Piirustuksia, Piirustuksia - v2

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Brawler: tuo on todella hieno! vähän suttuinen, mutta näyttävä. kuva on komea. onnittelen!

Rikutoka: Narutosta olevat kuvat on hienoja, mutta tuo Inyasha ei yllä samalle tasolle. miksi?
Kuva
Avatar
fredo
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1253
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 00:32
Paikkakunta: Ajou university, Suwon, Etelä-Korea
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fredo »

Dina
tuo bleach sarjis on huippu. Ei muutakun jatkat samaa rataa ja teet kunnon Hentai doujinin. :D

nuo muut kuvat on tosi rentoja ja muutenkin tykkään tavasta miten kuvat on häivytetty.



tässä raapustukseni tenttipaperille Fysiologian tentissä, jossa käytin pakollisen istumis ajan raapustamiseen. Harmi ettei mulla oo koskaan normaalisti aikaa tai Intoa piirrellä, jotta tuo taito paranis. No ehkä se pikkuhiljaa paremmaksi.

http://my.opera.com/Akatora/albums/show ... re=3871575
Go Student Exchange http://www.gostudentexchange.com/ -Jouni Ahtiainen-
Avatar
KuroTsubasa
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: Ma Marras 20, 2006 19:42

Viesti Kirjoittaja KuroTsubasa »

Wooow...piirrät tosi hienosti ja oma tyylikin sulla taitaa olla Dina^^. Fredo...ei millään pahalla, mutt toi silmä jotenkin näyttää epäluonnolliselta ja voisit harjotella sivuprofiilistä piirtoa. En itse ole ammattilainen, mutta kuintekin.


Aattelin laittaa vapputöherryksen tänne. Vähän flyff (mun yks MMORPG peli) affected ja skanneri on tosi huono joten se voi näyttää vähän rumalta( vaikka se sitä onkin)


http://i91.photobucket.com/albums/k283/wenkku/5.jpg
Kuva
Epik High
Avatar
AkaShin
Chuunin
Chuunin
Viestit: 291
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 12:37
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja AkaShin »

Teidän töitänne on aina niin kiva katsella

Ryuuou: Tykkään ihanista hahmoistasi, ne ovat karullatavalla kaunista katseltavaa. Mieleeni tulee jokin Death Noten Shinigami, joku ihan random sieltä missä ne asuukaan. Enemmän olisi saanut olla sävytetty lyikkärillä.

Brawler: Hahmo on hieno, tykkään taustasta koska se näyttää kuin olisi jollekkin kankaalle värittänyt sen. Väritys on onnistunut ja kaikki näyttäisi olevan tasapainossa. Hieno kuva, mutta ei oikeen mitään erityistä sanottavaa.

Dina: Sarjis on suloinen (en kuitenkaan mikään IchigoxRukia fani ole). Ensimmäinen ruutu näyttää paljon aloittelijamaisemmalta kuin muut. Kiva kun on erillaisia sävyjä eri varjoissa, tosin olisi saanut ehkä olla hieman tummempi jos siinä ikkunan edessä jotkut verhot olivat (mutta realistisuus on jostakin, joten ei mitään väliä ) Mustavalkoiset työt on kauniita jos ne osaa tehdä, minusta tämä on kaunis.

fredo: Mielestäni sivuprofiili on hieno. Silmä on jotenkin kummallisen näköinen, taitaa olla liian edessä.. Lähellä nenää (toivottavasti jotkut tajuavat selityksistäni). Hiukset ovat kivat kun ne on vaivalla tehdyt ja tommoisseet lyhkähköt. Kauluksessa on jotain vikaa, en tiedä oikein mitä. Taitaa olla liian ylhäällä vaan minun makuuni.

