One Piece leffat

Keskustele täällä One Piece -animesta.
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

One Piece leffat

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Yleistä One Piece leffa keskustelua. Sana on vapaa, joten antaa palaa.
Esim. Mitä mieltä olette elokuvien juonista?



---
Itse olen vasta kaksi ensimmäistä katsonut ja olen melko tyytyväinen näkemääni.
Esim. verrattuna naruton leffoihin nämä olivat ihan täyttä laatutavaraa ^^
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: One Piece leffat

Viesti Kirjoittaja Runte »

Ainoat leffat joista en ns. pidä, ovat movie 3, eli king chopper ja toinen on Omatsuri Danshaku, vai mikä se oli. Ne ovat molemmat tylsiä ja kummankaan juoni ei sovi normaaliin One Piece meininkiin..

Parhaat leffat on Nelonen (Dead end no bouken) ja Seven star sword -leffa (Zoron ympärille keskittyvä leffa). Niissä on rutkasti silmille hyvää actionia ja ovat jännittäviä ^^
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
shin
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 673
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 15:05
Paikkakunta: Täällä jossain..

Re: One Piece leffat

Viesti Kirjoittaja shin »

Kaikki leffat katsottu.. Parhaat leffat ehdottomasti 4 ja 5.. Kummassakin hyvä juoni, eivätkä tappelutkaan jätä ketään kylmäksi.. Niinkuin Runte jo sanoi, on mielenkiintoista, kun tuo 5-leffa keskittyy ennen kaikkea Zoroon..

Huonoin leffa selkeästi 6. Piirrosjälki oli niin kamalaa, että teki tuskaa katsoa leffa loppuun..:S Miten ovat kehdanneet tuollaista edes julkaista..
Suuret on odotukset tuon uusimman leffan kohdalla.. Eli siin elokuva 8 (The Desert Princess and the Pirates), joka kertoo uusiksi Alabasta arcin.
Kuva
animewatcher | OneManga | INP
more anime, more happiness.
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Re: One Piece leffat

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Runte kirjoitti:ja toinen on Omatsuri Danshaku, vai mikä se oli. Ne ovat molemmat tylsiä ja kummankaan juoni ei sovi normaaliin One Piece meininkiin..
shin kirjoitti:Huonoin leffa selkeästi 6. Piirrosjälki oli niin kamalaa, että teki tuskaa katsoa leffa loppuun..:S Miten ovat kehdanneet tuollaista edes julkaista..
Mikä hemmetti teitä vaivaa?
Avatar
~yellow flash
Uchiha
Viestit: 730
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 00:05

Re: One Piece leffat

Viesti Kirjoittaja ~yellow flash »

Kolme ensimmäistä leffaa olen vasta katsonut, ja tähän mennessä olen pitänyt näkemästäni. Kaikki leffat ovat kyllä koneella odottamassa katsomistaan, kunhan vain joskus jaksaisi alkaa katsomaan niitä. On nämä selvästi Naruto leffoihin verrattuna parempia, kuten nixu sanoi.
Kakos leffassa pisti vain miettimään sen yhden pahiksen DF kyky.
Spoileri, maalaa nähdäksesiEli tarkoitan siis sitä, jonka avulla hän pystyi muuttumaan "vedeksi". Tai jonka minä luulin olevan vettä, mutta joka ei nähtävästi ollutkaan sitä. Tarkistin asian jostakin OP fani sivustolta, niin sen sanottiin olevan "jotain tunnistamatonta nestettä". Olisi muutenkin aika kinkkinen tilanne, jos jonkun DF kyky olisi oikeasti vesi. Joko hän olisi itsensä heikkous, tai hänellä ei olisi heikkoutta ollenkaan(siis ei ainakaan vesi olisi heikkoutena). ^^
Avatar
Jatimatic
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 619
Liittynyt: Pe Huhti 27, 2007 14:11
Paikkakunta: Laihia

Re: One Piece leffat

Viesti Kirjoittaja Jatimatic »

Jahha alotan nyt 4 ja 5 sillä uskoisin et järjestyksellä ei ole mitään väliä?
edit: Wow näyttääppi nelonen kunnon mätöltä vaikka vasta ekan puolen tunnin oon nähny nyt innoissaan seuraava osa : )
Btw kiva nähdä kun Toei on jaksanut nähdä vaivaa vähän enemmän näitten animaatioon kuin tavis jaksoissa.
edit2: Gah jotenkin mauton loppu jäi kuitenkin pääpahiksen idea oli oikeastaan juuri sama kuin Crocin vaan eri elementeillä ja lyhemmin.
Kuva
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: One Piece leffat

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Missä vaiheessa noita elokuvia kannattaa alkaa katsomaan spoilerit välttäen? Esimerkiksi minulla ei ole varmasti mitään järkeä katsoa ensimmäiseksi jotain viidettä elokuvaa, koska olen vasta katsonut ~25 jaksoa. Eli jos joku osaisi kertoa että kuinka monen jakson jälkeen suurinpiirtein olisi suotuisimpaa katsoa ensimmäinen elokuva.

