Mitä olet luullut tämän foorumin jäsenistä...

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Vastaa Viestiin
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Nameless kirjoitti:
frostious kirjoitti: Pojaksi luulemisen vielä kestän, mutta 14-vuotiaaksi?

*itkee verta*
Ovatko 14- vuotiaat sitten jotenkin alikehittyneitä? Kiitos paljon. Myönnän että useimmat 14- vuotiaat poimivat mielipiteensä mistä milloinkin ja niinpoispäin, mutta eivät kaikki. Ei kannata arvostella niin rankasti iän perusteella.
Eihän tuo nyt vielä ole mitenkään rankkaa arvostelua. Ja on se kuitenkin jo vähän huolestuttavaa varmaan itsestään jos (apua miksen katsonut frostin ikää) ESIM. on jotain 20 v. tyttö ja luullaan 14 v. pojaksi. Voi tulla vähän outo fiilinki, kun "aika" erilaisia nuo luokat ovat, vaikkei alettaisikaan lajittelemaan huonoja ja hyviä. Ja frostihan vain itki verta, ei suinkaan haukkunut ketään. Mutta enhän minäkään halua mitenkään hyökkäävä olla, eletään kaikki sovussa ^^ (paitsi tuo ja tuo ja tuo ja tuo ja tuo...)

Frosti anna sitten anteeksi jos arvio meni ihan päin mäntyä, mutta kun ei minulla ole kuvaa ikäluokista... Ajattelin, että olisit ehkä jotain 20 tai vähän yläkanttiin, 22, jotain sinne päin. Muista, että täällä voi puhua vain henkisestä tasosta, ulkonäköä en nääs muista, joten jos menee vikaan, niin voit ajatella positiivisesti. Urgh, vähän aiheen vierestä ^^
Kuva
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Nameless kirjoitti:Kiitos paljon. Myönnän että useimmat 14- vuotiaat poimivat mielipiteensä mistä milloinkin ja niinpoispäin, mutta eivät kaikki. Ei kannata arvostella niin rankasti iän perusteella.
Luulin muuten, että foorumi on tarkoitettu Narutofaneille ja Narutosta pitäville ihmisille, enkä sisäistänyt että se on rajattu 15-16 vuotta täytäneille.
Pahoittelen syvästi, jos sävy oli hieman hyökkäävä. Sydämeni itkee verta asian puolesta.
Face - meet keyboard. Keyboard - face. I'm sure you'll get along fabulously.

Onneksi olkoon, kehitit juuri itseksesi riidan aivan tyhjästä! *taputtaa*

Olen 21, ja itkisin aivan yhtä paljon verta jos minua oltaisiin luultu 15- tai 16-vuotiaaksi.
Avatar
Xtazey
BANNED
BANNED
Viestit: 420
Liittynyt: Ti Elo 30, 2005 20:16
Paikkakunta: hehe

Viesti Kirjoittaja Xtazey »

Eh. Sori. Siis ZuNDea luulin tytöksi ja frostia pojaks :D

Runte-edit: Joo on se hyvä tässä vaiheessa korjata.. 8D
EDIT: No perkele ko niin jäässä ollu tohon aikaa :D
Viimeksi muokannut Xtazey, Ke Marras 22, 2006 18:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

offtopic:
frostious kirjoitti:
Olen 21, ja itkisin aivan yhtä paljon verta jos minua oltaisiin luultu 15- tai 16-vuotiaaksi.
Älä huoli. Mulle myytiin pari viikkoa sitten lastenlippu bussiin :D En tosin sanonut mitään, linkkikuskin oma vika kun päästi halvemmalla.

