KIBA (sarja vain kuuluu listaani, vaikka vasta 8 jaksoa nähty)
3. Ouran high school host club (ennen kuin näin sarjaa olin että: "jaah" mutta kun näin ekan jakson en voinut lopettaa)
4. Hikaru no go (Ihana sarja, miten gosta voi tehdä niin mielenkiintoista?)
5. Inuyasha (en voi olla pitämättä siitä, ensimmäisiä näkemistäni animeista)
6. naruto (alku kaudet on muistoja täynnä, nykyään en ole katsonut)
7. bleach (lue edellinen)
8. Tactics (Oih, ihana Tactics!!)
9. Fruits basket (hauska sarja)
10. varmaan Mai HIME (syy: AKIRA ja TAKUMIIIII!!! <3 >.< )
Kauhean vaikeeta tällainen listaaminen, olen paljon nähnyt animea, mutta suurin osa on sellaista "ihan kiva" tyylistä.
1. Full metal alchemist (viimiset 4 jaksoa on kattomatta, pidän silti mangasta enenmän)
2. KIBA (sarja vain kuuluu listaani, vaikka vasta 8 jaksoa nähty)
3. Ouran high school host club (ennen kuin näin sarjaa olin että: "jaah" mutta kun näin ekan jakson en voinut lopettaa)
4. Hikaru no go (Ihana sarja, miten gosta voi tehdä niin mielenkiintoista?)
5. Inuyasha (en voi olla pitämättä siitä, ensimmäisiä näkemistäni animeista)
6. naruto (alku kaudet on muistoja täynnä, nykyään en ole katsonut)
7. bleach (lue edellinen)
8. Tactics (Oih, ihana Tactics!!)
9. Fruits basket (hauska sarja)
10. varmaan Mai HIME (syy: AKIRA ja TAKUMIIIII!!! <3 >.< )
Kauhean vaikeeta tällainen listaaminen, olen paljon nähnyt animea, mutta suurin osa on sellaista "ihan kiva" tyylistä.
- KorDe
- ANBU Squad Leader
- Viestit: 898
- Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49
Bleach
FMA
One Piece
Samurai Champloo
Naruto
HunterXHunter
Tämän jälkeen en osaa laittaa järjestykseen...
FMA
One Piece
Samurai Champloo
Naruto
HunterXHunter
Tämän jälkeen en osaa laittaa järjestykseen...
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
- Runte
- Lord of Oblivion
- Viestit: 4119
- Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
- Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
- Viesti:
1. Gundam Seed
2. Gundam Seed Destiny
3. Strawberry Panic
4. Bleach
5. Tsubasa Chronicle
6. Mai HiME
7. Full Metal Panic
8. Full Metal Panic The Second Raid
9. Whistle
10. XXX Holic
Jotenki tollain kait.. 8) On niitä muitakin 10 arvosia sarjoja.. Mut Top 10 mahtuu vaan 10 sarjaa 8D
(Muut mun mielestä 10 arvoset animet löytyy Täältä
2. Gundam Seed Destiny
3. Strawberry Panic
4. Bleach
5. Tsubasa Chronicle
6. Mai HiME
7. Full Metal Panic
8. Full Metal Panic The Second Raid
9. Whistle
10. XXX Holic
Jotenki tollain kait.. 8) On niitä muitakin 10 arvosia sarjoja.. Mut Top 10 mahtuu vaan 10 sarjaa 8D
(Muut mun mielestä 10 arvoset animet löytyy Täältä
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
故に我は孤独を満喫している
- Karupin
- ANBU Squad Leader
- Viestit: 886
- Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Eivät ole missään järjestyksessä. Paitsi että Prince of Tennis on kyllä tämän hetken #1 suosikkilistallani.
1) Prince of Tennis
2) Death Note
3) D.Grayman
4) Saiunkoku Monogatari
5) Digimon Savers
6) Air Gear
7) KIBA
8) Ouran Host Club
9) Black Blood Brothers
10) Bleach
1) Prince of Tennis
2) Death Note
3) D.Grayman
4) Saiunkoku Monogatari
5) Digimon Savers
6) Air Gear
7) KIBA
8) Ouran Host Club
9) Black Blood Brothers
10) Bleach
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
-
- Chuunin Exam Supervisor
- Viestit: 673
- Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 15:05
- Paikkakunta: Täällä jossain..
