Naruto tv:seen...?

Täällä voi keskustella vapaasti Naruto animesta suomeksi (Ei spoilereita!)
Vastaa Viestiin
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Mitä enemmän kuuntelen puolusteluja siitä, miksi Naruton ei koskaan pitäisi tulla Suomen telkkariin, sitä enemmän minulle tulee mieleen Pikku-Britannia. Korvatkaa sana "gay" animella.

Ja kyllä Suomi saa tässä aiheessa paljon enemmän höykytystä kuin se ansaitsee -- kuinka kauan jaksetaan vielä olettaa että televisiokanavien johto on täynnä ilkeitä kukkahattutätejä joiden elämäntehtävänä on pilata kaikki lempiohjelmamme dubeilla ja sensuurilla? Entä kuinka kauan jaksetaan olettaa että Suomen jokainen äiti kuuluu johonkin äärikristilliseen oikeusjärjestöön jonka päätoimi on median orjuuttaminen turhilla siveyssäännöillä? Suomen mediaväki ei todellakaan koostu pelkistä idiooteista jotka kusevat omaan kahvikuppiinsa -- ansaitsevat minusta vähän enemmän luottamusta kuin sen verran että koko ajan oletetaan että niinkin kallis hankinta kuin Naruto menisi jonnekin Nelosen lastenaamuihin jossa sitä tuskin näkee kukaan sellainen jolle se sarja on tarkoitettu.
Kuva
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

LEMONed kirjoitti: lisäksi monet varmasti vastustaisivat lempianimensa esittämistä tietämättomille taviksille, joiden animekatselmukset rajoittuvat pokemoniin ja muumeihin.
.. Kuten minä ennen? Eikö se ole ihan hyvä vain jos uusia katsojia ja faneja tulee? Tiedän ettei tuo välttämättä ole juuri sinun kantasi =) Mutta otin nyt kantaa ku tuon sanoit.

Minulle anime on varsin uusi asia. Sain tämän koneen (joka on ensimmäiseni) vasta pari vuotta sitten kesällä. . . Animen aloitin katsomaan veljieni patistamana. Narutoon eksyin siskoni ansiosta ja sitä rataa. Ennen Narutoa minun animen katsomiseni rajoittui juuri noihin Muumeihin.. ''

Että pitäskö mun nyt tuntea itseni "ulkopuoliseksi" , koska minusta tuli "uusi tietämätön tavis", joka diggaa narutoa? Pahoittene kaikilta, jotka pitävät narutoa omana juttunaan. Minusta jakaminen on kivaa, eikö teistäkin?

Käytin muuten ekaa kertaa elämässäni diggaa-sanaa n_______________n
Happy panda
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Joo arvelinki noin =) Mukavaahan se on kun uusia katsojia ja faneja tulee joiden kanssa saa puhua henkeviä :D
Happy panda
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Viesti Kirjoittaja Turhis »

Okei minua laiskotti ja en jaksanut lukea 13 sivua. Sori :[
Mutta kyllä sen periaattessa voi laittaa telkkuun. Minä ainakin kattelin aikanani pakemonia(eka kausi just hyvä!) Siis se oli kunnon piiretty. Vaikka piilo pervouksia en ymmärtänytkään : DD

Mutta toisaalta haluasinko katsoa siskonpoikani hakkaavan isompaansa ja ottavaan pari nyrkin iskua nokanvarteen ja jättämällä etuhampaat peli paikalle, koska "I wanna be just like Naruto".

Ja ennen kuin joku sanoo, että ei siitä saa vaikutteita. Niin olen kumminkin ollut muksuna sellanen toimintapöhöpää ja adrealii-ninisti, että kaikkea piti kokeila, mitä töllöstä näki. On murretu nilkkoja sun muita ruumiin osia. Siis ala-asteella.

ps. Tulipa siitä maailmaa parantava viesti. Elikkä make love not war.
a big fan of masturbating. It's therapeutic. Keeps the body count low.
Pasila
Avatar
Nazgael
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 03:49
Paikkakunta: The Merciless And Cold Forodwaith

Viesti Kirjoittaja Nazgael »

Kyllähän se oikeastaan hyvä olis että Naruto rupeis telkusta tuleen niin ehkä jotkut sitä jopa katsoisivat, itse en alkaisi katsomaan kun jotenkin on vaan hienompaa omassa rauhassa koneella jostain kymmenestä illalla kuuten aamulla katsoa kun näin pystyin vielä tekemään, jakso kun ei kestä 20 ja tulee kerran viikossa.. tai kahdessa.


ja elämän viisauksia eli make tea, not love.
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Viesti Kirjoittaja Turhis »

Nazgael kirjoitti:ja elämän viisauksia eli make tea, not love.
Tykkäisitkö itse katsoa teen keittoa :]
a big fan of masturbating. It's therapeutic. Keeps the body count low.
Pasila
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

[OFF]
supermove½ kirjoitti:sitte tulis kaikkee naruto nukkeja myyntii ...
Onhan niitä jo nytkin myynnissä esim Blibossa ja Tennispalatsissa olevassa Kukunorissa ^^


[/OFF]
Kuva
Avatar
koman
Student
Student
Viestit: 41
Liittynyt: Ti Helmi 13, 2007 18:46
Paikkakunta: Oulu<33

Viesti Kirjoittaja koman »

Doctor kirjoitti:Nojoo, eihän tuo Full Metal Alchemistikaan toiminut oikein suomessa, vaikka onkin ehkä toiseksi paras anime, mitä maa päällään kantaa.
Mitenköhän perustelet väitteesi?
Kuva
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

koman kirjoitti:
Doctor kirjoitti:Nojoo, eihän tuo Full Metal Alchemistikaan toiminut oikein suomessa, vaikka onkin ehkä toiseksi paras anime, mitä maa päällään kantaa.
Mitenköhän perustelet väitteesi?
Tämä topic tuskin lienee paras paikka tästä keskusteluun, joten älkää pliis ainakaan täällä tätä jatkako.

