Yli/aliarvostetuimmat hahmot?

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Ayumi-Chan kirjoitti:Hop hop, esiin kaikki Kisamen fanit!
APUS TOKA :D

Kisame on ihan mieletön, häntä pitää näyttää lisää! Koska come on, he looks like a friggin' shark! :O Poikaparka, Itachi vie kaikki fanitytöt. :( Ei-bishyt friikit tarvitsevat myös rakkautta! \o/

Kuva
Krissu-keiju

Viesti Kirjoittaja Krissu-keiju »

Mä tykkään Kisamesta - siinäkin on sitä asennetta mutta ehkei ihan kylliks. Tulee kai jotenkin mieleen Zabuza siitä niin tulee sellainen hieman hassu olo (lukuunottamatta sitä että Zabuza mitä luultavimmin sais Kisamelta pataansa 10-0, vaikka kova kaveri sekin on).

Shark dude kyllä on ihan mielenkiintoinen. Jää vaan aina vähän taka-alalle, niin kuin tyyliin Tenten. Harmillista sellainen.

Mutta mitenkäs se Sound jamppa, jolla oli ne siteet kasvoilla ja se turkki selässä? (en muista nimeä)
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Krissu-keiju kirjoitti:Mutta mitenkäs se Sound jamppa, jolla oli ne siteet kasvoilla ja se turkki selässä? (en muista nimeä)
DOSUUU~~ \o/

Öhöm. Itse en osaa sanoa tuohon yli/ala-arvostettuun mitään, kun itse fanitan niin paljon että olen sitä mieltä että hänellä ei koskaan ole tarpeeksi faneja eikä häntä voi koskaan arvostaa liikaa. :D
Krissu-keiju

Viesti Kirjoittaja Krissu-keiju »

Just se.

Niin että
Spoileri, maalaa nähdäksesiSai loppunsa aika ikävästi
Mutta muuten ihan saamarin kiinnostava hahmo. Se on niitä joista olis voinu kertoa vähän enemmän.
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Jeah, Dosu (kuten muutkin Soundin tiimiläiset) on kyllä melko unohdettu hahmo kuolleiden hahmojen joukosta, itse kyllä pidin hänestä. Hänen designinsa oli sen verran kick ass (vaikka se auton alle jäänyt karvaläjä selässä kyllä meni yli hilseen :,D), kuten myös hahmokin oli siihen aikaan melko kick ass. Toisaalta eivät Dosun kyvyt niin mahtavia olleet, Gaarahan listi hänet melko kiitettävästi... >____>

...mutta nyt Biitti on hiljaa ettei iso paha fanityttö frosti tule ja hotkaise minua. 8D

*kaappi Dosu-fani*
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Bitenshi kirjoitti:...mutta nyt Biitti on hiljaa ettei iso paha fanityttö frosti tule ja hotkaise minua. 8D
Ei frostia haittaa, vaikkeivat muut ihmiset Dosusta tyksisikään, minä olen siihen niin tottunut kun rakastun aina näihin friikkeihin mistä suurin osa ei tykkää. :3 Ja makuasioistahan on tunnetusti turha kiistellä. :D
Ja tiedän minä sen itsekin että hän kuoli melkoisen...no, säälittävästi, eikä hän niin kauheasti päässyt edes tekemään. Että loppujen lopuksi aika mitätön hahmo, jos noin haluaa ajatella. Mutta minä en vaan voi sille mitään, että olen ihan korviani myöten rakastunut häneen ja tiimikavereihinsa. :D

Ja pääsihän hän tekemään sentään huomattavasti enemmän kuin esmes Hayate, ja katsokaa millainen fanikanta hänellä on! xP

*halii Dosua oikein kovasti*
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

frostious kirjoitti:Ja pääsihän hän tekemään sentään huomattavasti enemmän kuin esmes Hayate, ja katsokaa millainen fanikanta hänellä on! xP
Totta. :,D Tuo Haytaten tapaus vain jaksaa ihmetyttää. Kai ne on niiden tyyppien ansiota, jotka olivat lopen kyllästyneitä Narutoon ja muihin päähahmoihin... Ei sillä että Hayatessa mitään pahaa olisi, mutta yliarvostettu hän on. :P

Huomhuom, kuolivat ihan peräjälkeenkin, ZOMG. :O Mutta olihan Hayate hyviksiä, niin kai siitä enemmän tyksittiin kun Dosu oli pahis. :/ Että näin, tällaista logiikkaa.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Krissu-keiju

Viesti Kirjoittaja Krissu-keiju »

Ja onhan Itachikin pahis ja siitä tyksitään enemmän kuin Sakurasta. :/

Hayate oli sivuhahmo mutta se sen hieman 'flunssainen' olemus oli piristävää. ^^ Näitä tyyppejä joiden vaan on pakko kuolla jossakin vaiheessa.
Avatar
Ayumi-Chan
Student
Student
Viestit: 24
Liittynyt: Ke Syys 20, 2006 17:12
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ayumi-Chan »

Krissu-keiju kirjoitti:Just se.

