Jalkapallo

Jos sinua kiinnostaa urheilu tai sinulla on harrastus, josta tahdot keskustella, niin ne keskustelut tapahtuvat täällä.
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Jalkapallo

Viesti Kirjoittaja Runte »

Laji, jota kaikki me futarit rakastamme eli siis jalkapallo.

Itse olen futista pelannut 7 vanhasta asti, eli kohta 10 vuotta. Ikäkausijoukkueisiin en ole ikinä mennyt lähinnä tavattoman lisenssimaksun takia ja ennen ei riittäny edesd taidot. Ensivuonna saa nähdä, mitä teen.

Jos haluat jalkapalloa pelata, tarvitsette 2 pelaajaa ja väh. yhden maalivahdin, eli 3 hlö. ^^

Kerokaapas muut jalkapallokokemuksianne ja seurojanne.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Hei mehän ollaan Runten kanssa samanlaisia, mieki oon pelannu futista ekalta luokalta lähtien mutta oikeaan joukkueeseen en ole ikinä päässyt... Mutta ala-asteen pelasin kokonaan jalkapalloa, eli kaikki välitunnit kulutettiin jalkapallon pelaamiseen eli ~6 vuotta jalkapalloa. Kyl siinä jotain tuli opittua ja kavereiden kanssa käytiin "treenaamassa" kesäsin. ^^ Futis on kyllä kiva peli. :)
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

Kaikki urheilut on lähellä sydäntäni. Eli tietenkin olen pelannut futista. Tuli pelattuu futista joukkueessa 3 vuotta joskus ala-asteella, mut sit joukkue kaatu ku valmentaja lähti :( . Oltii kerra jopa toisii tääl Lappeenrannan suurturnauksessa(en nyt muista turnauksen nimee).
Mutta ala-asteen pelasin kokonaan jalkapalloa, eli kaikki välitunnit kulutettiin jalkapallon pelaamiseen eli ~6 vuotta jalkapalloa
Sama homma tääl. Mein ala-aste oli aika iso(niiku pinta-alaltaa) niin siin koulun keskel oli 3 futis hiekkakenttää ja niis pelailtii aina. Tässäki lajis on tullu voitettuu jopa kaks kertaa koulujenväliset sillo joskus jos nyt oikein muistan.
Ja kesällä tietenkin jos ei oo muita harkkoja tai pelejä niin mennää joskus kavereiden kaa potkimaan läheiselle kentälle.
Kuva
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Heips kai tääl voi puhua myös futsalista? ^_^ Eli siis futista sisällä, tietenkin hieman eri säännöillä. Itse tykkäät futsalista lähes yhtä paljon kuin "ulko" futiksesta paitsi, että koulussa pelatessa pelöi menee vain pallon räiskimiseksi pitkin seiniä kun taas kunnon porukalla pelissä on kunnon sisältöä.
Avatar
Lilie
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 383
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 18:23
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Lilie »

Oho. Tänne on tullut tämmöinen.
No, minä taisin aloittaa jalkapallon 5- tai 6-vuotiaana. Eli ainakin 11 vuotta. Aloitin poikien joukkueessa, ja sitten kun tytöille saatiin kaupparijoukkue, menin sinne. Sieltä minut poimittiin edustusjoukkueeseen Tampereelle. Pärjättiin todella hyvin, lähes aina voitto tuli, jopa poikiakin vastaan.
Siellä olin.. sen verran ainakin että olin varmaankin 14 ja palasin sitten takaisin kauppareihin. Sitten siirryin naisjoukkueeseen vuodeksi. Siellä ei ollut mukavaa, johtui ehkä siitä että kaikki olivat ainakin 4 vuotta vanhempia ja en oikein tutustunut kehenkään. Nyt olen naisten harrastejoukkueessa, vähän rennompaa meininkiä, mikä sopii tähänhetkiseen elämäntilaan.

Futsalia olen myös harrastanut sen yhden talven kun olin naisjoukkueessa..

Onko jalkapallo teidän mielestänne jotenkin enemmän miesten laji, ja onko naisjalkapallo ihan hirveä ajatus?
Jos katsoo kattoa, mutta ei näe sitä, koska on liian pimeää, katsooko silloin kattoa?
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Lilie kirjoitti: Onko jalkapallo teidän mielestänne jotenkin enemmän miesten laji, ja onko naisjalkapallo ihan hirveä ajatus?
IMO kauniimpaa näkyä ei maailmasta löydykkää, ku naisten futisottelu. Oon aina halunnu kokeilla pelata tyttöjä vastaan, ja tasan sen yhden kerran kun on mahdollisuus ollut, olin jossai toisessa päässä Suomee..

Minä ainakin kannatan tytöille jalkapalloa 120% ^^
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Uraha
Genin
Genin
Viestit: 176
Liittynyt: La Helmi 24, 2007 23:31
Paikkakunta: Haukipudas

Re: Jalkapallo

Viesti Kirjoittaja Uraha »

Vastaan vissiin aika myöhää, mutta ite alotin 6-7-vuotiaana pelaamaan ja lopetin tos joskus 12-vuotiaana ku ei enään jaksanu. Hävittiin aina jokainen ottelu paitsi, että kerran jopa voitettiin 1-0! Tuosta naisten futiksesta sen verran, että ei ikinä oikeen näe missään mainoksia, että tietäis millon ne pelais edes telkkarissa. Suomen naisten joukkue menestyy kuuleman mukaan miehiä paremmin.
Kuva
Thanks, Lusikka-sama

'' I was uncool, be uncool was cool ''
Avatar
Lilie
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 383
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 18:23
Paikkakunta: Lahti

Re: Jalkapallo

Viesti Kirjoittaja Lilie »

Uraha kirjoitti:Tuosta naisten futiksesta sen verran, että ei ikinä oikeen näe missään mainoksia, että tietäis millon ne pelais edes telkkarissa. Suomen naisten joukkue menestyy kuuleman mukaan miehiä paremmin.
Harvoin kyllä telkkarista tulee naisten jalkapalloa, miesten kun on paljon suositumpaa. Nämä SM-tasoisetkin ottelut on aika tyhjiä katsomoltaan. (Koettu kerran, olin joskus pallotyttönä naisten pelissä, ja myös miesten maajoukkueen pelissä) Ero on huima. :3
Naisten jalkapallo vaan ei ole suosittua.
Jos katsoo kattoa, mutta ei näe sitä, koska on liian pimeää, katsooko silloin kattoa?
Vastaa Viestiin