Salibandy

Jos sinua kiinnostaa urheilu tai sinulla on harrastus, josta tahdot keskustella, niin ne keskustelut tapahtuvat täällä.
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Salibandy

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Lajin ystäville, ja miksei vihollisillekin tarkoitettu paikka keskustella salibandystä.


Näistä voisi keskustella/kertoa kukin:
Harrastatko kyseistä lajia? Kuinka monesti viikossa? Oletko vanha tekijä, vaiko vasta lajin löytänyt. Entä kuinka moni pelaa joukkueessa? Jos et pelaa niin haluaisitko?

Pientä kyselyä myös, eli millä mailalla kukin pelailee. =)

Lisää ajatuksia tulee ajan kanssa.
Happy panda
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Re: Salibandy

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

ankka_kirai kirjoitti: eli millä mailalla kukin pelailee. =)
Tuli joskus sillo ostettuu toi Fatpipen Wiz se valkonen ja siin on rawin käyristetty lapa.

Tullu sählyy pelailtuu. 3 vai 2 vuotta on tullu pelattuu sellases yks kerta viikos huviksee kunhan pelaillaa kerhossa kavereiden kaa. Oltii aika hyvii ku kaikki oli kuiteski kova kuntosii ku harrasti jotaki muuta lajii kovemmin. Voitettii täkäläinen salibandyjoukkue :) siin vaihees meni usko tän paikan sähly joukkueeseen.
Koulujenvälisiikin sillo joskus on tullu osallistuttuu ja voitettuukin
Harmi vaa ku kaikil alko muut lajit nii kovi painaa nii jouduttii lopettaa se kerho tos viime vuonna :(
Kuva
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Joo itellä on Exel Edge 3.0 ja hyvä maila on =)

Ite pelasin kaks kautta miesten divarissa, mutta enää en ens kauella mukaan lähe ku muutan toiselle puolelle Suomea :/

Alotin lajin yli 10 vuotta sitten ja oon aktiivisesti viikottain pelaillu eri paikoissa. Milloin seurakunnan sählyvuorolla, milloin kaveriporukalla ja joukkueen treeneissä.

Vieläki meillä harjotuksia on, vaikka kausi loppu jo. Ei tuu enää käytyä ennen kesää :P
Happy panda
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Molemmat veljeni pelaavat salibandyä, mutta minä en, vaikka joskus meinasinkin aloittavani salibandyn pelaamisen tyttöjoukkueessa (olen liian vanha aloittamaan urheiluharrastuksia (esim. pesäpallo, jalkapallo jne.). -____-).

Koulun liikuntatunneilla pelataan melko usein sählyä ja koulun kanssa olemme käyneet monessa SAKOLin (Suomen Aistivammaisten Koulujen Liitto) järjestämässä sählyturnauksessa (pienemmät ovat pärjänneet noissa hyvin, mutteivät isot. 8DD). Olen neutraali sählyn suhteen, eli en vihaa sitä erityisesti.
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Minäki joudun nyt tulevana sunnuntaina juniorityötä tekemään ja lähtemään valmennus reissulle pienten turnaukseen -______________-

Ei kyl kovin kiinnostais. Kauheasti vaivaa. :D
Happy panda
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

*suurta kunnioitusta* =)

Kerron tähän hieman lisää itsestäni..

- Aloitin sählyn oikeastaan jo koulussa. Välitunneilla pelattiin ja pidettiin hauskaa. Mutta vapaa-ajalla en lajia harrastanut. Sitten eräänä syksyisenä iltana olin matkalla kirjastoon, kun kaverini tuli vastaan ja ilmoitti, että liikuntahallilla on sählyturnaus. Kysy minua sitten mukaan ja innokkaana suostuin. Mailaa tai kenkiä minulla ei ollut, joten lainasin keppiä ja pelasin avojaloin. =)

Siitä sitten sain tietää seurakunnan sählyvuorosta nuorille ja päätin mennä sinne harjoittelemaan. Siellä tuli käytyä sitten n. 8-9 vuotta. Mukavaa vastapainoa ikätoverien höykyttämiselle sain sitten pelaamisesta aikuisten kanssa. Meillä oli oma vuoro kerran viikossa ja siellä pelaaminen todella innoitti jatkamaan. Nykyisin aikuiset ovat sieltä siirtyneet syrjään ja me ollaan valloitettu sekin vuoro :D Siis lähinnä kaveriporukalla.

