Naruto.fi virheet, kehitys- ja palauteideat ylläpidolle

Löytyykö jotain ehdotettavaa? Kehuttavaa? Moitittavaa? Tänne.
Avatar
Fador
Chuunin
Chuunin
Viestit: 217
Liittynyt: Su Elo 24, 2003 15:44
Paikkakunta: Tampere/Finland
Viesti:

Re: Naruto.fi virheet, kehitys- ja palauteideat ylläpidolle

Viesti Kirjoittaja Fador »

~yellow flash kirjoitti:^ Tuo sääntö on tehty turhan monimutkaiseksi, joten se vähän kompastuu itseensä. Eikö sen koko alueen voisi määrittää, mihin voi sitten oman mielensä mukaan mahduttaa omia juttujaan? Vaikka 550x300, 550x200 tai vastaavaa. En usko, että se venyttää foorumia liikaa. Voihan sen säännön tietysti säilyttää, että yksittäis signaturekuvan täytyy pysyä siinä 500x125 rajoissa, mutta turha sitäkään olisi mielestäni säilyttää. Ja kuvien määrän voisi rajoittaa.
Luulisin että syynä näihin rajotuksiin oli se, ettei hitaampaa yhteyttä käyttävät joutuis odottaa lataamista turhan kauan kun sivu on täynnä kuvia..
Ainakin aiemmin tais joku puhua semmosta ;)
"I'm finally able to sleep, maybe even dream"
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Naruto.fi virheet, kehitys- ja palauteideat ylläpidolle

Viesti Kirjoittaja minori »

Syynä on tähän asti ollut lähinnä ne idiootit, jotka eivät osaa edes laittaa oikean kokoista kuva-siggiä, vaikka kokorajoitukset selvästi pikseleinä ilmoitetaan. Mutta totta kai tuo koko-alue, jolle saisi tunkea mitä huvittaa olisi paljon parempi, jos nämä nuorimmat/hankalammin tajuavat vaan osaisivat sitä sitten lukea. Voisihan tuota kokeilla...
Avatar
~yellow flash
Uchiha
Viestit: 730
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 00:05

Re: Naruto.fi virheet, kehitys- ja palauteideat ylläpidolle

Viesti Kirjoittaja ~yellow flash »

Siihen vielä voisi lisätä semmoisen kohdan, että maksimissaan 1,5? megabittiä saa olla signaturealueen yhteenlaskettu koko, animoitujen giffien varalta nääs.
jos nämä nuorimmat/hankalammin tajuavat vaan osaisivat sitä sitten lukea.
Pistäkää niitä banneja ankarammin, jos eivät ota opikseen. >.<
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Naruto.fi virheet, kehitys- ja palauteideat ylläpidolle

Viesti Kirjoittaja minori »

~yellow flash kirjoitti: Pistäkää niitä banneja ankarammin, jos eivät ota opikseen. >.<
Voi on niitä kuule jaeltu ja kovalla kädellä... >___< Mistä se hitleröintimaine muuten olisi tullutkaan. Mutta jos usean bannin jälkeen tyyppi yhtäkkiä toteaa, että mä otan screencappeja mun omatekemistä sigeistä kun en osaa tellentaa niitä, niin ei taida kamalasti niistä banneista olla apua... (tositarina - pahoitteluni asianomaiselle)
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Naruto.fi virheet, kehitys- ja palauteideat ylläpidolle

Viesti Kirjoittaja Nixu »

minori kirjoitti:..että mä otan screencappeja mun omatekemistä sigeistä kun en osaa tellentaa niitä, niin ei taida kamalasti niistä banneista olla apua... (tositarina - pahoitteluni asianomaiselle)
Miten vaikeaa voi olla painaa "save" tai "save as" nappulaa <__<
Olen kyllä valmis taas jakamaan banneja, jos haluatte nostaa siggi tilan kokoa o/


Hei Fador, Lisätäänkö taas kerran tuota avojen kokorajaa :3 joku 120-140 pixelii kentiäs?? ^^
Ja jos ei, niin saanko laittaa tuonne K-18 alueella isommat avat.. Olin katsovinani, että sellanen olisi mahdollista.. Täytyy tosin tarkistaa..
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Naruto.fi virheet, kehitys- ja palauteideat ylläpidolle

Viesti Kirjoittaja minori »

Äh, senkus nostetaan. Muokkailen säännöt heti ja tiedotan asiasta. Fadorinkin pitää vissiin sitten muokkailla, koska eikös foorumilla ole itsesensuuri päällä noissa isommissa.
Avatar
~yellow flash
Uchiha
Viestit: 730
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 00:05

