POKÈMON GameBoy

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Avatar
chiro
Student
Student
Viestit: 23
Liittynyt: To Helmi 15, 2007 14:33
Paikkakunta: ylivieska

Re: POKÈMON GameBoy

Viesti Kirjoittaja chiro »

se on mahtava mun (pikku) veljel on gb:llä blue,Ruby,Sapphire ja leaf kun taas mul on pc:llä on diamond (ei toimi),
pokemon cg (card game),gold,green ja yellow. ps kaikki gb pelit on veljen XP
kattokaa nortikkaa/narutoo
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re: POKÈMON GameBoy

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

Kun pelasin ekan kuukauden poke pelii (jonka nimee en muista) se oli just kiva ja oli pakko pelaa sitä melkee koko ajan... Mut sit mun pikku veli rupes puhuu koko ajan siit pelist ja muutenkin pokemoneis koko peli rupes kyllästyttää.
On sitä kyl vielki silloin tällö kiva pelailla :D.
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Avatar
Hatashi-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 249
Liittynyt: Su Maalis 04, 2007 21:46
Paikkakunta: Imatrallahan mie..

Re: POKÈMON GameBoy

Viesti Kirjoittaja Hatashi-san »

Vois vaikka noi uusimmat kokeilla läpi emulaattorilla. Iha hyviähän nuo on pelata varsinkin pitkillä automatkoilla esimerkiksi.
"Deeper, I wanna go, hesitating no longer!
Mr. Reaper, let me show, my soul has grown much stronger"
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: POKÈMON GameBoy

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Ennen tuli pelailtua pokemonia ^^ Emulaattorilla enimmäkseen mut omistin minä GameBoynkin joskus vuosia sitten. Myin kyllä pois.. Siinä mulla oli Red

Muita mitä oon pelannu emulaattorilla:
- Yellow
- Blue
- Red
- Sapphire
- Ruby
- Crystal

ja sit tais olla viel joku .. en muista nimiä ^_^ Ois kiva taas pelata jotain mut ei oo emulaattoria koneella eikä pelejä.. mistähän niitä sais?
Happy panda
Avatar
BugShino
ANBU
ANBU
Viestit: 427
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 21:45

Re: POKÈMON GameBoy

Viesti Kirjoittaja BugShino »

Itse pidän Pokemoneista (vieläkin). Pelit on kivoja, haastavia välillä ja on kiva keräillä ja kehittää omista pikku palleroistaan siistejä hirviöitä. Tosin Pokemonit on nyt alkamassa mennä alaspäin, tekijöiden ideapulan takia, sekin on helposti todistettavissa (katsokaa, vaikka itse noita uusia ällötyksiä). Itse omistan Sapphiren (hyvä oli, mutta Poksut on aika epätasaisesti koulutettuja, kun kyseessä oli ensimmäinen pelini), FireRedin (myös mainio), Emeraldin (luultavasti jonkin sortin väärennys, kun tallennus hävisi maagisesti, eikä pakkaussessa ollut kunnon ohjeita. Toissaalta oltiinhan se ostettu Thaimaasta) ja GameCubella Coloseumin (sairaan huono). Lisäksi olen kokeillut Silveriä. Ja pikkuveljeni omistaa tuon uuden Pearlin (en ole kokeillut, mutta voisin ehkä mahdollisesti hankkia Diamondin).
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Re: POKÈMON GameBoy

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Eh, ikäänkuin tässä puhuttaisiin Pokémonista hieman häpeilevään sävyyn? Hyvä peli on hyvä peli, huono peli on huono peli -- oli ne oheistuotteet ja spinoffit millaisia tahansa :/