/off
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Megumi_chan kirjoitti:Minuakin kyllä välillä hämää kumpaa sukupuolta joku on.. Mutta enköhän minä vielä opi.. jotenkin.. ^^
Ei niitä ole pakko oppia ollenkaan. xD Paljon hauskempaa aina..yllättyä, kun saakin nähdä olevansa väärässä taas kerran (kuin niin kuulostan siltä kun puhuisin kokemuksesta?).
Tulikin muuten mieleen, että kukaan ei vielä ole sanonut luullensa minua pojaksi. No joo, en ole kovinkaan androgyyni (ainakaan omasta mielestäni) ja avani ja siggini ovat olleet aika tyttömäisiä aina. Mutta nickki saattaisi hämätä. (Älkää nyt kuitenkaan enää paljastako tässä vaiheessa mitään..)
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Nike kirjoitti:Mutta nickki saattaisi hämätä. (Älkää nyt kuitenkaan enää paljastako tässä vaiheessa mitään..)
Mitä vielä, Nikehän on kreikkalaisten voiton jumalatar! ;)
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

frostious kirjoitti:
Nike kirjoitti:Mutta nickki saattaisi hämätä. (Älkää nyt kuitenkaan enää paljastako tässä vaiheessa mitään..)
Mitä vielä, Nikehän on kreikkalaisten voiton jumalatar! ;)
Eihän kyseessä oleva henkilö (Nike) sattuisi olemaan entinen Niki? :D
Siitä päätellen, että minunkin yhden miespuolisen ystävän nimi on Niki :p (siis selkokielellä minä aluksi luulin Nikeä pojaksi)
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

frostious kirjoitti:
Nike kirjoitti:Mutta nickki saattaisi hämätä. (Älkää nyt kuitenkaan enää paljastako tässä vaiheessa mitään..)
Mitä vielä, Nikehän on kreikkalaisten voiton jumalatar! ;)
Siitä tämä nickname tulee, mutta uskomattoman monilla tästä vaan tulee ekana mieleen eräs kenkämerkki, Nike Inc. Harmillista kyllä.. xD
Hideyori kirjoitti:Eihän kyseessä oleva henkilö (Nike) sattuisi olemaan entinen Niki? :D
Siitä päätellen, että minunkin yhden miespuolisen ystävän nimi on Niki :p (siis selkokielellä minä aluksi luulin Nikeä pojaksi)
Ehe. Ihanaa, nyt voin sanoa kuuluvani niihin keitä luultiin pojaksi kanssa. (Älkää nyt vaan lukeko mitään ylpeyttä tuosta rivien välistä..)
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Viesti Kirjoittaja KorDe »

LittleSamurai kirjoitti:
LittleSamurai kirjoitti: Ja Takumista en ole vieläkään perillä kumpaa puolta hän edustaa :´D Tällä hetkellä oot taas poika, välillä oot sitten tyttö. Ei mtn käsitystä.
Takumi, musta olet ennemmin androgyyni (lainaten itseäni edelliseltä sivulta..). Tuo viestisi kielii siitä, että olet poika, mutten ole sittenkään varma... Kamalaa... x)
Ohop, enpäs tuota huomannutkaan. No, ettei jää epäselväksi sanon, että olen poika ;)

Nike: Heti kun ensimmäistä kertaa näin Yachiru-avasi, en voinut ajatella että ET olisi tyttö... (Se oli muuten aika hieno).
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

huomasin että täällä on nuorta porukkaa niin luulin eka et täällä ois lapsellinen meininki (no joskus on xD) mut kyl täällä on tosi asiallista väkeä =) olen siitä iloinen
Happy panda
Avatar
Minna7
Chuunin
Chuunin
Viestit: 241
Liittynyt: Su Tammi 07, 2007 12:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Minna7 »

Yllätyin, kuinka vanhaa ja samanikäistä porukkaa täällä oli. XD Pelkäsin oleeni yksi ns. 'vanhuksista' täällä. :) Olen myös toki erehtynyt joitain tytöistä pojiksi ja toisin päin mutta sellasta sattuu. ^^''' Olen myös luullut, että täällä on porukkaa tietyistä paikoista. I was wrong. 8)
Mess with the best, die like the rest!
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Tämä on noloa, mutten vieläkään ole varma, mitä sukupuolta Chouko on. Pitkään luulin pojaksi, mutta nyt se on todella naisellinen mun silmissä. Luulisin että hän on sittenkin nainen.. :roll:

Ja mä luulin Ave-chania joskus mua ainakin kolme vuotta vanhemmaksi xD Se on ikäisekseen liian viisas, että ihan pelottaa. Tulee todella tyhmä olo hänen seurassaan :3
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Vastaa Viestiin