Niin että
Spoileri, maalaa nähdäksesiSai loppunsa aika ikävästi
Mutta muuten ihan saamarin kiinnostava hahmo. Se on niitä joista olis voinu kertoa vähän enemmän.
Taas lainaan sinulta..
Kyllä, Dosu oli mielenkiintoinen hahmo. (Perkeleen Kishimoto kun tappoi sen!) Olisin halunnut tietää Dosun menneysyyttä, yhtä lailla kuin Zakun ja Kininkin, mutta ei! Heistä olisi saannut hyvät sivu-päähahmot sarjaan..
Mutta ei sille mitään mahda. :? Harmittaa vain. :?
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Viesti Kirjoittaja Turhis »

helippa kirjoitti:Naruto tapaa pahiksen, he taistelevat, pahiksesta tuleekin hyvis (mm. Naruto vs. Gaara)
blaah! ei pidä paikkaansa se Gaara ei oo niin "pahis", mutta tietyssä mielessä kyllä. Mutta kumminkin se vaan sattui olemaan skitso. Ja olikohan temari kun sanoi että "tekivät vaan tehtävää". v*ttuako siinä sitten intät pomolles ku lähetää sotaan :? mut joo enpä voi paljoo kumminkaa puolustella sitä pahan pojan mainetta :lol:

Muuten olen melkeen 90% samaa mieltä nuista.
Gaaran taidoista alla.
Spoileri, maalaa nähdäksesi Gaarasta tullee naruto2:ssa kage
Avatar
Sarada
Genin
Genin
Viestit: 119
Liittynyt: Ma Marras 14, 2005 14:42
Paikkakunta: Siilinjärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sarada »

helippa kirjoitti:Hinata, monien mielestä Hinata on vaan tyttö joka on ihastunut Narutoon.
Minustakin Hinata on aliarvostettu. Jep, sarjan alussa aika heikko ja yrittää kertoa Narutolle olemassaolostaan, mutta jos Hinatan kehitystä seuraa tai pysähtyy miettimään, niin kyllähän tyttö kehittyy sarjan aikana(*köhköhseötökänettiminenköhköh*) ja onnistuu antamaan parille pahiksellekin köniin.

Ja minustakin Chouji on aliarvostettu. Olen pitänyt hänestä melkein koko sarjan ajan ja Sasuken hakemusreissulla se taistelu vaan oli niin upea! Loppuvaiheilla tuli ihan liikuttuneeksi. No näyttäähän ainakin se otsasuojus-hommeli vähän tyhmältä, mutta ei anneta sen estää :D. Ja onhan Chouji hyvä esimerkki siitä, että kyllä lihavakin voi olla ninja!

Ja sille joka sanoi Gaaran olevan vain... ööh.. no joku murhaaja kummiskin, niin onpa tosiaan hullu murhaaja loppufillereissä, juu :D. (Mine olisin ainaki menny Gaaran oppilaaksi kun se tyttökin(en muista nimeä) uskalsi 83)

Gag, muissa aliarvostetuissa hahmoissa ja yliarvostetuissa on jo sanottu melkein kaikki, ettei ole lisättävää :/
(Minäkin muuten tykkään Kisamesta! :D)
Kuva
Avatar
Brawler
ANBU
ANBU
Viestit: 489
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Brawler »

aliarvostettuja mm.

Chouji:

kaikki pitää sitä vaa läskinä ja huonona... mun mielest se on aika hauska itseasiassa, ku se syö paljo xD, ja sen ruumiinsuurennus jutut on aika hyviä.

Kisame:

Mun mielest tää hahmo on sairaan siisti. Nopee, vahva ja siisti. harmi vaa ku jää itachin varjoon :(, no toivottavasti näkee enemmän sitä shippuudenis :)
Kuva
Silmä silmästä johtaa vain kasvavaan sokeuteen.
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Minusta Kankuro, joka sattuu olemaan yksi suosikkihahmoistani, on liian alisuosittu. Sillähän on suuri rooli sarjassa, esimirkiksi kaikki tietää että se on nykyään Jounin ja Gaaran henkinen tuki. Muistaakseni mangan chapterissa 245 oli mukana liite "Character & Jutsu Popularity Contest Results", ja kukapa muu siinä piti pohjalukemia kuin Kankuro.. Tämä hieman oudosti pukeutuva, kasvomaalausta pitävä ninja on kuitenkin hyvin mielenkiintoinen, varsinkin sen puppetti-tekniikat.

Ja niin kuin joku jo sanoi, Gaara ja Sasuke ovat hyviä esimerkkejä niistä yliarvostetuista hahmoista.
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Aliarvostetuin hahmo on kankuro ja chouji.
En tajua, parhaat jää aina taustalle.
Yliarvostettu...Shikamaru.
Kuva
Avatar
AlveAnn
Genin
Genin
Viestit: 190
Liittynyt: To Helmi 08, 2007 18:08

Viesti Kirjoittaja AlveAnn »

Tonnikala kirjoitti:Aliarvostetuin hahmo on kankuro ja chouji.
En tajua, parhaat jää aina taustalle.
Noista aliarvostetuista olen samaa mieltä. Mutta luulen, että Kankurokin pääsee nyt lähiaikoina enemmän esille (^_^), viitaten nyt noihin mangan tapahtumiin. Ja Chouji. Liian aliarvostettu, oikeasti. Hän on sentään Shikamarun hyvä ystävä. Eikä taistelutekniikoissakaan ole oikeastaan mitään vikaa. :/
Yliarvostettuja ovat juuri mm. Sasuke ja Gaara. Mutta tuon Gaaran suosion voi ymmärtää sillä, että hän todellakin on erikoinen hahmo. Erikoisuutensa takia hän oli minunkin suosikkihahmoja. On kyllä tietty vieläkin, vaikka uusia suosikkeja onkin tullut. Mutta en vain tajua, miksi Sasuke on niin yliarvostettu. :o Siinä on minulle kunnon mysteeri. Niin ja Kakashikin on yliarvostettu.
Tuli vapina.

Hinata/Kankuro/Gaara/Akatsuki/Otonin/Suigetsu/Deidara - FC
Vastaa Viestiin