Re:
Voisi tähänkin topicciin postata, kun tälläinen kerran löytyi :p
Tällä hetkellä top10 jakautuu näin:
1. One Piece
2. Tengen Toppa Gurren-Lagann
3. Hajime no Ippo
4. Great Teacher Onizuka
5. Full Metal Panic! & Full Metal Panic! The Second Raid
6. Samurai Champloo
7. Bleach
8. Golden Boy
9. Naruto/Naruto Shippuuden
10. Cowboy Bebop
Tällä hetkellä top10 jakautuu näin:
1. One Piece
2. Tengen Toppa Gurren-Lagann
3. Hajime no Ippo
4. Great Teacher Onizuka
5. Full Metal Panic! & Full Metal Panic! The Second Raid
6. Samurai Champloo
7. Bleach
8. Golden Boy
9. Naruto/Naruto Shippuuden
10. Cowboy Bebop
Viimeksi muokannut shin, La Loka 27, 2007 17:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Mirha
- Mindfuck
- Viestit: 1723
- Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35
Re: TOP-10
Kaikkien aikojen suosikit.
1. Ouran High School Host Club
2. Tengen Toppa Gurren-Lagann
3. Sayonara Zetsubou Sensei
4. Code Geass
5. Azumanga Daioh
6. Bleach
7. Black Cat
8. Samurai Champloo
9. Hayate no Gotoku!
10. Great Teacher Onizuka
1. Ouran High School Host Club
2. Tengen Toppa Gurren-Lagann
3. Sayonara Zetsubou Sensei
4. Code Geass
5. Azumanga Daioh
6. Bleach
7. Black Cat
8. Samurai Champloo
9. Hayate no Gotoku!
10. Great Teacher Onizuka
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
- Viittaperkele
- Surkastuma
- Viestit: 1259
- Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
- Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....
Re: TOP-10
Heha, viimeksi olen näköjään vastannut tähän yli vuosi sitten. Uusi lista, miltäs näytät?
1. Kogepan
Sen viehätysvoimaa ei voi kuvailla sanoin.
2. Ergo Proxy
Aikamoista nannaa jos pitää filosofiaa kivana kouluaineena. Muutenkin tosin pirun kiva, hahmot on loistavia. On kestänyt useamman katselukerran.
3. Mind Game
Vaikea sanoa mistä EN pitäisi tässä elokuvassa.
4. Black Lagoon
Menoa ja meininkiä, hyvä fiilis. Hirveästi viittauksia länsimaisiin leffoihin ja tapahtumiin, mikä on virkistävää paksusta engrishistä huolimatta. Hahmot loistavia, taas. Haluaisin ehdottomasti kyllä nähdä tämän englanninkielisenä...
5. Porco Rosso
Oikeastaan tämä kuuluisi paljon ylemmäksi, mutta en vain pysty laittamaan sitä sinne koska olen kuluttanut tämän elokuvan loppuun! On tullut katsottua pentuna videolla ja myöhemmin DVD-llä älyttömän monta kertaa.
----------
6. Slayers
En osaa selittää. Tiedän ettei tämä sarja ole mitenkään erittäin ihmeellinen, mutta kai sen fantasiagenren parodiointi viehättää kun ennen tykkäsin hirveästi tusinafantasiasta.
7. Naapurini Totoro
Vaikka ympäristö on tässä elokuvassa ihan erilainen, mieleen tulee hirveästi unohtuneiksi luulemiani muistoja omasta lapsuudestani jolloin viipotin pitkin metsiä ja peltoja serkkujen ja kavereiden kanssa. Jotenkin karvaansuloista palata tämän leffan pariin nyt kun olen kasvanut erilleni vanhoista lapsuudenystävistäni.
8. Tengen Toppa Gurren Lagann
En nyt ollut ihan hirveän innoissani tästä sarjasta, mutta kyllä se oli harvinaisen tasapainoinen paketti kaikkea mikä on hienoa ja päheetä.