Sitten lehdessä oli ilmoitus joukkueen perustamisesta paikkakunnalle. Lähettiin kamun kans sitte infotilaisuuteen oppimaan lisää. Liityttiin joukkueeseen ja joukkue ilmottautu Divariin. Pari kautta ollaan pelattu ja itse säännöllisesti 10 vuotta, lähes joka viikko. Mut ensi vuonna en enää jatka joukkueessa. Muutan kauas pois ja en enää kykene harjoittelemaan joukkueen kanssa.

- Pelipaikkani on puolustaja.
- Mailani Exel Edge 3.0
- Pelinumero 5 (synnyin 5.5) ;)

En ole kovin taitava pelaamaan. En osaa hienoja kikkoja, enkä juurikaan harhautella tai muuta. Mutta nopeutta ja rauhallisuutta löytyy senkin edestä. Maaleja en tehny viime kaudella, mut eipä niitä tullu omaankaan päähän kun olin kentällä =) Ja se on mun mielestä tärkeempää ku maalien mättäminen.
Happy panda
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Re: Salibandy

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

En varsinaisesti harrasta sählyä (sähläämistä kylläkin -.-), mutta pikkuveli pelaa ja samoin isosiskoni aviomies. Siskon miehen pelaamista on tullut käytyä katsomassa (hän pelaa nykyisin Josbassa) ja joskus nujakoitukkin pihalla pallon ja mailojen kanssa.. mutta enhän minä ammattipelaajalle pärjää vaikka mitä poppamenoja tekisin. ^^" Muuten oma pelaaminen on jäänyt silloin tällöiseen.
Kuva
Avatar
Jatimatic
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 619
Liittynyt: Pe Huhti 27, 2007 14:11
Paikkakunta: Laihia

Re: Salibandy

Viesti Kirjoittaja Jatimatic »

Hienoo kun tämmönen keskustelu pomppasikin juuri sopivasti esille, kun viimeviikolla vasta pääsin eikoihin kunnon treeneihin tuonne upouuteen Laihian Monitoimitalolle : ) FBC Laihiahan pelaa kans 5 divarissa, mutta vasta nyt oli mahdollisuus ruveta tekemään junorityötä kun saatiin tuo uus monitoimitalo. Olen satunnaisesti käynyt seurakunnan sählyvuoroissa kolmos luokalta asti, ja olen nyt seiskalla. Lopussa tuo seurakunnan sähly ei jaksanut enää innostaa, koska pelaava porukka oli suoraan sanottuna perseestä enkä tykännyt pelata -_- Mutta siis toimin maalivahtina se lähti siitä, että tapasin olla silloin kolmosella se uhrautuja joka meni maaliin, kun kukaan muu ei mennyt ja onneksi meninkin. Toivon, että tästä tulee viimeinkin se kaivattu aktiivinen harrastus minulle ja, että joskus pääsis pelaamaan vielä samalla tasolla muitten paikkakuntien kanssa : ) Niinjoo ja huomenna olis toiset reenit ^^
Kuva
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Salibandy

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Jatimatic, pelasin viime kaudella Laihian joukkueen kans samas divaris =) Tai siis jos se on sama mikä meijän kans on pelannu pohjanmaan liigas :D Eikös se laihian joukkueen nimi ole FBC Luja? vai sekotanko sen nyt ihan kokonaan :S
Happy panda
Avatar
Jatimatic
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 619
Liittynyt: Pe Huhti 27, 2007 14:11
Paikkakunta: Laihia

