Mitä Harrastat

Jos sinua kiinnostaa urheilu tai sinulla on harrastus, josta tahdot keskustella, niin ne keskustelut tapahtuvat täällä.
Avatar
Ayami
Genin
Genin
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 18:19
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Ayami »

Kiva kun tälläinenkin tuli^^.

Harrastuksiani: Mangan&animen seuraaminen sun muut tekemiset,Taekwon-do (Pakotettu harrastamaan),yleisurheilu,piirtäminen,tietokoneen käyttö.
Ainakin nuo ovat...onhan varmasti muitakin.
Palasin o_o
Kuva
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Urheilullisiin harrastuksiin menee pyöräily nyt yleensäkin. Kouluun ja kotia, joskus muuallekin. Kesällä sillointällöin ehkä rullaluistelua ja hölkkäämistä. Minulla ei ole mitään vakituista harrastusta, teen sitä mitä huvittaa. En jaksa juosta koko ajan esimerkiksi jossain futistreeneissä sun muissa.
Yleisiin harrastuksiin kuuluu musiikki, skeban soitto ja anime. Mangaa tulee harrastettua vähän vähemmän, mutta sitäkin kyllä.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Serial
Chuunin
Chuunin
Viestit: 239
Liittynyt: To Helmi 22, 2007 12:48
Paikkakunta: Hueco Mundo

Viesti Kirjoittaja Serial »

Salibandya. 2 kertaa viikossa reenit plus viikonloppusin pelejä. =)
Kuva

Kiitokset sigistä nixulle :)
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

Itsepuolustusta 2 kertaa viikossa.
Kitaran soittoa kerran viikossa (siis treenit. Ei tarkoita, että soittaisin vain kerran viikossa kitaraa :p ).
Kuva
Avatar
Siiwi
Chuunin
Chuunin
Viestit: 215
Liittynyt: La Elo 26, 2006 10:12

Viesti Kirjoittaja Siiwi »

Harrastan laulamista, pianon soittamista, tennistä ja ratsastusta.

Taitoluistelu on myös erittäin lähellä sydäntä, mutta ajan, rahan, ja seuran lakkauttamisen takia jouduin lopettamaan 9 vuoden jälkeen.
I'm as fake as a wedding cake.
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Pianonsoitto: Olen harrastanut tätä jo yli kaksi vuotta ja aion jatkaa tätä harrastusta. Olin aikaisemmin kotona harjoitellut, muttei siitä tullut mitään, joten halusin aloittaa jonkun musiikkiin liittyvän harrastuksen. Tämä on kerran viikossa ja kestää 15 minuuttia. Yleensä tunnit ovat olleet leppoisia (tai no melkein) ja läksyni olen osannut soittaa melkein täydellisesti.

Hiphop/Streetdance: Tämän harrastuksen aloitin tänä syksynä, ilmoittauduin mukaan sellaisen ilmoittautumistilaisuuden kautta. Joo, tämä on Seinäjoen Voimistelijoiden järjestämiä juttuja. Viime vuonna meinasin mennä tähän, mutta aika ja päivä olivat silloin huonoja, koska se kirotun Näppi (= käsityökoulu) oli juuri samana päivänä sekä aikana. No, onneksi pääsin mukaan edes tänä vuonna.. en tiedä että aionko jatkaa keväällä, kun silloin pitäisi keskittyä OIKEIN kunnolla kouluun ja vapaa-aikaakin olisi paljon enemmän. Tämä on maanantaisin ja kestää tunnin verran. Olen aina tykännyt tanssia ja olenkin aikaisemmin harrastanut erästä toisenlaista tanssia sekä pienempänä on tullut myös harrastettua jumppaakin. Ainoa huono puoli on se musiikki, siis ihan oikeasti, ensimmäisellä kerralla tanssimme lämmittelytanssia Pussycat Dollsin tahdissa. =__= No, hiphop/streetdanceen kuuluu vähän tuon tyyppinen musiikki, mutten kyllä menisi valittamaan ohjaajille, että tanssimme huonon musiikin tahdissa.

Japanin kielen opiskelu: Syksyllä 2006 aloitin Japanin alkeet nuorille -kurssin ja olenkin oppinut siellä todella paljon (enemmän kuin mitä itse olen opiskellut). Lisäksi olen saanut kaksi uutta kaveria. Tunnit eivät ole onneksi yhtä tylsiä kuin koulussa - muutama kerran ollaan katsottu koko tunnin joku anime-elokuva: olemme jo katsoneet Naapurini Totoron, Princess Mononoken ja Porco Rosson. Kevätlukukaudella tosin opettaja vaihtui, kun entinen muutti toiselle paikkakunnalle. Entinen opettaja ei antanut yhtään läksyä, mutta tämä nykyinen antaa silloin tällöin (muttei onneksi liikaa). Yksi tunti kestää puolitoista tuntia - klo 19:00-20:30.

