Animenörttiromanssit sun muut luonnonvastaiset suhteet

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.

Rakastuisitko animenörttiin?

Uh, nam <3
14
13%
Ei hitossa.
11
10%
Jos se katsoo vain hyvää animea :p
9
8%
Pitää sitä olla muutakin yhteistä.
64
59%
Jos se myös näyttää animetyypiltä ^^
6
6%
Ehkä, anime lähtee hanista hakkaamalla.
4
4%
 
Ääniä yhteensä: 108

Avatar
Mantta
Chuunin
Chuunin
Viestit: 270
Liittynyt: Ti Tammi 23, 2007 14:20
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Mantta »

Mm. Koska itsekin olen animenörtti, ni miksipä en.
Vastasin 2. alimmaisen...
Kuva
http://manttagfx.urli.net/
The World is still the same, its just less in it...
Metallimusiikki F.C. | ~Fairy Tail~ FC | Suigetsu FC | Zetsu F.C
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

kiko-chan kirjoitti:Moniko täältäkin on sellainen ja moniko heistä on oikeasti hirvittäviä? Ei yksikään. Kyllä heistä jokaikisellä on varmasti elämä muuallakin kuin netissä/koneella.
Aaawwh, our savior <3


Njaa. Mä perustaisin paljon jos se tyyppi oikeasti olisi kiinnostunut Japanista tai edes niistä japanilaisista sarjakuvista. Mun harrastus nimittäin on laajempialainen kuin pelkät sarjakuvat, sen käsittää koko kulttuuri (tai ainakin yrittää käsittää) kimonoineen, teeseremonioineen ja omituisine ruokatapoineen aina katanoista siihen, miten tikut pitää asettaa riisikulhon eteen. Aika moni mieltää mut sellaiseksi yattaadesukawaii-tyypiksi ihan vaan sen takia. Ja yksikään niistä ei ymmärrä mitään animen ja mangan päälle. Ja mä ihmettelen niiden johtopäätöksiä kun en ees kilju mtn japania tai vastaavaa missään o___0

Joo, mä olen sellainen yllytyshullu ja muutenkin pöhkö. Saatan tehdä ihan hölmöjä hommia, mutta mulla ei ole tapana jäädä angstaamaan. On vaan nii pirun masentavaa, kun tältä paikkakunnalta ei oikeesti löydy hengenheimolaisia Fransua lukuunottamatta, ja kaikki tykkää ryyppäämisestä ja kylämunkin heitosta. Se on todella vaikeaa mennä sitten näiden kanssa puhumaan, kun ainoat puheenaiheet koskee viinaa, viikonloppuja ja seksiä. Jaa-a, mulla kun on parempaakin tekemistä. Sitten löytyy se toinen ääripää, ketkä puhuvat vain itsestään, ja elämän tarkoitus ei ole 42 vaan opiskelu. Siis oikeesti :o Ei millään pahalla, jos se kiinnostaa, mutta nämä narsistit sitten puhuvat vain itsestään. Oikeastaan kaikki puhuvat vain itsestään kuuntelematta muita. Ja siksi on vaikeaa puhua muille kun ne ei kuuntele. Ja jos niitä ei kuuntele ne suuttuu ja julistaa maailman kamalimmaksi ihmiseksi. Huoh..

Siksi minusta olisi kivaa, jos tulevaisuuden kumppani olisi edes jotenkin perillä asioista. Ja olisi kivaa, jos se olisi kiinnostunut jostakin muustakin kuin netistä ja japanilaisista sarjakuvista. Itse harrastan vahvasti soittamista, ja olisi kiva harrastaa kamppailulajeja mutta täällä ei ole mahdollisuutta siihen. Ja olisi mukavaa, jos hänen kanssaan voisi keskustella monipuolisesti niin, että toinen osapuoli ottaisi toisen huomioon mielipiteitä jaellessaan. Jotkut asiat vaan kammoksuttaa niin kamalasti kaksilahkeisia, kuten esimerkiksi miten hiukset kannattaa laittaa. Vastaus siis on, ei ilman animea mutta ei liikaakaan. Tosin sellaista sitten on oikeasti vaikea löytää tästä maasta. Varsinkin kun mä kiinnosta paskan vertaa ketään kun olen ulospäin vissiin joko liian tylsä tai sitten liian räikeä. Koskaan hyvin.. :/
Tai sitten kaikki vaan on yksinkertaisesti varattuja jo. Mä oon aina myöhässä.
Tai kuten tunnustukseni hetkellä se sitten sanoo "sori, ois muuten ihan mukavaa mutta mä tykkään pojista". (<~ se muuten on tosijuttu)



