Samurai Champloo

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
shin
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 673
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 15:05
Paikkakunta: Täällä jossain..

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja shin »

Kaikki jaksot ladattu koneelle, ja 10 jaksoa tällä hetkellä takana^^
Hahmoista pidän..:) Varsinkin Mugen ja Jin ovat mahtavia ja täydentävät toisiaan. Taistelut kaunista katseltavaa ja piirrosjälki hieman erikoinen, mikä ei tässä tapauksessa ole huono asia.. Räppi toimii yllättävän hyvin, eikä musiikeissa valittamista.
Juonta en ole vielä kunnolla hahmottanut mitä nyt auringonkukan hajuista samuraita etsitään, ja eiköhän ainakin Jinin ja Fuun menneisyys ole jollain tavalla koskettava.. Pitää katsoa loppuun asti ja arvioida sitten lisää.

Edit:
Katsottu loppuun. Sarja parani huimasti loppua päin mentäessä! Viimeiset jaksot olivat aivan mahtavaa katsottavaa niin taisteluiden, kuin juonenkin osalta. Pitkästä aikaa sarja, jota ei pilattu lopulla..
Kuva
animewatcher | OneManga | INP
more anime, more happiness.
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Samurai Champloo

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Katsoinpa tämänkin animen tänään loppuun saakka. Sarja parani reilusti loppua lähestyessä. Mugen ja Jin olivat hahmoina parhaita mahdollisia. Varsinkin taistelut oli tehty sarjassa hyvin. Viimeinen jakso oli ehdottomasti paras. Kyllä tämä sarja yltää ehdottomasti mun top-5 listalle.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Kakashi_lover
Genin
Genin
Viestit: 110
Liittynyt: To Elo 10, 2006 14:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Samurai Champloo

Viesti Kirjoittaja Kakashi_lover »

Katsoin tämän animen noin vuosi sitten... Ei ihan mun tyyppistä mut kyllä tykkäsin.. ^^ Jin on kyl se paras henkilö sarjasta...
Lopusta en itse niin paljon pitänyt mut ka se yleisesti hyvä lopetus oli... XD
Kuva
Ihqtan Tomaa eli olen Ikuta Toman fani... x3 Hana Kimi ja Nakatsu ftw!!! <3
Avatar
Nazgael
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 03:49
Paikkakunta: The Merciless And Cold Forodwaith

Re: Samurai Champloo

Viesti Kirjoittaja Nazgael »

Katsoin, tykkäsin, loppui, en tykännyt, hyvähän tää oli mutta lyhyeks vaan taas jäi...
Kuva
Either shit happens, or shit just happens. Either way it's still shit. Like the rasta say, let's smoke this shit.
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Samurai Champloo

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Nyt kolme jaksoa katsottuna (kaikki tänään ^^") ja voin sanoa että lupaavalta näyttää ^___^ Piirrostyylistä pidän varsin paljon, yksi syy miksi olin kiinnostunut sarjasta... Mugen ja Jin, noh näiden kolmen jakson jälkeen pidän Mugenin tyylistä taistella mutta Jinin rauhallisuus ja vanha samurai-tyylinen olemus ovat ehdoton plussa hänelle... Eli siis sekoää ja viilipytty yhdessä, ei kovin hyvä yhdistelmä ^^"

Lisää katsomaan ^^"
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Rota
Genin
Genin
Viestit: 180
Liittynyt: Ma Helmi 19, 2007 19:31
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: Samurai Champloo

Viesti Kirjoittaja Rota »

Avenger kirjoitti:Tietääkö joku mikä on intro kappaleen nimi?
Battlecry

Itsekkin tykästyin tähän sarjaan kovasti, kohta katsonut kaikki kun jäi välistä tauolle vähäksi aikaa. Taistelut on mahtavia ja musiikki & piirrostyyli myös.
Avatar
Karuoru
Genin
Genin
Viestit: 131
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 02:23
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Samurai Champloo

Viesti Kirjoittaja Karuoru »

Katsoin tätä aikoinani kun se tuli Canal+:lta, ja vähän niin kuin Hellsinginkin kanssa, katselu nautintoa ja mahdollisuutta typisti hieman se lähetysaika, jolloin ei oman ajatuksensa suuntaa tajunnut, ja se fakta, että ainoa taivaskanavat summonoiva boksi oli naimisissa iskän huoneen telkkarin kanssa. Ja vaikka daddy dear on tietenkin ihan ykkönen, hän laittaa myös nukkumaan about... kahdeksalta?
No mutta mitäs pienistä. Samurai Champloo, vaikka en sitä ihan täydellisesti olekaan katsonut (en minä edes tiedä enää mitkä kaikki jaksot olen katsonut, sanotaa epämääräisesti että suurimman osan, loppupaan jaksoja vähemmän kuin alkupään) sanotaan nyt suoraan että se on kai yksi 'of all the time, life long!'-lemppari animeistani, koska katanat on siistejä, jee jee.
No vaan puolitosissaan. Samurai Champloo on kyllä ehdottoman toimiva paketti lähes kaikissa suhteissa, enkä näe ongelmaa lähitulevaisuudessa viimeinkin katsoa koko sarjan uudelleen. Olen kumminkin unohtanut niin paljon, ja ase ketuttaa, niin ketuttaa vietävästi.
Kuva
Avatar
Rota
Genin
Genin
Viestit: 180
Liittynyt: Ma Helmi 19, 2007 19:31
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: Samurai Champloo

Viesti Kirjoittaja Rota »

Hay! Katsoin jonkun aikaa sitten sarjan loppuun, kun sain loputkin dvd:t. AIVAN MAHTAVA SARJA!
Jin oli kaveruksista lempparini, aina samurait on siisteimpiä. Lopetus vähän töksähti, mutta ei se pilannut mitään! n__n
Vastaa Viestiin