Suigetsu FC. *spoil*

Kaikenlaisen fanittamisen voi suorittaa täällä
Avatar
Arbiter-
Student
Student
Viestit: 29
Liittynyt: La Loka 28, 2006 21:28

Suigetsu FC. *spoil*

Viesti Kirjoittaja Arbiter- »

Tämä fanclubi sisältää spoilausvaaraa heille, jotka eivät tajua lukea mangaa! :3

Fanitatko sinä Suigetsua? Onko hän yksi jännittävimmistä hahmoista sinun miellestäsi? Tai muuten vain syötävän ihana? Vai onko sinulla jokin muu syy tämän kyseisen henkilön fanittamiseen?
No jos kuitenkin olet Suigetsun yksi lukuisista (toivottavasti meitä faneja on monta) fanitytöistä - tai pojista, niin olet tervetullut liittymään Suigetsun faniclubiin. \o/

Suigetsu on Orochimarun entinen kokeilu, joka piti häntä laboratoriossaan erään säiliön sisällä. Sasuken päihitettyä Orochimarun, hän vapautti Suigetsun, koska Sasukella on tarkoituksena koota oma ryhmä, jota hän tulee tarvitsemaan ajan myötä. Suigetsun hampaat muistuttavat paljolti hainhampaita ja ovat jossakin määrin samantyyliset kuin Kisame Hoshigakin ja Zabuza Momochin. Suigetsun nimi tarkoittaa ”vesi kuuta”, joka viittaa jotenkin siihen, että hänet voi nähdä, mutta ei ottaa kiinni, samalla lailla kuin kuu heijastuu vedestä.

Suigetsu kykenee muuttumaan nestemäiseen muotoon ja palautumaan ruumiilliseen muotoonsa tahtoessaan, mutta ei ole vielä selvää, että onko tämä kyky tullut Orochimarun kokeiden tuloksena vai onko se ollut Suigetsulla jo ennen sitä. Tämän taidon avulla Suigetsu pystyy muuttamaan ruumistaan, voimistamaan ja paisuttamaan raajojaan vahvemmiksi, jos se on tarpeellista. Hän vaikuttaa hyvin vahvalta, kun hän uhmaa Sasukea tilaisuuden tullen. Suigetsu on myös ensimmäinen ninja, jonka on nähty pitävän vesipulloja mukanaan.

Heti Suigetsun vapautumisen jälkeen, Sasuke vei hänet Zabuzan haudalle haluten Suigetsun ottamaan haltuunsa Zabuzan miekan. Koska hän harjoitteli Sumukylän seitsemän miekkamiehen (Seven Swordsmen of the Mist) kanssa, joihin Zabuza aikoinaan kuului, Suigetsu kykenee käyttämään asetta suhteellisen helposti.

Suigetsulla näyttää olevan pientä vihollisuutta Juugoa ja Karinia kohtaan, joka ei ole vielä ihan selvää, että miksi. Matkan aikana, jonka tarkoituksena oli saada Karin mukaan ryhmään, Sasuke käski Suigetsua vapauttamaan kaikki Orochimarun vangit, jotka olivat Karinin valvonnassa. Vapautumisen edellytyksenä vankien täytyi levittää sanaa, jossa kerrottiin Sasuken voittaneen Orochimarun ja että Sasuke aikoi tuoda rauhan maahan. Tosin Sasuke ei ollut sanonut, että Suigetsun olisi pitänyt sanoa niin, eikä hän ollut edes kertonut Suigetsulle mitään tuollaista, joten jää epäselväksi, että onko se oikeasti Sasuken päämäärä vain ainoastaan osa Suigetsun manipulointia.
Lähteet: Wikipedia. http://en.wikipedia.org/wiki/Land_of_Sound#Suigetsu

Ja tänne sitten laitetaan kaikkien iloksi kuvia, ficcejä ym. Suigetsusta. :>

Jäsenet:
- [Deisi]
- AlveAnn
- Arbiter
- Ayami
- Bitenshi
- Brawler
- Frostious
- Karasu-
- Lucy
- Mantta
- Ouran
- Rinde
- Sabu-chan
- Sham
- Siiwi
- Tonnikala

Aakkosjärjestys.
Viimeksi muokannut Arbiter-, Su Joulu 21, 2008 23:24. Yhteensä muokattu 15 kertaa.
Thel 'Vadam x John-117 = OTP.
Aliens for love!


