Bleach-foorumi

Yleinen keskustelu Bleachfi.net- sivusta
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Uraha kirjoitti:Kysyisinpäs nyt näin: Onko Bleachfi sivusto palauttamassa takaisin nettin ja foorumi siirtyisi myös sinne? Vai jätetäänkö foorumi tänne?
Luultavasti fore jää tänne, koska se alun perinkin siirrettiin tänne sen takia, koska suurin osa siellä käyvistä (itseni mukaan lukien) on alun perin täältä, ja siellä oli aika vähän käyttäjiä. Ja koska ihmiset olivat oppineet hengailemaan täällä, oli siellä aika paljon idlaamista. Mutta sivuston pitäis joskus alkaa taas toimia. Toivottavasti pian.. Ollaanhan sitä tässä jo ooteltu aika reippaan kauan. Vai onko sivustolla enää minkäänlaista toivoa?
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Misplaced
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 337
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 18:58
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Misplaced »

LittleSamurai kirjoitti:
Uraha kirjoitti:Kysyisinpäs nyt näin: Onko Bleachfi sivusto palauttamassa takaisin nettin ja foorumi siirtyisi myös sinne? Vai jätetäänkö foorumi tänne?
Luultavasti fore jää tänne, koska se alun perinkin siirrettiin tänne sen takia, koska suurin osa siellä käyvistä (itseni mukaan lukien) on alun perin täältä, ja siellä oli aika vähän käyttäjiä. Ja koska ihmiset olivat oppineet hengailemaan täällä, oli siellä aika paljon idlaamista. Mutta sivuston pitäis joskus alkaa taas toimia. Toivottavasti pian.. Ollaanhan sitä tässä jo ooteltu aika reippaan kauan. Vai onko sivustolla enää minkäänlaista toivoa?
Toivoa on jäljellä =) tosin hieman vähän.
Michiyota ei ole näkyny moneen kuukauteen ja homma on hieman pärstäleinä.
:cry:
Kuva
Propsit Miyokolle sigusta \o/ >>>http://www.bleachfi.net<<<
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Misplaced kirjoitti:Toivoa on jäljellä =) tosin hieman vähän.
Michiyota ei ole näkyny moneen kuukauteen ja homma on hieman pärstäleinä.
:cry:
Juu, jos sivusto haluttaisiin herättää henkiin tarvittaisiin ensinnäkin joku koodaamaan sivut, toisekseen sisällöntuottajia jonkin verran koska käsittääkseni kaikki data vanhoilta sivuilta on kadonnut bittiavaruuteen, ja kolmanneksi tarvitaan uusi domain koska bleachfi.net on rekisteröity GO DADDY SOFTWARE INC:n toimesta... .com, .org, .info ja .biz olisivat vapaana ainakin.

Mutta katsotaan nyt mitä tästä tulee, ilmoitelkaa jos olisi kiinnostusta "pieneen" koodauspuuhaan tai sisällöntuottamiseen. Itse olen jo jotain saanut aikaan, mutta ennenkuin alan pakertaa lisää, odotan että onko yhtään ketään muuta mukana.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
neonsade
Genin
Genin
Viestit: 191
Liittynyt: Su Heinä 09, 2006 23:32

Viesti Kirjoittaja neonsade »

Itse kun olen Bleachista nykyään kovasti kiinnostunut niin olisin ainakin valmis jotain materiaalia tekemään, mitä sitten sivustolle tuliskin (iconeita, taustakuvia yms.). Itse tiedän parikin henkilöä jotka varmaan koodaisi ulkoasun, mutta heillä taitaa olla kiireitä atm. (jos nyt puhumme edes samasta asiasta). Olisi se ihan mukavaa jos oma Bleach aiheinen sivusto ja foorumi saataisiin.
Kuva
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Ouran kirjoitti:Itse tiedän parikin henkilöä jotka varmaan koodaisi ulkoasun, mutta heillä taitaa olla kiireitä atm. (jos nyt puhumme edes samasta asiasta). Olisi se ihan mukavaa jos oma Bleach aiheinen sivusto ja foorumi saataisiin.
Jep, ulkoasun koodaaja olisi nimenomaan haussa. Foorumi pysyy ainakin tällä tietoa täällä kun se tuntuu ihan hyvin täälläkin toimivan.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

gebric kirjoitti: Jep, ulkoasun koodaaja olisi nimenomaan haussa. Foorumi pysyy ainakin tällä tietoa täällä kun se tuntuu ihan hyvin täälläkin toimivan.
Isoveli opiskelee tota ammatikseen yliopistossa. Pyörii täällä nimellä Ki-Ken-Tai-Itchi tjsp, kysykää siltä :3
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
neonsade
Genin
Genin
Viestit: 191
Liittynyt: Su Heinä 09, 2006 23:32

Viesti Kirjoittaja neonsade »

gebric kirjoitti: Jep, ulkoasun koodaaja olisi nimenomaan haussa. Foorumi pysyy ainakin tällä tietoa täällä kun se tuntuu ihan hyvin täälläkin toimivan.
Minkälainen ulkoasu on kyseessä? Saisiko jotain "previkkaa" yksityisviestillä tms.?
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Eipä olla päädytty mihinkään ratkaisuun kun operaatio henkiinherätys on vasta alkuvaiheessa. Kaiketi menee aivan uusiksi verrattuna edelliseen. Täytyy koittaa kehittää jotain runkoa loppuviikosta, mutta jos koodaajalta löytyy vähänkään graafista silmää hänellä tulee olemaan melkeinpä vapaat kädet. Mutta palaan tämän osalta asiaan loppuviikosta, kun ensin saan jotain aikaiseksi ja katson saako se kannatusta, kun en miksikään diktaattoriksikaan viitsi ruveta.

edit: Tässä olisi pari karkeaa karvalakkimallia minkä pohjalta voisi lähteä rakentamaan.
http://img106.imageshack.us/img106/7352/ehdotus1rg3.jpg
http://img502.imageshack.us/img502/7558/ehdotus2il8.jpg

Toki muidenkin ehdotukset, kokonaan uudet tai edellisten parannukset ovat tervetulleita. Muistutan vielä että kaikenlainen sisällöntuottamisapu on tarpeen, hahmoesittelyt, jaksoselostukset, kidoulista, zanpakutout, hahmoluokat, taide, ym., ym. Jos joku saa aikaiseksi jotain, lähetä tuotoksesi -> gebric@gmail.com
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Misplaced
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 337
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 18:58
Paikkakunta: Tornio

Re: Bleach-foorumi

Viesti Kirjoittaja Misplaced »

Itse voin lähteä mukaan tekemään sisältöä uudelle sivulle jos vanha apu kelpaa :)
Vanhan koneen kätköissä taitaa olla muutami hahmoprofiikeja ja avatareja!
Kuva
Propsit Miyokolle sigusta \o/ >>>http://www.bleachfi.net<<<
Vastaa Viestiin