Pienten kysymysten ketju

Täällä voi keskustella vapaasti Naruto animesta suomeksi (Ei spoilereita!)
Vastaa Viestiin
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Ringo-chan kirjoitti:Nyt yksinkertainen kysymys:
Mikä ohjelma pyörittää mkv(?)-tiedostoja?
Video-ohjelma, jossa on matroska-codecit. Joko lataat ne ohjelmaasi (BSPlayer tai millä nyt katseletkaan) erikseen, esim. täältä

Tai hankit ohjelman, jossa ne ovat mukana automaattisesti, esimerkiksi VLC Playerin.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Ringo-chan
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 351
Liittynyt: Ma Loka 02, 2006 19:18
Paikkakunta: Ii

Viesti Kirjoittaja Ringo-chan »

Mirha kirjoitti:
Ringo-chan kirjoitti:Nyt yksinkertainen kysymys:
Mikä ohjelma pyörittää mkv(?)-tiedostoja?
Video-ohjelma, jossa on matroska-codecit. Joko lataat ne ohjelmaasi (BSPlayer tai millä nyt katseletkaan) erikseen, esim. täältä

Tai hankit ohjelman, jossa ne ovat mukana automaattisesti, esimerkiksi VLC Playerin.
Kiitos Mirha suuresta avusta!Nyt pääsee katsomaan Magic Knights Rayearthia. n____n
Kuva
"Viattomuus ei ole rikos."
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Olisikos jollain HYVÄÄ JA SELKEÄÄ KOKOKUVAA Sasorista animessa ja Bleach episodi 1 Hollowista?
Kuva
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Tietääkö kukaan että miten tuohon uusimpaan versioon Windows Media Playerista, saa liitettyä albumin kuvat? Minäpäs vähän valaisen: Eli ongelma ois se, että pitäisi saada tuonne mediakirjaston puolelle - kappaleet-osioon - liitettyä albumin kansikuva. Kun päivitin tähän uusimpaan versioon, noin kolmannes albumin kansikuvista ilmestyi automaattisesti, mutta suurimmissa osissa on vielä pelkkä tyhjä ruutu, jossa lukee "Liitä kuvitus tähän". Jos jollain olisi tietoa että miten tuo kuva tuohon laitetaan, niin olisi kiva tietää.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
shin
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 673
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 15:05
Paikkakunta: Täällä jossain..

Viesti Kirjoittaja shin »

Semmoista vaan, että ilmestyykö tänään uusin bleach vai pitääkö odotella vielä toinen viikko?
Kuva
animewatcher | OneManga | INP
more anime, more happiness.
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Tämä ei taida olla ihan pikkukysymys, mutta...

Haluan ottaa PS2-peleistä screenshotteja tietokoneella, mitä minun pitäisi tehdä?
Avatar
SePetus
Jounin
Jounin
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja SePetus »

frostious kirjoitti:Tämä ei taida olla ihan pikkukysymys, mutta...

Haluan ottaa PS2-peleistä screenshotteja tietokoneella, mitä minun pitäisi tehdä?
who knows pelaa telkkarilla ja ota digitaali kameralla dont know mitään muuta.... vähäks mä ärsytän teitä hahahahhaa...
Kuva
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

SePetus kirjoitti:who knows pelaa telkkarilla ja ota digitaali kameralla dont know mitään muuta.... vähäks mä ärsytän teitä hahahahhaa...
Har har. Luulisi olevan itsestäänselvyys, että tähän topicciin ei ole tarvetta vastata jos ei oikeasti voi auttaa.
Avatar
SePetus
Jounin
Jounin
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja SePetus »

frostious kirjoitti:
SePetus kirjoitti:who knows pelaa telkkarilla ja ota digitaali kameralla dont know mitään muuta.... vähäks mä ärsytän teitä hahahahhaa...
Har har. Luulisi olevan itsestäänselvyys, että tähän topicciin ei ole tarvetta vastata jos ei oikeasti voi auttaa.
No joo joo olen kuullut että se pleikka pitää kytkee jotenkin taisit se oli jotain et koneen näytöllä pelaat pleikkaria ja kone on käynnis samalla sit konees on joku ohjelma joka ottaa niitä tai jotenkin tollein se meni sitä paitsi kuten nixu valittaa miullekkin vaikka olen käyttänyt sitä niin google auttaa....
Kuva
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

frostious kirjoitti:Haluan ottaa PS2-peleistä screenshotteja tietokoneella, mitä minun pitäisi tehdä?
Kokeiles jotain ps2 emulaattoria. Screencäpit voi ottaa sitten vaikka ihan sitä varten suunnitellulla ohjelmalla, kuten snagit jne.

