Jos saisit vaihtaa sukupuoltasi

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Vastaa Viestiin
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

Hmm.. Sukupuoli on minulle aika yhdentekevä. Sillä on vain ikävä tapa jakaa ihmiset ryhmiin, joiden murtaminen on aika rankkaa.

Fyysiseltä näkökannalta tykkään naisten vartalosta jopa enemmän, mutta toisaalta taas on juuri nämä kuukautiset jotka jollain tavalla määräävät elämääni (mulla on jotain tunnontuskia, että miksi jotkut hormoonit voivat määrittää mielialani ja senhetkiset tunteeni. Kun on niitä jaksoja, jolloin kaikki menee ihan päin v*ttuja vaikkei mikään menisikään).

Miehille taas on kasvatuksen kannalta suotu enemmän puuhailua työkalujen kanssa ja tappelua (Niin, kyllähän tyttökin voisi. Mutta tässä on vaan seinänä sukupuoliroolit. Apua.) Ja poikien peruskoulun liikuntakin on aivan toisenlaista kuin tytöillä. Eri sukupuolille ei mielestäni ole edes annettu samanlaisia lähtökohtia liikuntatunneille, vaan naiset mielletään heti fyysisesti heikommiksi. Toisaalta yksinäisille miehille (tai homopareille, ei ole nyt olennaista) ei ole suotu adoptointioikeutta (jos kerta yksinäiset naiset ja lesboparitkin saavat hedelmöityshoidot), joka on mielestäni erityisen epätasa-arvoista :P

Jooh, eli näiden pitkien ja hartaiden tulkintojen jälkeen, mainitsen ikäänkuin ohimennen ainoan kunnolla aiheeseen liittyvän asian, eli minulleppa on ihan sama kumpaa sukupuolta edustan, en minä itseäni halua tästä mihinkään muuttaa. Ja olisiko edes miehenä oleminen muka niin erilaista? Ei kai se mihinkään muuta miun aikaisempaa elämää..
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

JekkuDragon, tuo oli hyvin sanottu. Näin se vaikuttaa yhä olevan, ja se ketuttaa lievästi. Tästä voisi ottaa itseltä esimerkkinä sen, että kun muutin Ouluun ja katselin valinnaisia koulun lehdestä. Sielläpä näkyi sellainen valinnaiskurssi pallopeleistä. No päätin valita sen. Kun tulin kouluun, minulle ilmoitettiin että se olikin pojille, tytöille oli sitten tämä tanssikurssi sen sijaan.

Yhtään ei ottanut päähän ei. Kaikki olivat pissiksiä, joita ei tietenkään kiinnostanut puhua kanssani yhtään. Onneksi oli poikkeus, karasu <3
Avatar
Itchy-chan
Rookie
Rookie
Viestit: 77
Liittynyt: Ma Joulu 25, 2006 00:33
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Itchy-chan »

Olisihan se mukavaa kokeilla, mutta olen aivan tyytyväinen että olen nainen. Tietenkin kuukautiset v*tuttaa, tulee aina huonot välit vanhenpien ja veljen kanssa kun kaikki menee päin peetä, mutta.. Lisäksi olen poikatyttö, välillä kun on kavereiden kanssa, olo tuntuu kamalan ulkopuoliselta kun kaverit puhuvat kokoajan meikeistä ja vaatteista jne. eikä itseä kiinnosta. Mutta kuitenkin, kivaa olisi kokeilla mutta ei pysyvästi paitsi jos olisi hyvä.
Viimeksi muokannut Itchy-chan, La Syys 22, 2007 23:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
KuvaKuva
Avatar
Brawler
ANBU
ANBU
Viestit: 489
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Brawler »

Olen aivan tyytyväinen itseeni poikana joten en varmaankaan vaihtaisi. Ehkäpä voisi nopee kokeilla, mutta ei sen enempää. Poikana synnyin ja siitä iloinen.
Kuva
Silmä silmästä johtaa vain kasvavaan sokeuteen.
Avatar
Nozomi-ninja
Student
Student
Viestit: 23
Liittynyt: Su Heinä 15, 2007 12:47