Ihmiset on niin hankala rotu.



(Joo, mäkin poikkesin vähän aiheen ulkopuolelle, mutta teki mieli paahtaa.. ^^")
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Pitää sitä muutakin yhteistä olla... Tietenkin anime harrastuksena on sitä yhteistä mutta jotain muutakin pitää olla kuin anime tai manga... ^.^ Ei sen takia kannata EHKÄ alkaa olla yhdessä että on sama harrastus....
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Tarkennan nyt vielä sen verran (koska kaikki jankkaavat samaa asiaa "pitää olla muutakin yhteistä", eiköhän tuon sano jo järkikin, duh), että saa puhua muistakin netin kautta tai muuten epätavallisilla tavoilla kehittyneistä romansseista. Vai väitättekö että kuolaatte poikia/tyttöjä ja tutustutte toisiinne vain kouluissanne? Petyn teihin, isänmaamme toivot!
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Mirha kirjoitti:Vai väitättekö että kuolaatte poikia/tyttöjä ja tutustutte toisiinne vain kouluissanne? Petyn teihin, isänmaamme toivot!
Höhöhö!! Kaikkein mielenkiintoisimmat tyypit ovat aina netissä D:
Meidän koulu ainakin haisee niin paskalta (joku oli kussu btw lattialle) kun ihmeiset on niin rasistisia, että mielummin joku Setzerin kuvailema haiseva nörtti joka puhuu vain animesta, kuin yksikään meidän koulusta.
Netistä on helpompi löytää ne omanlaisensa henkilöt, kun ei ole silleen massaa kuten irl. Ajatuksia voi yrittää lukea rivien välistä. Ja jotenkin mielenkiintoisia tyyppejä tulee seurattua tarkemmin.
Kuva
Avatar
Andar
Genin
Genin
Viestit: 115
Liittynyt: To Elo 25, 2005 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Andar »

Francis kirjoitti: Höhöhö!! Kaikkein mielenkiintoisimmat tyypit ovat aina netissä D:
Meidän koulu ainakin haisee niin paskalta (joku oli kussu btw lattialle) kun ihmeiset on niin rasistisia, että mielummin joku Setzerin kuvailema haiseva nörtti joka puhuu vain animesta, kuin yksikään meidän koulusta.
Netistä on helpompi löytää ne omanlaisensa henkilöt, kun ei ole silleen massaa kuten irl. Ajatuksia voi yrittää lukea rivien välistä. Ja jotenkin mielenkiintoisia tyyppejä tulee seurattua tarkemmin.
OFFIA:

Keskivertonörtin ÄO on 22 korkeampi kuin normaalilla kaduntallaajalla.
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

kiko-chan kirjoitti:Kyllä. Minä rakastuisin. :D Vielä pahemmin jos kyse on manganlukijasta, vieläkin sitä pahemmin jos kyse on videopelejä harrastavasta kiltistä nätistä tytöstä. Huomatkaa kuinka sanoin kiltti ja nätti tyttö.
Noniin! Kiko sen sanoikin mitä minä yritin, en huomioinut mainita olleskaan et arvostan enemmän mangaa ja videopelejä kuin animea.
Jos kiko olisi tyttö niin...thump hump thump thump thump
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Osa on nyt ymmärtänyt tämän nörttiyden ihan väärin... <___< Ei nörtti enää nykyään useimmiten ole mikään haukkumasana, vaan kuvaa tietokonetta vapaa-ajalla enemmänkin käyttävää tyyppiä. Eli suurinta osaa meistä. Ja sitä paitsi anime on nyt muotia ja moni tytöistä seuraa muotia, joten miksi animea fanittavat tietokonetta käyttävät tytöt kuvitellaan niiksi ravaisiksi ja rumiksi kivikautisen stereotyyppisiksi nörteiksi... -___- Pysykää ajassa mukana hei.


