Suigetsu FC. *spoil*

Kaikenlaisen fanittamisen voi suorittaa täällä
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Tonnikala kirjoitti:Ihastuitteko te heti Suigetsuun?
Kyllä. Se sojottava hammas. Se miten se hiipparoi nudistina ympäsiinsä tökimässä Sasukea päähän eikä tuntunut näkevän missään mitää ongelmaa. Kun on tärkeää sanottavaa, vaatteet voivat odottaa. Se millaisia reaktioita se saa Sasukesta esille, miten ne täydentää toisiaan esteettisesti ja luonteiltaan. Koko Hebi näyttää toimivat sillätavalla yhteen, toivon vaan että oikeasti ovat aika pitkälle mustavalkoisia with dashes of purple and gray to spike things up että harmonia pysyy. Ettei Karinin takki esim ole vaikka neonkeltainen.

Aluksi tosin olin sitämieltä että Suin vaatteet olisivat mustakeltaiset. Mutta ei se kyllä toimisi kokonaisuuden kannalta ollenkaan. Mutta se olisi kyllä niin Suigetsua, olla se yksi joka rikkoo dresscoden<3

edit: Äärimmäisen ihuna fanfic siitä miten Sasuke ja Suigetsu tutustuivat alunperin. Suigetsu huutelee altaasta ja Sasuke istuu reunalla.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
AlveAnn
Genin
Genin
Viestit: 190
Liittynyt: To Helmi 08, 2007 18:08

Re: Suigetsu FC. *spoil*

Viesti Kirjoittaja AlveAnn »

No voij hyvänen aika! Olihan täällä tällainen fanitopikki. Noniin, heti ensimmäiseksi haluaisin liittyä. ♥ Suigetsu on nimittäin niin "O__O... :'3", eli ihana. Tykästyin tuossa ihan pari päivää sitten, kun luin noita uusimpia chapuja vähän tarkemmin. Oow, Suigen hymy on mielettömän kivaa katsottavaa.
Ja se kysymys, ihastuitteko heti Suigeen? - Ihme kumma, en. Katsoin vain, että joku ihme torahammastyyppi hyppii miekan kanssa, jes. Mutta odotas kun vähän keskityin lukemaan mangaa, enkä vain katselemaan kiinnostavimmat kuvat (höm..^^'') niin hops!.. *ooh..kuolaa..*

Ja sigginikin vaihtui Sain simmuista vähän.. ajankohtaisenpaan versioon. >:)
Tuli vapina.

Hinata/Kankuro/Gaara/Akatsuki/Otonin/Suigetsu/Deidara - FC
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Re: Suigetsu FC. *spoil*

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

//off höh AlveAnn käytti täysin samaa avaa kun mulla oli ja vaihdoin ja nyt se teki siitä sigin ja ton mä tahtoisin ja sen vanhan avan.......//off

Mutta uusimmassa chapussa se pääsee huitomaan kunnolla ja pari jätkää P**koo housuihinsa..
Kuva
Avatar
AlveAnn
Genin
Genin
Viestit: 190
Liittynyt: To Helmi 08, 2007 18:08

Re: Suigetsu FC. *spoil*

Viesti Kirjoittaja AlveAnn »

Tonnikala kirjoitti://off höh AlveAnn käytti täysin samaa avaa kun mulla oli ja vaihdoin ja nyt se teki siitä sigin ja ton mä tahtoisin ja sen vanhan avan.......//off
Offia, gomen gomen! Huomasin itsekin, että meillä oli samat avat (no ei ihan, koko vaihteli..), joten siksi en viitsinyt sitä kovin kauan pitää. Mutta nythän sinä voit laittaa sen vanhan avan? :P Offi loppu.
Minua hieman pelottaakin tuo Suige, jos se vaikka tappaa jonkun suosikkihahmoistani. :( Sitten tulee sellainen ristiriitainen tunne "aah, Suigetsu, prkleen Suigetsu!!". :s :D

EDIT: Silloin minä alan rähisemään jos Suigetsu TEKISI jotain Deidaralle. *jukoliste!*
Viimeksi muokannut AlveAnn, Ma Touko 28, 2007 18:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuli vapina.

Hinata/Kankuro/Gaara/Akatsuki/Otonin/Suigetsu/Deidara - FC
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Re: Suigetsu FC. *spoil*

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

AlveAnn kirjoitti: Minua hieman pelottaakin tuo Suige, jos se vaikka tappaa jonkun suosikkihahmoistani. :( Sitten tulee sellainen ristiriitainen tunne "aah, Suigetsu, prkleen Suigetsu!!". :s :D
AlveAnn puhuu asiaa. Jos se nyt sattuu tappelemaan Kisamea vastaan, niin ottaa nuppiin niin kysästi. kaksi lempihahamoa taistelee, vain toinen voittaa! en tiedä kenen puolella olen...
Kuva
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Suigetsu FC. *spoil*

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Minusta se saa tappaa kenet vaan, varmasti tulee kuoleman arvoinen yhteenotto! Sallisin jopa tappelun Sain kanssa, sitten ainakin voinsin hyvällä omallatunnolla parittaa niitä keskenään. Narutoversessähän tunnetusti menee niin että if they hit each other it's canon.