Re: Jos saisit vaihtaa sukupuoltasi

Viesti Kirjoittaja Nozomi-ninja »

Joskus ajattelen että "olis varmaan kiva olla poika". Siis me tytöt joudutaan kestämään menkat ja kaikki. :(
Ja lisäksi tytöt ovat jostain syystä AINA heikompia kuin pojat. Ja lisäksi vanhemmat (ainakin minun) ajattelevat aina että "tytöt ovat rauhallisempia kuin pojat" JA se ärsyttää.
"Yes... my weapon is a book. I don't see you mocking Light's Death Note."
Avatar
Verdana
ANBU
ANBU
Viestit: 423
Liittynyt: Su Touko 27, 2007 21:04
Viesti:

Re: Jos saisit vaihtaa sukupuoltasi

Viesti Kirjoittaja Verdana »

Voisin kyllä viettää jonku viikon poikana / miehenä, mutten sen enempää. ;D
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Re: Jos saisit vaihtaa sukupuoltasi

Viesti Kirjoittaja jenske »

Hmm? Minen vaihtaisi sukupuolta, mutta voisin olla olematta kumpikaan. Tuntuu että mitä tahansa tekeekin, niin tulee aina se sukupuoliseinä vastaan. Tytöt on semmoisia ja tämmöisiä ja pojat tämmöisiä. Se oikeasti vituttaa ihan toden teolla, eikä nyt niin harvoinkaan. Ei minua haittaisi edustaa naissukupuolta, jos asia yksinkertaisesti käsiteltäisiin sinä minä se on - fyysisenä ominaisuutena. Mutta ei, oletetaan, että tytöt ovat juuri rauhallisempia (ja jos eivät ole, niin heillä on selkeästi käyttäytymishäiriö) ja kiinnostuneita ulkonäöstä (ja jos ei, niin varmasti se on vinksahtanut tai lesbo tai vastaavaa) jne. Ja jos onkin kiinnostunut mopoista, armeijaan menosta ja tykkää juoksennella pitkin metsiä öisin etsimässä kavereiden retkipaikkoja ja sen sellaista, niin varmaan se likka on jotenkin vinksahtanut. Okei, juuri kuvailemallani tavalla ja noin rajusti, mutta aina jossain vaiheessa tulee sellainen "raja" vastaan, jonka olemassa oloa en oikein ymmärrä.

Onpa sekainen ja omituinen viesti. Editoin joskus kun löydän oikeat sanat.
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Jos saisit vaihtaa sukupuoltasi

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Kyllä, haluaisin olla poika 24/7 XD Olen asiaa pohtinut, ja ainoa mikä poikana olemisessa ärsyttäisi, olisi armeija johon mua ei kirveelläkään saisi! Syy tähän haluuni olla poika löytyy kumma kyllä animesta ja mangasta, jotka ovat yaoin kautta vääristäneet seksuaalista suuntautumistani... *menee nurkkaan häpeämään*
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Re: Jos saisit vaihtaa sukupuoltasi

Viesti Kirjoittaja Nike »

Joo, olisihan se ihan mielenkiintoista. Olen ainakin käsittänyt, että noin yleensä (siis todella karkeasti yleistäen xD) poikien ystävyyssuhteet eivät ole niin (melo)dramaattisia ja monimutkaisia kuin tyttöjen ystävyyssuhteet; siltä kantilta olisi ihan kivaa olla poika. Jos olen tyttö jolla on poikia ystävänä, niin eihän sitä tietenkään voi katsoa läpi sormien; heti siinä on jotain muutakin. Ja olisihan se tietysti mielenkiintoista tietää, että millä tavalla se "joukossa tyhmyys tiivistyy" nyt käytännössä toimii; löytyisi selitys monille oudoille tempauksille, joita en ole vielä tähän päivään mennessä tajunnut. xD
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Jos saisit vaihtaa sukupuoltasi