Oli miten oli, Pokémon yhtäkkiä tuli minulle ajankohtaiseksi aiheeksi. Kun tässä oli jonkinasteinen pelikuume tulevien pelinimikkeiden takia, päätin pistää hankintaan N64:lle Pokémon Stadium 2:n ja sen kautta pelattaviksi ainakin Pokémon Silverin ja Crystalin. Se että miksi teen juuri näin johtuu siitä että en ole koskaan omistanut minkäännäköistä Gameboyta, olen aina pelannut Rediä ja Blueta Pokémon Stadiumin kautta. Oikeastaan koko käsikonsolilla Pokémonin pelaaminen tuntuu jotenkin etovalta, sillä Stadiumissa on se hyvä puoli että sillä voi pelata kolminkertaisella nopeudella ja siirtää useita laatikollisia pokémoneja pelikasetilta toiselle -- molemmat ovat ominaisuuksia joita ilman en varmaankaan jaksaisi pelata kun olen jo niihin tottunut. Mömmöttäminenkin käy nopeammin Stadiumin PC:llä.

Toinen syy siihen miksi hankin hieman karsastamani uuden sukupolven Pokémon-pelit on se yksinkertainen seikka että Redistä ja Bluesta loppui tekeminen. Erilaisia bugeja hyödyntämällä olen saanut niistä aika paljon enemmän irti kuin tavallisesti pelaamalla, mutta raja ikäänkuin tuli vastaan siitä huolimatta. Kaikilla hyödyllisillä poksuillani on täyteen mömmötetyt statsit, kaikilla on mahdollisimman tehokkaat liikkeet (ainakin siten miten minä koen ne tehokkaiksi), melkein kaikki on koulutettu sellaisille leveleille että niitä voi käyttää Stadiumin cupeissa, kaikkia pokémoneja löytyy vähintään yksi kappale (Mew löytyy myös, sekä "aitona" että xiitattuna), yms.

Pitää saada lisää jyystettävää.

Niin joo, ja lempipokémonit! Omani ovat Mew ja Mewtwo poislukien Tauros, Aerodactyl, Jolteon, Snorlax, ja Nidoking. Exeggutor ja Persian on myös lähellä sydäntä.
Kuva
Avatar
Jugger
Rookie
Rookie
Viestit: 51
Liittynyt: To Joulu 20, 2007 10:16
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Re: POKÈMON GameBoy

Viesti Kirjoittaja Jugger »

Kyllä noita on tullut tahkottua shaprhiressa joku 100-150 tuntia peli aikaa kun taas goldissa on joku lähemmäs 400 tuntia peli aikaa ja kaikkien pokemonien tiedont paitsi mew ja celebi
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: POKÈMON GameBoy

Viesti Kirjoittaja Runte »

^Oikein! Pokemon on joko sellanen peli joka omistetaan tai sitten ei pelata ollenkaan 8D
Emulaattorilla pelataan kaikkee muuta ku pokemonia x)

//Off
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Nemineko
Student
Student
Viestit: 40
Liittynyt: Ti Huhti 28, 2009 18:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: POKÈMON GameBoy

Viesti Kirjoittaja Nemineko »

Mä en oikeastaan mitään muuta pelaakkaan kun pokémoneja... 8---DTosin en enää paljon ehdi pelata niin paljoa, ja kaikki pelit mitä omistan on vedetty suunnilleen läpi, ettei niissä paljon pelaamista ole...
Aika rajuu ~
Avatar
estralioth
Student
Student
Viestit: 4
Liittynyt: Pe Heinä 17, 2009 13:42
Paikkakunta: askola

Re: POKÈMON GameBoy

Viesti Kirjoittaja estralioth »

Itellä on ihan vaa pokémon yellow, pokémon silver & crystal gameboylle (silverin muisti vaa on korruptioitunut=ei tallena enää :( ) ja pokémon colosseum gamecubelle ja kaikki pelattu läpi.
O o
/¯/________________________
| IM A FIRING MY LAZOR!!!
\_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Avatar
Oro-chan
Student
Student
Viestit: 21
Liittynyt: Ma Huhti 06, 2009 09:16
Paikkakunta: Jokkis city

Re: POKÈMON GameBoy

Viesti Kirjoittaja Oro-chan »