Valitettava tosiseikka Kisamefaneille, se on takuuvarmasti edessä tuo tappelu. Eriasia sitten kumpi siitä selviää. Oletan että joko Sui tai ei kumpikaan, koska Suin rooli kerran on pitää Kisame poissa tieltä että Sasuke saa läimiä veljeään rauhassa ja kukaan tuskin tosissaan olettaa että Itachi/Akatsuki voittaa sitä tappelua.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Ayami
Genin
Genin
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 18:19
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re:

Viesti Kirjoittaja Ayami »

Tonnikala kirjoitti: Ihastuitteko te heti Suigetsuun?
Olen Zabuza fani ollut alkujaksoista lähtien,ja nyt kun näin Suigetsun,ihastuin aluksi hänen hampaisiin ja hiuksiin.Hampaista tuli niin mieleeni Zabuza ja ne hampit ovat vaan niin söpöt.
Hiusten väri on aivan ihana<3.
Palasin o_o
Kuva
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Re: Suigetsu FC. *spoil*

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Uskoisin hyvin epäsuimaisessa mielessä, että se menee näin: Suigetsu tappelee hetken sitä vastaan painostaean, mutta sitten kisame suuttuu. Ja lopputappelua ei näytetä ja lopussa kisame seisoo verisenä voittajana.

ja ayami, ne hiukset on ihanat...
Kuva
Avatar
[Deisi]
Genin
Genin
Viestit: 117
Liittynyt: La Kesä 09, 2007 12:09
Paikkakunta: jokioinen

Re:

Viesti Kirjoittaja [Deisi] »

Saisinko liittyä `orpo ilme´

Ihastuitteko te heti Suigetsuun?

Itseasiassa en..... Kun olin siskon kaa koneella niin ihmettelin ensin kuka kyseinen henkilö oli (koska en ollut nähnyt häntä vielä) niin sisko sitten kertoi.. sanoi että itsekin vähän piti kyseistä henkilöstä mutta ei tajunnut miksi siitä piti tehdä fanclubbi.Itse olin ensin samaa mieltä mutta kun tahdoin tietää lisää Suigetsusta kun ei kai se niin kamala ole niin ihastuin sitten koko tyyppiin :roll:
Orochimaru/SasoDei/Deidara/Kiba/Akatsuki/ Kankurou/Itachi /Gaara/Suigetsu/Zaku,Dosu ja Kin/Black lagoon FC
Kuva
Avatar
Arbiter-
Student
Student
Viestit: 29
Liittynyt: La Loka 28, 2006 21:28

Re: Suigetsu FC. *spoil*

Viesti Kirjoittaja Arbiter- »

Deisi on lisätty~!

Aih, uusin chapu ja Suigetsu on aina yhtä suloinen kuin ennenkin. <3 Aina vaan innokkaammin odotan hetkeä, jolloin Suigetsu pääsee tappelee~ Ja potkasen Kishiä, jos se laittaa Suigen kuolemaan avuttomasti. .__.
Itsestäni ois aika hauskaa, jos Sai ois Suigetsuu vastas. Tässä nyt Rinde on käännyttänyt mua SuiSaiSui parituksen puoleen. >D Ai jai.
Thel 'Vadam x John-117 = OTP.
Aliens for love!


Suigetsu FC. || Y.S.A.K
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re: Suigetsu FC. *spoil*

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

Saisinkos liittyä ;P? Vaikuttaa kiinostavalt hahmolt ja ihanat hampaat sil o >:D!!
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Avatar
Mantta
Chuunin
Chuunin
Viestit: 270
Liittynyt: Ti Tammi 23, 2007 14:20
Paikkakunta: Turku

Re: Suigetsu FC. *spoil*

Viesti Kirjoittaja Mantta »

Suigetsu RocKs
Liityn.
Kuva
http://manttagfx.urli.net/
The World is still the same, its just less in it...
Metallimusiikki F.C. | ~Fairy Tail~ FC | Suigetsu FC | Zetsu F.C
Avatar
Arbiter-
Student
Student
Viestit: 29
Liittynyt: La Loka 28, 2006 21:28

Re: Suigetsu FC. *spoil*

Viesti Kirjoittaja Arbiter- »

Suigetsu on edelleen rakkaus, niin nostetaan tämä. :--3
(ja topicin tekijä yrittää olla aktiivinen.)
Thel 'Vadam x John-117 = OTP.
Aliens for love!


Suigetsu FC. || Y.S.A.K
Vastaa Viestiin