Kingdom Hearts -FC

Kaikenlaisen fanittamisen voi suorittaa täällä
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Kingdom Hearts -FC

Viesti Kirjoittaja Nike »

Eli. Tämä on Kingdom Hearts-peleille (kyllä, monikossa) perustettu FC, johon voitte tuoda uutisia, fanarttia ja yleistä fanitusta aiheena KH.

Kingdom Heartsin päähenkilö on 14-vuotias Sora, joka asuu Destiny Islands-nimisellä saarella ystäviensä Rikun ja Kairin kanssa.
Salaperäinen myrsky siirtää Soran pois saareltaan aivan toiseen maahan jota hän ei tunne, ja siellä hän tapaa Donaldin (Aku) sekä Goofyn (Hessu). Näiden kahden kanssa hänen täytyy löytää Riku ja Kairi sekä taistella heartlesseja (pelin pahikset) vastaan.
Pelissä esiintyy runsaasti Disney-hahmoja Herkuleksesta Tikuun ja Takuun.

Pelistä on julkaistu jatko-osa Kingdom Hearts: Chain of Memories Game Boy Advancelle, jossa Sora hankkii kadonneet muistonsa takaisin käyttämällä kortteja.
Kahdelle edelliselle on myös tullut jatko-osa Kingdom Hearts 2, sekin PlayStation kakkoselle.
Myös kolmannesta osasta on runsaasti huhuja liikenteessä, mutta itse en ole onnistunut löytämään vielä mitään varmaa siitä, että kolmas osa tosiaan olisi tulossa. (http://ps2.ign.com/articles/751/751833p ... Sid=751833)

Kingdom Heartsista on tehty myös mangaa, joka perustuu peleihin. KH, KH: chain of memories, sekä KHII-mangan englanninkielisenä julkaisijana toimii Tokyopop.

Pistetäänpä sitten kuitenkin vielä näitä linkkejä perään.
http://www.tokyopop.com/S-1525/
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kingdom_Hearts
http://na.square-enix.com/games/kingdomhearts/

Jäsenet:
karasu-
Nike
Hyu
kaze-chan
Xtriimi
Tonnikala
Kinuski
Metal
Cujo
Viimeksi muokannut Nike, Ti Kesä 24, 2008 20:04. Yhteensä muokattu 8 kertaa.
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Woot. \,,/ Yksi ehdottomista, ehdottomista lempipeleistäni. Molemmat. Kakkosta en ole kerennyt hurjasti pelaamaan.. mutta silti. Välillä ne ovat vain suloisen söpöjä pelejä kaikkine lapsellisuuksineen ja Disney-hahmoineen ja Pahattarineen ymsyms.. ja sitten on taas synkempää menoa.

Ja sitäpaitsi molemmissa ehkä maailman kauneimmat alkuvideot ikinä. *katselee edelleen kyynelehtien KH 2 Passionia/Sanctuarya* <3

Pidän vain hirveästi. Eikä kakkonen ainakaan tähän mennessä (olen vasta Disney Castlessa ekaa kertaa : D ) ole ollut mitenkään liian helppo. :p

Minusta muutenkin idea yhdistää FF-hahmoja ja Disney-hahmoja KH-heppujen kanssa oli jotenkin... viehättävä. Vaikka Squallin kasvaminen pitkänhuiskeaksi yksinäiseksi sudeksi Leoniksi ja taasen Seiferin kutistuminen pipopäiseksi gangstaksi huvitti, niin... <3 Auron <3 Voi että. Fanitan Kingdom Heartsia, voi kyllä. Riku <3 Sora <3 Pointsit voin antaa myös, että englanninkieliset ääninäyttelijät tekevät työnsä loistavasti ja jokainen ääni osuu nappiin. (Vaikka yhä kiristelen hampaitani harmista kun kerta Axelina olisi ollut Keiji Fujiwara japaniversiossa... mutta ei voi mitään. Ei tuo englantilainenkaan paha ole.. <3)

Terveisin karasu-, KH-fangirlll.