Re: Naruto.fi virheet, kehitys- ja palauteideat ylläpidolle

Viesti Kirjoittaja ~yellow flash »

nixuboy kirjoitti: Hei Fador, Lisätäänkö taas kerran tuota avojen kokorajaa :3 joku 120-140 pixelii kentiäs?? ^^
Tästä puheen ollen, toivottavasti samalla voisi nostaa sitä avan tiedostokoko rajoitustakin.
minori kirjoitti:Mistä se hitleröintimaine muuten olisi tullutkaan. Mutta jos usean bannin jälkeen tyyppi yhtäkkiä toteaa, että mä otan screencappeja mun omatekemistä sigeistä kun en osaa tellentaa niitä, niin ei taida kamalasti niistä banneista olla apua... (tositarina - pahoitteluni asianomaiselle)
Mikä hitleröintimaine? En itse ainakaan näe sinua sellaisena. x3
Kuinka monta bannia olet antanut kyseiselle henkilölle? Jos jatkuvasti joutuu huomauttelemaan rikkeistä, niin eikö se olisi jo aika antaa pysyvä banni?
Avatar
Fador
Chuunin
Chuunin
Viestit: 217
Liittynyt: Su Elo 24, 2003 15:44
Paikkakunta: Tampere/Finland
Viesti:

Re: Naruto.fi virheet, kehitys- ja palauteideat ylläpidolle

Viesti Kirjoittaja Fador »

~yellow flash kirjoitti: Tästä puheen ollen, toivottavasti samalla voisi nostaa sitä avan tiedostokoko rajoitustakin.
No nyt sekin on 100Kt
"I'm finally able to sleep, maybe even dream"
Avatar
Hi Enzeru
Chuunin
Chuunin
Viestit: 282
Liittynyt: Ti Kesä 27, 2006 18:47
Paikkakunta: Pori

Re: Naruto.fi virheet, kehitys- ja palauteideat ylläpidolle

Viesti Kirjoittaja Hi Enzeru »

Olisko semmonen mahdollista, että käyttäjien profiilissa olisi hänen sukupuoltaan vastaava merkki, käyttäjän niin halutessa...?

Nixu: Tätä minäkin olen ruinannut.. Ei tosin tainnut viime softassa olla mahdollista..
Kiinnostaako lähestulkoon sanavapaa foorumi, jossa voit keskustella kaikesta mahdollisesta taivaan ja maan välillä, ja jopa niiden takaa ? Kahvitahra
Avatar
~yellow flash
Uchiha
Viestit: 730
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 00:05

Re: Naruto.fi virheet, kehitys- ja palauteideat ylläpidolle

Viesti Kirjoittaja ~yellow flash »

Muutama ehdotus koskien yleistä siisteyttä ja järjestystä.

- Tehkää tästä tai tästä globaali tiedote, nyt kun näköjään sellainenkin on mahdollista. Ja toinen niistä sen myötä kokonaan pois.

- 'Henkilökunta' -listan päivitys.

Fador

minori
ahjteam
chauron
Ear
Espy
Freyr
frostious
kiko-chan
LittleSamurai
Runte
nixuboy
Setzeri
circol
gebric
Michiyo
Misplaced
Umi

Ainakin nämä pois, ellei jopa enemmänkin. En tiedä, pitäisikö myöskään ahjteamin ja Freyrin kuulua moderaattoreihin, sillä heitäkään ei ole pitkään aikaan näkynyt foorumin puolella.
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Naruto.fi virheet, kehitys- ja palauteideat ylläpidolle

Viesti Kirjoittaja minori »

~yellow flash kirjoitti:
minori kirjoitti:Mistä se hitleröintimaine muuten olisi tullutkaan. Mutta jos usean bannin jälkeen tyyppi yhtäkkiä toteaa, että mä otan screencappeja mun omatekemistä sigeistä kun en osaa tellentaa niitä, niin ei taida kamalasti niistä banneista olla apua... (tositarina - pahoitteluni asianomaiselle)
Mikä hitleröintimaine? En itse ainakaan näe sinua sellaisena. x3
Kuinka monta bannia olet antanut kyseiselle henkilölle? Jos jatkuvasti joutuu huomauttelemaan rikkeistä, niin eikö se olisi jo aika antaa pysyvä banni?
En puhunut vain itsestäni, vaan yleensä tuosta siggihitleröinnistä (se oli pahimmillaan ennen kuin tulit eli sillon kun uudet tiukemmat säännöt otettiin käyttöön). Ja kyseiselle henkilölle tosiaan annettiin muutamat bannit, mutta ollaan pidetty sitä käytäntöä, että pelkästä siggirikkeestä ei pysyvää saa, koska se on loppujen lopuksi vähän liian mitätön asia siihen.

