nuudelit

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Vastaa Viestiin
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

ankka_kirai kirjoitti:ankanmakuiset nuudelit pitäs kieltää n____________________n
Niin pitäisi, koska ne maistuu jostain syystä ihan piparille, eli ei kovinkaan hyvälle, kun nuudeleista on kyse...

Eipä ole muuten pitkään aikaan tullut syötyä nuudeleita. :O Ennen vetelin vähintään kerran viikossa. Luulisi, että olisi käynyt toisinpäin, kun kotoa muutti pois... Lemppari edelleen Maman kananuudelin jättipaketti. ^^ Ihanan tulista.
Avatar
Ayami
Genin
Genin
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 18:19
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Ayami »

Pirkka nuudelit ovat surkeita... Tai en nyt muista oliko pirkka,mutta joku hassu nimi oli ja ne maistui kauheilta.
Nuudelit ja nugetit<3.On kivaa syödä ihan kuivia nuudeleita^^.

Kun äitini keitti ensimmäistä kertaa nuudeleita,hän työnsi kaikki mausteen sekaan,ja se oli jotain itämäinen nuudeli juttu... Se oli niin tulista ettei pysty syödä sitä.

Taas minun nuudeli keittotarinani.Laitoin vahingossa väärän levyn päälle ja jätin siihen kuumalle levylel nuudeli muovi pakkauksen...Siihen se suli ja eikä lähtenyt pois.Nyt se hieno hella on kaatopaikalla tai jossai ja uusi on tilalla,nyt ainakin hella varoittaa kun kuumenee yksi levy...
Palasin o_o
Kuva
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

minori kirjoitti: Eipä ole muuten pitkään aikaan tullut syötyä nuudeleita. :O Ennen vetelin vähintään kerran viikossa. Luulisi, että olisi käynyt toisinpäin, kun kotoa muutti pois... Lemppari edelleen Maman kananuudelin jättipaketti. ^^ Ihanan tulista.
Tuli noista Maman nuudeleista mieleen niiden katkarapunuudelit, joissa on mukana joku erikoischilimaustepussi. Ostettiin joskus vuosi sitten hirveä tukkupaketillinen niitä ja ajattelin itse vähän maistella niitä. Sujautin kaikki mausteet vain sekaan ja keittelin siinä ihan rauhassa. Lopulta kun pääsin maistelemaan, oli suu paalaa. Vaikka pidänkin tulisesta ruoasta, se meni jo hieman yli sietokyvyn. Eli ei kannata laittaa koko pussillista liemeen. Olen huomannut myöskin että kaikki Mamat eivät ole yhtä tulisia, eikä muistaakseni kaikissa edes tullut sitä extramaustetta. Eli Maman katkarapunuudelit, anyone? Sellainen jopeinen pussi muistaakseni.

Yleensäkin pidän nuudeleista ja syön niitä aina kun sattuu olemaan kaapissa ja on sopiva pikkunälkä. Jotenkin kuitenkin tuntuu siltä että useimmsita nuudeleista puuttuu jotain..
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

^ Joo, ne on ne jättipussit, jotka on ylitulisia. Ja taitaa sitä katkarapua olla sama versio pienemmässäkin pussissa (just se hopeinen). Tykkään itsekin ihan törkeän tulisesta ruoasta, mutta ei noista saa mitään irti jos pistää koko pussin chiliä, kun kaikki muut maut jää siihen alle...


T: minori, joka ei jaksa kirjautua omilla tunnuksilla
Avatar
Ringo-chan
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 351
Liittynyt: Ma Loka 02, 2006 19:18
Paikkakunta: Ii

Viesti Kirjoittaja Ringo-chan »

Minäkin syön monesti nuudeleita.Varsinkin tykkään curry-nuudelista,mutta kanakin menee jos ei muuta ole.Yleensä laitan maustepussista puolet,koska se on muuten aika tulista,nimimerkki kokemusta on.
Viimekerralla kun keitin nuudeleita,laitoin kanaa ja kananmuna siivuja,se maistui todellla hyvältä.Kannattaa kokeilla.
Kuva
"Viattomuus ei ole rikos."
roxor
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 368
Liittynyt: Ti Touko 31, 2005 11:18

Viesti Kirjoittaja roxor »

-
Viimeksi muokannut roxor, Ma Kesä 02, 2008 02:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Jaa eikös piparin makune ois hyvä O.o

ankanmakusia en ihan vain periaatteen vuoksi kannata :D Ehkä piparinuudeli maistuu sit ankalle?
Happy panda
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

ankka_kirai kirjoitti:Jaa eikös piparin makune ois hyvä O.o

ankanmakusia en ihan vain periaatteen vuoksi kannata :D Ehkä piparinuudeli maistuu sit ankalle?
Jaa että piparinmakuisia? O__O Ei muuta kuin oma piparinuudelitehdas pystyyn! Voisi mennä melko loistavasti kaupaksi, varsinkin jouluna.

