hiukset

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Re: hiukset

Viesti Kirjoittaja jenske »

Jekku teki sen taas.

Reilun puolen vuoden brunettena olon jälkeen hiukset vaihtoivat takaisin siniseen. Edestä pitemmän hiukset mustat ja takaa lyhyet hiukset kirkkaan sinisiä. Mulla on tuolla kaapissa iso puteli sinistä väriä, eli ei pysty ihan heti vaihtamaan väriä : D Tarkoitus tällä kertaa olla pitemmän aikaa sinipää, kuin viimeksi jäi siihen puoleen vuoteen.

Mutta jhoo. Hiusmalli on siis takaa lyhyt, edessä sitten pitempää hiusta. Tarkoitus olisi saada kasvatettua eteen mahd pitkät hiukset, ja takaa pitää lyhyenä. Yksinkertaista.
Kuva
23.58
Y.S.A.K
roxor
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 368
Liittynyt: Ti Touko 31, 2005 11:18

Viesti Kirjoittaja roxor »

~
Viimeksi muokannut roxor, Ma Kesä 02, 2008 00:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re: hiukset

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

Mun hiuksen on brunetet, pitkät luonnon kihara hiukset. Niis on kyl nyt vähän semmost punast sävyy.
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: hiukset

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

tiia kirjoitti: Littlis, laitahan hiuksista kuvaa kuva-topikkiin, kiinnostuin ihan oikeasti näkemään ne :P Kuulostavat hienoilta :thumbsup:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=L ... d=64913226

Tuo on sinänsä huono kuva kun ei näy takahiukset.. :< Mutta edestä ne on noin pitkät. Kyllä mulla jo kolmen vuoden päästä alkaa olemaan Ducan-hiukset <3 Ne on mun tavoitteeni siis xD Tosin ei vaaleat vaan kirkkaanpunaiset.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
siddy
ANBU
ANBU
Viestit: 447
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:00
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: hiukset

Viesti Kirjoittaja siddy »

Nyt nää on tämmöset suklaanruskeet. :3
Don't hate us if we make you smile
Avatar
Verdana
ANBU
ANBU
Viestit: 423
Liittynyt: Su Touko 27, 2007 21:04
Viesti:

Re: hiukset

Viesti Kirjoittaja Verdana »

Meitsillä on tällä hetkel takaa aika lyhyet ja eestä pitemmät hiukset. Värinä on mustanruskea, ja alhaalta sitten sellainen oranssi. :------)) Hankala selittää.
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Re: hiukset

Viesti Kirjoittaja Francis »

Maantienväriset, luonnokiharat ja kuivat. Suht lyhyet, mutta liian pitkät. Tarttisin parturia.

Asuin ennen huoneessa jossa ei ollut peiliä, mutta asun huoneessa jossa on, joten säikähdän aina omaa kuvaani kun olen muuttunut (laihtunut <3) ja hiukset on hieman kasvaneet, joten en kai tunne enää itseäni :> Ja kampaus on aina herätessä samallainen kuin Aizenilla TT_TT (ja väillä kuin Jawssilla <3 xD).
Kuva
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: hiukset

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Varmaa kaikki jo nähny mun kauheen letin jossain muodossa mut mut:

Sellaset pikkusenpitkät.. no ei pitkät mut ei lyhyetkään. sellaset korvien kohille olevat. Värinä se wannabe sasuke eli tummansininen xD En yhtää tiiä kui pitkiks kasvatan. ehkä viel vähä ja sitte lyhyeks ja tulevaisuudessa aion värjätä blondiks ^^

Niin ja alkuperältäni olen vaaleahiuksinen. ala-asteella mulla oli sellane ville vallaton letti xD

tämmöne..

yleensä pidän hiuksia pystyssä tuollee :P Siitä mut on tunnettu jo vuosia. Oikee animehiukset xD
Happy panda
Avatar
Karuoru
Genin
Genin
Viestit: 131
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 02:23
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: hiukset

Viesti Kirjoittaja Karuoru »

Miss Carrot Top to you Mr. Beaver. Oranssit, etuhiukset ylipitkä silmillä alituiseen roikkuva verho joka erottaa minut ulkomaailmasta (ilman sitä tuntuu vitun alastomalta; meni ihan tarpeeksi aikaa kasvattaa otsis takasin) ja takaa lyhyt. Saapi tökötillä nostettua mukavasto pöwwöön.