9. Full Metal Panic? Fumoffu! tai Full Metal Panic: The Second Raid
Alkuperäinen Full Metal Panic! oli minulle aikamoinen pettymys... Mutta pettymyksen jälkeen tulikin kunnon tykitys täyttä kultaa.
10. Ima, Soko ni Iru Boku
Lyhyt, synkeä, katkeransuloinen. Tykkäsin.
1. Kogepan
Sen viehätysvoimaa ei voi kuvailla sanoin.
2. Ergo Proxy
Aikamoista nannaa jos pitää filosofiaa kivana kouluaineena. Muutenkin tosin pirun kiva, hahmot on loistavia. On kestänyt useamman katselukerran.
3. Mind Game
Vaikea sanoa mistä EN pitäisi tässä elokuvassa.
4. Black Lagoon
Menoa ja meininkiä, hyvä fiilis. Hirveästi viittauksia länsimaisiin leffoihin ja tapahtumiin, mikä on virkistävää paksusta engrishistä huolimatta. Hahmot loistavia, taas. Haluaisin ehdottomasti kyllä nähdä tämän englanninkielisenä...
5. Porco Rosso
Oikeastaan tämä kuuluisi paljon ylemmäksi, mutta en vain pysty laittamaan sitä sinne koska olen kuluttanut tämän elokuvan loppuun! On tullut katsottua pentuna videolla ja myöhemmin DVD-llä älyttömän monta kertaa.
----------
6. Slayers
En osaa selittää. Tiedän ettei tämä sarja ole mitenkään erittäin ihmeellinen, mutta kai sen fantasiagenren parodiointi viehättää kun ennen tykkäsin hirveästi tusinafantasiasta.
7. Naapurini Totoro
Vaikka ympäristö on tässä elokuvassa ihan erilainen, mieleen tulee hirveästi unohtuneiksi luulemiani muistoja omasta lapsuudestani jolloin viipotin pitkin metsiä ja peltoja serkkujen ja kavereiden kanssa. Jotenkin karvaansuloista palata tämän leffan pariin nyt kun olen kasvanut erilleni vanhoista lapsuudenystävistäni.
8. Tengen Toppa Gurren Lagann
En nyt ollut ihan hirveän innoissani tästä sarjasta, mutta kyllä se oli harvinaisen tasapainoinen paketti kaikkea mikä on hienoa ja päheetä.
9. Full Metal Panic? Fumoffu! tai Full Metal Panic: The Second Raid
Alkuperäinen Full Metal Panic! oli minulle aikamoinen pettymys... Mutta pettymyksen jälkeen tulikin kunnon tykitys täyttä kultaa.
10. Ima, Soko ni Iru Boku
Lyhyt, synkeä, katkeransuloinen. Tykkäsin.
- Aya-san
- Tokubetsu Jounin
- Viestit: 558
- Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
- Paikkakunta: Oulu
- Viesti:
Re: TOP-10
Eivät tule tässä paremmuusjärjestyksessä.
1.Haibane Renmei
2. Monster
3. Mushishi
4. Mononoke
5. Gankutsuou
6. Tengen Toppa Gurren Lagann
7. Sayanora Zetsubuo-sensei
8. Bleach
9. The Melancholy of Haruhi Suzumiya
10. Genshiken
1.Haibane Renmei
2. Monster
3. Mushishi
4. Mononoke
5. Gankutsuou
6. Tengen Toppa Gurren Lagann
7. Sayanora Zetsubuo-sensei
8. Bleach
9. The Melancholy of Haruhi Suzumiya
10. Genshiken
- Tonnikala
- Just nobody
- Viestit: 1297
- Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
- Paikkakunta: Hämeen kyrössä
Re: TOP-10
1.ONE PIECE
2.Naruto
3.Bleach
4.He is my Master
2.Naruto
3.Bleach
4.He is my Master
- Mantta
- Chuunin
- Viestit: 270
- Liittynyt: Ti Tammi 23, 2007 14:20
- Paikkakunta: Turku
Re: TOP-10
1. Naruto
2. Samurai Champloo
3. Elfen Lied
4. Bleach
5. Hopeanuoli
6. Weed
7. Tokyo Mew Mew
8. DB, DBZ, DBGT
2. Samurai Champloo
3. Elfen Lied
4. Bleach
5. Hopeanuoli
6. Weed
7. Tokyo Mew Mew
8. DB, DBZ, DBGT
http://manttagfx.urli.net/
The World is still the same, its just less in it...
