Keskustelua fillereistä

Keskustelua Bleach-animesta. Ei spoilereita
Avatar
Silja
Genin
Genin
Viestit: 181
Liittynyt: Ke Syys 28, 2005 16:20
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Silja »

Urahara Takumi kirjoitti:Fillereiden epäilisin loppuvan pian, on nimittäin ollut paljon todisteita : l
Kyllä tuohon saa helposti vielä toisen kymmentä jaksoa upotettua: Bountojahan on jäljellä 4 (Vai onko?), perustyyppien tappamiseen/muuhun eliminointiin saa menemään 2-3 jaksoa per naama ja isoon jehuun varmaan tuollaiset 5-6 jaksoa (Sori, en oo jaksanu opetella noiden nimiä ulkoa kun ei niin paljon kiinnosta nämä fillerit). Sen lisäksi pitää hoidella tämä karannut shinigami eli joku 2 jaksoa lisää. Näistä tulee jo enimmillään 17 jaksoa. Siihen päälle vielä arkeen palaaminen ja muu sählinki eli pari kolme jaksoa niin saadan aikaiseksi mukavan pyöreät 20 jaksoa vielä tätä filleriarcia.
Kanjikaveri - opi japania!
suomi-japani-suomi -sanakirja
Keskustele japanin kielestä ja kulttuurista foorumilla
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Tommo kirjoitti:
Urahara Takumi kirjoitti:Fillereiden epäilisin loppuvan pian, on nimittäin ollut paljon todisteita : l
Kyllä tuohon saa helposti vielä toisen kymmentä jaksoa upotettua: Bountojahan on jäljellä 4 (Vai onko?), perustyyppien tappamiseen/muuhun eliminointiin saa menemään 2-3 jaksoa per naama ja isoon jehuun varmaan tuollaiset 5-6 jaksoa (Sori, en oo jaksanu opetella noiden nimiä ulkoa kun ei niin paljon kiinnosta nämä fillerit). Sen lisäksi pitää hoidella tämä karannut shinigami eli joku 2 jaksoa lisää. Näistä tulee jo enimmillään 17 jaksoa. Siihen päälle vielä arkeen palaaminen ja muu sählinki eli pari kolme jaksoa niin saadan aikaiseksi mukavan pyöreät 20 jaksoa vielä tätä filleriarcia.
En usko kuitenkaan ihan noin kauan menevän. (Mikä karannut shinigami? O_o)
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Urahara Takumi kirjoitti:(Mikä karannut shinigami? O_o)
Luulen, että Tommo tarkoitti Ichinosea..
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

Mua ei noi fillerit hirveesti haittaa koska siinä on mun mielestä just menossa hyvä tarina ;P Mut oishan se tietenki paljon ihan kivaa jos ne normaaalit jaksot jatkuisivat ^^
Kuva
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Viesti Kirjoittaja KorDe »

nixuboy kirjoitti:
Urahara Takumi kirjoitti:(Mikä karannut shinigami? O_o)
Luulen, että Tommo tarkoitti Ichinosea..
Eikö se kuollut?
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
Silja
Genin
Genin
Viestit: 181
Liittynyt: Ke Syys 28, 2005 16:20
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Silja »

nixuboy kirjoitti:
Urahara Takumi kirjoitti:(Mikä karannut shinigami? O_o)
Luulen, että Tommo tarkoitti Ichinosea..
Juurikin näin.
Urahara Takumi kirjoitti:Eikö se kuollut?
Ei... kai? Eikös Kenpachi pistellyt sitä vaan aika huolella turpaan ja jättänyt sinne metsään mietiskelemään omia päämääriään?

Pienennetään arviota fillereiden kestosta: 1 jakso / normaali bounto eli 2 (eikö niitä ole nyt kaksi jäljellä? Se sinihiuksinen nainen ja se körmy äijä) ja 3 jaksoa pääjehulle. Sen lisäksi kaikenlaiseen välihärpäkkeeseen ja muuhun sähellykseen vielä vaikkapa 5 jaksoa (eikö Ichigon pitäisi oppia bankai vielä ihmisten maailmassa, että voidaan taas alkaa seurata mangan juonta? Näin olen vain jostain saanut päähänäni, sillä mangaa en lue).
Kanjikaveri - opi japania!
suomi-japani-suomi -sanakirja
Keskustele japanin kielestä ja kulttuurista foorumilla
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Tommo kirjoitti:
nixuboy kirjoitti:
Urahara Takumi kirjoitti:(Mikä karannut shinigami? O_o)
Luulen, että Tommo tarkoitti Ichinosea..
Juurikin näin.
Urahara Takumi kirjoitti:Eikö se kuollut?
Ei... kai? Eikös Kenpachi pistellyt sitä vaan aika huolella turpaan ja jättänyt sinne metsään mietiskelemään omia päämääriään?
Jaa kun minulla on sen vert huono muisti että en tiedä :D Voi ihan hyvin ollakin elossa.
(eikö Ichigon pitäisi oppia bankai vielä ihmisten maailmassa, että voidaan taas alkaa seurata mangan juonta? Näin olen vain jostain saanut päähänäni, sillä mangaa en lue).
Ja eikö hän oppinut sitä silloin aiemmin, tapellessaan Kariyaa vastaan? Siis ihmisten maailmassa, juuri ennen kun Ishida avasi sen portaalin. Kyllä se siltä ainakin minun mielestä vaikutti.
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
Desert Master X
Genin
Genin
Viestit: 113
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 12:49
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Desert Master X »