Chzinkki-chan: Värit ovat ihanat, mutta en saa mitään selvää tuosta sinisestä hahmosta. Punaisesta saan selvääkin ja hänellä taitaa olla jonkinsortin ase kourassaan.. Onhan tämä ihan kiva, mutta en saa mitään selvää niin paha oikein mitään sanoa. Punaisella (naisella..?) on hienosti värjätyt hiukset.
Kuva
Inquisitor
Genin
Genin
Viestit: 105
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 16:38

Viesti Kirjoittaja Inquisitor »

...
Viimeksi muokannut Inquisitor, Ti Heinä 29, 2008 23:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
fredo
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1253
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 00:32
Paikkakunta: Ajou university, Suwon, Etelä-Korea
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fredo »

D3nniz kirjoitti:
AkaShin kirjoitti:Teidän töitänne on aina niin kiva katsella

fredo: Mielestäni sivuprofiili on hieno. Silmä on jotenkin kummallisen näköinen, taitaa olla liian edessä.. Lähellä nenää (toivottavasti jotkut tajuavat selityksistäni). Hiukset ovat kivat kun ne on vaivalla tehdyt ja tommoisseet lyhkähköt. Kauluksessa on jotain vikaa, en tiedä oikein mitä. Taitaa olla liian ylhäällä vaan minun makuuni.
Joo kyl noi silmät on vähän liian edessä, mutta jokin muu tuossa kuvassa on kans outoo (en vaan oikeen osaa sanoo mikä). Kait se johtuu siit ettei kauluksen takii näy lainkaan niskaa tai kaulaa ni toi leuka jää tohon tollain hassusti ja sen takana tyhjää (toivottavasti joku ymmärs) :lol:
Kiitoksia kommenteist. pitää kiinnittää tuohon silmään enemmän huomiota. tarkoituksella tuon silmän noin eteen tein, mut se teki siit kyl oudon näkösen.

en sitten tiedä jos jostain alitajunnasta tein siitä tietyltapaa aasialaisen. Nimittäin siellä tuppaa olemaan geeneissä välillä niin että se nenä on nöpönenä ja ja niin että nenänvarsi menee todella syvälle. vielä jos kyseisellä henkilöllä on isot silmät, niin sivuprofiili tosiaan näyttää oudolta. Yllätyksekseni satuin tänään tapaamaan lounaalla just kuvailemani näkösen korealaisen, jonka eräs korealainen kaverini lounaalla minulle esitteli :D
Go Student Exchange http://www.gostudentexchange.com/ -Jouni Ahtiainen-
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Uusin. Tästä kaipaisin palautetta. (Silmät on vähän jännät ainakin..)
Kuva

Tämän pistin SKOTWiin.. Mistä ei taida muuten tulla yhtään mitään...
Kuva

Parit photari sketsit..
http://www.deviantart.com/deviation/55311316/
http://www.deviantart.com/deviation/55371881/

Asuma sketsaus..
http://www.deviantart.com/deviation/547 ... ort%3Atime

ja sitten vielä tällänen O___O
http://www.deviantart.com/deviation/528 ... ort%3Atime



-----
Sham:
Ihan jees töitä. Itse tykkään tuosta ...ja helvetti työstä eniten, siinä on hyvä fiilis ^^

Ryuuou:
Kivat kädet tolla : D Hyvä työ, melko paljon yksityiskohtia

fredo:
Vastustan ruutupaperille piirtämistä, mutta mutta.. Yhtä viivaa kaipaisin tuohon kaulan ja leuan väliin, ettei se hahmo näyttäisi niin paksulta ^^' Muuten jees.

Muillakin mukava piirrustuksia.
Avatar
Brawler
ANBU
ANBU
Viestit: 489
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Brawler »

Nonni, eli Itachista väsäsin sketsin tuohon. En erityisemmin aikaa tuohon käyttänyt, joten olkaa armollisia ^__^!

Klick!




EDIT:

Vielä toisen tein: Itachi
Kuva
Silmä silmästä johtaa vain kasvavaan sokeuteen.
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Re: Piirustuksia, Piirustuksia - v2

Viesti Kirjoittaja frostious »

Ja taas muistutuksena: te ihmiset jotka pistätte kuvia, kommentoikaa muidenkin kuvia. Mieluummin teidänkin kuvianne kommentoidaan jos itse vaivaudutte antamaan jonkinlaista kommenttia toisten kuvista. Muuten menee aika yksipuoliseksi tämä homma, ja on epäreilua että tulette "kalastelemaan" kommentteja ilman että itse annatte minkäänlaista palautetta.

