Naamioituminen (esim. netissä ja muissa tiedotusvälineissä)

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

En itse asiassa tiedä O_O; En osaa olla netissä sen erillaisempi,. kuin oikeasti, kun oikeessakin elämässä käytös riippuu missä olen ja keitten seurassa. Netissä on tosiaan paljon helpompi kertoa asioita, se on jopa mennyt siihen pisteeseen että riitelen mesen kautta tai näin O_O; Ku IRL:ki pystyisi, hassua.

Oikeassakin elämässä tulee puhuttua kaikkea hassua, kuten myös netissä. Netissä voi olla millainen haluaa. Ja kysyä helpommin jotain tai kertoa.

Mutta se on kyllä jännä et purkaa asioita helpommin aika tuntemattomalla kuin sille joka tuntee sut O_O; Olen kohdannut tämän ilmiön ja se on hassua... ^^;
Kuva
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Varmaan joku muu kuin minä osaisi sanoa miten käyttäydyn netissä ^^; En tiedä, tähän on tosi vaikea vastata. Välillä olen hyvinkin paljon.. eh, tai siis yritän olla kypsempi kuin mitä olen, mutta välillä menen ihan tahallani siihen toiseen ääripäähän. Yritän myös olla kohteliaampi ja ajatella useammalta eri kannalta netissä.

Emminä tiedä :O Sanoisin nyt, että liioittelen asioita netissä. Olen kohteliaampi, ymmärtäväisempi, hauskempi, vihaisempi, surullisempi, iloisempi netissä. Tosielämässä oon tylsä ja tavallinen ^^; Toisaalta ehkä myös rennompi, koska ei tarvitse koko ajan vetää pikkasen yli sitä mitä on.

En tarkoita, että olisin koko ajan ihan ylikierroksilla ja vetäisin roolia kuin viimeistä päivää, mutta on oman minuutensa säilyttämisessä tässä virtuaalitodellisuudessa ihan oma, välillä kovakin hommansa :/
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Kiintoisa aihe. :D Moni on varmasti huomannutkin että osaan olla hypersupermegadurbo vauhdissa aina välillä. o__O Anteeksi kaikille joita se on ärsyttänyt. :,D

Ave sanoikin tuossa että netissä tuppaa liioittelemaan tunteitaan vähän enemmän... No, minulla se kohoaa ehkä vaivaiset 25% kun olen tällainen yli-energinen ja kovaääninen ihan muutenkin. >___> Sen siitä saa kun kasvaa ilman naapureita.

Netissä kyllä varon enemmän mitä sanon. Ilmaisen mielipiteeni huolellisemmin ja yritän käyttäytyä fiksusti ja sitten taas jossain vaiheessa menee over the top. No, kai minä hiukan samanlainen olen tosi elämässäkin, lauon ihan mitä mieleen tulee... onneksi netissä viestejä voi editoida. :,D Otan yleensä kaikkein idiooteimmat kohdat pois viesteistäni, ette usko mitä ette ole lukeneet... =___=

Ihmisethän käyttäytyvät tosielämässäkin eri lailla eri ihmisten kanssa. Vanhempien, kavereiden, opettajien, työnantajien ja vaikka ihan kaupankan kanssa tulee käyttäydyttyä eri tavalla. Ehkä vain hieman, mutta siltikin. Netissä minullakin on oma käyttäytymistapani ja joskus osaan käyttäytyä eri tavalla kun puhun eri ihmisille netissä. Voi kuulostaa monimutkaiselta, mutta sitä se ei tosiaan ole. Sitä vain tavallaan ihmismieli vaistoaa mitä toisen ihmisen kanssa voi sanoa ja mitä ei. :)
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Vastaa Viestiin