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

No en kyllä vaihtaisi.. Oon tyytyväinen tähän tilanteeseen =D Naisilla kuulostaa muutenki asiat vaikeammilta. xD
Happy panda
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Re: Jos saisit vaihtaa sukupuoltasi

Viesti Kirjoittaja Turhis »

Hahah!! Juu yhdyn fLäshiin (pakollinen pinkkaus).
Eli ihan kivasti mennyt ton genitaalijärjestelmän kanssa, enkä vahtaisi mihinkään.
Ja tossa aloin miettimään omaa elämääni naisena niin.. .. . Jooh, terve.
a big fan of masturbating. It's therapeutic. Keeps the body count low.
Pasila
Avatar
Metal
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 319
Liittynyt: Su Kesä 03, 2007 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jos saisit vaihtaa sukupuoltasi

Viesti Kirjoittaja Metal »

Olen ihan tyytyväinen olooni tyttönä, en haluaisi olla poika, osasyynä se, että heiltä odotetaan niin paljon.
Poikana minun luultavasti pitäisi harrastaa paria eri urheilulajia, olla luokan paras jokaisessa aineessa ja seurustella kerrassaan ihanan, nätin tytön kanssa, jotta vanhempani olisivat tyytyväisiä.
Poikana tosin.. saisin pelata videopelejä siinä parin urheilulajin, opiskelun ja tyttöystävän deittailun välissä eikä kukaan valittaisi.

..okei, olisin poikana joku über koulukiusattu, kaveriton raukkaparka.

Okei, jotkut olivat tuolla aiemmin maininneet mahdollisuuden sukupuolettomuuteen.. taisi olla Jekkudragon joka selitti, että olisi mukavaa, jos tyyppeihin ei suhtauduttaisi miehinä tai naisina(/poikina tai tyttöinä).
Juuh, itsekään en pidä sukupuolistereotypioista.
Kuva
Avatar
SINmaster
Student
Student
Viestit: 35
Liittynyt: Su Elo 05, 2007 11:51
Paikkakunta: Tammela City, Tampere
Viesti:

Re: Jos saisit vaihtaa sukupuoltasi

Viesti Kirjoittaja SINmaster »

Niin kaun kuin muistan on minua luultu aina välistä pojaksi. Tykkään toteuttaa molempia sukupuolia niin henkisesti kuin pukeutumisellakin vaikkakin fyysinen puoli minut naiseksi paljastaa. Osasyynä voi olla, että minulla ei ole vyötäröä, on lyhyet hiukset, olen pitkä ja kiitettävät lihakset treenannut. Olen sitä sukupuolta kuin eri päivinä tuntuu. Pakollinen sukupuoli fyysisesti ja vapaavalintainen psyykkisesti. Ainoa ilo konkreettisesta sukupuolenvaihtamisesta omalla kohdallani olisi onni ja ilo vetää käteen miehisen elimen yhteistyöllä.
"That's a pretty difficult word for a man-whore."

"No man, no island"

Tekemäni videotyöt omista ja Rinden töistä:
http://www.youtube.com/user/siinastacia
Avatar
Tridian
Genin
Genin
Viestit: 138
Liittynyt: To Touko 24, 2007 23:40
Paikkakunta: Faerûn

Re: Jos saisit vaihtaa sukupuoltasi

Viesti Kirjoittaja Tridian »

Ainahan sitä kuvittelee, että millaista olisi olla toisen sukupuolen edustaja, mutta enpä silti halaisi tyttö olla ja kokeilukin olisi vain ehkä... Ja sit jos olis vähän aikaa tyttö, ni pitäskö sit olla lesbo vai tykätä pojista? x))
Kuva
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Jos saisit vaihtaa sukupuoltasi

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

...En haluaisi vaihtaa. Poikana on jo muutenkin tarpeeksi vaikeaa. Kaikki pojat kävisivät päälle ja tuntisin olevani helvetissä.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Vastaa Viestiin