Laskettelu: Kuusivuotiaasta asti olen lasketellut suksilla ja olen lumilautaa myös kokeillut. Käymme monta kertaa vuodessa Rukalla (kesälläkin.. kesäkelkkarata on kiva. ;''D), siellä meillä on ikioma mökki. Tämä harrastus on ns. meidän perheen harrastus.

Muita epämääräisiä harrastuksia ovat sitten nämä animet/mangat, cosplay, tietokone/netti ja valokuvaus.
Viimeksi muokannut Wendy, Ti Huhti 17, 2007 15:35. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Näytelmäkerho
Olen näytellyt n.5 vuotta ja kaksi vuotta sitten löysin paratiisin nimeltä näytelmäkerho; ei enää hikisien äijien kanssa näyttelyä samoissa, itseääntoistavissa näytelmissä. Ihanaa olla samanikäisten kanssa tehdä toinen toistaan rakastettavampia näytelmädramatisointeja!

Kuvataidekoulu
Kolme kuukautta vanha harrastus. Opettajan johdolla tehdään erinnäisiä projekteja. Viimeksi tehtiin Kolmiulotteisia tekstejä, sitten lavasteita ja nyt puolimaskeja.

Mouhijärven Miniatyristit-kerho
mähähhäähh. Meiän Warhammer-kerho, n. 7 kertaa vuodessa.
Ihaa, rentouttavaa ja hauskaa. Itse olen warhammeria kohta 4 vuotta harrastanut.
Kuva
Avatar
AlveAnn
Genin
Genin
Viestit: 190
Liittynyt: To Helmi 08, 2007 18:08

Viesti Kirjoittaja AlveAnn »

Ratsastus
Jep, tätä on tullut harrastettua viime vuoden talvesta asti. Käyn yhdellä kivalla tallilla, hepat mukavia ja rauhallisia jne. Todella rakas harrastus. Ratsastan vielä kaverini ylläpitohevosella silloin tällöin ja yhtä pientä ponia. Ponilla on nyt mahdottomasti energiaa, ollaankin pari kertaa vedelty pitkin maita ja mantuja. :D Voimia on tullut lisää, samoin rohkeutta tämän harrastuksen parissa.

Piirtäminen&maalailu
Pienestä pitäen. Piirrän pääasiassa hevosia ja anime-ja mangahahmoja. Aah, kynä kädessä on kiva heilua. Varsinkin jos lopputulos on hyvä niin väkisinkin sitä on iloinen. Vuosien myötä taito kehittynyt. Tärkeä harraastus tämäkin. Kävin ennen kuvataidekoulua, mutta se jäi. Kotona tms. on kiva piirtää, mitä mieleen tulee.

Valokuvaaminen
Jäänyt hiukka vähemmälle. Mutta aina kun kuvattavaa löytyy, kamera kouraan vain. En ole mitenkään erityisen hyvä tässä, mutta kuitenkin.

Haluaisin päästä opiskelemaan japania, ai että hyppisin kattoon. Yhyy, Wendylle kateellinen. :( :D
Tuli vapina.

Hinata/Kankuro/Gaara/Akatsuki/Otonin/Suigetsu/Deidara - FC
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

Whatta fuck, miten anime otakut nyt on oikein pistäny urheilu alueen tänne foorumille :roll:
No tuleeha sitä urheiluu harrastettuu aikalailla. Pesistä ja tennistä harrastan kilpaurheiluna nii niihi kuuluu aina 2-3 kertaa sali +1 juoksu harkat per viikko lajiharkkojen lisäks.
Joskus tuntuu et ei vittu jaksais, mut kyl se urheilu sit aina virkistää ja antaa energiaa et jaksaa istuu taas koneel :wink:
Varmaa ens vuonna lopetan ton kilpaurheilun sit muuttuu harrasteluks niin ei oo enää niin rankkaa. Vois sit keskittyy vaikka kouluuki
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Tällainen vissiin olikin, mutta meni kevätsiivouksessa vissiin roskiin. Kiva kun perustitte uuden. ^^

Tänä vuonna olen oikeastaan joutunut jättämään kaikki vanhat ja rakkaat harrastukseni kokonaan väliin, mutta ensi vuonna sitten uudestaan. ^^ Eli siis näitä:

Lumilautailu
Aloitin kymmenvuotiaana, eli kausia on siis kertynyt yhdeksän, kun tänä talvena en kertaakaan päässyt rinteeseen. ;___; Lasken myöskin ratalaudalla.

Laskettelu
Aloitin yhdeksänvuotiaana, mutta jäi tauolle kuudeksi vuodeksi, minkä jälkeen tuossa nelisen vuotta sitten taas aloitin uudestaan. Voisin sanoa, että tässä olen oikeasti hyvä. ^^ Minulla on myös hiihdonoopettajan pätevyys (eli siis laskettelun - nimi hämää).