En mitenkään tietoisesti kyllä todellakaan etsinyt ketään netistä tai varsinkaan tältä foorumilta, mutta kun sattui mukavanoloinen tyyppi tulemaan vastaan, niin tietty sitä kiinnostui jossain määrin. Eikä tästä tietenkään olisi mitään tullut, jos en olisi sattunut muuttamaan samalle paikkakunnalle. Eli ei, en etsinyt animenörttiä, enkä todellakaan olisi halunnut mitään pelkästään animesta puhuvaa ja tietokonetta tuijottavaa ääliötä, vaan kuten kikokin sanoi, niin anime oli vain plussaa. ^^
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Viesti Kirjoittaja Turhis »

Francis kirjoitti:Höhöhö!! Kaikkein mielenkiintoisimmat tyypit ovat aina netissä D:
Ooookke. Eri mieltä tuon kanssa. Se että joku tekee itsestään mielen kiintosen netissä ei vaadi paljoa. Puuta heinää mahantäydeltä jne. Minä ainakin tunnen paljon mielen kiintoisia "oikeita" ihmisä.
Emt. tuntunut aina hassulta, kun joku alkaa manaa massa ihmisestä. Mikä itse asiassa tekee massa ihmisen? Seura, vaatteet vai käytös?
Tekeekö minusta massa ihmisen, että istun löysissä housuissa kaverin amis lancerin kyydissä kuunnellen muusiikkia. Tekeekö se minusta jo Massaa?

Emt. Meikä filosofisoin. Miettikää itse.

Ja autoon >>>
a big fan of masturbating. It's therapeutic. Keeps the body count low.
Pasila
Avatar
fredo
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1253
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 00:32
Paikkakunta: Ajou university, Suwon, Etelä-Korea
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fredo »

minori kirjoitti:Osa on nyt ymmärtänyt tämän nörttiyden ihan väärin... <___< Ei nörtti enää nykyään useimmiten ole mikään haukkumasana, vaan kuvaa tietokonetta vapaa-ajalla enemmänkin käyttävää tyyppiä. Eli suurinta osaa meistä. Ja sitä paitsi anime on nyt muotia ja moni tytöistä seuraa muotia, joten miksi animea fanittavat tietokonetta käyttävät tytöt kuvitellaan niiksi ravaisiksi ja rumiksi kivikautisen stereotyyppisiksi nörteiksi... -___- Pysykää ajassa mukana hei.

[OFFFFFF]
Ei ole haukkumasanaei, mutta siinä olet väärässä, että nörtti kuvaisi tietokonetta vapaa-ajalla enemmänkin käyttävää tyyppiä

vaan se tarkoittaa tietotekniikasta kiinnostunutta henkilöä, jolle tietotekniikan kanssa puuhailu on harrastus tai elämäntapa. Tuolla määritelmälläsi voisi nörtiksi lukea periaatteessa jokikisen yliopistossa opiskelevan ihmisen tai jokaisen joka käyttää piirtää enemmänkin tietokoneella.