/mod
Avatar
KuroTsubasa
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: Ma Marras 20, 2006 19:42

Re: Piirustuksia, Piirustuksia - v2

Viesti Kirjoittaja KuroTsubasa »

Wooow Dina *worship,worship,worship* tosi hienoi ja ne chibit on kivan söpöi. Amatöörinä en osaa sanoa mitään muuta kuin toivoisin, että jonain päivänä osaisin piirtää yhtä hyvin. 9/10

Brawler...et varmaankaa oo Itachi fani. Ihan hienoi ja toi ensimmäinen lyikkäri työ on ihan hieno. 8-/10
Kuva
Epik High
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Re: Piirustuksia, Piirustuksia - v2

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

Dina kirjoitti:mutta molemmis kuvissa minua vaan mietityttää että onko nuo silmien alla olevat viivat tarkoituksella.. siis kuuluuko ne hamolle vai ei..
Kyllä ne kuuluvat hahmolle

/MEGA OFFF
Kuva
Avatar
Brawler
ANBU
ANBU
Viestit: 489
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: Piirustuksia, Piirustuksia - v2

Viesti Kirjoittaja Brawler »

Nonnih, ensipiirros deidarasta. Klick!

Ja kommentoin muitten:

Dina, sarjiksesi oli oikein hauskoja, piirrostyylisi lähentelee samaa kuin minun melkeinpä mielestäni ^^. Kivoja ideoita, pidin ekasta paljon xD. Ovatko hahmot jostain sarjasta vai omakeksimiä? (bleach?) Muttajuu, kivoja on ^^, ehkä voisit kokeilla täyttää kuvia ensikerralla enemmän kun ne vaikutti silmäyksellä vähän tyhjiltä. :D

Nixu:

Kivoja sketsejä/piirroksia. Tykkäsin itachista paljon ^^, kivat värit. Voisi ajatella Semi-realina sen hahmon :D. Upeata nixukamaa niinkuin aina. You live up for a name of artist i'd say! Myös tuo ensimmäinen kuvasi on hieno, sullahan oli siitä avakin yhessä vaiheessa ^^. Keep up the good work!
Kuva
Silmä silmästä johtaa vain kasvavaan sokeuteen.
Avatar
AkaShin
Chuunin
Chuunin
Viestit: 291
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 12:37
Paikkakunta: Pori

Re: Piirustuksia, Piirustuksia - v2

Viesti Kirjoittaja AkaShin »

Arvioinpas taas vähään aikaan..

Brawler: Ihana tausta! Pidän yksinkertaisuudesta ja värityksestä. Varjoja saisi olla hieman enemmän ja korva häiritsee minua (musta kuoppa..) Todella hieno muuten. Pidän paljon lämpimistä väreistä.

Jaffis: Tausta on tässäkin ihana. Deidara taustalla on ihana, Se tekee siihen sen jonkun. Tuosta pyörre naamasta en nyt oikein osaa sanoa mitään kun sen mangan lukemisen lopetin niin en muista siitä oikeen muutakun ton naaman.. Ehkä tuo takki on hieman yksinkertainen.. Tuollainen neliö. Muuten kuva on oikein hupaisa ja kauniisti väritetty.
Kuva
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Re: Piirustuksia, Piirustuksia - v2

Viesti Kirjoittaja Sham »

Brawlerin Deidarassa on kauniit värit ja tosi ihana tausta. ^^ Jotenkin olen alkanut viime aikoina mieltyä kaikkeen oranssiin. Sillä on oikein onnistunut ilme, tykkään tosi paljon :3 Tuo korva jäi vähän kuitenkin häiritsemään minuakin :\

Tämä on pakko laittaa kun itse tykästyin siihen niin paljon ^^
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Piirustuksia, Piirustuksia - v2

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Pistän muutaman kommentin myöhemmin ^^

Jaffis: Juuh uh.. Aika iso Tobi :p

Sham: On kyllä hieno ^^ Kivat värit ja hyvä toteutus.

Tossu: Tykkään, ainoa huono puoli on, että olet piirtänyt sen ruutupaperille..


------
Tällänen super nopea photari tuherrus :p

Kuva
Vastaa Viestiin