( Btw, nike, sulla on pirun söpö avatari : D )


http://i23.photobucket.com/albums/b366/ ... 826616.jpg
linkin takana yksi kauneimmista KH-kuvista ikinä. Spoilaa tosin jonkin verran jos ei ole KH 2 pelannut..
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Tervetuloa, karasu-!! : D (Olen elossa, kyllä..) (kiitos kehuista. ^^)

Ajattelinpas pistää tähän vielä lisää linkkejä, jotka saattaisivat kiinnostaa KH-faneja. Olen lähinnä törmäillyt näihin itse netissä seikkaillessani ja todennut ne suht kiinnostaviksi. En nyt tiedä miten uusia nämä kenellekään edes ovat, mutta..

http://www.khinsider.com/
Päivittyy useasti, eli uusimmat uutiset näkyy aika äkkiä. Nättejä avatareja. ^^ Sekä tietysti paljon tietoa peleistä.

http://guru.theotaku.com/view.php?action=retrieve&id=85
"What Kingdom Hearts character are you?" (; (Itse sain Rikun.. kuvatekstinä "curiousity killed the cat".)

http://forum.insanelymac.com/index.php?showtopic=6093
PALJON SPOILEREITA KH2:sesta, ÄLÄ MENE JOS ET TAHDO SPOILAANTUA. Muussa tapauksessa, ihan mielenkiintoista keskustelua (jos oikeasti on aikaa ja hermoja etsiä ne mielenkiintoiset osat..)

http://www.kingdom-hearts.com/fi/index.html
Tämä kuuluisi luultavasti aloituspostiin.. *köh* Joo. Kingdom Heartsin suomenkielinen virallinen sivu.

http://www.square-enix.co.jp/kingdom2/
KH2:sen virallinen, japaninkielinen sivu. Jos osaa japania paremmin kuin minä (minun kohdallani lähdetään pyöreästä nollasta), niin hyvin menee. : D Ja kyllähän niitä linkkejä klikkailemalla voi muutenkin aikaansa kuluttaa..

Njaa. Siinä sellaisia.
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Jeejee, minäkin tahdon liittyä ^^ Olen itsekin yllättynyt kuinka koukuttunut olen Kingdom Heartsiin ^___^ Hahmot ovat loistavia, juoni mahtava, wuaaaa~ Tuota hahmotestiä en kyllä jaksanut tehdä, kun siitä arvasi heti mikä on tulossa... Mutta peli ja manga ovat molemmat aivan mahtavia ^^ Suosittelen ehdottomasti. Organization XIII on oikea hyvien hahmojen pesäke ^^ Tulipa massafani-viesti... No jaa. Muuten, kun siellä wikissä sanotaan, että kolmosen päähenkilö on eri, niin se ei kylläkään ole mielestäni mitenkään varmistettua, on kirjoittaja lukenut hieman väärin erään haastattelun... Omia lemppareitani ovat Organisaation jäsenet, mutta esim ManSex ei ole lemppareita, vaikka huvittava onkin xD No juu, kirjoittelen taas lisää ^^

Edit: Hyh, rupesi ihan yököttämään tämä viesti, mutta antaa olla xD
Kuva
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Olen mukana! o/

Aloitin KH ykkösen pelaamisen joskus aikaa sitten ja sain sitä kyllä ihan kiitettävän kauan pelatakin, kun minulla on tällainen pahe jäädä aina jumiin. Tällä hetkellä pelaan siis kakkososaa ja oikein lupaavalta vaikuttaa. Olen kyllä nyt hieman jumissa, enkä oikein jaksa ihan vielä jatkaa, mutta muuten on ollut kyllä todella hyvä peli.

Henkilöhahmoista sun muista pelissä esiintyvistä kiintoisista kohteista seuraavaa... Lempihahmoni taitaa tylsästi olla rakas päähenkilö Sora. Aluksi hän oli kovin söpö, mutta toisen osan ilmestyessä hän oli saanut jo jotein muutakin ;D Roxas oli myös kovin kovin suloinen ja tuli siskon kanssa moneen kertaan vinguttua tämän mienen pojan perään. Rakastin sitä rullalautailua!<3 Axel on aivan loistava! Minä vain nauroin. Se osuu aina kohdalle, että punapäiset pojat osaavat olla tunnelmannostattajia ^-^ Eikai heistä sitten enempää... Ja peli sisältää myös aimo annoksen näitä KH:n kuuluisia valoilmiöitä, mitkä saavat tuossa vanhassa telkkarin rojussa pään särkemään. Mutta idea on kyllä muuten hyvä ja silleen ;D Siinä on niin yksinkertainen juoni, että jopa meikä tajuaa sen ^^ Yksinkertainen ja hauska.

