Huomio, tämä foorumi tullaan lopettamaan, henkinen jatkaja tälle foorumille löytyy osoitteesta http://animu.fi/forum/

kertokaa minulle, kuinka paljon vihaatte/rakastatte Sasukea

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista

pidätkö/vihaatko sasukea

rakastan/pidän hahmosta (olen tyttö)
36
22%
rakastan/pidän hahmosta (olen poika)
19
11%
vihaan/en pidä hahmosta (olen tyttö)
27
16%
vihaan/en pidä hahmosta (olen poika)
25
15%
suhtaudun neutraalisti (olen tyttö)
28
17%
suhtaudun neutraalisti (olen poika)
31
19%

Ääniä yhteensä : 166

ViestiKirjoittaja HINA » To Marras 09, 2006 21:48

En vihaa, mutta en myöskään rakasta. Siispä laitoin tuon neutraalin.

Sasuke on itsessään ihan mielenkiintoinen hahmo, menneisyys yms.
Tosin loppujenlopuksi olen kuitenkin sitä mieltä, että Sasuke voisi puolestani kuolla.. On se sen verran "tylsä" (no ei ihan tylsäkään) hahmo.
Kuva
No nyt se on xD
HINA
Rookie
Rookie

ViestiKirjoittaja Naino » To Marras 23, 2006 23:10

Chouko kirjoitti:Minä pidän Sasukesta, koska koen fiktiivisen hahmon vihaamisen lapselliseksi. Itse asiassa voisin olla neutraali herran suhteen, mutta kun kerran klikkasin pitäväni Sasukesta, niin käyhän se niinkin ^^ (anteeksi jos tuossa ole mitään järkeä, helle tekee tepposet aivoille)

Postasin johonkin toiseen Sasuke-threadiin linkin, minkä takana on muiden mielipiteitä Sasukesta. Voin postata sen uudestaan. Hyvää tekstiä, kannattaa lukea läpi ^^

Minäkin luin tuon jossain vaiheessa (postasikohan athelice sen chuuniniin tai sasuxnaruun). X3 Hyvää tekstiä, hyvää tekstiä. Oh god. Jonkun pitäisi tehdä psykologinen arvio fandomien keskimääräisestä älykkyysosamäärästä. Menee miinuksen puolelle.

Henkilökohtaisesti, minä pidän jokaisesta hahmosta joka Naruto mangassa on ilmestynyt. Alussa oli mennä hermot Sakuran kanssa, mutta nyt alkaa vaikuttaa lupaavammalta. Sasuke on kiinnostava juuri konfliktiensa takia, ja vaikka sitä repi hiuksensa irti ("Senkin typerys! Pahvi! Idiootti!") Valley of the End-arcin aikana, sitä kuitenkin turhautuneena ymmärsi.
Pelottaa vain että miten tämä kaikki päättyy, perinteiset shounen-sarja skenaariot eivät vaikuta lupaavilta. D:
“But however will you find me?”

“Good relations in one life usually translate into blood relations in the next.”

“So this applies to this life and forever after?”

“Yes, forever after.”
Naino
Student
Student

ViestiKirjoittaja NiksuZ » Ke Marras 29, 2006 15:02

kyllä sasuke on ihan cool tyyppi ja se on naisten mies mut joku siinä jätkässä tökkii en tiedä mikä
Kuva
NiksuZ
Genin
Genin

ViestiKirjoittaja GRRINGO » To Marras 30, 2006 08:34

olen neutraalia mieltä koska ei se mikään ihan surkee oo mut ei mikään paraskaan joten neutraali aluks se oli ihan paras mut sitte loppuu kohti alkoi sen kannatus hiipua
KuvaKuva
Ouran High School Host Club -FC Hitsugaya-taichô -FC
GRRINGO
Genin
Genin

ViestiKirjoittaja dashamal » Ti Joulu 05, 2006 16:44

musta Sasuke on vaa nii vi*** rasittava (sori tytöt jotka pitävät hänest)
dashamal

ViestiKirjoittaja Kewashii » La Joulu 09, 2006 16:04

p
Viimeksi muokannut Kewashii päivämäärä To Huhti 07, 2011 23:23, muokattu yhteensä 1 kerran
Kewashii
Rookie
Rookie

ViestiKirjoittaja Tonnikala » Su Helmi 18, 2007 09:58

No,

En sinänsä pidä siitä, sillä se kohtelee muita aika huonosti, mutta se on tappelussa siisti. Siis neutraali.
Kuva
Tonnikala
Just nobody
Just nobody

ViestiKirjoittaja shin » Su Helmi 18, 2007 16:59

Suhtaudun neutraalisti..
Aluksi pidin Sasukesta aika paljonkin, mutta kun jaksoja mentiin tarpeeksi eteenpäin, niin Sasuken ainainen kiukuttelu ja "elämässä vain kosto, en välitä mistään muusta" -asenne alkoi ottaa päähän :S No, ihan hyvä hahmo silti, mutta hahmon olemassaolo on melko sama..
Kuva
animewatcher | OneManga | INP
more anime, more happiness.
shin
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor

