Naruto-Cosplay

Vastaa Viestiin
SharinganNoKakashi

Naruto-Cosplay

Viesti Kirjoittaja SharinganNoKakashi »

Eli...En tiedä kuinka monta kertaa tätä on kysytty, vai onko ollenkaan, mutta kuinka monella on jonkun hahmon puku tai on tekemässä sellaista?
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Kysytty on jo parikin kertaa, muun muassa tuolla yleisen keskustelun ensimmäisellä sivulla on yksi.

Jätän tämän nyt tähän, koska yksistään Naruto-cosplayta koskevaa topikkia ei taida vielä olla. Joku muu voi tietenkin nähdä asian eri tavalla. :)

EDIT: Äh, ai niin itse aiheesta - itse olen cosplayannut Dosua, Kankurouta (useammankin kerran) ja Sakonia. Dosuna oli kaikkein hauskin olla, joskin myös ehdottomasti tukalinta! D:
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Irukaa, pikku Irukaa ja pikku Izumoa on tullut cossattua. Ja vaikka Naruton puvut onkin hauskoja, niin taitavat kyllä jäädä tuohon - alkaa vähän idea vanhentua. ^^'

Hauskinta oli ehdottomasti Irukana. Puku oli tosi onnistunut ja olen kamala sanoessani, että on se oma ninjaliivi kyllä edelleen yksi paras mitä on vastaan kävellyt ja parhaita mitä olen nähnyt netissä yms. ^^' Ainut harmi oli., kun letti oli siihen aikaan blondi (on vieläkin, mutta pikku Irkkuna ja Izumona kävi ruskeana).


edit: ainiin, ja Kakashia ja Genmaakin on tullut epävirallisesti, eli puvut löytyy niihinkin.
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

En ole cossannut ketään Naruto hahmoa... En kylläkään ole cossanut ketää/mitään, koska ei ole ollut pukuja tai lupaa/aikaa mennä mihinkään cossaa ja en ehkä kehtaisi cossata (paitsi jossai ihan virallisissa coneissa ja jossai missä on paljon poruukka cossaamassa).

Cossaamista olisi joskus kiva kokeilla jos pääsisi coneihin ja sais jostakin puvun aikaseksi. Voisis vaikka cossata Gaaraa ^^ (Pituus melkein sama vähän vaan meikkejä ja hiukset punaiseksi =) )

Niin ja btw ikäkin olisi sama kuin Gaaralla ^^

Edit/ tai sit joskus ku jaksaa tehä/tehdättää puvun nii vois cossata Daisukea DN Angelista
Viimeksi muokannut Xtriimi, Ke Marras 29, 2006 15:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
ziradia
Genin
Genin
Viestit: 157
Liittynyt: Ke Maalis 02, 2005 20:31
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja ziradia »

Ihka ensimmäinen cosplayni oli Tenten (hyii häpeän sitä edelleen >_<) ja käytin sitä Kirsikankukkaconissa. Sen jälkeen naruto-sarjasta on tultu tehtyä mm. Mangapäiville Tayuya-cossi, josta olen erityisen ylpeä! Rusetti oli todella onnistunut ja asua kehuttiin kamalasti .. olen myös pitkään harkinnut tekeväni tutoriaalin sen rusettihököstyksen valmistamisesta D:. Niin ja sitten viimeisin asu on Tsuchi Kin, jota tosin en cossikäyttöön tehnyt 8)

.. jos jotakuta kiinnostaa, niin tuolta löytyy kuvia kyseistä asuista
Kuva
Jos sulla lysti on, niin kätes yhteen naulaa!
Y.S.A.K
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

ziradia kirjoitti:Ihka ensimmäinen cosplayni oli Tenten (hyii häpeän sitä edelleen >_<) ja käytin sitä Kirsikankukkaconissa.
Minunkin ensimmäinen cosplayni oli Tenten ja täytyy myöntää, että pikkuisen hävettää, sitä paitsi Tenten-asuni oli ns. pikaversio. Itse käytin kyseistä asua Animecon IV:ssä ja siellä pari ihmistä otti asustani kuvan. 8D

Tuossahan taisi tulla selväksi; Eli olen cosplayannut Naruto-hahmoa ja Tenten-asu lojuu kaapissa. Ensi vuoden Animeconissa olisi tarkoitus cossata Anni-serkun kanssa Uchihan veljeksiä (Eli Itachia ja Sasukea.. minä cossaisin Sasukea ja Anni Itachia), muttemme ole vielä varmoja.. pitää tuostakin asiasta keskustella Annin kanssa. :3
The world is rolling around at the speed of rebirth.
SharinganNoKakashi