Siinä se kai sitten oli. Fanarttia en ole kummemmin löytänyt, enkä sinällään etsinytkään. Halusin vain ilmoittautua faniksi ja kertoa mieltymykseni tästä pelistä ;D Kiitos, jos jaksoitte lukea~
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Täällähän voi sitten vaikka kysellä apua, jos on jäänyt jumiin johonkin kohtaan ^^ Minä voin auttaa ainakin KH kakkosen kanssa ^________^

Minusta se juoni on siinä mielessä hyvä, kun siitä saa sen peruskuvan ja pysyy mukana helposti (vaikkakin eräs ex-luokkalainen pahvi skippasi kaikki näytöt, jotka kesti pidempään kuin puoli minuuttia, eikä ymmärtänyt hommasta lopulta mitään... Ärsyttää tuollainen, että vain pelaa ja skippaa sitten kaikki pelin helmet `____´ ), mutta siinä kuitenkin on paljon syventävää hommaa, esimerkiksi se, että miten Nobodyt oikeasti syntyy, muutenkin kuin se pintaraapaisu, saati sitten miten jotkut tietyt Nobodyt ovat syntyneet ja mitä siitä on seurannut, varsinkin kun Naminé, Roxas ja Xemnas ovat täysin poikkeavia, erityisesti Naminé. Jos haluaa syvennystä, kannattaa lukea ne Ansemin reportit, niissä on paljon juttua ^^ Mutta siinä on tosiaan paljon herkkuja. Kohta voisi puhella KHII Final Mix plussasta, johon siis sisältyy myös Chain of Memories: remake. Mutta nyt en jaksa kirjoitella enempää, kohta sitten ^^
Kuva
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

Heh ^^
Mäki haluun mukaaan ;p

Siis tuo KH on hyvä peli olen 1. osan pelannut läpi ihan kokonaan (kaikki parhaat aseet 100 lvl jäbät ja kaikki optional bossit läpi mukaanlukien Sephiroth). Hahmot ovat hyvät ja pelattavuus hyvä. Ja tarina on aivan mahtava. ^^

KH 2 en ole vetänyt läpi, koska lupasin ittelleni etten mene sitä läpi ennen kuin olen saanut journalin 100% läpi (että näen sen extra videon pelin lopussa ;P), mutta siis olen ihan vikassa paikassa.
Spoileri, maalaa nähdäksesiSiellä door to kingdom hearst tai joku Oo
Jooh ja tarina kun sen vain parantu ja nuo formit oli hyvä keksintö. ^^
Kuva
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Xtriimi kirjoitti: Jooh ja tarina kun sen vain parantu ja nuo formit oli hyvä keksintö. ^^
Täsmälleen samaa mieltä - formit on loove. Erittäin hyödyllisiä monissa taisteluissa (tosin kun Donald ja Goofy ei ole siinä sähläämässä niin tulee orpo olo).
Ja hei, tervetuloa kaikille! ^^

Ei minulla mitään älykästä sanottavaa sitten ollutkaan..

Kävipäs muuten niin, että kun keskustelin tänään Kingdom Hearts kakkosesta parin meidänluokkalaisen pojan kanssa, niin hän totesi sen olevan huonompi kuin ykkönen. Kysyin syytä, ja herra sanoi että siinä on liikaa puhetta ;D Tykkää kuulema enemmän ihan vaan pelaamisesta.. (Jos minulta kysytään niin hän ei vaan osaa englantia..)
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