Bounto-filler saga on just hyvä, kun vertaa johonkin muihin fillereihin^^

Mut eikö noi Bountot oo aika mahottomii Soul societyssä? Ainakin ite oon jäänyt siihen kun ne sinne tulee.
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Jodah kirjoitti:
Kun fillerit loppuvat ja Bleach palaa takaisin mangan juoneen
Joten ns.fillereiksi lasketaan sellaiset asiat, joita ei ole mangassa vai? Tuo on kyllä typerintä mitä olen kuullut.
Voisit lopettaa tuon jankuttamisen. Selvästi itse pidät fillereistä (tai sellaisen vaikutelman olen saanut), mutta yritä nyt hyvä mies ymmärtää että filleri EI vaikuta sarjan juoneen millään tavalla. Heti kun sarja palaa mangan jalanjälkiin, fillereiden tapahtumat unohdetaan.

Fillerit = Jaksoja, joiden juoni on animen tekijöiden keksimä, koska anime on saamassa kiinni mangaa ja halutaan vähän väliä.
^Tuo on minun mielipiteeni.

Mikä sitten sinun mielestäsi on filleriä, jos ei tuo?
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Jodah kirjoitti:Ainoa asia joka tässä loppujen lopuksi ärsyttää on se, että vain koska jakso on ns. täytejakso se on mukamas jotenkin huonompi, mikä mielestäni ei pidä paikkaansa. Koko sana "filleri" sattuu päähän. Sitapaitsi se on huonoa mainosta tuleville/uusille katsojille ja koko sarjalle.
No fillereihin tuskin jaksetaan/viitsitään panostaa niin paljoa, kuin varsinaiseen juoneen.
Loistava esimerkki tästä on Naruto ja sen fillerit, joissa juonet on kuraa ja piirtojälki useimmin täyttä paskaa.
Bleachissä näihin fillereihin on kuitenkin panostettu mukavasti, että kyllä niitä kattoo ihan mielellään ^^

Ja olen osittain samaa mieltä tuosta huonoa mainosta jutusta..
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Viesti Kirjoittaja KorDe »

No jaa, kyllähän tuo sana 'filleri' on saanut vähän huonon maineen, mutta sitä ei kuitenkaan käytetä mitenkään loukkaavassa yhteydessä kun puhutaan hyvälaatuisista filuista ;) Ja tosiaan, fillerit yleensä on - jos ei paljoa niin ainakin vähän - huonompilaatuisia kuin "tarinaa seuraavat" jaksot.

Kyllähän Bleachin fillereitä katsoo jopa melko mielellään, mutta vielä mielummin antaisin niiden loppua 8)
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
fredo
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1253
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 00:32
Paikkakunta: Ajou university, Suwon, Etelä-Korea
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fredo »

nytkun bleachissa tuli uus opening, niin te jotka mangaa ootte lukenut, niin viittaako se openingin näkymät fillereiden jälkeisiin tapahtumiin, vaiko oliko siinä näkyneet hommat ihan vieraita, eli todennäköisesti olisi vain tulossa uus filleri arkki
Go Student Exchange http://www.gostudentexchange.com/ -Jouni Ahtiainen-
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Ellei hän meinannut tätä oikeata Bleach-openinkia, jolloin sanoisin että se kyllä viittaa vahvasti fillujen loppumiseen.
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
Kakashi Hatake
ANBU
ANBU
Viestit: 469
Liittynyt: Ke Heinä 28, 2004 16:45
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Kakashi Hatake »

Luin Bleachexile-sivuilta tämän:

"According to our source Bleach episode 109 will be the last of the fillers. Starting from there the anime will pick back off from where it left the manga. Bleach episode 110 is entitled: "Reopening of the Substitute Business! The Terrifying Transfer Student"."

Mitä mieltä? Tuo jaksonnimi on ainakin varma, mutta onhan uusi filleriarkki myös mahdollinen.
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Kakashi Hatake kirjoitti:Luin Bleachexile-sivuilta tämän:

"According to our source Bleach episode 109 will be the last of the fillers. Starting from there the anime will pick back off from where it left the manga. Bleach episode 110 is entitled: "Reopening of the Substitute Business! The Terrifying Transfer Student"."

Mitä mieltä? Tuo jaksonnimi on ainakin varma, mutta onhan uusi filleriarkki myös mahdollinen.
Minä pitäisin todella lupaavana, sillä olen jo pitkään ollut sitä mieltä että kohta loppuu fillerit.. Tai sitten ne vihjailee ihan turhaan. Jos ne on löytäneet tuleville hahmoille ääninäyttelijätkin, ja niitä vilahtelee uusissa openingeissa, niin olisi se aika turhaa toivon ylläpitämistä.. ne?
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Vastaa Viestiin