Psst: makuasiat.
Avatar
Verdana
ANBU
ANBU
Viestit: 423
Liittynyt: Su Touko 27, 2007 21:04
Viesti:

Re: Naruto tv:seen...?

Viesti Kirjoittaja Verdana »

Acer kirjoitti:Mitäköhän tuo naruton logo tuolla subtv:n fma osiossa mahtaa tarkoittaa? Kenties vihdoinkin tulossa suomeen? =)
http://www.subtv.fi/sivusto.shtml/ulkom ... st?etusivu
MITÄ HITSIÄ?! Onkohan Naruto oikeasti tulossa telkkariin. :shock: Toivottavasti ei...
Avatar
Nazgael
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 03:49
Paikkakunta: The Merciless And Cold Forodwaith

Re: Naruto tv:seen...?

Viesti Kirjoittaja Nazgael »

LOLWTFROFLMAO!?!?!?!?!? Subtv siis osaa hommansa kun laittaa väärää logoa peliin, EI NIMIITTÄIN VARMASTI ALA NARUTO ennen kuin Teräsmieheni loppuu.....
Eli ei siis ala tulemaan Suomessa noin pariin vuoteen vaikka Teräsmieheni loppuisi.


No joo ihan sama modien vika, ei sentään täällä ole yhtä huolimattomia samanlaisten mokien suhteen joka on sinänsä ihan hyvä juttu...
Kuva
Either shit happens, or shit just happens. Either way it's still shit. Like the rasta say, let's smoke this shit.
Avatar
Sarada
Genin
Genin
Viestit: 119
Liittynyt: Ma Marras 14, 2005 14:42
Paikkakunta: Siilinjärvi
Viesti:

Re:

Viesti Kirjoittaja Sarada »

Doctor kirjoitti:Kun japanissa 80% väestöstä lukee yhden maga -kirjan viikossa, suomessa aikuiset pitävät kaikkea animoitua lasten ohjelmina. Japanissa animen/mangan perinne on (erittäin) pitkä ja siellä aikuiset osaavat suhtautua animeen ja mangaan vakavasti, toisin kuin suomessa.
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö Japanissakin ollut joskus että nuoriso juuri innostui mangasta ja animesta, mutta aikuiset piti sitä tavallaan huuhaana tai jonakin, en muista enää minä. Sittenhän ne mangan kanssa kasvanut nuoriso kasvoi aikuisiksi ja löydettiin aikuisista uusi kohderyhmä. Samoinhan voi myös käysdä ehkäpä Suomessakin kun tämä nykynuoriso kasvaa, eikö?
Kankuro-fan kirjoitti:Ihan kivaahan se olisi:) Mutta huonopuoli on siinä, että kaikki koulussa puhuis jotain tällasta: "Naruto on niin paras!" "Naruto on tosi hauska!" "Katoitteko sen ja sen jakson kun päläpälä!" Se olisi siinä ärsyttävää.. Ehkä on parasta ettei sitä tule TV:stä.
Sitä kuuluu jo ainakin meidän koulussa, tosin ei kaikki siitä puhu. Entäs Salkkarit? Niistäkin juttelee aina melkein kaikki (harvoja lukuunottamatta, kuten minua) koulussa "Katoitko eilisen jakson?" "Eiks Ismo ookin tosi tyhmä?" ja muuta. Onko sitten niillä jotain eroa muuta kuin että Naruto on animea?

Oman näkökantani olen kertonut jo aikoja sitten että en ala toistelemaan itseäni, pakko oli vain saada kommentoida.
Kuva
Avatar
MoonFang
Genin
Genin
Viestit: 100
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 01:49
Paikkakunta: Laukaa

Re: Naruto tv:seen...?

Viesti Kirjoittaja MoonFang »

Ei. Ei missään nimessä. Olisihan se helpompaa niin, mutta se hyvin todennäköisesti dubattaisiin ainakin englanninkieliseksi. Pahin kaikesta olisi jos se tulisi suomenkielisenä... *kylmiä väreitä* Vielä kun ääninäyttelijät olisivat, vaikka jonkun digimonin luokkaa. :shock:
Avatar
Take
Genin
Genin
Viestit: 101
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 22:27

Re: Naruto tv:seen...?

Viesti Kirjoittaja Take »

Acer kirjoitti:Mitäköhän tuo naruton logo tuolla subtv:n fma osiossa mahtaa tarkoittaa? Kenties vihdoinkin tulossa suomeen? =)
http://www.subtv.fi/sivusto.shtml/ulkom ... st?etusivu
Meinasin saada sydänkohtauksen. Ei saa säikytellä.
Virhe tuon on oltava, mutta en tajua miten tuollaisen virheen saa aikaiseksi. Ja mistä ne Naruto-logon muka saivat? Paha aavistus...

Noh, omasta mielestäni Naruton ei tarvitse tulla Suomeen. En nääs itse katsoisi sitä. Jaksot kun on kuitenkin nähty jo ennestään eikä Naruton animeversio ole kuitenkaan uudelleenkatsomisen arvoinen.

Manga olisi tietenkin aivan toinen asia. Sitä alkaisin luultavimmin ostaa, kunhan jutsujen nimiä ei olisi käännetty.

Ja niille, jotka pelkäävät suomeksi dubattua Narutoa: FMA:ta ei dubattu. Miksi hitossa Naruto sitten dubattaisiin?
Vastaa Viestiin