Se että käyttää tietokonetta välineenä jonkin asian esim animen, elokuvien, kuvankäsittelyyn ja piirtämiseen ja musiikinkuunteluun ei tee henkilöstä nörttiä, vaikka tietokoneella enemmän aikaa viettäisikin. Nörtiksi määritellään silloin, kun se tietokoneella tapahtuvan tekemisen ja harrastamisen kohde on tietokone ja tietotekniikka.

tietokoneen kautta kautta tapahtuvaa animeharrastus ei ole nörttiyttä. koska tekemisen kohde ei ole tietokone ja sen ohjelmat vaan anime. esimerkiksi jos katsot TV:tä tv-kortilla koska sinulla ei ole televisiota, iin se ei tee sinusta nörttiä. samaten animen katsominen ja siitä keskustelu tms ei ole nörttiyttä. Vaikka välineenä on tietokone niin harrastuksen kohden on anime ei tietokone, joten animenörtti on väärä sana.

Vielä jos mietitään stereotyyppistä nörttiä, niin elämäntavoiltani olen täysin nörtin vastakohta, niin aika käsittämättömältä tuntuu nörtiksi luokittelu sentakia että joudun viettämään enemmänkin aikaa tietokonella niin opiskelun kun aasia ja japaniharrastuksen vuoksi tms..

Ei siinä että nörttisanassa mitään pahaa olisi, mutta kyseessä on kumminkin sana jota ei kannata yrittää änkeä jokikiseen rakoseen tai sanan tarkoitus unohtuu ja siitä tulee yleistermi etenkään sen negatiivisen yleismieltymyksen vuoksi. ei neekerikään ole haukkumasana.
[/OFFFFFF]

Asiaan!

Terve anime/japani/aasia harrastaminen on bonus, mutta pitää siinä olla muutenkin pääosin terveellisesti elelevä, nätti ja tervejärkinen tai hieman sekopää (kunhan ei mene överiksi) ja eikä kuntoilu/kamppailulajit pahaa tekis (koska kumminkin kuuluvat molemmat omiin harrastuksiini).

harrastamisen terveys on suhteellista, joten omasta mielestäni terveesti anime/japani/aasia/manga friikahtanut henkilö saattaa jonkiin toisen mielestä olla jo täys sekopää, joka olisi parempi kiertää kaukaa. mutta harvaa animeharrastajaa pidetään täysin tervejärkisinä :D

Harmi sinänsä että animeharrastajia, etenkin pääosin "tervejärkisiä" on hankalanpi erottaa massasta. mutta täytyy myöntää että animeharrastajien bongailu katukuvassa on tullut ihan päivittäiseksi tavaksi (tosin opistolta ei tunnu löytyvän edes etsimällä) :(. Kyllähän semmoisia söpöjä/nättejä pääosin tervejärkisiä tapauksia sillon tällöin onnistuu bongaamaan.

Kyllä se jollain tavalla näkyvä anime-harrastus onnistuu lisäämään mielenkiintoa kyseisiä katu- tms.kuvassa näkyvää henkilöä kohtaan herkemmin ja semmoiseen ihastuu herkemmin, kuin jos samainen henkilö pukeutuu täysin massaan sulautuen. Eipä itseänikään voi animeharrastajaksi katu- tai opistokuvassaerottaa kuin Death Note laukun ja pakkasella DN kaulaliinan perusteella, mutta kyllä noidenkin bongaaminen on onnistunut useammalta animeharrastajalta, vaikkei ole mitään romanssia syntynytkään.

Eli ei se animeharrastus mikään pakko-ole. Eikä sen olemassa olo ratkaise. Innostimena ja bonuksena se toimii, mutta kokonaisuus pitää olla kohdillaan.
Viimeksi muokannut fredo, Ti Maalis 27, 2007 19:49. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Go Student Exchange http://www.gostudentexchange.com/ -Jouni Ahtiainen-
Avatar
yomii
Genin
Genin
Viestit: 116
Liittynyt: Ti Tammi 04, 2005 16:47
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja yomii »

Turskake kirjoitti:
Francis kirjoitti:Höhöhö!! Kaikkein mielenkiintoisimmat tyypit ovat aina netissä D:
Ooookke. Eri mieltä tuon kanssa. Se että joku tekee itsestään mielen kiintosen netissä ei vaadi paljoa. Puuta heinää mahantäydeltä jne.
Muttakun eivät kaikki valehtele ja/tai esitä olevansa jotain muuta kuin ovat IRL ;P

Internetissä on kyllä hyvin helppo kusettaa näissäkin asioissa, mutta veikkaisin että jos oikeasti netistä vaikkapa kavereita ettii, niin ei siinä hirveästi kannata mitään esittää. Loppuvat kaverisuhteet lyhyeen. Varsinkin tämäntyyppisillä foorumeilla, joissa miittejä järkkäillään, niin aika järjetöntä on pitää hirmu showta päällä.