Kiitos jo etukäteen. ^^
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
~yellow flash
Uchiha
Viestit: 730
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 00:05

Re: One Piece leffat

Viesti Kirjoittaja ~yellow flash »

Täällä on aika hyvin ryhmitelty nuo leffat, spesiaalit ja jaksot keskenään. Se ensimmäinen elokuva kannattaa katsoa siinä jakson 18 jälkeen. ^^
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: One Piece leffat

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Katottiin sen kolmos leffa tuossa jokunen päivä sitten..
EN pitänyt ihan niin paljoa, kun kahdesta ensimmäisestä, mutta siihen saattoi vaikuttaa myös se, kun Chopper oli niin avutan ja vasta ryhmään liittynät..

Täytyy nuo seuraavat leffat katsoa oikeilla kohdillaan ^^
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: One Piece leffat

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Itsehän olen nyt ehtinyt katsoa kolme ekaa leffaa. Paras niistä oli toinen. Ekaa oli vähän huono katsoa kun video oli niin huonolaatuinen ja pikselimössö häiritsi melkoisesti. Niinkuin nixu tuossa sanoikin, kolmonen ei ollut mikään paras mahdollinen. Vaikka Chopper ehtikin puraista yhden rumble ballin, siitä ei paljoa hyötyä ollut.

Neljännen ja viidennen leffan olen jo ladannut. Nehän muuten ovat paljon pitempiä (~1.5 h) kuin nämä kolme ekaa (~50 min).
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
~yellow flash
Uchiha
Viestit: 730
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 00:05

Re: One Piece leffat

Viesti Kirjoittaja ~yellow flash »

Katsoin juuri alkuviikosta neljännen ja viidennen leffan. Nämä kaksi leffaa ovat kyllä olleet reilusti ylitse muiden, varsinkin tuo nelonen. Todella paljon yllätti se, että miten hyvin oli tehty nämä molemmat. Juoni oli molemmissa ihan viihdyttävä ja muutenkin oli hauskaa menoa koko ajan. Täytyy tällä viikolla kokeilla saada katsottua vielä ainakin tuo kuudes elokuva. ^^
Avatar
Jatimatic
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 619
Liittynyt: Pe Huhti 27, 2007 14:11
Paikkakunta: Laihia

Re: One Piece leffat

Viesti Kirjoittaja Jatimatic »

Tulet järkyttymään kuinka paljon taso laskee, mut mistä latasit ton vitosen kun en oo viel sitä nähny?
Kuva
Avatar
~yellow flash
Uchiha
Viestit: 730
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 00:05

Re: One Piece leffat

Viesti Kirjoittaja ~yellow flash »

^ K-F:n subbaamana ja irkin kautta. Se ei näy olevan ladattavissa torrenttina ainakaan heidän sivuiltaan, mutta vaihtoehtoisesti voit kokeilla tätä, jos et käytä irkkiä. ^^ En voi taata tuon torrentin aitoutta, sillä itse latasin kyseisen leffan irkin kautta.
Viimeksi muokannut ~yellow flash, Pe Heinä 20, 2007 19:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: One Piece leffat

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Öööh.. Missasinko jotain.. Nyt vissiin puhutaan Kaizoku Fansubin subbaamasta One Piece leffasta numero viisi..
Jaa siis onhan se torrenttina heidän sivuillaan =__0 Or what?? http://xdcc.discoveryhosting.nl/tracker/ Siellä alhaalla..
Avatar
~yellow flash
Uchiha
Viestit: 730
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 00:05

Re: One Piece leffat

Viesti Kirjoittaja ~yellow flash »

Ai hitto, en lukenut sen tiedoston alkua, joten luulin sitä pelkästään tuoksi "Pirate Baseball King" -spesiaaliksi. Sitä sattuu kun silmäilee asiat vain puoliksi läpi. ;_____;

Noh, hyvä että korjasit. ^^
Vastaa Viestiin