ViestiKirjoittaja Sarada » To Helmi 22, 2007 16:24

Sarjan alussa pidin hänestä, mutta mitä pidemmälle mentiin, sitä enemmän häntä aloin vihata. Sasuke on niin sokaistunut kostosta ettei muuta mietikään voimakkaammaksi tulon lisäksi eikä osaa nauttia elämästä. Lisäksi hän on juuttunut menneeseen. Vaikka onhan ne olleet pahat traumat niin nuorena...
Mutta silti, luulin että Sasuke olisi edes vähän järkevämpi. Eli laitoin että vihaan(olen tyttö)-vaihtoehdon.
Kuva
Sarada
Genin
Genin

ViestiKirjoittaja Brawler » To Helmi 22, 2007 18:06

itseasiassa pidän. tai oikeastaan, hän muuttui naruton lopussa ärsyttäväksi, alussa hän oli ihan loistava mm. team 7:ssä :)

lopussa sittwn alkoi angstaus: i want power, i need to kill my brother... idiootti :(
Kuva
Silmä silmästä johtaa vain kasvavaan sokeuteen.
Brawler
ANBU
ANBU

ViestiKirjoittaja LoneWolf » Su Helmi 25, 2007 20:16

Olen poika ja minulle Sasuke on ninja muiden joukossa, jolla on oma tarina. Itse hän valitsee polkunsa. Tottakai hän on "coolin" näköinen ja hyvä taistelemaan, mutta niin on moni muukin.
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin

ViestiKirjoittaja Saki-san » La Maalis 31, 2007 14:04

Se se se!!! SE on nii tyhmä ku luulee et on ainoo jolla ei mee hyvin!!! Ja se on muutenki niin tyhmä! xD
Kuva
Hidesuken Sigit r0x! | Deidara <3 Temari ~FC | SasuNaru ~FC | Watashi wa Saruwatari Akira desu. O-namae wa nan desu ka?
Saki-san
Genin
Genin

Re: kertokaa minulle, kuinka paljon vihaatte/rakastatte Sasukea

ViestiKirjoittaja Sabu-chan » Su Elo 26, 2007 17:54

Aluksi pidin Sasukee ihan hyvän tyyppin.
Spoileri, maalaa nähdäksesiMut sit luin yhelt kauheelt spoileri sivult vahinkos et Deidara kuolee taistelus Sasukee vastaan (HUOM! En seuraa mangaa viel niin pitkäl).
VITUN HOMO SASUKE :evil:!
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin

Re: kertokaa minulle, kuinka paljon vihaatte/rakastatte Sasukea

ViestiKirjoittaja Metal » Ke Elo 29, 2007 17:59

Mietin pitkään, laittaisinko suhtaudun neutraalisti vai rakastan/pidän.

Eli siis, olen tyttö ja laitoin tuon rakasta/pidän -vaihtoehdon.
Sasuke ei kuulu suosikkihahmoihini, mutta onhan hän ihan cool, tietenkin hän on ärsyttävän lahjakas sun muuta, mutta oikeastaan se on osa häntä.
Kuva
Metal
Academy Teacher
Academy Teacher

Re:

ViestiKirjoittaja Lucy » Ke Elo 29, 2007 22:12

Saki-san kirjoitti:Se se se!!! SE on nii tyhmä ku luulee et on ainoo jolla ei mee hyvin!!! Ja se on muutenki niin tyhmä! xD

Sasuke ei ole koskaan sanonut mitään tuon kaltaista. Ainoastaan, että Naruto ei tiedä miltä tuntuu menettää perhe ja tämähän on totta. Hän on kyllä sanonut/viitannut, ettei kukaan ymmärrä häntä - totta, miksi konohalaiset muuten jahtaisivat Sasukea jos häntä ymmärtäisivät.

Power_Terminator kirjoitti:I hate that emo king! >.<

Sasuke ei ole emo. Ja hän angstaa harvinaisen vähän verrattuna siihen, mitä hänelle on tapahtunut. Sasuke on päättäväinen, ylimielinen, pyrkii tavoitteisiinsa, eikä missään nimessä ole itsetuhoinen. Emo-stereotyyppi ei ole mitään näistä. Sasuke ei myöskään tunteile, joten miksi häntä sitten kuvataan sanalla "emotional"? Naruto on emompi kuin kukaan muu hahmo! Keksikää Sasukelle parempi haukkumasana emon tilalle! Homo ei myöskään käy, sillä se taitaa olla totuus ja monet fangirlit vain tykkäävät kun anti-sasutardit ovat samaa mieltä.

Niin ja BTW - Olen tyttö ja rakastan Sasukea (no shit Sherlock!)
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Lucy
Assassin
Assassin

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen Naruto keskustelu