Isollaveljelläni on pokémon blue gameboylla, muttei pelaa sitä enää (jätkä on jo yliopiston ekalla luokalla) joten ite pelailen sillä vähän väliä... Tosin, isoveli pääsi muinoin sen melkein läpi, mutta minä päätin silloni aloittaa pelin alusta '^^

Mutta tosiaan, blue on ainoa pokémon pelimme...
Ken toiselle kuoppaa kaivaa, sil on lapio.
mansikkamies
Student
Student
Viestit: 6
Liittynyt: Su Elo 30, 2009 15:26

Re: POKÈMON GameBoy

Viesti Kirjoittaja mansikkamies »

Mull on itellä SilverjaYellowja isoveljellä on Blue. ^^
Tykkään pelailla niitä aina joskus. Muuten jos jollain on joku pokemon tai mario peli josta haluu eroon niin sanokaa mulle, oon valmis ostamaan.
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: POKÈMON GameBoy

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Tuli taas yhtäkkinen hinku päästä pelaamaan pokemonia. Tämmöinen pakollinen nostalgiainto palaa aina silloin tällöin. Olen tähän asti pelannut emulaattorilla Yellown, Bluen, Redin, Goldin, Silverin, Crystalin ja jotain muistikuvia on Sapphiresta ja Rubysta (Nykyään en enää muista mitä on missäkin ja olen ihan sekasin) Olen aina luullut etten voisi luopua emulaattorin nopeutusmahdollisuudesta ja moninkertaisista save-paikoista mutta nyt kun tuli tuo DS ostettua niin kyllä se pokemonkin piti laillisesti hankkia.

HeartGold tarttui näppeihin lähinnä grafiikoitten takia, hemmetin kallis vaan -___-' Ihan mukavasti tässä on pelattavaa ja hitaampaan tahtiin kyllä sopeutui, mutta jonkinlaisen kunnollisen pokemonkarkotteen kaipaisin. Mikäli tämän viimeisteltyä tekee mieli vielä pokepalloja heitellä, voisin etsiä käsiini halvan Platinumin tai sitten odotella Black&Whitea sen about vuoden.

En kyllä ole lainkaan catch 'em all -tyyppiä. Olen huomannut että melkein samat pokemonit viihtyvät mukana joka pelissä :D Lempipokeja ovat erityisesti jäätyypin monsterit kuten Articuno ja Jinx. Oikeastaan pokemonilla ei ole niin paljoa merkitystä kunhan oppii jonkun hyvän hyökkäyksen, joista parhaita on mm. Blizzard, Ice Beam, Flamethrower, Thunder, Surf, Fly, Dig ja Psychic.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Orion
Student
Student
Viestit: 37
Liittynyt: Ke Heinä 21, 2010 12:34

Re: POKÈMON GameBoy

Viesti Kirjoittaja Orion »

Gold ja Blue löytyy GBC:ltä. On kyl hyviä muistoja noista ku skideinä pelailtiin kavereitten kanssa.
Kuva
"Even I can tell that hatred is spreading. I wanted to do something about it ... but I don't know what ... but I believe ... that someday the day will come when people truly understand one another!! If I can't find the answer, it will be up to you to do it!!" -Jiraiya
Ryuu
Student
Student
Viestit: 14
Liittynyt: Ti Marras 16, 2010 16:50

Re: POKÈMON GameBoy

Viesti Kirjoittaja Ryuu »

estralioth kirjoitti:(silverin muisti vaa on korruptioitunut=ei tallena enää :( )
Tuo tallentamattomuus johtuu pelikasetin patterin loppumisesta. Se patteri on mahdollista vaihtaa, joskin se on hankalaa ja vaatii juottamistaitoja. Siihen käy R2032-paristo, joita saa mm. valokuvausliikkeistä.

Emulaattorilla on tullut pelattua kaikki GameBoylle tulleet poké-pelit läpi.
Vastaa Viestiin