Suigetsu FC. || Y.S.A.K
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

MIIIIIIIIIIINÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!! MINÄMINÄMINÄMINÄ!!!!!!!!
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Viesti Kirjoittaja Lucy »

voisin liittyä.. Suigetsu on niin ylisöpö <3
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Ja minä myös! Koska Suigetsu nyt on vaan niin suloinen pikku palleroinen. <3 En vain pääse yli siitä miten söpöt hänen torahampaansa ovat, varsinkin se yksi kulmahammas joka pilkistää ulos vaikka hänen suunsa olisi kiinni. x3 Ja hei, kuka voi olla tykkäämättä jostakusta, joka tekee ensiesiintymisensä ilkosen alasti? O3O En minä ainakaan, no sir.

Sen lisäksi että Suigetsulla on hauska ulkonäkö, niin minusta se on kauhean kiva kontrasti, että hän on sellainen suht pelottavan ja freakyn näköinen, mutta silti hän puhuu kohteliaasti ja "epäcoolisti", ei yritä esittää olevansa kauhean kova.

Mutta juu, please to be adding me to members. <3 Postitan kuvia siinä vaiheessa kun onnistun niitä löytämään vähän enemmän. :3
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Loistava esimerkki hahmoista, mitkä jo kerran nähtyään näyttävät cooleilta. Eli liitynpä minäkin.
Kuva
Avatar
Arbiter-
Student
Student
Viestit: 29
Liittynyt: La Loka 28, 2006 21:28

Viesti Kirjoittaja Arbiter- »

Tämähän alko hyvin. /o/ Ja uusimma chapussa sai taas fanityttöillä Suigetsun suhtee siihe malliin, et ei malta oottaa seuraavaan chapuun asti! D:

Ja Frostia lainaten, Suigella tosiaan on ihanat hampaat. <3 Ne sopii sille aivan liian hyvin. *drool*

Mm, sitten hiukan keskustelua aikaseks.. Mitä mieltä te ootte Suigetsusta? Millanen persoonallisuus hänellä on teidän mielestä, ym.? Frostihan tosin antoi jo oman mielipiteensä ilmi tuossa, mutta te muut? <:

Omasta miellestäni Suigetsu on sellanen mukavan jännittävä henkilö. Sen asennekkin on just mun mieleen. <3 Ja ulkonäöstä sanonpa viel, et Suigen tukka on aivan jotain ihanaa~ En tiedä miks, mutta se vaan on. Vaikka Frosti nyt sano aika reippaasti munkin mielipiteet Suigetsusta. : D
Thel 'Vadam x John-117 = OTP.
Aliens for love!


Suigetsu FC. || Y.S.A.K
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

hehe, huumorintajua sillä ainakin tuntuu löytyvän. en malta odottaa mihin se Sasukesta Messiaan tekeminen johtaa. Sui-licious kun ei oikein selkeästi tunnu olevan kenekään puolella ihan kunnolla. Siltä irotaa myös ihanaa sarkastista huumoria kokoajan, Sain ja Hidanin rinnalle tarvitaan lisää kunnon huumorihyyppiä^^
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Ihmiset, jotka pistävät Sasselle kampoihin, ovat kivoja. Ja huumoriakin näyttää löytyvä. Ja se sen laiskuus...ihanaa. Ja sen ilmeet on rakastettavia! Ihana piruileva ihminen!
Viimeksi muokannut Tonnikala, Ma Huhti 09, 2007 22:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Arbiter- kirjoitti:Ja ulkonäöstä sanonpa viel, et Suigen tukka on aivan jotain ihanaa~ En tiedä miks, mutta se vaan on.
Sanos muuta! Se on vain jotenkin niin...pehmeän ja silitettävän näköinen. x3 Varsinkin ch349'ssä, jonka ensimmäisellä sivulla Suigetsun hiukset hulmuavat tuulessa - rawr. <3

Jollain kummalla tavalla minä olen saanut Suigetsun luonteesta suhteellisen "kiltin" kuvan, ehkä juuri hänen kohteliaan puhetapansa perusteella. Hän tuntuu jotenkin...nuorelta ja jollain kummalla tavalla lapsenomaiselta. Vaikka hän Orochin porukoissa olikin, hän ei vain tunnu minusta millään tavalta pahalta tai edes millään tasolla pahantahtoiselta. Ennemminkin sellaiselta leikkisältä lapselta, joka haluaa pitää hauskaa, eikä välitä hirveästi siitä näyttääkö hän kovalta ja/tai coolilta.
Suigetsu ei tosin ole päässyt vielä hirveästi tekemään, että tuokin kuva saattaa tietysti vielä muuttua. :)
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Viesti Kirjoittaja Lucy »