Taido
Ehdin harrastaa vain vajaan vuoden ennen kuin jouduin täksi talveksi sen jättämään töiden takia. Sininen vyö löytyy kuitenkin. ^^

Cosplay
Kyllä tätä todellakin voi harrastukseksi sanoa, vaikkei sitä ihan ympäri vuoden puuhatakaan. Otan cossaamisen niin sanotusti tosissani, eli pukuihin menee aikaa ja energiaa suht paljon. ^^
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Viesti Kirjoittaja Turhis »

Animea(ylläri), elokuvia, biljardi(arki bubi läiskiminen melkein joka päivä, niin lasken sen harrastuksiin), airsoftia ja sähly(kaveriporukka).
Nuo pääsääntöisesti. No onhan noita harrastuksia muutenkin. Välillä tulee lisää ja karsiutuu heti kahden viikon jälkeen totemuksella "Ei ollut mun juttu".
a big fan of masturbating. It's therapeutic. Keeps the body count low.
Pasila
Avatar
fredo
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1253
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 00:32
Paikkakunta: Ajou university, Suwon, Etelä-Korea
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fredo »

-Kickboxing, jota ei onneksi tarvitse koreassa vietettävän vuoden ajaksi pistää jäähylle, koska kampuksen läheltä löytyy sali, joten toivottavasti nousen kehään jo koreassa :D

-Kaikki Aasiaan liittyvä

-Harmonikkaa soitin jonkun 13vuotta, mutta yliopiston takia lopetin

-ja muuta kaikkee kivaa ja nautinnollista, joita en ehdi tai voi aktiivisesti harrastaa kuten go, pokeri
Go Student Exchange http://www.gostudentexchange.com/ -Jouni Ahtiainen-
Avatar
Retsku-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Marras 10, 2006 09:47
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Retsku-san »

Koripalloa(mene vanhempien ryhmään->treenit 4-6 kertaa viikossa :shock: )
ja partiota. Partiossahan juostaan kisjoissa pitkin metiköitä, maita ja mantuja... On siinä jotain liikuntaa.
Kuva
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

  • Viulun ja pianon soitto: Vanha harrastukseni, pianoa olen soittanut 13 vuotta ja viulua 11 vuotta. Ja silti en osaa!! :D Oon mestari. No, ehkä mä jotakin osaan. Pianolle olen säveltänyt neljä kappaletta, viides tulossa. Ja yksi löytyy melkein kokonaan nuoteilla, ja olen siitä pianoa-midiä tekemässä, että jos jotakuta joskus kiinnostaisi niin hän saisi kuulla, millaisia kappaleita oikein kyhään.
  • Laulaminen: Olen harrastanut ihan pienestä pitäen. Oon sen sortin ihme kummajainen, että opin ensin laulamaan ja sitten puhumaan. Mulla on hyvä sävelkorva ja pysyn vireessä, mutta oikean hengitystekniikan oon oivaltanut vasta viime syksynä alkaneiden laulutuntien myötä. Tosin äitin ja Fransun mielestä mä vaan ulisen, en laula. Todella kannustavaa. :/
  • Näytteleminen: Tätäkin pienestä pitäen tykännyt tehdä. Ja nyt pyrkimässä alalle, koska se tuo sellaista adrenaliinia ja hyvän olon tunnetta, ettei ole tosikaan. Tykkään eniten improamisesta, siinä saa päästää itsensä irti tosissaan. Ja mieluiten näyttelen ihan teatterissa tuntemattomille kuin pelkille sukulaisille. Jotenkin musta tuntuu, että ne saa siitä enemmän irti kuin ne, jotka mut tuntee.
  • Cosplay: Cossasin ekan kerran kesällä 2005. Siitä lähtien oon väsännyt asuja ties minkälaisia. Taidot on kehittyneet, ja osaan tehdä jo aika monimutkaisiakin asioita (kuten hakamat ilman kaavoja :D). Pari asua olen tehnyt niin, ettei niitä ole sitten tullut käytettyä missään. Toisin sanoen ylimääräisiä.. :3 No, kohta syntyy taas yksi ylimääräinen. Niin, ja toinenkin on tulossa. No, jos niitä joskus jossakin.. En tosin koskaan oo tyytyväinen mun asuihin, niissä on aina joku vialla. Suurin osa ei ees käy mulle, mutta Urahara-takki on mun suosikki tällä hetkellä <3 Ja se hattu (vaikka se on ruma kuin synti), istun se päässä vapaa-aikanakin xD
  • Japanin kulttuuri: Joo, sitä tullut harrastettua ihan vitosluokalta asti, kun näin siitä jotakin juttua Ympäristötiedon kirjassa. Siitä se sitten lähti, kutosella tuli katsottua ekat Inuyashat ja NGE:t japanidubilla ja enkkusubeilla. Eli mä en löytänyt Japanilaista kulttuuria sarjakuvien kautta, vaan sarjakuvat löytyi kulttuurin kautta.
  • Roolipelaaminen
  • Uinti kesäisin
  • Lukeminen
  • Lenkkeily Fransun kanssa :3
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Lukittu