Mitä piirrät mieluiten??

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Metal
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 319
Liittynyt: Su Kesä 03, 2007 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä piirrät mieluiten??

Viesti Kirjoittaja Metal »

Fanarttia, Fanarttia, en yleensä saa mitään muuta aikaan. En mitään original-hahmoja jaksa piirtää, jos en tee niitä erikseen jotain varten (esim. roolipeliä tai sarjakuvaa, en tosin ole aikoihin tehnyt sarjiksia, koska... ne jäävät aina kymmenenennen sivun kohdalla kesken, kun ei inspaa).
Juuh, ja ihan vain hahmoja, olen laiska taustojen kanssa. Ja yleensä en saa niistä mieleisiäni.
Kuva
Avatar
JeBaZ
Genin
Genin
Viestit: 183
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 16:51
Paikkakunta: Tuolla-->

Re: Mitä piirrät mieluiten??

Viesti Kirjoittaja JeBaZ »

Fantasia ja scifi hahmoja. Eniten ehkä Japsi tyyliin mutta en pelkästään. Kuviin tulee aina jostain kumman syystä verta ja suolenpätkiä, mutta välillä harjottelen ihan ihmishahmonkin piirtoo. Viimeaikoina oon keskittyny käsien piirtämiseen, koska niissä tarvii harjotusta.
Veivät kauniin Siggini :,(
Avatar
MoonFang
Genin
Genin
Viestit: 100
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 01:49
Paikkakunta: Laukaa

Re: Mitä piirrät mieluiten??

Viesti Kirjoittaja MoonFang »

Lohikäärmeitä ja itse keksimiäni hirviöitä. Alkaa vaan ideat loppua... Tein tässä eilen Leviathanin. Tuli harvinaisen hyvä tekemäkseni, vaikka itse sanonkin. Aikaa meni n. 2 tuntia. Kunhan saan skannerin voin pistää sen tänne näytille.
Avatar
DeathWolf
Moderaattori
Moderaattori
Viestit: 118
Liittynyt: La Marras 19, 2005 13:04
Paikkakunta: Ex Lieksa, Nyk Kitee.

Re: Mitä piirrät mieluiten??

Viesti Kirjoittaja DeathWolf »

Kuten varmaankin suurin osa porukasta, piirrän mieluiten hahmoja animesta. Toisinaan tosin heittäydyn piirtämään aivan uusia ja uniikkeja hahmoja, sillä uskon että piirtäjänä kehittyy jos on kyky keksiä jotain uutta.
Avatar
Hi Enzeru
Chuunin
Chuunin
Viestit: 282
Liittynyt: Ti Kesä 27, 2006 18:47
Paikkakunta: Pori

Re: Mitä piirrät mieluiten??

Viesti Kirjoittaja Hi Enzeru »

Aikalailla piirtelen jotain ihan randomjuttuja, jotka lopulta löytävät paikkansa roskakorin pohjalta. ^^' Mutta tykkäisin kyllä tehdä sellaisia ei-niin-normeja töitä, tai siis sellaisia ei-niin-käytettyjä ideoita. Mutta jostain syystä aivoni lagaavat joka kerta kun yritän piirtää jotakin, joten tuloksena on: EI MITÄÄN ! >_>
Kiinnostaako lähestulkoon sanavapaa foorumi, jossa voit keskustella kaikesta mahdollisesta taivaan ja maan välillä, ja jopa niiden takaa ? Kahvitahra
Avatar
Lee<3
Rookie
Rookie
Viestit: 74
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 15:46

Re: Mitä piirrät mieluiten??

Viesti Kirjoittaja Lee<3 »

piirtelen Lee:n ja Gain kuvia ja joskus joitakin outoja heppuja mut ne yleensä lentää roskiin... :D
Gary diggaa diglettejä, Gary diggaa diglettejä!!
Avatar
Zetsubou
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ti Marras 18, 2008 11:18
Paikkakunta: Kontu

Re: Mitä piirrät mieluiten??

Viesti Kirjoittaja Zetsubou »

Randomisti vähän kaikkea. Ihmisiä oikeastaan eniten, fanartin määrä on viimeaikoina kummasti lisääntynyt :o Jotain mun ropehahmojakin yritän saada piirrettyä.
I have always known the storm would come,
listen now, my young ones,this is not a story I tell
of midnight, moon and sun


~ Neji FC ~ Shikamaru FC ~
Vastaa Viestiin