Onhan noita tapauksia nähty ja tunnettu, ja aika paljonkin tuollaisia elämättömiä olentoja on liikkeellä, mutta pointti oli se että ei noin pahasti kannata yleistää ^^

Kaikki internetissä tapaamani kaverit [kihlattuni mukaan lukien] ovat olleet omia itsejään, eikä se heistä ole mitenkään vähemmän mielenkiintoisia tehnyt o/ Päinvastoin.
Kuva
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Juu, no onhan täysin ilmiselvää, että pitää sitä olla muutakin yhteistä. Mutta ainakaan minulle ei todellakaan olisi mikään este, jos pitäisin ihan vaikka parisuhteeseen asti jostain henkilöstä, johon olisin tutustunut netissä. En nyt yleensä ihan ensivaikutelman mukaan tempaudu, mutta kyllä sitä netistäkin saa selvää ainakin jossain määrin, millainen toinen on. Ja ainakin joissain tapahtumissahan (lue: coneissa) on hyviä tilaisuuksia nähdä himottu animenhirmunsa. Joten jos olisin desperately fallen in love with jonkun nettitutun kanssa, niin ei kuin menoksi :3
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

fredo kirjoitti:Ei ole haukkumasanaei, mutta siinä olet väärässä, että nörtti kuvaisi tietokonetta vapaa-ajalla enemmänkin käyttävää tyyppiä vaan se tarkoittaa tietotekniikasta kiinnostunutta henkilöä, jolle tietotekniikan kanssa puuhailu on harrastus tai elämäntapa. Tuolla määritelmälläsi voisi nörtiksi lukea periaatteessa jokikisen yliopistossa opiskelevan ihmisen tai jokaisen joka käyttää piirtää enemmänkin tietokoneella.
En ole väärässä, koska tuossa sanomassani merkityksessä sitä nykyään käytetään. Enkä nyt puhu mistään opiskelijoista tai sellaisista, jotka tarvitsevat konetta työhönsä, vaan niistä jotka ihan vapaaehtoisesti käyttävät sitä kohtuullisen paljon. Nykyään nörtti-sanaa käytetään niin paljon, että pointtini olikin, että nörttejä voi olla myös ne "ihan tavalliset" tyypit, joilla sitä muutakin elämää on reilusti.
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Saisi sen kanssa muutakin yhteistä olla, varsinkin musa. jos se kuuntelee J-rockkia, voi elämä käydä vaikeaksi. Mutta mikäs siinä.
Kuva
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Animenörtti? No, miksipä ei, jos tyttö (tai poika, jos saan mielenhäiriön) muutenkin miellyttää ^^ Ei se animenörtteys mikään yhdistävä tekijä ainakaan olisi, koska itse kulutan mangaa nykyään aika vähän ja animea en oikeastaan ollenkaan, sen sijaan minulle maistuu kyllä japanilainen katumuoti, musiikki ja niihin liittyvät jutut.

Eli siis oikeastaan, olisi se anime(tai muu Japanin populaarikulttuuriin liittyvä-)nörtteys pieni plussa, mutta ei se mikään syy ole kehenkään tykästyä. Viha kyseisiä asioita kohtaan taas saattaisi olla isokin miinus.

Ja sekin on minulle oikeastaan se ja sama, mistä sen suuren rakkautensa löytää. En näe mitään syytä väheksyä netissä syntyneitä/siellä alkaneita suhteita. Siis kunhan ne joskus päätyvät sen netin ulkopuolellekin :D
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Vastaa Viestiin