Jos sinun olisi pakko naida joku foorumilainen, niin kuka?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

luulin et tytöt tykkää pahixist tai ees wnb :<<<:<:<:<
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

No jos joku on PAKKO valita nii Kaze-chan koska se on vain vuoden vanhempi itseäni ^^

(ja muutenkin kiva foorumeil ;) xd)
Viimeksi muokannut Xtriimi, To Syys 10, 2009 16:54. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

large kirjoitti:luulin et tytöt tykkää pahixist tai ees wnb :<<<:<:<:<
Joo, pahiksista, muttei ärsyttävistä...


Ja hei, tämän topicin idea oli siis, että jos teidän olisi _pakko_ naida joku foormulainen. Ja topicci on ihan vitsillä perustettu. Eli siis älkää postatko tänne vain sanoaksenne, että "emmie haluu naida ketään, ku en tunne ja vaan netissä ollaan höpötetty" -____- Tuhoatte hienon ideani. xD
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Lapset kunnolla tai minori-mode suuttuu ja derivoi teidät niin, ettette pysty istumaan kolmeen viikkoon :D Ja ei, tuo ei ollut vitsi-hymiö vaan enemmänkin "tuskin maltan odottaa että näen minorin derivoivan jonkun kumoon" -hymiö.

Jos minun pitäisi naida joku foorumilainen... Hmmm. Täällä on sen verran nuorta porukkaa, että vaikeehkoo sanoa... minori olis ihmisenä sen verran ihana että elokin varmaan sen mukasta (ja pirun hyvvää ruokaa *kuolaa*). Mutta toisaalta, kyllähän mä sieltä nytkin ruokaa ja huvitusta saan, vaikkei naimisissa ollakaan xD Sanonpa siis että Gebric, ko on sen verran rauhallinen mutta ihan mielenkiintonen tyyppi että kulku yhteisellä elontiellä olis varmaan aika leppoisaa ^^

Joooh, vois mennä nukkuun :D
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Minna7 on hyvä ystävä. ei se mua ottais, ite oon ruma kuin käki, ja ääni kun Seimeillä.
Kuva
Avatar
Minna7
Chuunin
Chuunin
Viestit: 241
Liittynyt: Su Tammi 07, 2007 12:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Minna7 »

Hmm... Tonnikala olis aika hyvä valinta. ^-^ Samanlaisista asioista ainakin pidetään! :D
Mess with the best, die like the rest!
Kuva
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

Setzeri, let's shounen ai!!

Muita joiden kanssa voisin muodostaa epäpyhiä liittoja(miehiä suurin osa näistä ja olen kihloissakin :D) olisi Jufo, purplecow ja kauan sitten kadonnut Ear. Dystopian kanssa sitten yhden illan syrjähyppy ilman kenenkään parempaa tietämy... oh shi-!

Naisista ainoastaan frostious kelpaisi, koska haluaisin lapsilleni sellaiset piirtokyvyt 8D Älä tap-*dies*

Ei, kyllä Setzeri on the beibeh.
Kuva
Avatar
_suski_
Chuunin
Chuunin
Viestit: 293
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 16:08
Paikkakunta: siellä hirsitalossa

Viesti Kirjoittaja _suski_ »

Oh god Kiko, sinä justiinsa räjäytit mun mielen O.o. Kai se shounen-ai-fanitus jossain määrin vaikuttaa elämään...
Okkei, naisin varmaan... öö... Oon alaikäinen joten en ketään 8DDDD.








Okei ehkä sitten Frostious. Yksipuolinen rakkaus on niin vaikeaa :'DD. Okei okei, olen tyttö, mutta se vaan on niin mukava persoona :D.
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

Kyllä Ave-chanin ottaisin XD Koska se on vanhempi, fiksumpi, itsenäisempi ja hauskan hullu : D Oli tyhmiä syitä mutta ei tullut muuta mieleen x)
Kuva
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Ööö enpä kovin montaa tyttöä täältä tiedä/en tiedä ketkä obat tyttöjä mutta näiltä istumilta sanoisin että Sutsuran* tai LittleSamurai :D Molemmat ovat kivoja ja mukavia... :)






Öö käsitykseni mukaan Sutsuran on naispuolinen henkilö, toivottavasti en ole kauhean väärässä...
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

offtopic:
Blue_Hill-san kirjoitti: LittleSamurai :D
Jei, millos häät? ;D

/off


Mä olen unohtanut kokonaan naisista sanoa!! :3 Kerran sekin on sallittua..

Ihan ekana tulee mieleen että Inofan. Sitten tulee mieleen minori, Avekki ja Mirha, ne on kaikki kolme äärettömän kivoja, jokainen omalla tavallaan. Ja kuuleja :P

Sitten tulee mieleen (ketä mä voisin semettää 8D) MsUchiha ja DanChan (<~ Hitsi kun oikeesti tiedä sun fooruminimeäs niin oon ihan pihalla, kamala moka xD) ainakin.

Huu.. Ketähän vielä?
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

offtopic:

Blue_Hill-san kirjoitti: LittleSamurai :D

Jei, millos häät? ;D

/off
//RAAKA OFFI:

Vaikka heti... :D

//OFF
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Omg, lisää foormuparitusta. xD


Ööh, voisin vastata taas, vaikkei mielipiteet niin hurjasti varmaan olekaan vaihtuneet.

Eli tytteleistä edelleen ehdottomasti Mirha. ;P Se vaan olisi mielenkiintoista. Ja jos taas antaisin oman semepuoleni riehua miten huvittaa (eihän minulla edes ole sellaista ^____^ ), niin varmaan Ave tai Littlis.

Pojuista... Hmm, no ehkä se Fador edelleen. Ja ja... Keitäs täällä onkaan. Pöh, kaikki on niin nuoria ja tykkään vanhemmista miehistä. ;D
Viimeksi muokannut minori, La Maalis 31, 2007 08:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Minna7
Chuunin
Chuunin
Viestit: 241
Liittynyt: Su Tammi 07, 2007 12:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Minna7 »

Tonnikala kirjoitti:Minna7 on hyvä ystävä. ei se mua ottais, ite oon ruma kuin käki, ja ääni kun Seimeillä.
Etkä ole! Käet on söpöjä lintuja ja Semet myös. =3 (taisin kait ymmärtää väärin! X'D Enkä tarkoita, että seme olisi lintu! >w<)

Ja.. ööö... jos sulle kelpaa niin voisihan sitä hiukan harkita... -^____^- Ainiin! Japanilaiset vai perinteiset häät? =D

Eikä kannate ulkokuoresta niin aljoa välittää. Kunhan sisäinen sinä on yhtä hyvä niin kuin aina! :oops:
Mess with the best, die like the rest!
Kuva
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Vai että håmåpari viellä heteron lisäksi...? hmmm.. heheee,,,,, :lol:

Ensimmäisenä mieleen tulee Mikkey ja Runte... Runte tuskin huolisi koska on niin kova shoujo-ai fani ja Mikkey tuskin myöskään näin vahva mielepiteistä huolisi mutta sanoimpa nämä rohkeasti ääneen.... ^_^ Älkää pojat suuttuko, vitsihän tämä koko topicci on... ;)
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Vastaa Viestiin