frostious kirjoitti:Jollain kummalla tavalla minä olen saanut Suigetsun luonteesta suhteellisen "kiltin" kuvan, ehkä juuri hänen kohteliaan puhetapansa perusteella. Hän tuntuu jotenkin...nuorelta ja jollain kummalla tavalla lapsenomaiselta. Vaikka hän Orochin porukoissa olikin, hän ei vain tunnu minusta millään tavalta pahalta tai edes millään tasolla pahantahtoiselta. Ennemminkin sellaiselta leikkisältä lapselta, joka haluaa pitää hauskaa, eikä välitä hirveästi siitä näyttääkö hän kovalta ja/tai coolilta.
Itse olen kanssa saanut samantyylisen kuvan Suigetsusta, joten tavallaan harmitti että hänellä oli sellainen muskeleiden pullistelu -jutsu.. ja se rikkoi hänen bishie-ilmeensä.

Alkoi kyllä mietityttämään mitä ihmettä Suigetsu Sasukesta haluaa.. Toivottavasti hänestä kehittyy mielenkiintoinen hahmo menneisyyden ja motiivienkin kannalta ^^
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Minut saa myös lisäillä listaan! ^^
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Kuva

Kuva

http://i96.photobucket.com/albums/l192/ ... _Chibi.jpg

Siinä Photarista löytämiäni kuvia Suigetsusta. Ihana. Teetän itselleni hänestä avataran!
Kuva
Avatar
Arbiter-
Student
Student
Viestit: 29
Liittynyt: La Loka 28, 2006 21:28

Viesti Kirjoittaja Arbiter- »

Awww~~ Aivan ihania kuvia! *fanityttöilee*
Mutta hei. Minkälaisiin Suigetsu parituksiin ootte kintyneet vai tykkäättekö te parittaa Suigetsua kellekään? Minä ainakin itse tykkään tällä hetkellä SasuSuigesta, mutta kaipa se JuugoSuigeen vaihtuu, kunhan Juugo tulee ensin kunnolla esiin mangassa. /o/
Lucy kirjoitti:
Frostious kirjoitti: Jollain kummalla tavalla minä olen saanut Suigetsun luonteesta suhteellisen "kiltin" kuvan, ehkä juuri hänen kohteliaan puhetapansa perusteella. Hän tuntuu jotenkin...nuorelta ja jollain kummalla tavalla lapsenomaiselta. Vaikka hän Orochin porukoissa olikin, hän ei vain tunnu minusta millään tavalta pahalta tai edes millään tasolla pahantahtoiselta. Ennemminkin sellaiselta leikkisältä lapselta, joka haluaa pitää hauskaa, eikä välitä hirveästi siitä näyttääkö hän kovalta ja/tai coolilta.

Itse olen kanssa saanut samantyylisen kuvan Suigetsusta, joten tavallaan harmitti että hänellä oli sellainen muskeleiden pullistelu -jutsu.. ja se rikkoi hänen bishie-ilmeensä.

Alkoi kyllä mietityttämään mitä ihmettä Suigetsu Sasukesta haluaa.. Toivottavasti hänestä kehittyy mielenkiintoinen hahmo menneisyyden ja motiivienkin kannalta ^^
Mulla sama homma, että oon saanut Suigesta sellasen "kiltti poika, joka tottelee mukisematta" kuvan, mutta onhan tällä meidän kiltillä pojalla sitä sisuakin ja pientä sähäkkyyttä? Ja minä yllätyin aika lailla, kun hän pystyi pullistamaan omia lihaksiaan, eikä hän näyttänytkään enää niin viattomalta ja kiltiltä. : D Pidin oikeastaan siitä, ettei nyt liian ukeiluksi mene tuon Suigen suhteen, vaikka uke hän onkin, omasta miellestäni.
Ja Suigetsu varmaan haluaa Sasukelta vaikka ja mitä. >; D
Viimeksi muokannut Arbiter-, Ma Huhti 09, 2007 12:24. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Thel 'Vadam x John-117 = OTP.
Aliens for love!


Suigetsu FC. || Y.S.A.K
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

hoh, minä kuvittelen Suin ihan erilaiseksiXDD siitä sormiase ohimolla -kohdasta asti olen pitänyt häntä ihan pikku piruilijana, ei missään nimessä minään Sasuken yessir,rightawaysir-sidekickiknä ja VIELÄ VÄHEMMÄN UKENA. (ja pakko sanoa Sasuken puolesta: auuuuuts).. enkä jostain syytä edes diggaa ajatuksesta parittaa sitä Sasukelle. Karin kyllä menee kummallekin.

Paritan Suigetsun Saille. SuiSaiSui kuulostaa niin hyvältäXD
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Liityn liityn liiityn!
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Vastaa Viestiin