^ Scar oli todella hieno. Itachi taas oli vähän ... Yksinkertainen mielestäni. Ihan hieno oli muuten. Voisit korjata tilanteen laittamalla vähän ryppyjä kaapuun. Varjostukset onnistuivat kuitenkin hyvin.
Huomenna, kun saan skannerin, niin voin laittaa omia töitänikin näytille.
E: Yay. Nyt sain skannerin ja tässä ovat piirrustukseni.
MoonFang:Dragonit on hieno, mutt sen naama muistuttaa vähän linnun naamaa. BTW en ole ite mikään hyvä piirtämään, mutta ehkä tussiversio Auronista olisi onnistunut paremmin.(se on vähän sotkunen mun mielest). Voisitko piirtää jotain ja tussata sen...? Tulisi varmaan paljon hienompi ^___^
Brawler:Ooooh nice work. Simppeli ja hienosti tehty. Ehkä taustaan olis voinu lisätä jotain^_____^. JEE SCAR FMA FTW... itse en osaa värittää koneella yhtään, mutta on nähty vähän parempiakin Scar piirrustuksia^^(kai se oli koneella väritetty?!??!!)
Harmi kun on oma skanneri rikki. Toivottavasti saan skannerin kuntoon, että voitte haukkua mun töitä^^
^ Kiitoksia kommentista. Kyllä minä voisin sitä yrittää. Olen vain aina ollut vähän epäilevä noita tusseja kohtaan, koska, kun kaveri tussasi kerran erään työnsä, se meni aivan pilalle. En ole nyt vähään aikaan piirrellyt, kun on ideat loppu, mutta enköhän minä jotain keksi.
^ Tuo keskimmäinen K18 linkki ei tietenkään näy jos ei ole joininut tuonne DevAan, niin et kaiketi kykenisi uppimaan sitä jonnekkin muualle että muutkin kuin devAn käyttäjät voisivat sitä selata?
EDIT: Okei kiitos. o/
Viimeksi muokannut Hideyori, Su Loka 28, 2007 23:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
OMG. Nixu onks toi oikee ihminen...vai onks mun chzinnkki silmät niin pienet etten ees erota oikeeta ihmistä ja tietokoneella tehtyy(=Super hieno kuva). Toisest vois sanoo.....kumitissit boing boing kumitissit boing boing. "Kumitissit boingboing"-piirustuksessa kynnet on vähän oudot väriset. Ja kielen päällä on...(sry en oikein älyy)? Itse pitäis varmaan alkaa postailla jotain piirrustuksii. Pieni kritiikki vois olla hyvästä