Liikunta

Jos sinua kiinnostaa urheilu tai sinulla on harrastus, josta tahdot keskustella, niin ne keskustelut tapahtuvat täällä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Serial
Chuunin
Chuunin
Viestit: 239
Liittynyt: To Helmi 22, 2007 12:48
Paikkakunta: Hueco Mundo

Viesti Kirjoittaja Serial »

Minä harrastan salibandya Liedon juniorijengissä. Harkoissa tulee käytyä normaalisti 2 kertaa viikossa, mutta joskus voi olla ylimääräisiä harjoituksia. Viikonloppuisin tai joka toisena viikonloppona on peli, joten kyllä sitä liikuntaa tulee jonkin verran harrastettua.

Mitä salibandyyn tulee, niin itse pidän siitä, koska minua on aina viehättänyt kaikki joukkuelajit, sillä en ole kovin hyvä tekemään mitään yksin. On myös kivaa kun saa harrastaa salibandya oman kunnan joukkueessa, koska näen siellä paljon kavereitani, joita en muuten paljoa näe. Suosittelen salibandya ehdottomasti kaikille urheilusta pitäville!
Kuva

Kiitokset sigistä nixulle :)
Avatar
Retsku-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Marras 10, 2006 09:47
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Retsku-san »

Harrastan liikuntaa öö Korista, juoksua, pyöräilyä(silloin kun ei oo jäitä/lumet asfaltilla), Käsivoimien kasvattamista ja yleistä kunnon kasvatusta.
Koripalloa lone harrastanu kohta kolmisen vuotta(ankä sitä vieläkään osaa pelata) ja uintia tuli harrastettua 7,5 vuotta, mutta lopetin joskus 10 v sitten oon kokeilu kanssa telinevoimistelua mutta se oli kauheaa. Harrastin sitä sitten 2,5 vuotta. Muuta en oo harrastanut.;D
Kuva
Kuva
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Salibandya on tullu pelailtua miesten divarissa. Lisäksi talvisin käyn luistelemassa ja huitomassa kiekkoa tyhjässä kaukalossa (ihanaa).....

Kesällä pitäs sitte rullaluistelu aloittaa taas. Parina viime kesänä jääny vähiin loukkaantumisen ja matkustelun vuoksi.

Aiemmin olen sitten pelaillut korista ja pesäpalloa.. ym ym.. kaiken maailman lajeja oon kokeillu. Ainoastaan uinti herättää pelkoa johtuen lapsuuden traumasta. En siis ole käynyt uimassa lähes 10 vuoteen. Enkä käy!
Happy panda
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Liikunta on kivaa vaikka en pärjää kovin monessa lajissa.... Ehdottomat suosikit on lentopallo (pärjäilen), koripallo (pärjäilen vaikka nopudessa häviänkin...) ja jalkapallo (tässäkin häviä nopeudessa)... Sählykin on ihan kivaa mutta jos olet koko yläasteen maalivahtina, alkaa se ottaa päähän... ^.^ Jalkapallossa taidot kehitty ala-asteella kun ei välituntisin muuta tehty ku pelattu jalkapalloa, kesät talvet... :D Mutta se on ihan huippu laji....

Blue_Hill-san <3 jalkapallo
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Spica
Genin
Genin
Viestit: 165
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 21:25
Paikkakunta: Klaukkala

Viesti Kirjoittaja Spica »

Minuun vetoavat monet ns. extreme-lajit, kuten laitesukellus (jonka lasken urheiluksi), vapaasukellus, seinäkiipely, laskettelu, joka tosin on nykyään jäänyt vähän vähemmälle. Tietysti ihan tavallinenkin liikunta, esim. uinti, kävely ja lihaskuntoilu ovat mukavia. :D

Joukkuelajit eivät ihmeemmin innosta, adrenaliini virtaa paremmin yksilölajeissa, tai 'parilajeissa', joissa voi keskittyä pelkästään itseensä ja siihen mahdolliseen pariin. Perheen kanssa on myös kiva ulkoilla, vaeltamalla kesäisin Alpeilla, yleensä Dolomiiteilla.
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re: Liikunta

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

Korikses tulee heitettyy pelii kohti noin 10 pistet (riippuu tosin mil tuulel oon huvittaako pelaa vai ei). Kouluun tulee käveltyy suunilleen ainakin yhteen suuntaan. Tosin ku vähä aikaa sitten sain bussi kortin niin se on jääny pikkase vähiin XD.
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Avatar
GaaraFan
Genin
Genin
Viestit: 103
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 22:03
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Liikunta

Viesti Kirjoittaja GaaraFan »

Harrastan ratsastusta, mutta se on viime aikoina jäänyt vähän vähemmälle. Jumpassa pitäisi käydä, mutta en ikinä jaksa mennä sinne =D Muuten en liikuntaa harrastakkaan, mutta aion aloittaa karaten.
100%:sesti suklaa, Naruto ja Potter holisti.
Avatar
Zetsubou
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ti Marras 18, 2008 11:18
Paikkakunta: Kontu

Re: Liikunta

Viesti Kirjoittaja Zetsubou »

Kusen täydellisesti lähes kaikissa joukkuelajeissa, kuten jalis, sähly,koris, lentopallo etc. Olen niitä tyyppejä jotka valitaan viimeisenä joukkueeseen. 8'D Harrastan karatea ja luistelukin vapaa-aikana on ihan muksaa tohua. Hiihtää en osaa ollenkaan, taino, mitä nyt suksia perinteistä eteenpäin, luistelusuksilla se onkin varsin viihdyttävää touhua. Kouluun pyöräilen edestakaisin, kun ei meillä autoakaan ole ja jos jalan menisin nii pitäisi pualtuntia ennemmin lähteä. Sitten raskas olkalaukku olalla käveleminen ei muutenkaan oo muksaa ja väärillä kengillä mun jalat alkaa penikoida. Penikoida, onks se oikee termi? Siis noihi sääriin alkaa sattua kipeesti. Lenkkeilen aika harvoin, lähinnä silloin kun muistan/ehdin/viitsin..
Kesäisin sitten onkin kivempaa pyöriä ulkosalla kun ei tartte hulluna tunkea vaatetta päälle ennenku voi nokkasa pistää ulos.

edit; kirotusvirehitä.
I have always known the storm would come,
listen now, my young ones,this is not a story I tell
of midnight, moon and sun


~ Neji FC ~ Shikamaru FC ~
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Re: Liikunta

Viesti Kirjoittaja Francis »

Prööh. Oon löysä lahna, mutta koetan parhaani itteni ja terveyteni takia.

Ennen liikkusin laihtumisen takia, nyt haluan kiinteytyä. Kiloja alkanu ropista takasi, koska harjotan nyt lihaskuntoa (JA SE ON SIIS HYVÄ VAAN). Käyn n.kerran tai kahdesti viikossa salilla ja käyn lenkkeilemässä pari kertaa viikos.
Koko ajan on niin kauhee kiirus, että liikunta meinaa aina jäädä paitsioon.

Aivan ihana hetki oli, kun joulun jälkeen huomasin, että käsiin alkaa tulla muotoa. Ei ole ennen ollut ;)
Kuva
assikka
Student
Student
Viestit: 10
Liittynyt: Ke Syys 14, 2011 14:47

Re: Liikunta

Viesti Kirjoittaja assikka »

Harrastan pyöräilyä, sulkkista ja golffia. En kyllä joka päivä kun en kerkeä koulusta. Polkupyörällä kuljen myös kouluun asunnolta.
Vastaa Viestiin