Re: Salibandy

Viesti Kirjoittaja Jatimatic »

Joo FBC Luja se on ja en ole ihan varma pelasko ne neloses vai vitoses? Juu ja pohojanmaatahan tää o : )
Kuva
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Salibandy

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Vitoses se pelas ainaki viime kaudel, ei kyl tainnu nousta neloseen ku kolme parasta nous ja mun muistaakseni Luja oli neljäs :P

Juu me otettii Lujalta turpiin pari kertaa ^^ Jäätiin lohkon viimiseks x) Ja uus kausi alkaaki tässä ens kuussa varmaan nii pitää kannustaa omaa joukkuetta vaikken enää siinä pelaakkaan :P ku muutin tänne Pohjois-Karjalaan. En sit tiiä onko KäTa ja Luja tällä kaudella samas lohkos ku vissiin kaks lohkoa on taas Pohjanmaalla.
Happy panda
Avatar
Jatimatic
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 619
Liittynyt: Pe Huhti 27, 2007 14:11
Paikkakunta: Laihia

Re: Salibandy

Viesti Kirjoittaja Jatimatic »

A-joukkue ilmeisesti pelaa nelosessa eli se oli B-joukkue keltä saitte nokkiinne, ilmeisesti ;D
Kuva
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Salibandy

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Uskaltaako tänne kirjoittaa, tuntuu olevan oikein kunnon harrastajia.. No siis juu itse tavallaan aloitin salibandyn tänä syksynä kun aloin vetämään seurakunnan sählykerhoa. Aikaisemmat pelikokemukset rajoittuvatkin sitten koulun liikuntatunneille ja silloinkin lähinnä maalivahtina. Mailan varteen tartuin hmm ensimmäisen kerran oikein pelimielessä varmaan yhdeksännen luokan loppu puolella. Nyt lukiossa olen pelaillut vain kentällä, mailan käsittely taidot ovat kehittyneet aika roimasti (kiitos talvisen "lumipihasählyn"). Maila on Pulse 2300, ihan kelpo väline, varsinkin kun lapa on taivutettu hieman "kieroon" ->kelpo rannelaukaus-maila (ainakin verrattuna vanhaan mailaani...)
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Jatimatic
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 619
Liittynyt: Pe Huhti 27, 2007 14:11
Paikkakunta: Laihia

Re: Salibandy

Viesti Kirjoittaja Jatimatic »

Meni muuten kusisesti tänään reenit ei oikee mikää sujunu varmaan yli 80% kaikista palloista löytyi selän takaa verkosta :( Ja lopussa pelin jälkeen kun pojat vetivät rangaustuislaukauksia päästin neljä putkeen lukuun ottamatta yhtä huti vetoa, sitten tulikin kakkos maalivahti tilalle (ellen sitten ite ole se kakkonen).
Kuva
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Salibandy

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Tiedän tunteen. Itsekin olin yhen treenin viime vuonna maalissa kun ei ollut omia maalivahteja paikalla :D Torjuntoja tuli varmaan yks ja seki tuli kypärään kun yritin väistää ^^ Ja oon mie maalissa pelannu jossain yösähly-turnauksessa aiemmin :P Ja tykkään kyllä olla maalissa :)
Uskaltaako tänne kirjoittaa, tuntuu olevan oikein kunnon harrastajia..
Uskaltaa tänne :D Minäki aloitin seurakunnan sählyvuoroilla pelaamaan ja siellä aikaa meni sit joku 6-7 vuotta ennenku joukkueeseen menin :P Sinänsä mulla ei koskaan ole ollut mitään tavoitteita pelata missään SM-tasolla tai vastaavaa ^^ Huvin vuoks tää peli parasta onki. Ikään ja taitoihin katsomatta.
Happy panda
Vastaa Viestiin