Todellisuus on tylsää.

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Todellisuus on tylsää.

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Eli.

Onko teidän mielestänne Todellisuus kamalan tylsä paikka?
Siis eihän täällä ole mitään. Ei mitään hienoa. Ei lohikäärmeitä, taikuutta,
ninjoja, mutaatiota, ei mitään!
Eli jotta saataisiin jotain järkeä tähän elämään, Niin onko teidän mielestänne todellisuus tylsää? ja jos on, niin mikä olisi parempi?
Olisi kivaa olla vaikka Ninja-akatemian oppilas!

okei, aika tyhmää.
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

No jos se nyt on jo omastakin mielestäsi tyhmää, niin miksi perustit... Mutta annetaan tälle nyt vielä vähän armonaikaa, josko vaikka keskustelukin heräisi.


Voihan sitä aina tosielämässäkin olla ninja-akatemian oppilas! Missäs ne ninjat muuten olisivat kaiken oppineet. ;P

Enkä oikeastaan pidä todellisuutta kovin tylsänä. Tottakai olisi kivaa, jos voisi välillä paeta haavemaailmaan tai vaikka sukeltaa Hobittilaan, mutta luulen, että tämä nykyinen elämäntyylini ja -muotoni sopii kuitenkin parhaiten.
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Re: Todellisuus on tylsää.

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Tonnikala kirjoitti:Siis eihän täällä ole mitään. Ei mitään hienoa. Ei lohikäärmeitä, taikuutta, ninjoja, mutaatiota, ei mitään!
Hei, eipäs loukata kehitysvammaisia.

MUTTA! Todellisuus on tylsää jos siitä itse tekee sellaista, pitää keksiä itse kaikenlaista böndeetä ja nauttia elämästä yksinkertaisimmillaan. Mutta jos joku tahtoo olla merirosvo tai henkilöautojen tuhoaja niin ei varmaan kannata kuunnella mun oppeja.
Olen myös miettinyt että mitäs jos jossain toisessa yniresumissa olisi joku tyyppi joka olisi tyyliin "Todellisuus on ihan tyhmää, meillä ei ole automobiileja eikä videopelejä mut lohikäärmeitä ja ninjoja on jo haitaksi asti."
Satsuma
Jounin
Jounin
Viestit: 1016
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 19:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Satsuma »

Elämä on sitä, mitä siitä itse tekee.

Ei kai tämä todellisuuskaan aina niin tylsää on. Siitä vaan pistää mielikuvituksen rullamaan ja tekee todellisuudesta mielenkiintoista, ei se niin vaikeaa ole. Ei aina tarvitse kulkea valmiiksi tallattua polkua vaan voi poiketa siltä. Olipas hienosti sanottu :p Mutta tosiaan, aina voi todellisuutta paeta haavemaailmaan, niinkuin Minori jo totesi.
Kuva
(Kiddo) ty Nixu!
Avatar
SePetus
Jounin
Jounin
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja SePetus »

Tää on kyl oikeesti melko tylsä paikka elää mut onneks teknologia ja ihmisten mielikuvituksen avulla saadaan animee ja mangaa ja pelejä niin niillä sitä saa hiukan helpotettua. mut jos maailmas ois just jotain taikuutta tai lohikäärmeitä tai vampyyrejä tai eläviä puita niin oisha tää paljo makeempi mesta mut tietyst vaarallisempikin..
Kuva
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Ah, realismihan on kauneinta ikinä! Miettikää vaikka tätä meidän maailmaa ulkopuolisen tai viisikymmentä vuotta sitten eläneen olennon silmin. Miten tässä maailmassa on niinkin absurdeja keksintöjä kuin wlan? Sellaisistahan kirjoiteltiin scifi-kirjoissa vielä parikymmentä vuotta sitten.

Usein tulee mietittyä, että eihän meillä ole lentäviä autoja sun muita mitä aina scifi-leffoissa näkyy. Mutta sitten kun miettii, että mekin tässä kommunikoimme netin ja tietokoneen välityksellä, niin onhan se aika futuristista sekin. Puhelimet on tulitikkuaskin kokosia ja auton ovet menee lukkoon nappia painamalla. Raha on muoviläpyskällä ja puhelimella voi ostaa limsapullon automaatista.

Ja jos nyt miettii, niin onhan tosielämä jännempää kuin mikään fantasiajuttu. Niissä harvemmin on mitään rajoitteita. Olisihan siistiä osata lentää ja potkia kuin mikäkin karateka, mutta tässä maailmassa kiehtoo juuri se, että kaikki ei ole mahdollista. Meillä on rajoituksia. Erilaisilla ihmisillä on erilaisia rajoituksia. Pointti on täällä se, miten pärjätä noiden rajojen kanssa.