Metallimusiikki F.C. | ~Fairy Tail~ FC | Suigetsu FC | Zetsu F.C
- pyramido
- Genin
- Viestit: 109
- Liittynyt: To Tammi 18, 2007 17:39
- Paikkakunta: Hidden Stadi Village
Re: TOP-10
1. Higurashi no Naku Koro ni/ Higurashi no Naku Koro ni Kai
2. Elfen Lied
3. Naruto/ Naruto Shippuuden
4. Ergo Proxy
5. Serial Experiments Lain
6. Suki na Mono wa Suki Dakara Shouganai
7. Bleach
8. Gravitation
9. Paprika
10. Henkien Kätkemä
2. Elfen Lied
3. Naruto/ Naruto Shippuuden
4. Ergo Proxy
5. Serial Experiments Lain
6. Suki na Mono wa Suki Dakara Shouganai
7. Bleach
8. Gravitation
9. Paprika
10. Henkien Kätkemä
- Sucha
- Genin
- Viestit: 157
- Liittynyt: Pe Kesä 29, 2007 01:24
- Paikkakunta: Thor Camp
Re: TOP-10
Tällä hetkellä:
1. One piece
2. Death Note
3. Naruto
4. Hunter x Hunter
5. Fullmetal Alchemist
6. Bleach
7. Shakugan no Shana
8. Hopeanuoli (Legenda)
Jööh, no eipä pahemmin muita kokonaisia anime sarjoja ole tullut katsottua.
Ehdottomasti One Piece ansaitsee ykköspaikkansa. Tämän sarjan kanssa ei ole ehtinyt tylsistyä vielä kertaakaan, aivan loistavaa huumoria. Joka jaksossa pääsee nauttimaan ja nauramaan, aivan loistavaa.
Death Note nyt taas oli jotain sanoin kuvailematonta. Ihan loistava anime, jota sai kyllä joka jakso seurata silmät kiinni ruudussa.
Narutosta sen verran, että Shippuudenin myötä taso on laskenut niin paljon, kaipaan niitä vanhan kunnon Naruto jaksoja, aah Chuunin exam. <3
Kaikki muut yritin nyt laittaa jonkun laiseen järjestykseen, kaikista olen pitänyt todella paljon. Bleach on kyllä vielä kesken, samoin Shanan kakkoskausi. Tulevaisuudessa olen ajatellut katsoa ainakin Kenichin, Ouran High School Host Clubin ja Melancholy of Haruhi Suzumiyan. Kaverit ovat kehuneet kyseisiä sarjoja, joten pakko ne on katsoa läpi. :3
1. One piece
2. Death Note
3. Naruto
4. Hunter x Hunter
5. Fullmetal Alchemist
6. Bleach
7. Shakugan no Shana
8. Hopeanuoli (Legenda)
Jööh, no eipä pahemmin muita kokonaisia anime sarjoja ole tullut katsottua.
Ehdottomasti One Piece ansaitsee ykköspaikkansa. Tämän sarjan kanssa ei ole ehtinyt tylsistyä vielä kertaakaan, aivan loistavaa huumoria. Joka jaksossa pääsee nauttimaan ja nauramaan, aivan loistavaa.
Death Note nyt taas oli jotain sanoin kuvailematonta. Ihan loistava anime, jota sai kyllä joka jakso seurata silmät kiinni ruudussa.
Narutosta sen verran, että Shippuudenin myötä taso on laskenut niin paljon, kaipaan niitä vanhan kunnon Naruto jaksoja, aah Chuunin exam. <3
Kaikki muut yritin nyt laittaa jonkun laiseen järjestykseen, kaikista olen pitänyt todella paljon. Bleach on kyllä vielä kesken, samoin Shanan kakkoskausi. Tulevaisuudessa olen ajatellut katsoa ainakin Kenichin, Ouran High School Host Clubin ja Melancholy of Haruhi Suzumiyan. Kaverit ovat kehuneet kyseisiä sarjoja, joten pakko ne on katsoa läpi. :3