Tai, jos näytönohjaimesi on VIVO-tyyppinen (video in, video out), voisit heittää konsolisi siihen kiinni, ja kaapata videoa suoraan konsolista kovalevylle (virtualdubmodilla onnistuu).

Ja jos tuo ei nyt toimi, on tietty todennäköisesti mahdollista nauhottaa sitä pelisessiota vaikka videonauhurilla tai tallentavalla dvd-soittimella, josta taas se tallennettu materiaali siirretään edelleen pc:llä käsiteltäväksi.
Avatar
SePetus
Jounin
Jounin
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja SePetus »

~chauron kirjoitti:
frostious kirjoitti:Haluan ottaa PS2-peleistä screenshotteja tietokoneella, mitä minun pitäisi tehdä?
Kokeiles jotain ps2 emulaattoria. Screencäpit voi ottaa sitten vaikka ihan sitä varten suunnitellulla ohjelmalla, kuten snagit jne.

Tai, jos näytönohjaimesi on VIVO-tyyppinen (video in, video out), voisit heittää konsolisi siihen kiinni, ja kaapata videoa suoraan konsolista kovalevylle (virtualdubmodilla onnistuu).

Ja jos tuo ei nyt toimi, on tietty todennäköisesti mahdollista nauhottaa sitä pelisessiota vaikka videonauhurilla tai tallentavalla dvd-soittimella, josta taas se tallennettu materiaali siirretään edelleen pc:llä käsiteltäväksi.
Tähän mennessä ei ole tehty vielä täysin toimivaa emulaattoria joten saattaa olla melko mahdollista että pelisi ei toimi sillä.... mut voiha sitä aina yrittää.
Kuva
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Voin varmistaa teille että yhtään PS2-emulaattoria ei olla koskaan saatu toimimaan täydellisesti, täydellä nopeudella. Olen tuhlannut kysesieen aiheeseen monia viikkoja ja tasan tuon tiedon olen saanut selville. Eli ei kannata edes harkita pleikkari 2-emua.

[/off]
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 336
Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö

Viesti Kirjoittaja Maakeri »

Minulla on tällainen pieni probleema <-*klik*

En tiedä, miten olen saanut nuo kanjit tms. näyttämään tuollaisilta (<_<);;
Miten ne saa näkyviin oikein?

Onhan nuo söpöjä, mutta alkavat pikkuhiljaa ärsyttämään 8'D

Edit:
No voi kiitos paljon linkistä LoneWolf!!!!!1 x''D
Viimeksi muokannut Maakeri, Ti Huhti 10, 2007 17:01. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

LoneWolf kirjoitti:Voin varmistaa teille että yhtään PS2-emulaattoria ei olla koskaan saatu toimimaan täydellisesti, täydellä nopeudella. Olen tuhlannut kysesieen aiheeseen monia viikkoja ja tasan tuon tiedon olen saanut selville. Eli ei kannata edes harkita pleikkari 2-emua.
Mjooh, tiesin. Vaatii laskutehoa koneelta yms. ihan älyttömästi, joten ei ylläri ettei toimi täydellisesti.

Mutta, joskos sen screencapin silti saisi.
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

^-^Moogle kirjoitti:Minulla on tällainen pieni probleema <-*klik*

En tiedä, miten olen saanut nuo kanjit tms. näyttämään tuollaisilta (<_<);;
Miten ne saa näkyviin oikein?

Onhan nuo söpöjä, mutta alkavat pikkuhiljaa ärsyttämään 8'D
Asenna kielipakkaus, se yleensä ratkaisee tuon ongelman.

Apua etsimiseen ja asentamiseen saat täältä.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Vastaa Viestiin