Lohikäärmeistä sun muista: onhan meillä karhuja ja rattijuoppoja ja lintuinfluenssoja ja muita vaarallisia juttuja :p

Oikeasti. Miettikää elämää monelta kantilta. Huomaatte, että se on paljon enemmän kuin mitä päällepäin näyttää. Layersit ftw.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Todellissuus on tylsää. Sen vuoksi olen kärsinyt mielenterveysongelmistakin XDD
Siksi pakenenkin omaan mailmaani turhan usein u_u;;
Kuva
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Viesti Kirjoittaja Turhis »

Kuten kirjoitettu elämä on mitä siitä itse teet. Mutta jos oikeesti on tylsä elämä ja ihmettelee sitä inisee siitä, niin kannattaisiko asialle tehdä jotain. Siis mulla NIIN mielenkiintoinen elämä vaikka itse sanonkin ja yksinkertaisilla väreillä, mutta pienet asiat saa ymmärtämään monta juttua.

Siis näin vertaus elämä = todellisuus
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: Todellisuus on tylsää.

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Setzer kirjoitti:Olen myös miettinyt että mitäs jos jossain toisessa yniresumissa olisi joku tyyppi joka olisi tyyliin "Todellisuus on ihan tyhmää, meillä ei ole automobiileja eikä videopelejä mut lohikäärmeitä ja ninjoja on jo haitaksi asti."
Mirha kirjoitti:Lohikäärmeistä sun muista: onhan meillä karhuja ja rattijuoppoja ja lintuinfluenssoja ja muita vaarallisia juttuja :p
Mitä tulee kun nuo yhdistetään?

Tuolla jossain äiti lukee lapselle iltasatuna: "Ja niin peloton konstaapeli lähti pelastamaan prinsessaa tornista jota vartio ilkeä ja vaarallinen rattijuoppo....."
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Re: Todellisuus on tylsää.

Viesti Kirjoittaja Turhis »

gebric kirjoitti:Tuolla jossain äiti lukee lapselle iltasatuna: "Ja niin peloton konstaapeli lähti pelastamaan prinsessaa tornista jota vartio ilkeä ja vaarallinen rattijuoppo....."
LOLLERO :lol: :lol: :lol:
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Todellisuus on tylsää.

Viesti Kirjoittaja Mirha »

gebric kirjoitti:Tuolla jossain äiti lukee lapselle iltasatuna: "Ja niin peloton konstaapeli lähti pelastamaan prinsessaa tornista jota vartio ilkeä ja vaarallinen rattijuoppo....."
Heh, no jaa, jos nyt mietitään niin kuinka realistista edes on, että prinsessa olisi jossain tornissa... :p Jos nyt mietitään, miten realistista edes on olla prinsessa tässä maailmassa, saati omistaa torni... Eh juu. Konstaapeleita sentään on, ja rattijuoppoja. Molempia sietää pelätä xDD
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Hei, eipäs loukata kehitysvammaisia.
Oho!

..Mutta tarkoitin jotain tyyliin x-menissä?
Ja koska olen aina luonut paperille ja mieleeni maailmoja, pidän todellisuutta tylsänä.
Kuva
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

On. Ainakin jossain määrin. Kaikki elämän kiireet, esim. koulu, työt, stressi, jne.. tekevät tästä yleensä tylsää puuroa.
Olisi oikeasti siistiä saada joskus jotain kunnon vaihtelua, edes hetkeksi.
Vaikka sitten niitä mutanttininjalohikäärmeitä tuonne pihalle hyppelemään hetkeksi ^^
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Hö. Vähänkö ootte tylsiä ihmisiä xDD Tai sitten allekirjoittaneella on mielikuvitusta yms vähän liikaakin ja osaan ottaa kaiken irti ihan kaikesta... Hm, taito tämäkin. En valita kyllä.

Mun mielestä todellisuus on kiva juttu ja elämä voittaa vaikka kaikki ei aina meniskään ihan putkeen.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
MUCKCRACKER
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 652
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 21:31

Viesti Kirjoittaja MUCKCRACKER »

Ei mun mielestä todellisuus ole tylsää. Jos on niin voihan aina paeta omiin fantasioihin omaan päähän. Ainakin minä tekisin niin jos todellisuus olisi tylsää tai tulisi tylsäksi.
Vastaa Viestiin