Bleach Cosplay

Oletko cosplay'annut tai aiotko?

Olen cosplayannut
18
19%
Naamiaiset Batman!
3
3%
Ei En ole.
35
37%
En ole mutta aion.
39
41%
 
Ääniä yhteensä: 95

Rai

Viesti Kirjoittaja Rai »

Animeconissa cospasin, kyllä. Mutta jätän sanomatta, että mitä. Häpeän liikaa. <___< Death Noten Nearina pyörin yhden päivän, sen jopa kehtaan myöntää. Olin iiihan valkoinen ~

Nyt lauantaina - omgz, enää kolme kokonaista päivää - Traconissa cospaan Yachirua. Ja kaikki tietää mistä sarjasta, ne? : D

Kaikk' on vielä kesken, mutta eihän me panikoida, ehei... ^^;;
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Joo. Ja nyt olen minäkin cossannut Bleach hahmoa.
Madarame Ikkakua.
Ja seurassani oli chibi-Yumichika.... alias Laittikola :D
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Hum, julkistan Bleach-cossini No. 2. Se oli Kuchiki Rukia kouluasussa. Ja se oli keskeneräinen. Aika asun tekemiseen loppui kesken. Oli mulla takkikin mutta se oli niin h**kkarin ruma etten viitsinyt laittaa sitä koko päivänä päälle.

Kuva tulee heti kun vaan saan kuvat nettiin.. :roll:
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Ei en ole. Mutta aion. Varmaankin Hollowia. Fishbone D;tä. Se on hieno, mutta todennäköisesti olen joskus Urahara kisuke.
Kuva
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Hieman harkinnassa olisi cossia Ropeconissa joko random Death Godia (helpompi) tai Kurosaki Ichigoa (vaikeampi), suurinpiirtein oikean väriset hiukset löytyy omasta takaa että eips tarvi värjätä... Vaikeamman tosta Ichistä tekee sen Soul Slayer... Se on niin hervoton... Mutta asenteikas, katsellaan sitten miten käy...
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Blue_Hill-san kirjoitti:Hieman harkinnassa olisi cossia Ropeconissa joko random Death Godia (helpompi) tai Kurosaki Ichigoa (vaikeampi), suurinpiirtein oikean väriset hiukset löytyy omasta takaa että eips tarvi värjätä... Vaikeamman tosta Ichistä tekee sen Soul Slayer... Se on niin hervoton... Mutta asenteikas, katsellaan sitten miten käy...
Tee se bankai-ichigo. saa miekan vähän helpommin.

Itse kysyisin että millä kannattaisi toteuttaa kurotsuchi Mayurin naama?
tarkoitan myös hattua. en tiedä, mikä olisi paras keino...
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Yay, way to go!!

Bleach-cossi No. Kolme, hollow Renji eli Hrenji suoritettu. Jos se nyt vaan ees oli oikea cossi.. .______.

Se käveli penkkareissa ja Japanipäivänä. Ja olin ihan pirun tyhmä kun unohdin rasvan kotiin ja päätin kaikesta huolimatta värjätä kädet rasvavärillä :D Ne on edelleen paikoitellen valkoiset. Pirullista tököttiä, mutta peittää hyvin :3


Mun tekis kamala mieli vetää Bleach-cossia taas Ropeconissa, tällä kertaa sellaisissa shinigamien kouluasuissa!! \o/ Ois tosi kivaa.. :3 Tai sitten vaan kokeilla jotakuta kapteenia. Retsu ois kiva. Ukitakeeee~

Kouluasuhomma sukkaa sillä lailla että jos oisin Rukia tarttisin Renjin. Ja mistähän hitosta mä sellaisen repäisen kun ei kukaan suostu.. :´<
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Viesti Kirjoittaja KorDe »

LittleSamurai kirjoitti: Kouluasuhomma sukkaa sillä lailla että jos oisin Rukia tarttisin Renjin. Ja mistähän hitosta mä sellaisen repäisen kun ei kukaan suostu.. :´<
Olen ensi viikolla värjäämässä hiukset punaseksi ja kun hiukset kasvavat tarpeeksi, todennäköisesti tulossa Renjimäinen kampaus, mutta en minä osaa pukuja tehdä eikä hiukset tod. ole tarpeeksi pitkät Ropeconiin mennessä, eli ei ehkä kuitenkaan :p
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Takumi kirjoitti:Olen ensi viikolla värjäämässä hiukset punaseksi ja kun hiukset kasvavat tarpeeksi, todennäköisesti tulossa Renjimäinen kampaus, mutta en minä osaa pukuja tehdä eikä hiukset tod. ole tarpeeksi pitkät Ropeconiin mennessä, eli ei ehkä kuitenkaan :p
Ei Renjillä ollut pitkät hiukset kun se oli koulussa :3

Tuu nyt vaan, joooooooko...? Olit sä ainakin mua pitempi Japanipäivänä :D Tosin sellaista ihmistä ei täältä heti löydy joka ois lyhyempi, jopa Hyu taitaa olla mua pitempi xD

Saas nyt nähdä mikä se tulee olemaan. Kun ei ole punahiuksista naisshinigamia :´<

Nuo eivät näköjään tykkää hotlinkityksestä, mutta tätä kuvaa kai hait -gebric
Kuva
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Nnnnäääääh, on sillä kuitenkin suht pitkät hiukset, enkä yhäkään saisi mistään asua jne.
Taidan tulla ihan muuten vaan punapäänä sinne idlailemaan.
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Bleach Cosplay

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Joku taho ehdotti Renjiä allekirjoittaneellekkin 'Coniin cossiksi mutta mutta... En mie osaa mitään tehdä, käyttää ompelukonetta etc....! Ja 'Coniin on 25 päivää aikaa että paniikki iskee jos jotain meinaa saada aikaiseksi... APUVA! "lähtee katselemaan jotain mistä voisi olla apua ongelmaan"
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Bleach Cosplay

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Mä saan sitten itselleni sen Ulquiorran sinne niin sitten vedän siellä *spoiler animen katsojille* tämän~ /spoil


Mutta koska tuosta asusta ei ole tarkkoja kuvia, onko siellä takana sellainen viittahommeli vai onko se siinä takissa oleva helma?
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Vastaa Viestiin