Nike kirjoitti: Kävipäs muuten niin, että kun keskustelin tänään Kingdom Hearts kakkosesta parin meidänluokkalaisen pojan kanssa, niin hän totesi sen olevan huonompi kuin ykkönen. Kysyin syytä, ja herra sanoi että siinä on liikaa puhetta ;D Tykkää kuulema enemmän ihan vaan pelaamisesta.. (Jos minulta kysytään niin hän ei vaan osaa englantia..)
Heh ^^
Ei ennen minuukaa kiinnostanut noi keskustelut ja aina vaan skippasin ne :p
Ja sit peleissä turhimmat kohdat olivat puhe kohdat ;P

Edit// sitten älkää käsittäkö väärin. Nykyään pidän paljon puhe kohdista :)
Viimeksi muokannut Xtriimi, Su Helmi 25, 2007 22:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Mitä ihmettä? Minun mielestäni keskustelut ja muut pätkät ovat pelin helmiä! Siis mielipiteensä kullakin, mutta eihän juonesta saa mitään irti jos vain tappaa koko ajan jotain Heartlessejä ilman, että edes tietää miksi niin tekee... Niissä tulee hienoja posetuksia, ihania puhepätkiä jne. Ne ovat da perfecto!!!oneoneone

No juu... Mutta minun mielestä parasta pelissä on juoni. Onhan siis toki pelattavuuskin todella hyvä, mutta en itse ainakaan jaksaisi pelkkää mättöä ilman ideaa. Enkä ainakaan ymmärrä miten kukaan jaksaisi fanittaa peliä pelaamisen jälkeen ainakaan yli kuukautta, jos ei ole yhtään perehtynyt juoneen, eihän silloin suunnilleen edes tunne hahmoja : ( Minusta tuollainen on tyhmästi tehty, mutta tietenkin se on oma asia.

Nike hei, oletko löytänyt paljoa uutta juttua Final Mix plussasta? Onko tullut mitään uusia varmistuksia esim. siihen Euroopan julkaisupäivään, kun se on ollut vähän hataraa...

Editto: Laitoin tähän viestin jonka eräästä syystä laitoin tahattomasti äsken tuplapostina...

On ainakin puhuttu, en muista, mutta minusta saattoi olla varmistettukin, että KH II Final Mix + re: Chain of Memories julkaistaisiin myös Euroopassa ja Amerikassa. Mutta tosiaan, jos se paljon viivästyy, kuten KH II, tai ei tulekaan, niin hankin kyllä vaikka Japanista *determined*

Edit: Täh? Tuossa äsken joku, jonka nickki alkoi G:llä, en muista ihan kuka, oli lähettänyt viestin, mutta nyt sitä ei näy, poistettukko vai? En nyt vielä jaksa poistaa tätä, mutta kai minun kohta täytyy, jos ei mitään valaistusta tule *confused*

Edit2: Se oli GolliMin viesti, mutta eipä sillä niin väliä ole.
Viimeksi muokannut hyu, La Helmi 24, 2007 13:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Hyu kirjoitti: Nike hei, oletko löytänyt paljoa uutta juttua Final Mix plussasta? Onko tullut mitään uusia varmistuksia esim. siihen Euroopan julkaisupäivään, kun se on ollut vähän hataraa...
Eipä mitään ihmeellisiä, mutta odotas hetki niin etsiskelen niitä taas.. a, tässä jotain;

"According to the pages of US video game magazine EGM, Kingdom Hearts II: Final Mix, once thought to be a Japanese only release, is to get a North American release.
.......
There's no official release date or any official confirmation of the game's release in North America. Should the rumour be true and the game does get released in North America, then there's a good chance we'll also be seeing it across Europe." (http://www.pro-g.co.uk/news/15-01-2007-4493.html) Tosin tuokin on hieman auki että onko edes tuota vahvistettu, sillä toiset tahot väittävät että ei ole. Joten.. no, se on taas tätä. (EDIT: Siis ei ole vahvistettu, *SIGH* selitän taas omiani. Sulkekaa korvat, jättäkää huomioimatta. En enää edes muista että mitä minun piti oikeasti kirjoittaa, mutta pääsi sekin unohtumaan. xD;)

Mitään tuon järkevämpää en tähän hätään saanut,.. Eikun joo. Olisi pari linkkiä. ^^

http://www.square-enix.co.jp/kingdom2fm/
KH2 Final mix+ jaappaninkieliset kotisivut! Vihdoinkin. (Ei sillä että tajuaisin niistä mitään.)