Viesti Kirjoittaja SharinganNoKakashi »

Tulihan sieltä vastauksia :D
Itse en ole vielä cossanut, mutta ajattelin ensi vuonna mennä, Kakashi puku melkein valmis, mutta harkitsen vielä tekeväni (jostain täysin tuntemattomasta syystä) Orochimarun puvun...
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Sanon tän lyhyesti ja selvästi:
"Ikinä en oo ketää cossannu, enkä ikinä tuu ketään cossaankaan, koska mulla ei taidot sellaseen riitä!"
Nuin ^^
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Katrim_
Genin
Genin
Viestit: 178
Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 21:35
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Katrim_ »

Ajattelin cossata heti, kun saan asuni valmiiksi. Tosin siihen menee (minun taidoillani) aika pitkään..
End of all hope..

Kuva
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

Itse olen cossannut Gaaraa (kahta eri vaateversiota) sekä Temaria (2. vaateversiota).

Joskus haluaisin vielä cossata post-time jump -Temaria.
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Ai niin tulevista cosseista vielä - Traconissa jo piti cossata Kiniä, mutta sitten tuli peruukin tilauksen kanssa ongelmia, joten se jäi siihen. Joskus vielä haluaisin sen tehdä, mutta peruukki siihen kyllä pitäisi saada, muuten ei tule mitään.

Ja jossain vaiheessa ensi vuonna aion ehdottomasti cosplayata Kakuzua, vaikken olekaan iso ja miehekäs, öh, mies. En myöskään pysty mitenkään tekemään niitä silmiä - jotain sen tyylisiä piilolinssejä kyllä on olemassa, mutta maksavat niin helvetisti ettei toivoakaan tämän budjetilla -, mutta en usko että kukaan kauheasti sitä odottaakaan. xP Pääsen mätkimään ihmisiä käsi-- eikun matkalaukulla. <3 Ja semettämään mahdollisia Hidaneja.

Ja enköhän se Dosukin vielä jossain vaiheessa ole, kun häntä on niin mahdottoman hauska cossata. :3
Avatar
HINA
Rookie
Rookie
Viestit: 65
Liittynyt: La Syys 16, 2006 22:30
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HINA »

Sakuraa cossasin Traconissa. Tekeillä on tällä hetkellä Sai (johonkin coniin jos on ennen animeconia) ja Naruto (animeconiin).
Viime animeconissa en cossannut mitään kun en ehtinyt tekemään mitään valmiiksi.

Itachia ja Nejiä haluaisin ehkä cossata myös.


Edit: En siis teekkään Naruto-cossia sillä en välttämättä kyseistä herraa halua cossata. Ja Sain teen Animeconiin <3
Viimeksi muokannut HINA, Ke Joulu 20, 2006 16:26. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kuva
No nyt se on xD
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Olin Sai Tracon II:ssä ja joskus olisi tarkoitus vetää Hidan tai Kimimaro jos päänahkani paranee sen verran että kestää taas ottaa vetyperoxidiuiton. Ens kevät ainakin menee vielä muiden sarjojen hamoissa jos jaksan mitään väkertää
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Siiwi
Chuunin
Chuunin
Viestit: 215
Liittynyt: La Elo 26, 2006 10:12

Viesti Kirjoittaja Siiwi »

Ensi kesänä Animeconiin tulen olemaan Itachi :) ongelmia puvun kanssa, kun olin suunnitellut sen hyvin, mutta hihoista tulisi sillä suunnitelmalla liian lyhyet =P Kehitelmissä siis uusi idea. Tarkoituksena olis pyrkii ostamaan sharinganit siihen mennessä. (piilarit)

Kaverini cossaa samaisessa tilaisuudessa Kakashia :)
I'm as fake as a wedding cake.
Avatar
Mr Sandman
Student
Student
Viestit: 8
Liittynyt: Pe Marras 24, 2006 22:19
Paikkakunta: Klaukkala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mr Sandman »

Joskus vuosi sitten cosplayasin Gaaraa, paitsi että pukuni oli surkea. Olin tehnyt sen aika pikavauhdilla ja sen kyllä huomasi, asusta puuttui varmaan kaikki yksityiskohdat. Sitä ei suunnilleen edes tunnistanut Gaaraksi.

Nyt teen itselleni Rock Lee-cosplay-asua, ja se on piakkoin valmis.
Vastaa Viestiin