Enpä ole ikinä muuten edes nähnyt ankan makuisia nuudeleita.. Mistä niitä saa? En ole maistanut kuin katkaravun, sienien, kanan, curryn ja lihan makuisia nuudeleita. Niin ja sitten joitain vegetables-nuudeleita, joiden koostumuksesta en tiedä mitään. Varmaan jotain parsaa ja sipulia, ihan hyvän makuista se oli.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Viesti Kirjoittaja Lucy »

pöh.. luulin että olin vastannut tähän topiciin..

Nuudelit ovat lempiruokaani <3 Tosin tykkään pelkästään Mama-nuudeleista, koska muut tuppaavat maistumaan keitetyltä pahvilta. Kana ja liha on parhaita. BTW, tietääkö kukaan myydäänkö niitä Maman lihanuudeleita isossa pusseissa? Ihmetyttää kun ainakaan oman kylän Prismassa niitä ei ole..

Ja kyllä, ne katkarapunuudelit on ihan liian tulisia O___o
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Mulla on kaapissa nytten Instant Noodlesseja ja YumYum-nuudeleita.

Kummilla yleensä syötte, puikoilla vai haarukalla? Itse syön aina ihan fiiliksen takia puikoilla (aina kun sattuu löytymään puikot), muulloin on sitten pakko tyytyä haarukkaan.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Söin joskus Mama-nuudeleita kohtalaisesti, kunnes eräänä päivänä aloin syömään tavalliseen tapaani ja otin ne hemmetin wnb tikut muka japanimaisesti ja nakkasin suuhuni sitä muonaa jonkin aikaa. Yhtäkkiä minulle tuli vain olo: ''Ei nämä oikeasti ole niin hyviä. Maistuu tavalliselle pastalle maustettuna.'' Söin annokseni silti kiltisti loppuun ja ajattelin että mikä hemmetti on saanut minut vetämään niitä monta vuotta putkeen. Ja miksen käytä haarukkaa niitä syödessäni? Johtuuko se kenties perusteettomasta ihailusta tyyliä kohtaan? Japanilaiset syövät niitä tikuilla ja myös minä. Vaikka ei se tuo minua lähemmäksi japanilaista elämäntapaa. Sitäpaitsi en minä edes halua olla lähellä japanilaista elämäntapaa. Ehkä samurait sun muut on ihan cool juttu mutta ei tikut ja nuudelit liity siihen mitenkään. Ei mikään muutama tieto voi saada minua puolueelliselle kannalle missään suhteessa. En minä halua olla mikään massaidiootti joka arvostaa Japania tietämättä edes koko maasta muita seikkoja kuin niitä joita jo Yhdysvaltalaiset ovat meille tarjonneet omina versioinaan (kuten voltteilevat ninjat jne.).

Tässä oli yksi askeleeni eteenpäin matkassani täydellisyyteen. Syön edelleen niitä nuudeleita mutta vain silloin kun oikeasti näen sen loogiselta kannalta tarpeelliseksi.
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Mikkey kirjoitti:Ja miksen käytä haarukkaa niitä syödessäni? Johtuuko se kenties perusteettomasta ihailusta tyyliä kohtaan?
Itse syön puikoilla niitä lähinnä sen takia, että se on helpompaa kuin haarukalla. Haarukalla syödessä tulee aina napattua kupista ihan järjetön läjä kerralla ja se on hankalaa tunkea suuhun... Puikoilla saa väkisinkin vähemmän. ^^ Ja jos syön jotain muuta puikoilla, niin se johtuu siitä, että sitä on hauska harjoitella ihan omaksi iloksi.
Avatar
Woler
Chuunin
Chuunin
Viestit: 280
Liittynyt: Ma Tammi 29, 2007 16:05
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Woler »

Mä en tykkää noista blue dragonin nuudeleista koska ne on niin ohuita ja tuntuu ku söis jotain ompelulangan pätkiä, Tai no en tiiä onko ne kaikki samallaisia. Mäki syön nuudelini puikoilla koska koskaa... en tiiä se on vaan kivempaa! :D Kananuudelit on parhaita!
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Woler kirjoitti:Mä en tykkää noista blue dragonin nuudeleista koska ne on niin ohuita ja tuntuu ku söis jotain ompelulangan pätkiä, Tai no en tiiä onko ne kaikki samallaisia. Mäki syön nuudelini puikoilla koska koskaa... en tiiä se on vaan kivempaa! :D Kananuudelit on parhaita!
Nw ohuet on riisinuudeleita ja kyllä Blue Dragonilta löytyy ihan vehnääkin.
Avatar
KuroTsubasa
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: Ma Marras 20, 2006 19:42

Viesti Kirjoittaja KuroTsubasa »

Syöttekste jotain pikanuudeleja? Aitona kinkkinä pitää sanoa, että nää pikanuudelit on loukkaus xD. Riisinuudeleita voi valmistaa eri tavalla jaa niitä on paksuja, ohuita, lyhyitä, pitkiä. Paksut ja pitkät on mun lemppareita^^ (paksu & pitkä...älkää ajatelko kaksimielisesti)

PS. Kananuudelit = munanuudeleita
Kuva
Epik High
Vastaa Viestiin