http://khfanit.net/
Suomenkielinen KH-fanisivu! Varmasti kaikki minua älykkäämmät yksilöt (..niin siis, kaikki) ovat jo löytäneet tuon, mutta leikkikää ihan vaan minun mielikseni että ette tienneet siitä.

http://youtube.com/watch?v=cMq7TbjpMjU
KH2 Final mix+-promovideo juutubessa. Rrroxasssss! (Siiis. KH2 Final mix+ Re: Chain of Memories-promo, tai niin se tuossa otsikossa sanoo. Plääh. Mutta näyttäisi kumminkin olevan molemmista. Taidan painella nukkumaan...)
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

Nomura and the Advent Children and Kingdom Hearts teams are creating the Final Fantasy Versus XIII game for Playstation 3. While nothing has been said about it, it is an action based game, opposed to the traditional turn-based and with a name like "versus" one can only assume multiplayer action! This is the game they will be developing before starting Kingdom Hearts 3.
Tuossa on vain selvennys, että KH 3 on varmasti tai aika varmasti tulossa.
Ja tieto on sitten kaivettu Tuolta

Videossa näkyy SPOILEREITA KH2 endingiin liittyen

http://www.youtube.com/watch?v=Rj9YOb5E ... rts%202%20

ja tuossa vielä näkyy jotain joka todistaisi KH 3 tulon
Kuva
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Pakko nyt olla mielissään kun tuli päihitettyä Xigbar (toisella yrittämällä), heti perään Luxord (uskomattoman tylsä taistelu, tyypissä muuta hyvää kuin se iiiihana aksentti) ja sitten Saix (joka oli ihan HELKKARIN pelottava o_______________O) mut sit joutuinki jo kaverilta kotia lähtemään. Angst DDD:

Toisaalta repeän näille iiihkuille organisaation fanitytöille jotka vihaavat Axelia Chain of Memoriesissa, koska se oli tåd kunnon pahis siinä.. tehdessään mitä teki. Axel on minun lempparini edelleen ;) (ei, en toki märsännyt SIINÄ YHDESSÄ KOHDASSA.)

Voi nyyhky, kohta tämäkin peli pelattu loppuun. :<<<< rakastan Kingdom heartsia yli kaiken. <3 Ihanaa päästä cossaamaan Rikua Animeconiin~
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Re: Kingdom Hearts -FC

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

höhööö liityn.

Luin juuri KH: Chain of memoriesin ekan osan ja ihastuin. axel on kyyl.
Kuva
Avatar
Kinuski
Genin
Genin
Viestit: 194
Liittynyt: Ke Maalis 09, 2005 16:32
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Kingdom Hearts -FC

Viesti Kirjoittaja Kinuski »

Voi huolittehan vielä tämmöisen pienen fanitytön mukaan fanittamaan? ^^

Ostin ensimmäisen KH:n noin kuukausi sitten ja (yllätys yllätys) jäin aivan koukkuun. No hakkasin peliä niin pitkään, että pääsin Hollow Bastioniin ja sieltä Ansem/Rikuun. Siihen sitten jäinkin jumiin niin pitkäksi aikaa, että päätin ostaa kakkos-osan. Se on ollut minulla noin kaksi viikkoa ja toiminut hyvänä stressin lievittäjänä ja en muista pelanneeni mitään peliä niin paljoa. Itse pidän kakkos-osasta enemmän, uusien toimintojen ja helppouden takia. Esimerkiksi kartat ja videoiden skippaaminen on hienoja lisäyksiä. Kaikki videot katson, mutta jos joutuu pelaamaan samaa kohtaa useampaan kertaan ei aina tarvitse katsoa videotakin uudestaan.

Rakastan pelin hahmoja. Tietysti pidän eniten tästä pelin päähenkilöstä Sorasta. Sitten pidän myös todella paljon Mikistä ja Akusta. Disneyn hahmot tuovat peliin todella hienoa. Erityisesti kakkos-osassa hahmoja on kehitetty ja niitä on tullut lisää. (Axel ja Roxas <3)
On my way~
Kuva
Vastaa Viestiin