Lost

Keskustelut TV-sarjoista ja Elokuvista tulevat tänne.
Avatar
Andar
Genin
Genin
Viestit: 115
Liittynyt: To Elo 25, 2005 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Lost

Viesti Kirjoittaja Andar »

Lentokone täynnä matkustajia putoaa oudolle saarelle, jota muu maailma ei tunne.
Genre: Drama, Mystery, Adventure, Thriller, Action

http://en.wikipedia.org/wiki/Lost_%28TV_series%29




Itse aloin seurata Lostia kun toinen tuotantokausi oli Amerikassa päättymäisillään. Vaikka sarjan alku ensimmäisen jakson jälkeen olikin tyyyylsä, jaksoin sen kuitenkin kahlata läpi. Ensimmäisen tuotantokauden jälkeen muuttui kiinnostavammaksi, kiitokset tästä Toisille (vai miten se nyt käännetäänkään Suomen Lostissa, The Others joka tapauksessa). Pari kuukautta sitten loppuneen tauon aika innostus ehti jo vähän lopahtaa, mutta eipä se kauaa kestänyt. Viimeiset jakson ovat olleet omia suosikkejani, erityisesti "Nikki & Paulo"-jakso, joka, vaikka tarina ei jakson aikana edennytkään, oli kuitenkin erinomainen.

Flashbackit ovat omasta mielestäni sarjan kantava voima, ne syventävät hahmoja ja ovat yleensä mielenkiintoisempia kuin itse saariseikkailut.
Avatar
Lmee
Genin
Genin
Viestit: 143
Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 16:51

Viesti Kirjoittaja Lmee »

Paras tän hetkinen ei anime sarja itse katon sitä abc:lta eli katson jo kolmos kautta ja koko ajan samaa jännitystä löytyy ja salaperäisyyttä.
Neji F.C
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Lostia olen katsonut ehkä toisen kauden seitsemänteen jaksoon. Pitäisi katsoa lisää kunhan saisi aikaiseksi. Tv:stä seuraaminen jäi kun kämpän ainosta tv:stä alettiin katsoa Housea.

Hahmot ovat mielenkiintoisia ja juuri flashbackit antavat heille lisää syvyyttä. Oma suosikkini on Locke.

Ja tuosta toisesta kaudesta... Ainakin sen verran mitä olen nähnyt, jotenkin toinen kausi vaikuttaa jämähtäneemmältä kuin ensimmäinen. Tosin ensimmäisessä keskityttiin siihen, että päästäisiin pian pois ja porukka oli tolaltaan jne, mutta toisella kaudella sarjaan on tullut liikaa aivan kummallisia elementtejä. Pitäisi katsoa lisää joskus niin tietäisi mihin ne oikein johtavat.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Itse aloin lostia kattomaan vähän tylsistyneenä, kunnes tuli se kohta, jossa Sayid ja kumppanit kuulevat sen ranskalaisen viestin. Tämä kohtaus on edelleen niin karmiva, etten yhtään ihmettele miksi jäin koukkuun XD

Nyt aina lostista puhuttaessa tulee vaan haikea olo, koska kolmoskausi on sellasta sontaa jota en enää jaksanut seurata. Kaksi ekaa kautta olivat aivan über-mahtavia ja nyt harmittaa niin vietävästi kun en koskaan saa lempisarjalleni kunnollista loppua.

Lempparihahmoja ovat Locke ja Desmond. Lempijakso on kakkoskauden "Dave" tjsp.. se Hurley -flashback, ihania käänteitä ja upea idea jaksolla <3.
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Katsoin sitä ekan ja toisen tuotantokauden puoleenväliin about...

Mutta tämä vähän jäi, kun aloin katsoa Housea.
Lempihahmoni on epäilyksettä Sayid Jarrah,Jin-Soo Kwon ja Charlie Pace.
Kuva
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Ekan tuotantokauden seurasin kuin haukka ja katsoin kyllä hiukan toistakin, mutta... jotenkin se ei enää iskenyt. .___. Alkoi hiukan ärsyttämään se jatkuva Jack/Kate/Sawyer kuvio ja kaikki uudet ihmiset, ja jatkuvat kuolemat ja oudot ilmiöt ja blaahblaah. Jotenkin jämähdin Houseen, kun kaiken sen draaman jälkeen oli mukava saada vähän ironiaa ja kyynisyyttä. Eli joo, ei kuulu enää ohjelmalistaani.

Sääli. Minä kun niin pidän Sawyerista... ;____; Ja Saiyidista. ;____; Ei vaan jaksa raahautua parin miehen takia niin puuduttavan sarjan ääreen.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Verdana
ANBU
ANBU
Viestit: 423
Liittynyt: Su Touko 27, 2007 21:04
Viesti:

Re: Lost

Viesti Kirjoittaja Verdana »

Lostistapa ei olekaan keskusteltu pitkään aikaan. :o
Itse olen vannoutunut Lost-fani, kaikkien aikojen paras tv-ohjelma ikinä! 1. tuotantokausi oli niin mahtava, mutta toinen ei ollutkaan mitenkään erityinen. Kolmannesta olen yrittänyt olla spoilaantumatta, mutta eipäs se oikein onnistu. Kaikki Sawyer+Kate-kohtaukset on aina vaan ollut ihan pakko nähdä.. :lol:
Vastaa Viestiin