Älä huoli, meillä on tuolla modepuolella kyllä selvät säännöt bannaamisesta sun muusta kurinpidosta. ^^ Okei, joskus saattaa vaikuttaa ettei kukaan tee mitään, jos sattuu päivä, jolloin kaikilla on enemmän tai vähemmän kiire, mutta on meillä homma vielä lapasessa. ^^
Avatar
Jatimatic
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 619
Liittynyt: Pe Huhti 27, 2007 14:11
Paikkakunta: Laihia

Re: Naruto.fi virheet, kehitys- ja palauteideat ylläpidolle

Viesti Kirjoittaja Jatimatic »

Voisko tota spoilerisääntöö muuttaa sillä tavalla, että ennen kun laittaa jotain spoileria tagiin niin pitäis kirjottaa mistä ja mistä kohdasta se on niin tietää onko sitä turvallista lukea. Jotkuthan laittaa ihan suoraan vaan tageihin niin ei oikeen tiedä voiko sitä lukea turvallisesti.
Kuva
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: Naruto.fi virheet, kehitys- ja palauteideat ylläpidolle

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

nixuboy kirjoitti:Hei Fador, Lisätäänkö taas kerran tuota avojen kokorajaa :3 joku 120-140 pixelii kentiäs?? ^^
Mikäs tässä oli sitten lopullinen tuomio? Tiedoston kokoa on näemmä nostettu 100kt:un mutta entäs tuon fyysisen koon kanssa?
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
~yellow flash
Uchiha
Viestit: 730
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 00:05

Re: Naruto.fi virheet, kehitys- ja palauteideat ylläpidolle

Viesti Kirjoittaja ~yellow flash »

^ Tuota avan fyysistä kokoa voisi samantien nostaa siihen 150x150, jotta ei vähään aikaan tarvitse säätää sitäkään. Ja ei, en usko sen olevan liian suuri. ^___~
Jatimatic kirjoitti:Voisko tota spoilerisääntöö muuttaa sillä tavalla, että ennen kun laittaa jotain spoileria tagiin niin pitäis kirjottaa mistä ja mistä kohdasta se on niin tietää onko sitä turvallista lukea. Jotkuthan laittaa ihan suoraan vaan tageihin niin ei oikeen tiedä voiko sitä lukea turvallisesti.
Tämä säännönlisäys saattaa olla astetta vaikeampaa hallita taikka toteuttaa, sillä aina ei esimerkiksi muista, että mistä kohdasta spoileri on otettu, taikka aina ei muista ilmoittaa sitä kohtaa mistä se on otettu, joten varoituksia saattaisi kertyä vähän turhankin helposti. Moderaattoreiden muutenkin olisi aika vaikea hallita tätä.
Spoilereiden käyttö vaatii käyttäjiltä jonkinlaista maalaisjärkeä, jotta ei nyt ihan mahdottomia spoileja laittele sopimattomiin paikkoihin. Ja onhan sitä se sääntö jokaisella anime alueella, että niille alueille ei laitella mangaspoileja ja sitä rataa. ^^

Edellisistä ehdotuksistani vielä sen verran, että tämän voisi viskata hautausmaalle, koska eihän sitä yleisiä sääntöjä tarvita kaksia kappaleita. Ja se toinenkin ehdotus on edelleen voimassa. ^^'

Ja nyt kun päästiin vauhtiin, niin joku voisi käydä nuolemassa liimat pois tästä topikista. /// Vertauskuva, eli unstickatkaa se. ^^
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Naruto.fi virheet, kehitys- ja palauteideat ylläpidolle

Viesti Kirjoittaja Nixu »

^ Pystyn kyllä unstickaamaan tuon, mutta se pitäisi ensiksi siirtää tuonne K-18 osioon, koska vain siellä minulla on niin paljon valtaa.. EDIT: Tehty..
Muuten vain Fadorilta onnistuu tuollaiset.. Mikä on kyllä tämän uuden softan suurin miinus :/


Ja kyllä. Olen myös joskus ruinannut itse tuon henkilöstön uusimista.. Se olisi pikkuhiljaa kiva päivittää..
Vastaa Viestiin