Three days grace

Musiikkikeskustelut täällä!
Avatar
Lilie
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 383
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 18:23
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Lilie »

Mie olen jo pidemmän aikaa Three days gracea kuunnellut ja pidän aivan tolkuttomasti ^ ^
Parhaiten ainakin tähän asti kuulemistani kappaleista iskee "Animal I have become"
Ja miullakin tuo "I hate everything about you" on se ensimmäinen kappale, minkä kuulin. Youtubessa myös.

Mie en valitettavasti ole saanut käsiini levyjä, vaikka haluaisinkin kovasti. Pitäisi kai tilata joskus johonkin liikkeeseen.
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Chouko »

Itsekin tutustuin bändiin "I hate everything about you":n kautta. Kyseessä oli amv, mutta anime oli Bleachin sijaan Naruto. Vuosi oli silloin 2004, eli parisen vuotta sitten.

Ensimmäisen albumin kaikki kappaleet kolahtivat. Huudatin kappaleita kajareista pitkään kunnes kyllästyin. Nyt kun kesällä ilmestyi tuo uusi levy, aloin kuuntelemaan kappaleita uudestaan. Löysin tokalta levylta joitakin helmiä, mutta kaikki eivät kolahtaneet niin kuin ensimmäisen levyn kappaleet.

Lempparit ovat: I hate everything about you, Animal I have become, Home, Born like this, Just like you, Over & Over, Pain, Riot, Gone forever, Let it die, Take me under ja Are you ready.
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Yksi ehdottomista lempibändeistäni. Omistan sen ensimmäisen levyn ja suosikkejani siltä ovat I hate everything about you ja Let you down. (taisi olla ekoja biisejä mitä kuulin, erään Itachi/Sasuke-videon yhteydessä. :3) Haluaisin hyvin hyvin kovasti One-X:n mutta ei löydy mistään. Tuon ekankin joutui tilaamaan. :/ Mutta Animal I Have Becomen olen kuullut - minun koneellani ei nimittäin toimi DC++ eikä muukaan hakukone joten >__> - ja olen aivan rakastunut siihen kappaleeseen. Se on vain niin loistava. Muita suosikkeja ovat Home (jonka videokin on <3____<3) ja Take me under.
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re: Three days grace

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

En oo kuullu paljoo tyypien biisei :( mut yks ehdottomist suosikki biiseistä täl hetkel on ANIMAL I HAVE BECOME!!!!!!!!!!!!!!!
Oon ihan hullun siihen biisin!!! Se on niin HYVÄ biisi!! :D

Kuulin sen ekan kerran ku etin vaan videoit Kibast You Tubest. Kohdalle tuli 'Kiba Inuzuka- Animal I Have Become'! päätin kattoo sen ja siit lähtien oon tykänny biisist 8)...
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Avatar
Dynamo
Genin
Genin
Viestit: 126
Liittynyt: Ma Kesä 04, 2007 12:13
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Three days grace

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Jees, Three Days Grace on varsin hyvä bändi. Ensimmäinen biisi, jonka heiltä kuulin, oli Pain. Rakastuin siihen biisiin heti ensi kuulemalta.. Kyseinen biisi on myös suosikkibiisini TDG:ltä, mutta mm. I hate Everything About You ja Home ovat myös mahtavia.
Deidara FC //// Itachi FC // Akatsuki FC // Dosu, Zaku & Kin FC
Avatar
Zetsubou
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ti Marras 18, 2008 11:18
Paikkakunta: Kontu

Re: Three days grace

Viesti Kirjoittaja Zetsubou »

TDC:n One-X:n saapi hommattua mm. EMP:ltä.

Oon vasta ihan todella vähän aikaa kuunnellut ko. bändiä, ja eihän sitä voi muuta sanoa kuin että todella mahtavaa musaiikkia tekeepi! :D I hate everything about you oli myös mulle eka kipale jonka kuulin, ja sen lisäksi toinen suosikkikipale on Riot.
One-X tulossa levyhyllyyn kunhan rahoja saan taas joskus. \o
I have always known the storm would come,
listen now, my young ones,this is not a story I tell
of midnight, moon and sun


~ Neji FC ~ Shikamaru FC ~
Avatar
Mallusaurus
Student
Student
Viestit: 18
Liittynyt: Ti Kesä 22, 2010 13:31

Re: Three days grace

Viesti Kirjoittaja Mallusaurus »

Kuuntelen! 8 ) Lempibiisejä on It's all over, Time of dying, Animal I have become, Pain, World so cold, I hate everything about you jne.
Omistan levyinä One-X:n. Life starts nowin oon aatellu ostaa ku saan rahaa. : D
Vastaa Viestiin