Seuraavan piirrustuskisan aihe?

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.
Lukittu

Aihe seuraavaan kisaan?

Omat hahmot
17
47%
Joulu
16
44%
Muu, mikä?
3
8%
 
Ääniä yhteensä: 36

Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

duudiduuuuuuuuu *twirls fingers*

voidaanko vaan kieltää kaikki tonttulakkipäiset chibi-gaaratXD kielletään punainen väri?

no ei mut oikeesti joo, jos koitettais keksiä jotain... rajausta. että porukka oikeesti sais käyttää vähän mielikuvitusta ja näyttää omaperäsyyttä. Ei sillä että minä nyt hienosteltuani keksisin yhtään hyvää aihetta. Tai keksin mutta ne on niin outoja etten saa niitä viksusti sanoiksi.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Desert Master X
Genin
Genin
Viestit: 113
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 12:49
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Desert Master X »

frostious kirjoitti: Mutta mutta. Vaikka tuo omat hahmot -aihe onkin saanut enemmän ääniä, niin pitäisiköhän se joulu-aihe ottaa kuitenkin ensin - orininit kun voi ottaa aiheeksi koska vain, mutta joulu on vain kerran vuodessa. Eihän kenenkään, jota aihe ei kiinnosta, ole pakko osallistua. :)
Mielestäni tommonen joulu-teemanen oma hahmo kuva vois olla ihan jees. Oon kyl aika ton joulun puolel silti koska se on aika ajankohtainen aihe, mut en tosin valita jos sitä ei valita, kun minulle se on periaattees aika se ja sama kun kummatkin onnistuu:)
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Rinde kirjoitti:voidaanko vaan kieltää kaikki tonttulakkipäiset chibi-gaaratXD
No kyllä minun puolestani voitaisiin. xD Koska henkkohtaisesti? En haluaisi nähdä yhtä ainutta chibiä, tonttulakkipäistä hahmoa. YHTÄ. AINUTTA.

Mutta mutta. Jos annettaisiin tosiaan jokin vähän epätavallisempi otsikko, kuten "rauha/tyyneys", "musta joulu", "ikävä" tai muuta vastaavaa joka vähän rajaisi sitä aihetta, ettei tulisi sitä tuhatta ja miljoonaa tonttulakki-Narutoa. >.<
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Minusta otsikkona "joulurauhaa" olisi ihan mukava. Tällä otsikolla voisi antaa sellaiset selvät säännöt kuin;

-kuvan pitää ensinnäkin viestiä "joulurauhaa"
-ei pikkuhiprakassa olevia joulupukki Kakasheja molestoimassa Irukaa (ellei sitä voi hoitaa rauhallisesi... xD)
-ei Sasuke/Naruto/Gaara/Lee -chibejä tonttuilemassa
-ei lahjapakettia byakuganilla kurkkivaa Nejiä (kuka EI ole nähnyt sellaista?)
-muutenkin pitäisi pidättäytyä tonttujen ja joululahjojen käyttöä

Siis ajatelkaa kuinka monta ihanaa ideaa jää toteutettavaksi jo siinä että rajaa kaikki tontut ja pukit pois? Voitaisiinhan siinä toki mennä niinkin ääripäähän että otetaan joulu uskonnollisessa merkityksessä, mutta se tuskin saisi kovin monta hyvää ideaa aikaan, ellei joku halua pistää Narutoa seimeen uinumaan. :P Tai tehdä sannineista kolmea viisasta "miestä".

Oma mielipiteeni olisi toki se että kilpailutyössä voisi olla esim. kuusi tai jotain muuta jouluista, mutta nyt vaan nuo tonttuchibit ja joulupukki Kaksut alkavat kertakaikkiaan kyrsiä niin paljon, että voisi ihan suoralta ilmoittaa että yritetäänpä kerrankin olla omaperäisempiä ja keksiä joku omaperäisempi idea jossa yritetään välttää tonttulakkeja ja joulupukkeja.

Toki voitaisiin yksinkertaisesti kieltää tonttu tai joulupukki CHIBIT. Chibejä toki saa olla, mutta nillä ei saa olla mitään tonttuihin tai joulupukkiin viittaavaa. Ja tonttulakkeja saisi esiintyä, mutta vain normaalikokoisilla hahmoilla...

Määh, mä täs vaan mäkätän taas sekavia. :P
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
neonsade
Genin
Genin
Viestit: 191
Liittynyt: Su Heinä 09, 2006 23:32

Viesti Kirjoittaja neonsade »

Christmas no Jutsu! ja Naruto muuttuu joulupukuun 8D

Ite olen aika paljon tuon omat hahmot puolella, mutta tuosta joulu aiheestakin voi tulla ihan kiintoisa, mutta äänestin jo omat hahmot :)
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

kuvittelisin että joulun on pikkasen liian lähellä jo, joten eiköhän se oo toi omat hahmot jos jotain tulee. kukas nyt jaksais sitten järkätä?

off mutkunlupasinXD
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Voihan sen joulukisan vielä järjestää, jos ei sen tarvitse olla ohi ihan jouluaattoon mennessä vaan esmes uudeksivuodeksi.
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Sit meillä on yliannostus paitsi chibitonttugaaraa myös ilotulituksilla leikkivää chibideidaraaXd mut hey, mikäs siinä, itseasiassa UVkuva vois olla paljon hauskempi tehdäkin


...vai oisko aiheena silti pelkkä joulu?
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Itse asiassa joulun ja uudenvuoden yhdistelmä voisi olla ihan kiva, ei ole niin "rajoittunut" aihe.
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Jees, joulu/uusivuosi fuusioituma ois ihan jännä... mut sitten taas tullaan siihen että se saattaa olla jopa LIIAN laaja aihe, jotkut alkavat valittamaan joko siitä että uusivuosi kuvat eivät pärjää tai vastaavasti joulukuvat, koska toisia on enemmän... Ja oikeastaan minua vähän mietityttää, että mitä uutta uusivuosi kuviinkaan oikein voi pistää? o__O Iso lössi porukkaa ja ilotulituksia, siinähän sitä. Olen siis ehkä kuitenkin enemmän tuon pelkän joulun kannalla, koska hei, joulu jatkuu teknisesti sinne loppiaiseen asti. D:
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Sori vaan kaikki, pistän tämän topicin kiinni, koska minulta ei henkkohtaisesti löydy enää minkäänlaista mielenkiintoa järjestää yhtikäs mitään. Jos joku muu haluaa ottaa asian hoidettavakseen niin siitä vain.
Lukittu