Värjäilyä tapahtuu aika ajoin, tosin hillityssä skaalassa (vaalean oranssista violettiin, yleensä jotain raitoja luomassa kontrastia; tälläkertaa ei). Haluaisinhan minäkin ehkä vielä joskus repäistä ja pistää joksikin pirun sateenkaareksi, mutta minulla ei ensinnäkään ole vaatteita jotka sopisivat yleensäkin kylmiin väreihin... saatika sitten ihoni tai silmäni. En ole muodin orja tai turhan turhamainen, en käytä meikkiä ja poikatyttöilen minkä kerkiän, mutta kai senkin voi tehdä soveliaan värisesti. Tässä mielessä siis olen aika visuaalinen ihminen.
Kuva
Avatar
GaaraFan
Genin
Genin
Viestit: 103
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 22:03
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: hiukset

Viesti Kirjoittaja GaaraFan »

Lyhyet tummanruskeet hiukset. Vasemmalla puolella roikkuu vähän pidempi hiussuortuva. Vasta leikatut =)
100%:sesti suklaa, Naruto ja Potter holisti.
Avatar
Rota
Genin
Genin
Viestit: 180
Liittynyt: Ma Helmi 19, 2007 19:31
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: hiukset

Viesti Kirjoittaja Rota »

Voisinpas tähän kommentoida kun nyt on alkanut palautetta tulla hiuksista. Kotona sanotaan että törkeät, näyttää nuppineulan päältä ( ?!) ja potalta. Tuo pottajuttu toki koulussakin, mutta nyt on alkanut tulla seuraava: "kypärä". Mutta toki jotkut on sanonut Leeksi! n___~
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Re: hiukset

Viesti Kirjoittaja Kyu »

itseasiassa oli juuri pitkät ja mustavaaleat niin että otsatukka joka on toisen silmän päällä mutta ei toisen on vaalea ja loppu mustaa sitten lähdin leikkimään värinpoistoilla ja nyt olen barbi
Kuva
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Re: hiukset

Viesti Kirjoittaja Francis »

Leikkaus: Päältä hieman pitemmät, sivuilta lyhyemmät. Aina pystyssä :> Pituus n. 7-9 senttiä.

Väri: (Turkoosin)vihreä, takahiukset mustat.
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: hiukset

Viesti Kirjoittaja minori »

Pitkät, vaaleat raidalliset, hitusen kerroksittain leikatut ja otsiksella varustetut. Eli aika tavikset, vaikka geometrisyydestä pidänkin.
Avatar
Nuti
Chuunin
Chuunin
Viestit: 206
Liittynyt: Ma Heinä 21, 2008 20:22
Viesti:

Re: hiukset

Viesti Kirjoittaja Nuti »

Meikäläiseltä löytyy lapaluiden ohi menevät pitkät, piikkisuorat, kullahtavanruskeat, melko hennot hiukset. Värjäiltyä ei ole tullut kertaakaan lukuun ottamatta parin vuoden takaisia vaaleita raitoja, jotka erottuivat muiden hiusten joukosta mikroskoopilla. Hiukseni ovat niin piikkisuorat, että vahvinkin lakka pitää niitä kiharalla korkeintaan puoli päivää (yleensä en kuitenkaan kiharra hiuksiani, vaan lakka on enemmänkin juhlanutturoita varten). Pidän hiuksiani tavallisesti vasemmanpuolisella jakauksella ja ponnarilla, etuhaihtuvat asettuvat pinnin (yleensä tummanruskea, musta tai kullanvärinen) avulla ruotuun. Varsinaista otsatukkaa ei ole.

Olen joskus miettinyt hiusten leikkaamista, mutta olen tullut siihen tulokseet, että pitkillä hiuksillä on liian suuri tunnearvo. Minulla on ollut melkein koko ikäni (vauvaikää lukuun ottamatta) pitkät hiukset.
"Life is so simple. I do some stuff. Most fails. Some works."
- Leonardo da Vinci
Vastaa Viestiin